GuidZP400 |
091e706b-0007-4615-b967-e53cfcbb2dd1
|
Biuletyn |
541976-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Dozoru Technicznego
|
Regon |
17196300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szczęśliwicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-353
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 722 100
|
Zamawiajacy fax |
225 722 388
|
Zamawiajacy email |
przetargi@udt.gov.pl
|
Adres strony url |
www.udt.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.udt.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.udt.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, kancelaria UDT pok. nr 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa naklejek informacyjnych
|
Numer referencyjny |
ZP-DA-42/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do jednostek Urzędu Dozoru Technicznego w tym: 1. Naklejki -podkłady - 266 200 szt. 2. Datownik 2021 - 209 750 szt. 3.
Datownik 2022 - 236 300 szt. 4. Datownik 2023 - 204 050 szt. 5. Datownik 2024 - 178 050 szt. 6. Datownik 2025 - 256 900 szt. 7. Datownik 2039 - 500 szt. 8. Datownik 2040 - 1300 szt.
9. Datownik 2041 - 1300 szt. 10. Naklejki sześciokątne (zakres lat 2021-2031) - 20 900 szt. 11. Naklejka STOP - 19 200 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
22459100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Informacje na temat katalogow |
Termin dostawy od 45 dni do 55 dni od daty zawarcia umowy,w zależności od oferty wykonawcy, skrócenie terminu jest dodatkowo punktowane w kryterium oceny ofert – terminu realizacji.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj.: przygotowanie, skład, konfekcjonowanie i dostawę naklejek informacyjnych/etykiet samoprzylepnych o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto.
W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje dostawę (dostawy okresowe lub ciągłe) wartość jej realizacji, na dzień składania ofert, musi wynosić nie mniej niż 80 000,00 zł brutto.
Powyższy warunek może być spełniony łącznie przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z tym że przynajmniej jeden
z wykonawców musi wykazać się, co najmniej jedną dostawą naklejek informacyjnych/etykiet samoprzylepnych o wartości brutto nie mniejszej niż 80 000,00 zł.
Zamawiający nie dopuszcza sumowania dostaw dla różnych odbiorców w celu wykazania wymaganej wartości zrealizowanych dostaw.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, tj.
1.1. w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w SIWZ - Zamawiający żąda:
wykazu dostaw wykonanych/wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane / są wykonywane, oraz dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane / są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, tj.
1.2. w celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda:
1) karty katalogowej folii (lub karty charakterystyki/specyfikacji technicznej, lub równoważnych dokumentów) lub jej kopii, która zostanie użyta do wykonania naklejek, wydanych przez ich producenta lub dostawcę Wykonawcy, potwierdzone podpisem osoby uprawnionej Wykonawcy poświadczającym zgodność z oryginałem i potwierdzające parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia.
2) informacji dotyczącej farby (jak np. karty katalogowej, specyfikacji technicznej lub równoważnych dokumentów) lub jej kopii, która zostanie użyta do wykonania nadruku naklejek, wydanych przez ich producenta lub dostawcę Wykonawcy, potwierdzone podpisem osoby uprawnionej Wykonawcy poświadczającym zgodność z oryginałem i potwierdzające parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia lub parametry wynikowe farb.
Dokumenty wymienione w pkt 1) i 2) mogą być przedłożone w języku polskim lub angielskim, z zastrzeżeniem zgodności parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia
|
Inne dokumenty niewymienione |
3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą:
3.1. Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, na druku stanowiącym załącznik nr 3 o SIWZ.
3.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w ww. oświadczeniu.
3.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotów należy załączyć do oferty na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
3.4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ.
W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3.5. Zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, jeśli są znani na tym etapie.
4. Inne dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą:
4.1. Wykonawca składa wypełnioną i podpisaną ofertę z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ;
4.2. Formularz cenowy (wypełniony i podpisany) – zakaz zmian załącznika oraz dopisywania innych pozycji – wzór Załącznik nr 2 do SIWZ;
5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacji z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę.
2. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w najkorzystniejszej ofercie.
3. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
4. Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach:
a) przy wystąpieniu okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp,
b) w przypadkach opisanych we wzorze umowy;
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy.
Wykonawca może dokonać przeniesienia wierzytelności wobec Zamawiającego na osoby lub podmioty trzecie wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. Jakiekolwiek cesje dokonywane bez takiej zgody nie będą ważne i stanowić będą istotne naruszenie postanowień umowy uprawniające Zamawiającego do odstąpienia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|