Dostawa artykułów spożywczych do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce, ul. Słoneczna 31, w podziale na 4 zadania.

Data publikacji 2020-05-21
Data zakończenia 2020-06-01 00:00:00
Instytucja Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
Miejscowość Sobótka
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542439-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 153000001, 156000004, 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem artykułów spożywczych do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce, ul. Słoneczna 31, 55-050 Sobótka w 2020 r. w podziale na 4 zadania:
Zadanie 1 – Dostawa artykułów spożywczych
Zadanie 2 – Dostawa warzyw i owoców
Zadanie 3 – Dostawa pieczywa
Zadanie 4 – Dostawa mięsa i wędlin
Miejsce realizacji zamówienia
Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego tj. budynek Ośrodka Wychowawczego w Sobótce, ul. Słoneczna 31, 55-050 Sobótka.
Zakres przedmiotu zamówienia
Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, na zgłoszenie Zamawiającego przez cały okres trwania umowy w godzinach od 6:00 do 8:30 odpowiednio:
1) Dla zadania 3 – codziennie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych,
2) Dla zadania 4 – dwa razy w tygodniu tj. we wtorki i piątki – z wyjątkiem dni ustawowo wolnych,
3) Dla Zadania 1 i Zadania 2 – 1 raz w tygodniu we wtorki – z wyjątkiem dni ustawowo wolnych,
w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy na jego własny koszt i odpowiedzialność.
Zakres ilościowy oraz asortyment został szczegółowo określony w Kosztorysie Ofertowym stanowiącym Załącznik 2.1. do SIWZ i/lub Załącznik 2.2. do SIWZ i/lub Załącznik 2.3. do SIWZ i/lub Załącznik 2.4. do SIWZ, dla każdego z zadań oddzielnie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości tj. zmniejszenia i/lub zwiększenia ilościowego zakresu asortymentu w poszczególnych zadaniach, w trakcie realizacji umowy, z przyczyn niezależnych i nieprzewidzianych, za co nie ponosi odpowiedzialności. Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb. Zmiana nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia za realizację zamówienia. Zmiana możliwa do wysokości wartości umowy danego zadania.
Każdorazowa wielkość partii dostawy uzgadniana będzie telefonicznie, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej w terminie umożliwiającym Wykonawcy sprawne i terminowe zrealizowanie zamówienia.
W zamówieniach tych Zamawiający będzie określał dokładną ilość i rodzaj zamawianego asortymentu na podstawie Kosztorysu ofertowego Wykonawcy dla każdego z zadań osobno.
W odniesieniu do asortymentu zamówienia z Zadania 1 i/lub Zadania 2 i/lub Zadania 3 i/lub Zadania 4 Zamawiający będzie składał zamówienia z jednodniowym wyprzedzeniem w godz. 08:00 – 13:00. Dostawa, dla Zadania 1 i/lub Zadania 2 i/lub Zadania 4 będzie miała miejsce do godz. 8:30 w dniu następnym, a dla Zadania 3 do godz. 6:00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji przedmiotu zamówienia dla Zadania 2, tj.: dostarczane warzywa i owoce muszą być świeże, niezwiędnięte, twarde, bez śladów zepsucia i pleśni, jednolite pod względem wielkości.
Wymagania stawiane dla dostarczanych artykułów:
1) Wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczne dla rodzaju i stopnia rozdrobnienia, konsystencja sypka, bez grudek, niezlepiająca się przy ucisku, bez zbryleń, delikatna;
2) Smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków;
3) Zapach: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych zapachów;
4) Właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, biologicznych, oznak i pozostałości szkodników, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych;
5) Opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne.
6) Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty dotyczące badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami.
7) Wykonawca będzie dostarczał zamówione artykuły i produkty spożywcze spełniające wymogi określone przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U. 2006 nr 171 poz. 1225) o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz aktów wykonawczych do niej.
8) Dostarczane produkty nie mogą przekraczać daty ważności do spożycia, powinny być dostarczane w ich początkowym okresie gwarancji.
9) Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe własnymi środkami transportu spełniającymi obowiązujące w dniu realizacji wymogi prawne i na własny koszt.
10) Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru.
11) Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce na okres do następnej dostawy.
12) Określona ilość artykułów spożywczych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej i/lub większej ilości produktów, w danej grupie asortymentowej jednak nie większej niż wartość zawartej umowy między stronami. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości artykułów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy.
13) W przypadku, gdy w opisie w jakiejkolwiek zadaniu Zamawiający użył nazwy własnej dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych równoważnych tj. takich samych lub zbliżonych.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy;
4) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia;
5) zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia;
6) zamówienie obejmuje dostarczenie produktów wymienionych w poszczególnych zadaniach na koszt Wykonawcy w terminach i ilościach określonych przez Zamawiającego;
7) wykonawca będzie dostarczał artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze składanymi zamówieniami;
8) zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie sumaryczne (w pełnym wymiarze), jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie istniało w okresie realizacji umowy.
9) każdy artykuł spożywczy musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie;
10) wykonawca zapewni, że dostarczone artykuły spożywcze będą należytej jakości oraz że będą dostarczone w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu.
11) zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w Kosztorysach ofertowych z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe nie były gorsze niż parametry i cechy wskazanych produktów;
12) produkty żywnościowe będące przedmiotem zamówienia muszą odpowiadać wszelkim normom i standardom dopuszczającym je do sprzedaży i spożycia, w przypadku mięsa i przetworów świeżych, nie mrożonych wymagane jest dopuszczenie ich do spożycia przez lekarza weterynarii;
13) transport, opakowania oraz produkty muszą spełniać wymogi HACCP;
14) wykonawca w Kosztorysie ofertowym dla każdego zadania poda ceny jednostkowe netto na poszczególne produkty żywnościowe oraz łączną wartość netto podatek VAT, wartość VAT i cenę brutto zamówienia dla każdego z zadań oddzielnie, w zależności na które zadanie złoży ofertę;
15) rozliczenie z tytułu dostarczanych produktów żywnościowych będzie następować na podstawie faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę za okres 1 miesiąca za faktycznie zrealizowane dostawy;
Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:
1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego
z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia
Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę:
1) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, ponieważ wykonywane przez osoby czynności w zakresie realizacji zamówienia, nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040)
2) Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie aspektów gospodarczych, środowiskowych, społecznych, związanych z innowacyjnością lub zatrudnieniem osób bezrobotnych, młodocianych, niepełnosprawnych lub innych o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f61f2ecb-1d1b-4b18-994c-3656f2c9ac63
Biuletyn 542439-N-2020
Zamawiajacy nazwa Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
Regon 23045000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Słoneczna
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Sobótka
Zamawiajacy kod pocztowy 55-050
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 733 45 41,
Zamawiajacy fax 71 711-77-81
Zamawiajacy email mowsobadm@interia.pl,
Adres strony url https://mow.sobotka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://mow.sobotka.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://mow.sobotka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, pocztą, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Słoneczna 31, 55 - 050 Sobótka, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce, ul. Słoneczna 31, w podziale na 4 zadania.
Numer referencyjny MOW.3410.3.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem artykułów spożywczych do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce, ul. Słoneczna 31, 55-050 Sobótka w 2020 r. w podziale na 4 zadania: Zadanie 1 – Dostawa artykułów spożywczych Zadanie 2 – Dostawa warzyw i owoców Zadanie 3 – Dostawa pieczywa Zadanie 4 – Dostawa mięsa i wędlin Miejsce realizacji zamówienia Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego tj. budynek Ośrodka Wychowawczego w Sobótce, ul. Słoneczna 31, 55-050 Sobótka. Zakres przedmiotu zamówienia Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, na zgłoszenie Zamawiającego przez cały okres trwania umowy w godzinach od 6:00 do 8:30 odpowiednio: 1) Dla zadania 3 – codziennie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych, 2) Dla zadania 4 – dwa razy w tygodniu tj. we wtorki i piątki – z wyjątkiem dni ustawowo wolnych, 3) Dla Zadania 1 i Zadania 2 – 1 raz w tygodniu we wtorki – z wyjątkiem dni ustawowo wolnych, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy na jego własny koszt i odpowiedzialność. Zakres ilościowy oraz asortyment został szczegółowo określony w Kosztorysie Ofertowym stanowiącym Załącznik 2.1. do SIWZ i/lub Załącznik 2.2. do SIWZ i/lub Załącznik 2.3. do SIWZ i/lub Załącznik 2.4. do SIWZ, dla każdego z zadań oddzielnie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości tj. zmniejszenia i/lub zwiększenia ilościowego zakresu asortymentu w poszczególnych zadaniach, w trakcie realizacji umowy, z przyczyn niezależnych i nieprzewidzianych, za co nie ponosi odpowiedzialności. Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb. Zmiana nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia za realizację zamówienia. Zmiana możliwa do wysokości wartości umowy danego zadania. Każdorazowa wielkość partii dostawy uzgadniana będzie telefonicznie, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej w terminie umożliwiającym Wykonawcy sprawne i terminowe zrealizowanie zamówienia. W zamówieniach tych Zamawiający będzie określał dokładną ilość i rodzaj zamawianego asortymentu na podstawie Kosztorysu ofertowego Wykonawcy dla każdego z zadań osobno. W odniesieniu do asortymentu zamówienia z Zadania 1 i/lub Zadania 2 i/lub Zadania 3 i/lub Zadania 4 Zamawiający będzie składał zamówienia z jednodniowym wyprzedzeniem w godz. 08:00 – 13:00. Dostawa, dla Zadania 1 i/lub Zadania 2 i/lub Zadania 4 będzie miała miejsce do godz. 8:30 w dniu następnym, a dla Zadania 3 do godz. 6:00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji przedmiotu zamówienia dla Zadania 2, tj.: dostarczane warzywa i owoce muszą być świeże, niezwiędnięte, twarde, bez śladów zepsucia i pleśni, jednolite pod względem wielkości. Wymagania stawiane dla dostarczanych artykułów: 1) Wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczne dla rodzaju i stopnia rozdrobnienia, konsystencja sypka, bez grudek, niezlepiająca się przy ucisku, bez zbryleń, delikatna; 2) Smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków; 3) Zapach: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych zapachów; 4) Właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, biologicznych, oznak i pozostałości szkodników, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych; 5) Opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne. 6) Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty dotyczące badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami. 7) Wykonawca będzie dostarczał zamówione artykuły i produkty spożywcze spełniające wymogi określone przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U. 2006 nr 171 poz. 1225) o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz aktów wykonawczych do niej. 8) Dostarczane produkty nie mogą przekraczać daty ważności do spożycia, powinny być dostarczane w ich początkowym okresie gwarancji. 9) Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe własnymi środkami transportu spełniającymi obowiązujące w dniu realizacji wymogi prawne i na własny koszt. 10) Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. 11) Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce na okres do następnej dostawy. 12) Określona ilość artykułów spożywczych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej i/lub większej ilości produktów, w danej grupie asortymentowej jednak nie większej niż wartość zawartej umowy między stronami. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości artykułów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy. 13) W przypadku, gdy w opisie w jakiejkolwiek zadaniu Zamawiający użył nazwy własnej dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych równoważnych tj. takich samych lub zbliżonych. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy; 4) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; 5) zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia; 6) zamówienie obejmuje dostarczenie produktów wymienionych w poszczególnych zadaniach na koszt Wykonawcy w terminach i ilościach określonych przez Zamawiającego; 7) wykonawca będzie dostarczał artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze składanymi zamówieniami; 8) zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie sumaryczne (w pełnym wymiarze), jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie istniało w okresie realizacji umowy. 9) każdy artykuł spożywczy musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie; 10) wykonawca zapewni, że dostarczone artykuły spożywcze będą należytej jakości oraz że będą dostarczone w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. 11) zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w Kosztorysach ofertowych z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe nie były gorsze niż parametry i cechy wskazanych produktów; 12) produkty żywnościowe będące przedmiotem zamówienia muszą odpowiadać wszelkim normom i standardom dopuszczającym je do sprzedaży i spożycia, w przypadku mięsa i przetworów świeżych, nie mrożonych wymagane jest dopuszczenie ich do spożycia przez lekarza weterynarii; 13) transport, opakowania oraz produkty muszą spełniać wymogi HACCP; 14) wykonawca w Kosztorysie ofertowym dla każdego zadania poda ceny jednostkowe netto na poszczególne produkty żywnościowe oraz łączną wartość netto podatek VAT, wartość VAT i cenę brutto zamówienia dla każdego z zadań oddzielnie, w zależności na które zadanie złoży ofertę; 15) rozliczenie z tytułu dostarczanych produktów żywnościowych będzie następować na podstawie faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę za okres 1 miesiąca za faktycznie zrealizowane dostawy; Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: 1) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, ponieważ wykonywane przez osoby czynności w zakresie realizacji zamówienia, nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040) 2) Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie aspektów gospodarczych, środowiskowych, społecznych, związanych z innowacyjnością lub zatrudnieniem osób bezrobotnych, młodocianych, niepełnosprawnych lub innych o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje dla każdego zadania, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, tj. zamówienia podobnego do wysokości 10% wartości zadania podstawowego, które będzie polegało na zwiększeniu bieżących dostaw jak dla zadania podstawowego w przedmiotowym postępowaniu. Zamówienia, o których mowa powyżej, zostaną udzielone na warunkach podobnych do udzielenia zamówienia podstawowego, po uprzednich negocjacjach z Wykonawcą (art. 66 ust. 1 ustawy Pzp).
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: Zadanie 1 – od dnia 01.07.2020 r., do dnia 31.12.2020 r. Zadanie 2 – od dnia 01.07.2020 r., do dnia 31.12.2020 r. Zadanie 3 – od dnia 01.07.2020 r., do dnia 31.12.2020 r. Zadanie 4 – od dnia 01.07.2020 r., do dnia 31.12.2020 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o jakich stanowi art. 24 ust. 5 pkt. 1 PZP – Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
IV IstotnePostanowienia Projekt umowy stanowi załącznik 5 do niniejszej SIWZ.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega możliwość zmian i uzupełnień zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP, wyłącznie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności. Przewidywane zmiany postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-06-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Realizując obowiązki, o których mowa w art. 13 ust. 1 - 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Sobótce, 55-050 Sobótka ul. Słoneczna 31, nr tel. 071 733 45 41; strona internetowa: http://mow.sobotka.pl 2. Inspektorem ochrony danych osobowych Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce jest Małgorzata Czartoryska adres e-mail; malgorzata.czartoryska@poczta.fm. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z przetwarzaniem danych niezbędnych do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr MOW.3410.3.2020. Dostawa artykułów spożywczych do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce, ul. Słoneczna 31, w podziale na 4 zadania, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 i 8a oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 9. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO 10. Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZADANIE1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZADANIE 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa warzyw i owoców
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ZADANIE 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa pieczywa
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa ZADANIE 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mięsa i wędlin
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)