GuidZP400 |
987a5ee5-56b8-414e-8ad0-3f2e4ab7c575
|
Biuletyn |
542810-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 33 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Opolu
|
Regon |
367515441
|
Zamawiajacy adres ulica |
Lelewela
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-856
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
774745172
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
strmary@eszkola.opolskie.pl, strmary@eszkola.opolskie.pl
|
Adres strony url |
http://www.psp33.opole.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Tłumaczymy żywioły“ – projekt edukacyjny dla uczniów szkół podstawowych Aglomeracji Opolskiej
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://psp33opole.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://psp33opole.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 33 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Opolu, ul. Joachima Lelewela 9, 45-856 Opole
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wyposażenia do pracowni na potrzeby realizacji projektu: „Tłumaczymy żywioły“ – projekt edukacyjny dla uczniów szkół podstawowych Aglomeracji Opolskiej
|
Numer referencyjny |
PSP33.2-26.2.20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wyposażenia do pracowni na potrzeby realizacji projektu „Tłumaczymy żywioły“ – projekt edukacyjny dla uczniów szkół podstawowych Aglomeracji Opolskiej w podziale na dwanaście [ 12 ] części:
1) Część nr 1: Zakup i montaż 10 monitorów o wysokiej rozdzielczości;
2) Część nr 2: Zakup 10 zestawów kina domowego;
3) Część nr 3: Zakup 10 laptopów z oprogramowaniem;
4) Część nr 4: Zakup 728 tabletów;
5) Część nr 5: Zakup 20 dronów;
6) Część nr 6: Zakup 10 stacji meteorologicznych;
7) Część nr 7: Zakup 20 aparatów fotograficznych;
8) Część nr 8: Zakup 100 lornetek;
9) Część nr 9: Zakup 50 kompletów mikroskopowych dla uczniów;
10) Część nr 10: Zakup 10 kompletów mikroskopowych dla nauczycieli;
11) Część nr 11: Zakup 20 kamer;
12) Część nr 12: Zakup drukarki 3d z osprzętem – 1 komplet;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) dla Części nr 1 – Załącznik nr 1A do SIWZ;
b) dla Części nr 2 – Załącznik nr 1B do SIWZ;
c) dla Części nr 3 – Załącznik nr 1C do SIWZ;
d) dla Części nr 4 – Załącznik nr 1D do SIWZ;
e) dla Części nr 5 – Załącznik nr 1E do SIWZ;
f) dla Części nr 6 – Załącznik nr 1F do SIWZ;
g) dla Części nr 7 – Załącznik nr 1G do SIWZ;
h) dla Części nr 8 – Załącznik nr 1H do SIWZ;
i) dla Części nr 9 – Załącznik nr 1I do SIWZ;
j) dla Części nr 10 – Załącznik nr 1J do SIWZ;
k) dla Części nr 11 – Załącznik nr 1K do SIWZ;
l) dla Części nr 12 – Załącznik nr 1L do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca może zaoferować krótszy termin wykonania zamówienia, zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w Rozdziale XI SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów – (art. 26 ust.2 ustawy Pzp):
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Prawa; Zamawiający samodzielnie pobierze ww. dokument, jeśli będzie można go uzyskać z ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych;
b) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. a) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Dokument, o którym mowa w pkt. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane w pkt a, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy).
3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwa stwierdzające umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, powinny być przedłożone w formie oryginałów lub kopii notarialnie poświadczonych za zgodność z oryginałem.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu Stron wyrażonych na piśmie pod rygorem nieważności, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w następujących przypadkach:
2.1. Zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zakres, termin;
2.2. Zmiany nazwy, adresu firmy Wykonawcy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą;
2.3. Wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację dostawy;
2.4. Zmiany przedmiotu umowy w zakresie parametrów technicznych urządzeń (zmiana typu, marki sprzętu będącego przedmiotem umowy), w przypadku, wycofania zaoferowanego przez Wykonawcę urządzenia z produkcji lub z rynku, pod warunkiem, że zmienione urządzenie spełnia warunki techniczne określone przez Zamawiającego w dokumentacji lub parametry techniczne zmienionego urządzenia są lepsze, a zmiana ta nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 3 ust. 1.
2.5. gdy pierwotnie określone, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, nie są możliwe do osiągnięcia. Zamiana ta nie może spowodować pogorszenia parametrów technicznych urządzenia, to jest Wykonawca dostarczy urządzenia o tożsamych parametrach lub lepszych. Zmiana ta nie może spowodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy;
2.6. Zmiany terminu wykonania dostawy spowodowanej:
- zaistnieniem siły wyższej. która w rozumieniu Stron jest zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, zwłaszcza zdarzeniem o charakterze katastrofalnym
w skutkach działań przyrody (m.in.: powodzie, pożary, wyładowania elektryczne w czasie burzy, powodujące uszkodzenia ważnych urządzeń itp.), zdarzeniem nadzwyczajnym w postaci zaburzeń życia zbiorowego (m.in. działania wojenne, zamieszki krajowe, rewolty, epidemia itp.), aktem władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie, embargo informacyjne lub towarowe itp.), przy czym chodzi tu w szczególności o niemożność zapobieżenia szkodliwym następstwom siły wyższej,
- bezprawnym działaniem osób trzecich, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności w oparciu o przepisy prawa lub umowy,
- brakiem możliwości odbioru przedmiotu umowy w terminie przez Zamawiającego.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu Stron.
4. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy PZP stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ.
5. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy,
a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy oraz gdy Strony wyrażą na to zgodę. Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie, podając:
a) opis zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) czas wykonywania umowy (jeśli wymaga),
d) wpływ zmiany na realizację umowy,
e) przedstawia propozycję aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i montaż 10 monitorów o wysokiej rozdzielczości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla Części nr 1 – Załącznik nr 1A do SIWZ. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dokonania montażu sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup 10 zestawów kina domowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32342400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla Części nr 2 – Załącznik nr 1B do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup 10 laptopów z oprogramowaniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla Części nr 3 – Załącznik nr 1C do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup 728 tabletów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla Części nr 4 – Załącznik nr 1D do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zakup 20 dronów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34711200-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla Części nr 5 – Załącznik nr 1E do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zakup 10 stacji meteorologicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38120000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla Części nr 6 – Załącznik nr 1F do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zakup 20 aparatów fotograficznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38651000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla Części nr 7 – Załącznik nr 1G do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zakup 100 lornetek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38631000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla Części nr 8 – Załącznik nr 1H do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zakup 50 kompletów mikroskopowych dla uczniów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38510000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla Części nr 9 – Załącznik nr 1I do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zakup 10 kompletów mikroskopowych dla nauczycieli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38510000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla Części nr 10 – Załącznik nr 1J do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zakup 20 kamer
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38651600-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla Części nr 11 – Załącznik nr 1K do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Zakup drukarki 3d z osprzętem – 1 komplet
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla Części nr 12 – Załącznik nr 1L do SIWZ
|
| |