Dostawa urządzeń do dezynfekcji, preparatów/środków dezynfekcyjnych oraz środków ochrony osobistej i transportowej komory izolacyjnej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie ul. Kilińskiego 10

Data publikacji 2020-06-08
Data zakończenia 2020-06-18 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia dezynfekujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547763-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 393300004, 336316008, 358000002, 331900008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawę urządzeń do dezynfekcji, preparatów/środków dezynfekcyjnych oraz środków ochrony osobistej i transportowej komory izolacyjnej dla SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie ul. Kilińskiego 10, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawierającym zestawieniem wymaganych parametrów użytkowo - technicznych dla poszczególnego asortymentu , stanowiącego odrębne zadania.

Wykonawca gwarantuje, że dostarczona asortyment jest fabrycznie nowy, kompletny i gotowy do funkcjonowania oraz wolny od wad. W obecnej sytuacji epidemicznej w zakresie zadania nr 1 oraz nr 4 -Zamawiający dopuszcza szkolenie w formie zdalnej, wideo instruktarzu z dołączeniem formy papierowej.

Wymagania dotyczące płatności: min. 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

Termin realizacji zamówienia: w nieprzekraczalnym terminie do 30 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy. Zakończenie realizacji całości zamówienia nastąpi po podpisaniu protokołów zdawczo-odbiorczych .

Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do norm, na które Zamawiający powołuje się w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia , źródła służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia , a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu , producenta czy dostawy.
Poprzez zrozumienie oferty równoważnej należy rozumieć przedmiot (produkt, urządzenie /wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe , wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot ( produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić , że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.

Zamawiający informuję, że przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w związku z ubieganiem się przez SP ZOZ SPR w Częstochowie o przyznanie dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej X Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, Działanie 10.1 Infrastruktura ochrony zdrowia na realizację Projektu „Zakup środków i urządzeń do dezynfekcji, ambulansów i aparatury medycznej, wielorazowych środków ochrony osobistej – SP ZOZ Stacja Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie”,




