DOSTAWA BATERII I AKUMULATORÓW DO POJAZDÓW

Data publikacji 2020-05-22
Data zakończenia 2020-06-03 00:00:00
Instytucja 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Akumulatory ołowiowo-kwasowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543010-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 314310006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) baterii i akumulatorów do pojazdów
zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5– formularzach cenowych.
2. Dla Zadania nr 1 i 2 - dostawa do magazynu służby znajdującego się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy.
Dla Zadania nr 3 – dostawa do magazynu Zamawiającego – magazyn Sł. Czołgowo-Samochodowej, znajdującego się na terenie: 31 BLT ul. Silniki 1, 61-325 Poznań oraz do magazynów JW1517, 64-100 Leszno, ul. Racławicka 1, JW 3605, 63-100 Śrem, ul. Sikorskiego 2 w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać akumulatory każdorazowo na odrębne zamówienie Zamawiającego, określające ilość i rodzaj akumulatorów oraz numer umowy.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych; zamówienie składa się z 3 (trzech) zadań:
- Zadanie nr 1 – Akumulatory dla sł. Infrastruktury,
- Zadanie nr 2 – Baterie i akumulatory dla sł. TiRW,
- Zadanie nr 3 – Akumulatory dla sł. Czołg.-sam.
Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. formularzach cenowych.
Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne.
4. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
4. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Towary zamienne (równoważne) muszą posiadać parametry i standardy jakościowe takie same bądź lepsze od wymaganych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności oferowanych wyrobów spoczywa na Wykonawcy.
5. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp do wysokości kwoty brutto:
- dla Zadania nr 1 - 20 000,00 zł
- dla Zadania nr 2 – 18 000,00 zł,
- dla Zadania nr 3 – 95 000,00 zł
w zakresie asortymentu zawartego w zamówieniu podstawowym.
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 10.12.2020r.
Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu cenowym tj. załączniku nr 5 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
6. Wymaga się by Wykonawca wypełnił kolumny:
- w Zadaniach nr 1 i 2 - nr 7 i 8,
- w Zadaniu nr 3 – nr 3 i 8,
załącznika nr 5 do SIWZ. Informacje te pozwalają jednoznacznie stwierdzić jaki produkt został zaoferowany i umożliwiają porównanie parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wpisanie żądanych informacji w w/w kolumnach skutkować może odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Należność za przedmiot zamówienia będzie opłacona przez Zamawiającego w terminie 30 dni, na podstawie przyjętego towaru oraz faktury wystawianej przez Wykonawcę.
8. Klasyfikacja głównego przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
kod CPV: 31431000-6 (akumulatory ołowiowo-kwasowe)
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące
z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e6218437-aeab-4037-b962-39a2699c2ba7
Biuletyn 543010-N-2020
Zamawiajacy nazwa 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Regon 63243177100000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Silniki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-325
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 261 548 500
Zamawiajacy fax 261 548 555
Zamawiajacy email 31blt.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.31blt.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.31blt.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.31blt.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31 Baza Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA BATERII I AKUMULATORÓW DO POJAZDÓW
Numer referencyjny ZP 27/III/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) baterii i akumulatorów do pojazdów zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5– formularzach cenowych. 2. Dla Zadania nr 1 i 2 - dostawa do magazynu służby znajdującego się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. Dla Zadania nr 3 – dostawa do magazynu Zamawiającego – magazyn Sł. Czołgowo-Samochodowej, znajdującego się na terenie: 31 BLT ul. Silniki 1, 61-325 Poznań oraz do magazynów JW1517, 64-100 Leszno, ul. Racławicka 1, JW 3605, 63-100 Śrem, ul. Sikorskiego 2 w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać akumulatory każdorazowo na odrębne zamówienie Zamawiającego, określające ilość i rodzaj akumulatorów oraz numer umowy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych; zamówienie składa się z 3 (trzech) zadań: - Zadanie nr 1 – Akumulatory dla sł. Infrastruktury, - Zadanie nr 2 – Baterie i akumulatory dla sł. TiRW, - Zadanie nr 3 – Akumulatory dla sł. Czołg.-sam. Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. formularzach cenowych. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne. 4. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów. 4. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Towary zamienne (równoważne) muszą posiadać parametry i standardy jakościowe takie same bądź lepsze od wymaganych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności oferowanych wyrobów spoczywa na Wykonawcy. 5. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp do wysokości kwoty brutto: - dla Zadania nr 1 - 20 000,00 zł - dla Zadania nr 2 – 18 000,00 zł, - dla Zadania nr 3 – 95 000,00 zł w zakresie asortymentu zawartego w zamówieniu podstawowym. Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 10.12.2020r. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu cenowym tj. załączniku nr 5 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 6. Wymaga się by Wykonawca wypełnił kolumny: - w Zadaniach nr 1 i 2 - nr 7 i 8, - w Zadaniu nr 3 – nr 3 i 8, załącznika nr 5 do SIWZ. Informacje te pozwalają jednoznacznie stwierdzić jaki produkt został zaoferowany i umożliwiają porównanie parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wpisanie żądanych informacji w w/w kolumnach skutkować może odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Należność za przedmiot zamówienia będzie opłacona przez Zamawiającego w terminie 30 dni, na podstawie przyjętego towaru oraz faktury wystawianej przez Wykonawcę. 8. Klasyfikacja głównego przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV: 31431000-6 (akumulatory ołowiowo-kwasowe) 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
