GuidZP400 |
747169f6-cf33-4990-847f-c9c2f6968088
|
Biuletyn |
541989-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
|
Regon |
28890000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Powstańców Wielkopolskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
72
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-111
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914 661 086
|
Zamawiajacy fax |
914 661 113
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@spsk2-szczecin.pl
|
Adres strony url |
http://zamowienia.spsk2-szczecin.pl/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę w FORMIE PISEMNEJ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin pok. nr 13 (sekretariat Dyrektora) budynek C ( Budynek Administracyjny)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA materiałów biurowych zużywalnych w SPSK PUM w Szczecinie
|
Numer referencyjny |
ZP/220/17/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych
2. Opis przedmiotu zamówienia, ilości poszczególnych materiałów biurowych oraz wymagane parametry zawiera formularz cen jednostkowych, stanowiący załącznik nr 3 do formularza oferty.
3. Wymagania Zamawiającego w zakresie oferowanych towarów:
a) wszystkie oferowane towary są pakowane w opakowania oryginalne (opakowania producenta produktu)
b) nie można przepakowywać produktów oryginalnych w opakowania zastępcze (folie, kartony i jakiekolwiek inne opakowania)
c) nie można umieszczać żadnych informacji na zastępczych etykietach.
d) każdy produkt będzie oznaczony minimum nazwą producenta, nazwą produktu, ilością sztuk w opakowaniu zbiorczym oraz numerem katalogowym (jeżeli produkt go posiada)
4. Ilości materiałów biurowych podane w formularzu cen jednostkowych mają charakter maksymalny i Zamawiający ma prawo zamówić mniejsze ilości materiałów, z tym, że nie mniej niż 60 % ilości podanej w formularzu cen jednostkowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
592762,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał wykonanie / wykonywanie co najmniej dwóch głównych dostaw o wartości brutto co najmniej 70 tys. zł każda, których przedmiotem była dostawa materiałów biurowych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1 aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 PZP,
1.1 jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1 w zakresie doświadczenia: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik do FO oraz załączenie dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami wobec wyrobów:
1 Zdjęcia oraz opis parametrów oferowanych materiałów biurowych potwierdzające, że spełniają wymagania określone w Formularzu cen jednostkowych - dotyczy tylko tych materiałów, które np. nie posiadają numerów katalogowych a Zamawiający nie ma możliwości sprawdzenia czy spełniają Wymagania określone w Formularzu cen jednostkowych
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W przypadku wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu towaru stanowiącego przedmiot zamówienia bądź braku towaru z innych przyczyn, nie zawinionych przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić na piśmie Zamawiającego, podając przyczynę braku towaru wraz z informacją o wszystkich odpowiednikach brakującego towaru występującego w obrocie oraz zobowiązany jest zaproponować Zamawiającemu dostarczanie odpowiednika brakującego towaru po cenie nie wyższej od ceny podanej w ofercie.
2. Zmiana umowy jest dopuszczalna wyłącznie w przypadku
a) obniżenia ceny oraz zmian korzystnych dla Zamawiającego
b) wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 6 ust. 2, § 11 i § 12 umowy
c) zmiany wielkości opakowania, jeżeli odpowiada ona uzasadnionym potrzebom Zamawiającego,
d) wprowadzenia do obrotu po zawarciu umowy nowych wyrobów o lepszej jakości od wyrobów stanowiących przedmiot umowy, o ile zostaną spełnione warunki określone w § 11 ust. 2-7 umowy
e) zmiany obowiązujących przepisów bądź wejścia w życie nowych przepisów, z których będzie wynikał obowiązek dostosowania warunków umowy do aktualnego stanu prawnego.
3. W przypadku niewykorzystania ilościowego wyrobów w terminie wskazanym w ust 1 Zamawiający ma prawo w drodze jednostronnego oświadczenia woli złożonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności przedłużyć termin realizacji umowy. Zamawiający ma prawo składać oświadczenie o przedłużeniu obowiązywania umowy wielokrotnie, z tym , że łączny okres przedłużenia umowy w stosunku do okresu podanego w ust. 1 nie może wynosić więcej niż 18 miesięcy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
A. FORMA ELEKTRONICZNA:
Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy PZP, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na Platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
B. FORMA PISEMNA:
Wykonawca, który zastrzega w odniesieniu do informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, że nie mogą być one udostępnione powinien złożyć te informacje w osobnym opakowaniu z odpowiednim oznaczeniem, zamieszczonym w tej samej kopercie, w której zamieszczona jest pozostała, jawna część oferty.
Tajemnicą przedsiębiorstwa, zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2018.419 t.j. z dnia 2018.02.26) są: nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa informacji, o których mowa w art. 86 ust 4 PZP.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 4 4 data |
2020-05-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. WRAZ Z OFERTĄ wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert:
2A. wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu (oświadczenie wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z postępowania) – zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1a do FO;
w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12- 23 i art. 24 ust 5 pkt 1 i 4 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
2B. wstępne potwierdzenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (oświadczenie wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu) – zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1b do FO;
2. Wykonawcy w terminie 3-ch dni od dnia opublikowania na Platformie informacji, o której mowa w ppkt. 4 przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 PZP.
3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
A) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 2 Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie;
B) inspektorem ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym Nr 2 Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie jest Inspektor Ochrony Danych, iod@spsk2-szczecin.pl, tel. 91 466 14 77;
POZOSTAŁE INFORMACJE W INFORMACJE W SIWZ.
|