Dodatkowe informacje

GuidZP400 ea7d2ca5-f014-41c8-820e-a6fa3610572c
Biuletyn 547763-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego
Regon 00123278700000
Zamawiajacy adres ulica Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-202
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343785233
Zamawiajacy fax 343785233
Zamawiajacy email stacja@spr.czest.pl
Adres strony url www.spr.czest.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego, Regionalny Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej X Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, Działanie 10.1 Infrastruktura ochrony zdrowia ,Projekt pn. „Zakup środków i urządzeń do dezynfekcji, ambulansów i aparatury medycznej, wielorazowych środków ochrony osobistej – SP ZOZ Stacja Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://spr.bip.czestochowa.pl/?app=przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ Stacja Pogotowia Ratunkowego, ul. Kilińskiego 10, 42-202 Częstochowa Sekretariat Dyrektora - IIIp.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń do dezynfekcji, preparatów/środków dezynfekcyjnych oraz środków ochrony osobistej i transportowej komory izolacyjnej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie ul. Kilińskiego 10
Numer referencyjny SPR.ZP.382.12-2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia stanowi dostawę urządzeń do dezynfekcji, preparatów/środków dezynfekcyjnych oraz środków ochrony osobistej i transportowej komory izolacyjnej dla SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie ul. Kilińskiego 10, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawierającym zestawieniem wymaganych parametrów użytkowo - technicznych dla poszczególnego asortymentu , stanowiącego odrębne zadania. Wykonawca gwarantuje, że dostarczona asortyment jest fabrycznie nowy, kompletny i gotowy do funkcjonowania oraz wolny od wad. W obecnej sytuacji epidemicznej w zakresie zadania nr 1 oraz nr 4 -Zamawiający dopuszcza szkolenie w formie zdalnej, wideo instruktarzu z dołączeniem formy papierowej. Wymagania dotyczące płatności: min. 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Termin realizacji zamówienia: w nieprzekraczalnym terminie do 30 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy. Zakończenie realizacji całości zamówienia nastąpi po podpisaniu protokołów zdawczo-odbiorczych . Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do norm, na które Zamawiający powołuje się w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia , źródła służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia , a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu , producenta czy dostawy. Poprzez zrozumienie oferty równoważnej należy rozumieć przedmiot (produkt, urządzenie /wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe , wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot ( produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić , że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty. Zamawiający informuję, że przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w związku z ubieganiem się przez SP ZOZ SPR w Częstochowie o przyznanie dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej X Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, Działanie 10.1 Infrastruktura ochrony zdrowia na realizację Projektu „Zakup środków i urządzeń do dezynfekcji, ambulansów i aparatury medycznej, wielorazowych środków ochrony osobistej – SP ZOZ Stacja Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie”,
Cpv glowny przedmiot 39330000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Dotyczy tylko zadania nr 2 oraz tylko przypadku, gdy Wykonawca oferuje preparat/środek dezynfekcyjny posiadający rejestrację jako produkt leczniczy działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień (koncesje, zezwolenia, licencje lub wpis do jedynego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca posiadają siedzibę, członkostwo w określonej organizacji od którego uzależnione jest prawo do świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę) – - Ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, a w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i środki odurzające - odpowiednio wymagane zezwolenie. - Ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie jeżeli wykonawca jest wytwórcą. - W przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zakresie warunkow udzialu Dotyczy tylko zadania nr 2 oraz tylko przypadku, gdy Wykonawca oferuje preparat/środek dezynfekcyjny posiadający rejestrację jako produkt leczniczy 1) koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, - Ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, - Ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie jeżeli wykonawca jest wytwórcą. - W przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W zakresie zadania nr 1 : a. CE dla urządzenia do dezynfekcji b. Aktualne dokumenty potwierdzające że oferowany środek do dezynfekcji do urządzenia jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP , posiada świadectwo rejestracji/zgłoszenie/ wpis do Rejestru wydany przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dopuszczonych do obrotu na terytorium RP oraz Deklarację Zgodności. W zakresie zadania nr 2 : a. W przypadku rejestracji jako wyrób medyczny- Aktualne dokumenty potwierdzające że oferowany środek do dezynfekcji do urządzenia jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP , posiada świadectwo rejestracji/zgłoszenie/ wpis do Rejestru wydany przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dopuszczonych do obrotu na terytorium RP oraz Deklarację Zgodności. b. W przypadku rejestracji jako produkt leczniczy - Aktualne pozwolenie na dopuszczenie do stosowania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 499, 399, 959 z.p.zm.) c. Dokument uwierzytelniający przeprowadzenie badań potwierdzających wymagane spektrum bójczego zgodnie z normą dla środków dezynfekcyjnych (EN 14885), W zakresie zadania nr 3 : W zakresie masek panoramicznych – Deklaracja zgodności potwierdzająca zgodność z normą EN 136:1998 Sprzęt ochronny układu oddechowego. Maski, wymagania, badanie, znakowanie. W zakresie filtrów do masek panoramicznych – Deklaracja zgodności potwierdzająca zgodność z normą EN 143:2000 - Sprzęt ochrony układu oddechowego Filtry cząsteczkowe - Wymagania, badania, znakowanie zgodnie z dyrektywą Rady 89/686/EWG (wyposażenie ochrony osobistej) W zakresie zadania nr 4 : Dokumenty potwierdzające , że oferowana transportowa komora izolacyjna do czasowej izolacji pacjentów zakaźnych jest wyrobem medycznym i jest dopuszczona do obrotu na terytorium RP , posiada świadectwo rejestracji/zgłoszenie/ wpis do Rejestru wydany przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dopuszczonych do obrotu na terytorium RP oraz Deklarację Zgodności
