GuidZP400 |
15c58907-a5ee-4a82-972f-4c4f92af16c4
|
Biuletyn |
542715-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
|
Regon |
27690250400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Strzelców Bytomskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
207
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bytom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-914
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48323513364
|
Zamawiajacy fax |
+48323513369
|
Zamawiajacy email |
przetargi@srk.com.pl
|
Adres strony url |
www.srk.com.pl
|
Adres strony internetowej |
www.srk.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.srk.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.srk.com.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w formie elektronicznej poprzez Elektroniczny Formularz Ofertowy udostępniony na platformie: https://efo.coig.biz
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Dopuszcza się składanie ofert w formie pisemnej i elektronicznej. W przypadku gdy wykonawca nie posiada kwalifikowanego podpisu elektronicznego dopuszcza złożenie oferty w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Bytom 41-914, ul. Strzelców Bytomskich 207 – Kancelaria Główna w godz. 07:00 – 14:00.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„WYMIANA ODŁĄCZNIKÓW I PRZEKŁADNIKÓW NAPIĘCIOWYCH W POLU POMIAROWYM W STACJI 110/6 KV „BOŻE DARY” TOR II DLA SPÓŁKI RESTRUKTURYZACJI KOPALŃ S.A. W BYTOMIU, ODDZIAŁ KWK "BOŻE DARY – MYSŁOWICE – WESOŁA I", RUCH "BOŻE DARY"
|
Numer referencyjny |
ZP-BD-0003/20-1
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
W zakres ww. zadania wchodzi dostawa i wymiana: • 2 szt. odłączników napowietrznych
z nożami uziemiającymi, • 1 szt. odłączników napowietrznych bez noży uziemiających, • 3 szt.
przekładników napięciowych • wykonanie projektu technicznego, dokumentacji powykonawczej i
niezbędnych badań odbiorczych wraz z uwzględnieniem dokonania wszystkich organizacyjnych
uzgodnień i poniesienia kosztów związanych z realizacją zamówienia z jednostkami zewnętrznymi
wobec Zamawiającego ze szczególnym uwzględnieniem firmy Tauron Dystrybucja S.A.
|
Cpv glowny przedmiot |
31200000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
I. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zamówienie należy zrealizować w terminie: od daty zawarcia umowy do 15 grudnia 2020 r.
II. PODWYKONAWSTWO
1. Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.
2. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy:
1). Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust 1, w celu wykazania spełniania warunków
udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w
stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się: a) dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia w zakresie:
a.1. minimum 2 osoby – elektromonter posiadające świadectwo kwalifikacyjne wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci G1-E (eksploatacja) w zakresie: - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV, - urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1kV
- aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w powyższych odnośnikach, a.2. minimum 1 osoba z
uprawnieniami dozoru o specjalności elektroenergetycznej posiadająca świadectwo kwalifikacyjne wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci G1-D (dozór) w zakresie: - urządzenia,
instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV, - urządzenia, instalacje i
sieci o napięciu znamionowym powyżej 1kV - aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i
instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w
powyższych odnośnikach b) należytym wykonaniem usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w tym
co najmniej jedną usługą lub usługami polegającymi na wymianie odłączników lub przekładników
w stacji 110 kV o wartości minimum 100 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te
usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Brak podstaw wykluczenia Wykonawcy: 1. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z
Wykonawców oddzielnie zobowiązany jest do złożenia ww. dokumentu Brak podstaw wykluczenia
podmiotu udostępniającego swoje zasoby: 1. W przypadku powołania się przez Wykonawcę na
zasoby innego podmiotu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oryginału lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane, a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych
referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wzór dokumentu 2. Wykaz
osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. – załącznik – wzór dokumentu 3. Jeżeli
Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub
sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami tych
podmiotów, obowiązany jest złożyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z informacjami dotyczącymi: 1)
zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów
innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 3) zakresu i okresu udziału
innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego
Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub
usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje
zdolności – wzór dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie
zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców 2.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw
wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 22 oraz
art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. – załącznik nr 1 do druku „FORMULARZ OFERTOWY”. 3. W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem wykazania
spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w
którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu
wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim
powołują się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie
dotyczące każdego z tych podmiotów udostępniającego swoje zasoby o braku podstaw wykluczenia
z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, o
których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 – 22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. – załącznik nr 1a do druku
„FORMULARZ OFERTOWY”. 5. Oświadczenie dotyczące wadium – załącznik nr 2 do druku
„FORMULARZ OFERTOWY” 6. Zamawiający żąda od Wykonawców oświadczeń i dokumentów
potwierdzających spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego
zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ: 1) Oświadczenie Wykonawcy – załącznik
nr 3 do druku „FORMULARZ OFERTOWY” 2) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu
certyfikatu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy – załącznik nr 4 do druku
„FORMULARZ OFERTOWY”
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy
złotych, 00/100)
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Ofertę można składać w formie pisemnej lub elektronicznej zgodnie z pkt. 9 SIWZ
|
Aukcja elektroniczna |
1
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
https://laip-srk.coig.biz/
|
Elementy aukcji elektronicznej |
Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Informaje przebiegu aukcji |
Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Warunki do licytacji |
Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Warunki zamkniecia aukcji |
Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności w zakresie: 1) zmiany postanowień umowy, gdy nastąpi zmiana w wysokościach i sposobie płatności należności publiczno –
prawnych, poprzez dostosowanie treści umowy do obowiązujących przepisów, 2) zmiany terminu
realizacji umowy będąca następstwem okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, w
szczególności: - wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego ze względów technologicznych,
administracyjnych, organizacyjnych, ekonomicznych i atmosferycznych, 3) zmiany zakresu
rzeczowego umowy: a) zmniejszenie zakresu rzeczowego umowy: - poprzez jego dostosowanie do
aktualnej sytuacji Zamawiającego w związku z dokonanymi u Zamawiającego zmianami ze względów
technologicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i restrukturyzacyjnych. 4) zmiany sposobu
spełnienia części świadczenia w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę niemożliwości jego
spełnienia, w związku z zaprzestaniem lub wstrzymaniem produkcji poszczególnych produktów, pod
warunkiem, iż nowy produkt posiada parametry techniczne i funkcjonalność nie gorszą niż produkt
wskazany w umowie, 5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych
od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i
zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z
powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub
interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla
Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia
określonej pierwotnie w umowie; 6) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność
zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą
starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia
określonej pierwotnie w umowie; 7) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma
zastąpić nowy Wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w niniejszym
paragrafie, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia
dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki
udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą
innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy
względem jego podwykonawców; 8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu
ust. 1e art. 144 ustawy Pzp; 9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej
pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na
roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2.
Jeżeli przed upływem terminu realizacji, umowa nie zostanie wykonana w pełnym zakresie
rzeczowym i finansowym przed upływem w/w terminu, dopuszczalne jest na wniosek Zamawiającego, przedłużenie terminu realizacji do czasu pełnego wykonania Umowy, lecz nie dłużej niż o 90 dni,
licząc od wskazanego w Umowie terminu. 3. Zamawiający zastrzega sobie ograniczenie zakresu
rzeczowego lub/i finansowego w przypadku zmian techniczno-organizacyjnych w jednostkach
Zamawiającego skutkujących tym, że świadczenie objęte umową nie może być w całości
zrealizowane. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne
roszczenie związane z w/w ograniczeniem zakresu rzeczowo – finansowego
|
IV 4 4 data |
2020-06-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|