Zakup wyposażenia do pracowni na potrzeby realizacji projektu: „Tłumaczymy żywioły“ – projekt edukacyjny dla uczniów szkół podstawowych Aglomeracji Opolskiej

Data publikacji 2020-05-22
Data zakończenia 2020-06-15 00:00:00
Instytucja Publiczna Szkoła Podstawowa nr 33 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542810-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302132007, 302313000, 323424006, 302131006, 347112006, 381200002, 386510003, 386310007, 385100003, 386516009, 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wyposażenia do pracowni na potrzeby realizacji projektu „Tłumaczymy żywioły“ – projekt edukacyjny dla uczniów szkół podstawowych Aglomeracji Opolskiej w podziale na dwanaście [ 12 ] części:
1) Część nr 1: Zakup i montaż 10 monitorów o wysokiej rozdzielczości;
2) Część nr 2: Zakup 10 zestawów kina domowego;
3) Część nr 3: Zakup 10 laptopów z oprogramowaniem;
4) Część nr 4: Zakup 728 tabletów;
5) Część nr 5: Zakup 20 dronów;
6) Część nr 6: Zakup 10 stacji meteorologicznych;
7) Część nr 7: Zakup 20 aparatów fotograficznych;
8) Część nr 8: Zakup 100 lornetek;
9) Część nr 9: Zakup 50 kompletów mikroskopowych dla uczniów;
10) Część nr 10: Zakup 10 kompletów mikroskopowych dla nauczycieli;
11) Część nr 11: Zakup 20 kamer;
12) Część nr 12: Zakup drukarki 3d z osprzętem – 1 komplet;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) dla Części nr 1 – Załącznik nr 1A do SIWZ;
b) dla Części nr 2 – Załącznik nr 1B do SIWZ;
c) dla Części nr 3 – Załącznik nr 1C do SIWZ;
d) dla Części nr 4 – Załącznik nr 1D do SIWZ;
e) dla Części nr 5 – Załącznik nr 1E do SIWZ;
f) dla Części nr 6 – Załącznik nr 1F do SIWZ;
g) dla Części nr 7 – Załącznik nr 1G do SIWZ;
h) dla Części nr 8 – Załącznik nr 1H do SIWZ;
i) dla Części nr 9 – Załącznik nr 1I do SIWZ;
j) dla Części nr 10 – Załącznik nr 1J do SIWZ;
k) dla Części nr 11 – Załącznik nr 1K do SIWZ;
l) dla Części nr 12 – Załącznik nr 1L do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 987a5ee5-56b8-414e-8ad0-3f2e4ab7c575
Biuletyn 542810-N-2020
Zamawiajacy nazwa Publiczna Szkoła Podstawowa nr 33 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Opolu
Regon 367515441
Zamawiajacy adres ulica Lelewela
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-856
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774745172
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email strmary@eszkola.opolskie.pl, strmary@eszkola.opolskie.pl
Adres strony url http://www.psp33.opole.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Tłumaczymy żywioły“ – projekt edukacyjny dla uczniów szkół podstawowych Aglomeracji Opolskiej
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://psp33opole.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://psp33opole.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Publiczna Szkoła Podstawowa nr 33 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Opolu, ul. Joachima Lelewela 9, 45-856 Opole
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia do pracowni na potrzeby realizacji projektu: „Tłumaczymy żywioły“ – projekt edukacyjny dla uczniów szkół podstawowych Aglomeracji Opolskiej
Numer referencyjny PSP33.2-26.2.20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wyposażenia do pracowni na potrzeby realizacji projektu „Tłumaczymy żywioły“ – projekt edukacyjny dla uczniów szkół podstawowych Aglomeracji Opolskiej w podziale na dwanaście [ 12 ] części: 1) Część nr 1: Zakup i montaż 10 monitorów o wysokiej rozdzielczości; 2) Część nr 2: Zakup 10 zestawów kina domowego; 3) Część nr 3: Zakup 10 laptopów z oprogramowaniem; 4) Część nr 4: Zakup 728 tabletów; 5) Część nr 5: Zakup 20 dronów; 6) Część nr 6: Zakup 10 stacji meteorologicznych; 7) Część nr 7: Zakup 20 aparatów fotograficznych; 8) Część nr 8: Zakup 100 lornetek; 9) Część nr 9: Zakup 50 kompletów mikroskopowych dla uczniów; 10) Część nr 10: Zakup 10 kompletów mikroskopowych dla nauczycieli; 11) Część nr 11: Zakup 20 kamer; 12) Część nr 12: Zakup drukarki 3d z osprzętem – 1 komplet; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dla Części nr 1 – Załącznik nr 1A do SIWZ; b) dla Części nr 2 – Załącznik nr 1B do SIWZ; c) dla Części nr 3 – Załącznik nr 1C do SIWZ; d) dla Części nr 4 – Załącznik nr 1D do SIWZ; e) dla Części nr 5 – Załącznik nr 1E do SIWZ; f) dla Części nr 6 – Załącznik nr 1F do SIWZ; g) dla Części nr 7 – Załącznik nr 1G do SIWZ; h) dla Części nr 8 – Załącznik nr 1H do SIWZ; i) dla Części nr 9 – Załącznik nr 1I do SIWZ; j) dla Części nr 10 – Załącznik nr 1J do SIWZ; k) dla Części nr 11 – Załącznik nr 1K do SIWZ; l) dla Części nr 12 – Załącznik nr 1L do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Wykonawca może zaoferować krótszy termin wykonania zamówienia, zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w Rozdziale XI SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów – (art. 26 ust.2 ustawy Pzp): a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Prawa; Zamawiający samodzielnie pobierze ww. dokument, jeśli będzie można go uzyskać z ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych; b) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. a) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokument, o którym mowa w pkt. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane w pkt a, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwa stwierdzające umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, powinny być przedłożone w formie oryginałów lub kopii notarialnie poświadczonych za zgodność z oryginałem.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu Stron wyrażonych na piśmie pod rygorem nieważności, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 2.1. Zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zakres, termin; 2.2. Zmiany nazwy, adresu firmy Wykonawcy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą; 2.3. Wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację dostawy; 2.4. Zmiany przedmiotu umowy w zakresie parametrów technicznych urządzeń (zmiana typu, marki sprzętu będącego przedmiotem umowy), w przypadku, wycofania zaoferowanego przez Wykonawcę urządzenia z produkcji lub z rynku, pod warunkiem, że zmienione urządzenie spełnia warunki techniczne określone przez Zamawiającego w dokumentacji lub parametry techniczne zmienionego urządzenia są lepsze, a zmiana ta nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 3 ust. 1. 2.5. gdy pierwotnie określone, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, nie są możliwe do osiągnięcia. Zamiana ta nie może spowodować pogorszenia parametrów technicznych urządzenia, to jest Wykonawca dostarczy urządzenia o tożsamych parametrach lub lepszych. Zmiana ta nie może spowodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy; 2.6. Zmiany terminu wykonania dostawy spowodowanej: - zaistnieniem siły wyższej. która w rozumieniu Stron jest zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, zwłaszcza zdarzeniem o charakterze katastrofalnym w skutkach działań przyrody (m.in.: powodzie, pożary, wyładowania elektryczne w czasie burzy, powodujące uszkodzenia ważnych urządzeń itp.), zdarzeniem nadzwyczajnym w postaci zaburzeń życia zbiorowego (m.in. działania wojenne, zamieszki krajowe, rewolty, epidemia itp.), aktem władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie, embargo informacyjne lub towarowe itp.), przy czym chodzi tu w szczególności o niemożność zapobieżenia szkodliwym następstwom siły wyższej, - bezprawnym działaniem osób trzecich, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności w oparciu o przepisy prawa lub umowy, - brakiem możliwości odbioru przedmiotu umowy w terminie przez Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu Stron. 4. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy PZP stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. 5. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy oraz gdy Strony wyrażą na to zgodę. Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie, podając: a) opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) czas wykonywania umowy (jeśli wymaga), d) wpływ zmiany na realizację umowy, e) przedstawia propozycję aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i montaż 10 monitorów o wysokiej rozdzielczości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla Części nr 1 – Załącznik nr 1A do SIWZ. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dokonania montażu sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup 10 zestawów kina domowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla Części nr 2 – Załącznik nr 1B do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup 10 laptopów z oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla Części nr 3 – Załącznik nr 1C do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup 728 tabletów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla Części nr 4 – Załącznik nr 1D do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakup 20 dronów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34711200-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla Części nr 5 – Załącznik nr 1E do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zakup 10 stacji meteorologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38120000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla Części nr 6 – Załącznik nr 1F do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zakup 20 aparatów fotograficznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38651000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla Części nr 7 – Załącznik nr 1G do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zakup 100 lornetek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38631000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla Części nr 8 – Załącznik nr 1H do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zakup 50 kompletów mikroskopowych dla uczniów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38510000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla Części nr 9 – Załącznik nr 1I do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zakup 10 kompletów mikroskopowych dla nauczycieli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38510000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla Części nr 10 – Załącznik nr 1J do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zakup 20 kamer
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38651600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla Części nr 11 – Załącznik nr 1K do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zakup drukarki 3d z osprzętem – 1 komplet
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla Części nr 12 – Załącznik nr 1L do SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)