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 3) Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia - dla Zadania nr 1 i/lub nr 2 i/lub nr 3 i/lub nr 4 - tj. Załącznik nr 1 i/lub nr 2 i/lub nr 3 i/lub nr 4 do SIWZ zawierający wymagane parametry, parametry użytkowo – techniczne - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 4) Foldery/karty katalogowe/karty charakterystyki określone w załącznikach od nr 1 do 4 dla przedmiotu zamówienia w zakresie oferowanych zadań.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst w zakresie zadania nr 1 - załącznik nr 7 do SIWZ § 10 - 1. Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 2) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w tym zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dodatkowych dokumentów, które te przepisy narzucają, 3) zaistnienia klęski żywiołowej lub siły wyższej (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami niniejszej umowy, 4) zmiana dotycząca dostarczanego przedmiotu umowy w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie urządzenie o parametrach nie gorszych niż wynikający z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie; wycofanie modelu (typu)określonego w przedmiocie umowy z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować, 5) zmiana dotycząca terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami wskazanymi w § 8 ust.2 umowy lub gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego . 2. Zamawiający może odstąpić od umowy, w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy jest realizowana wadliwie lub sprzecznie z jej postanowieniami, a także gdy zwłoka w dostawie lub wymianie przedmiotu zamówienia przekroczy 10 dni, naliczając Wykonawcy kary umowne, o których mowa w § 8 umowy. w zakresie zadania nr 2 - załącznik nr 8 do SIWZ § 8 1. Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 2) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w tym zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dodatkowych dokumentów, które te przepisy narzucają, 3) zaistnienia klęski żywiołowej lub siły wyższej (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami niniejszej umowy, 4) zmiana dotycząca dostarczanego przedmiotu dostawy w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego rodzaju środków z produkcji przez producenta, a dostępny będzie środek o parametrach nie gorszych niż wynikający z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie; wycofanie środka (typu) określonego w przedmiocie umowy z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować, 5) zmiana dotycząca terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami wskazanymi w § 6 ust.2 umowy lub gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego . 2. Zamawiający może odstąpić od umowy, w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy jest realizowana wadliwie lub sprzecznie z jej postanowieniami, a także gdy zwłoka w dostawie lub wymianie przedmiotu umowy przekroczy 10 dni, naliczając Wykonawcy kary umowne, o których mowa w § 6 umowy. w zakresie zadania nr 3 - załącznik nr 9 do SIWZ § 10 1. Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 2) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w tym zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dodatkowych dokumentów, które te przepisy narzucają, 3) zaistnienia klęski żywiołowej lub siły wyższej (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami niniejszej umowy, 4) zmiana dotycząca dostarczanego przedmiotu umowy w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie sprzęt o parametrach nie gorszych niż wynikający z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie; wycofanie modelu (typu)określonego w przedmiocie umowy z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować, 5) zmiana dotycząca terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami wskazanymi w § 8 ust.2 umowy lub gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego . 2. Zamawiający może odstąpić od umowy, w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy jest realizowana wadliwie lub sprzecznie z jej postanowieniami, a także gdy zwłoka w dostawie lub wymianie przedmiotu zamówienia przekroczy 10 dni, naliczając Wykonawcy kary umowne, o których mowa w § 8 umowy. w zakresie zadania nr 4- załacznik nr 10 do SIWZ § 10 1. Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 2) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w tym zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dodatkowych dokumentów, które te przepisy narzucają, 3) zaistnienia klęski żywiołowej lub siły wyższej (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami niniejszej umowy, 4) zmiana dotycząca dostarczanego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie urządzenia o parametrach nie gorszych niż wynikający z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie; wycofanie modelu (typu) określonego w przedmiocie zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować, 5) zmiana dotycząca terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami wskazanymi w § 8 ust.2 umowy lub gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego . 2. Zamawiający może odstąpić od umowy, w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy jest realizowana wadliwie lub sprzecznie z jej postanowieniami, a także gdy zwłoka w dostawie lub wymianie sprzętu przekroczy 10 dni, naliczając Wykonawcy kary umowne , o których mowa w § 8 umowy.
IV 4 4 data 2020-06-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Na dzień wszczęcia niniejszego postępowania zamawiający posiada informację o wyborze projektu do dofinansowania, ( Uchwała Zarządu Województwa Śląskiego Nr 814/117/VI/2020 z dnia 08 kwietnia 2020..) aczkolwiek na dzień dzisiejszy tj.08.06.2020r. nie posiada umowy na realizację powyższego projektu, w związku z powyższym Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania na postawie art. 93 ust. 1a. ustawy Pzp

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń do dezynfekcji powierzchni i pojazdów - 2 sztuki - do SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39330000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 obejmujący zestawienie wymaganych parametrów użytkowo - technicznych dla urządzeń do dezynfekcji powierzchni i pojazdów- zawiera załącznik nr 1 do SIWZ .
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa preparatów/środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2 obejmujący zestawienie wymaganych parametrów zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa środków ochrony osobistej- do SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35800000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 obejmujący zestawienie wymaganych parametrów użytkowo - technicznych dla środków ochrony osobistej - zawiera załącznik nr 3 do SIWZ .
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa transportowej komory izolacyjnej do czasowej izolacji pacjentów zakaźnych - 2 sztuki - do SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 obejmujący zestawienie wymaganych parametrów użytkowo - technicznych dla transportowej komory izolacyjna do czasowej izolacji pacjentów zakaźnych - zawiera załącznik nr 4 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena oferty niepodlegającej odrzuceniu
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)