GuidZP400 |
a21c0d7a-cabc-408d-85c8-a2dde01cd85b
|
Biuletyn |
542618-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach
|
Regon |
28836600028000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-102
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2788401, 32 2789198, 32 2789119, 32 2789196, 32 2789193, 32 2789116, 32 2789117,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
przetargi@io.gliwice.pl,
|
Adres strony url |
www.io.gliwice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
instytut badawczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.io.gliwice.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
Za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie - Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria pokój nr 134
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy cewników naczyniowych oraz zamkniętych systemów dostępu naczyniowego bez mechanicznych części dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie – Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach
|
Numer referencyjny |
DO/DZ-381-1-41/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy cewników naczyniowych oraz zamkniętych systemów dostępu naczyniowego bez mechanicznych części dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej–Curie – Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 odrębne zadania, tj.:
Zadanie nr 1 Cewnik naczyniowy
Zadanie nr 2 System dostępu naczyniowego
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja asortymentowo-cenowa.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1. PRÓBKI
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek oferowanego asortymentu w zakresie zadania nr 2 zgodnie z wymaganiami określonymi w „Specyfikacjach asortymentowo-cenowych” odpowiednio dla danego zadania.
Próbki oferowanego asortymentu należy dostarczyć do upływu terminu składania ofert, do:Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria p. 134
Próbki należy przekazać Zamawiającemu nieodpłatnie. Produkty powinny zostać opisane w sposób umożliwiający identyfikację zarówno produktu jak i Wykonawcy składającego ofertę, tj. powinny posiadać oznaczenia: numeru zadania, nazwy Wykonawcy oraz nazwę producenta. Próbki winny zostać zapakowane niezależnie od oferty - nie należy umieszczać w jednym opakowaniu zbiorczym oferty przetargowej wraz próbkami.
Złożone próbki podlegać będą ocenie jakościowej, zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ (tym samym złożone próbki nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp). Niezłożenie przez Wykonawcę wymaganych próbek na dzień składania ofert, złożenie próbek niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego lub niezgodnych z produktem zaoferowanym w złożonej ofercie („Specyfikacji asortymentowo-cenowej” cenowej skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający informuje, iż próbki nie zostaną zwrócone Wykonawcom, ze względu na ich zużycie na etapie badania jakości.
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
w zakresie zadania nr 1 - sukcesywne dostawy w okresie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy,
w zakresie zadania nr 2 - sukcesywne dostawy w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2020 r.
Dostawy częściowe realizowane będą wg potrzeb Zamawiającego określonych w „Specyfikacji asortymentowo-cenowej” w zakresie danego zadania, na podstawie składanego każdorazowo zamówienia ilościowo-asortymentowego w terminie do 5 dni roboczych (dot. obu zadań).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze:
1) „Oferta Przetargowa” - załącznik nr 1 do SIWZ,
2) „Specyfikacja asortymentowo-cenowa” – załącznik nr 2.1 do SIWZ (odpowiednio do zakresu składanej oferty),
3) oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ,
4) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z treścią §9 Wzoru umowy (załącznik do SIWZ), tj. zmiany umowy:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą - Prawo zamówień publicznych oraz postanowieniami niniejszej umowy, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, z wyjątkiem zmiany o której mowa w ust. 2 pkt 1), 3) oraz pkt 7) poniżej.
2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany w treści niniejszej Umowy w następujących przypadkach:
1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
2) obniżenia ceny jednostkowej netto przy zachowaniu jakości zaoferowanych wyrobów umownych,
3) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przez producenta wyrobu umownego, będącego przedmiotem umowy dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie,
4) w przypadku, gdy nie zachodzi zmiana wyrobu umownego, a jedynie jego ulepszenie, dopuszcza się zmianę wyrobu umownego na jego wersję ulepszoną pod warunkiem, zachowania ceny zaoferowanej w ofercie,
5) w przypadku nie zrealizowania zamówienia w wysokości wynikającej z §3 ust. 1 umowy
w terminie, na jaki zawarto umowę, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, jednak nie dłużej niż o kolejne 6 miesięcy, z zastrzeżeniem, że termin obowiązywania umowy nie może przekroczyć łącznie 48 miesięcy,
6) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami stosownych władz,
7) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
3. Wszystkie zmiany dotyczące ustaleń zawartych w niniejszej umowie za wyjątkiem określonych
w ust. 2 pkt. 1), 2) oraz pkt 6) powyżej wymagają każdorazowo formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana określona w ust. 2 pkt. 1), 6) powyżej obowiązuje z datą jej wprowadzenia
w życie na podstawie odrębnych przepisów.
4. Nie stanowią zmiany umowy w szczególności następujące przypadki:
1) zmiana osobowa w zakresie reprezentacji Stron, a także zmiana osób związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
2) zmiana danych rejestrowych lub teleadresowych Stron.
5. Aneksy do niniejszej umowy ważne będą tylko wówczas, gdy zostaną podpisane przez obie Strony.
|
IV 4 4 data |
2020-06-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
ofertę należy złożyć w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Kryteria oceny ofert:
- w zakresie zadania nr 1: cena 100%
- w zakresie zadania nr 2: cena 50%, jakość 50%
|