Cpv glowny przedmiot 31431000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia: - dla Zadania nr 1 i 2 - do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (dostawa jednorazowa), - dla Zadania nr 3 – od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2020r. (sukcesywnie, w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia), Termin realizacji zamówienia w przypadku zastosowania prawa opcji (dla Zadań nr 1, 2 i 3): do 10.12.2020r.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – według załącznika 1 do SIWZ; wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – wg załącznika nr 5 do SIWZ 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający zastosuje procedurę wynikającą z art. 24 aa ustawy PZP (tzw. procedura odwrócona). Oznacza to, że Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dla Zadanie nr 1 i 2 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy z powodu okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć, działając z należytą starannością w szczególności w przypadku zaistnienia klęsk żywiołowych, epidemii, kataklizmów, na pisemnie umotywowany wniosek Wykonawcy lub generalnym załamaniem się rynku w branży będącej przedmiotem umowy. 3. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Dostawa produktów zamiennych dopuszczalna będzie tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego, na podstawie udokumentowanej informacji od Wykonawcy. 4. W ramach wartości zamówienia zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w trakcie realizacji umowy, w poszczególnych pozycjach formularza cenowego. 5. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej uzgodnionej przez strony pod rygorem nieważności. Zadanie nr 3 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji umowy z powodu okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć, działając z należytą starannością w szczególności w przypadku zaistnienia klęsk żywiołowych, epidemii, kataklizmów, na pisemnie umotywowany wniosek Wykonawcy. 3. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Dostawa produktów zamiennych dopuszczalna będzie tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego, na podstawie udokumentowanej informacji producenta, wskazującej datę wycofania z produkcji. 4.Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość przedmiotu zamówienia może ulec zmniejszeniu do 20% ogólnej wartości umowy. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości towaru. 5.W ramach wartości zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych, w trakcie realizacji umowy, w poszczególnych pozycjach Formularza cenowego. 6. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-06-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 1 - BATERIE DLA SŁ. INFRASTRUKTURY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31431000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) baterii i akumulatorów do pojazdów zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5– formularzach cenowych. 2. Dla Zadania nr 1 i 2 - dostawa do magazynu służby znajdującego się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. Dla Zadania nr 3 – dostawa do magazynu Zamawiającego – magazyn Sł. Czołgowo-Samochodowej, znajdującego się na terenie: 31 BLT ul. Silniki 1, 61-325 Poznań oraz do magazynów JW1517, 64-100 Leszno, ul. Racławicka 1, JW 3605, 63-100 Śrem, ul. Sikorskiego 2 w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać akumulatory każdorazowo na odrębne zamówienie Zamawiającego, określające ilość i rodzaj akumulatorów oraz numer umowy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych; zamówienie składa się z 3 (trzech) zadań: - Zadanie nr 1 – Akumulatory dla sł. Infrastruktury, - Zadanie nr 2 – Baterie i akumulatory dla sł. TiRW, - Zadanie nr 3 – Akumulatory dla sł. Czołg.-sam. Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. formularzach cenowych. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne. 4. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 2 – BATERIE I AKUMULATORY DLA SŁ. TiRW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31431000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) baterii i akumulatorów do pojazdów zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5– formularzach cenowych. 2. Dla Zadania nr 1 i 2 - dostawa do magazynu służby znajdującego się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. Dla Zadania nr 3 – dostawa do magazynu Zamawiającego – magazyn Sł. Czołgowo-Samochodowej, znajdującego się na terenie: 31 BLT ul. Silniki 1, 61-325 Poznań oraz do magazynów JW1517, 64-100 Leszno, ul. Racławicka 1, JW 3605, 63-100 Śrem, ul. Sikorskiego 2 w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać akumulatory każdorazowo na odrębne zamówienie Zamawiającego, określające ilość i rodzaj akumulatorów oraz numer umowy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych; zamówienie składa się z 3 (trzech) zadań: - Zadanie nr 1 – Akumulatory dla sł. Infrastruktury, - Zadanie nr 2 – Baterie i akumulatory dla sł. TiRW, - Zadanie nr 3 – Akumulatory dla sł. Czołg.-sam. Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. formularzach cenowych. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne. 4. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadania nr 3 - AKUMULATORY DLA SŁ. CZOŁG. - SAM.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31431000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) baterii i akumulatorów do pojazdów zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5– formularzach cenowych. 2. Dla Zadania nr 1 i 2 - dostawa do magazynu służby znajdującego się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. Dla Zadania nr 3 – dostawa do magazynu Zamawiającego – magazyn Sł. Czołgowo-Samochodowej, znajdującego się na terenie: 31 BLT ul. Silniki 1, 61-325 Poznań oraz do magazynów JW1517, 64-100 Leszno, ul. Racławicka 1, JW 3605, 63-100 Śrem, ul. Sikorskiego 2 w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać akumulatory każdorazowo na odrębne zamówienie Zamawiającego, określające ilość i rodzaj akumulatorów oraz numer umowy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych; zamówienie składa się z 3 (trzech) zadań: - Zadanie nr 1 – Akumulatory dla sł. Infrastruktury, - Zadanie nr 2 – Baterie i akumulatory dla sł. TiRW, - Zadanie nr 3 – Akumulatory dla sł. Czołg.-sam. Szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ tj. formularzach cenowych. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne. 4. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ – Projekty umów.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)