Sprzedaż i dostawa artykułów mleczarskich, jaj oraz różnych produktów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Choroszczy

Data publikacji 2020-06-09
Data zakończenia 2020-06-17 00:00:00
Instytucja Powiat Białostocki - Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Choroszcz
Województwo podlaskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548833-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 158000006, 155000003, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów mleczarskich, jaj oraz różnych produktów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Choroszczy wyszczególnionych w ,,wykazie artykułów” stanowiących załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podzielony na części:
Część I – Załącznik 1a – Artykuły Spożywcze (kod CPV: 15800000-6 różne produkty spożywcze)
Część II – Załącznik 1b – Nabiał (kod CPV: 15500000-3 produkty mleczarskie)
Część III – Załącznik 1c – Jaja (kod CPV: 03142500-3 jaja)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 68efd967-197d-4a8f-861b-2f0389eaadf0
Biuletyn 548833-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Białostocki - Dom Pomocy Społecznej
Regon 29301900000000
Zamawiajacy adres ulica Aleja Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Choroszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 16-070
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 131 441
Zamawiajacy fax 857 131 440
Zamawiajacy email j.malinowski.dps.choroszcz@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
Adres strony url http://bip.dpsch.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.dpsch.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.dpsch.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż i dostawa artykułów mleczarskich, jaj oraz różnych produktów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Choroszczy
Numer referencyjny 3/ZP/DPS/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów mleczarskich, jaj oraz różnych produktów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Choroszczy wyszczególnionych w ,,wykazie artykułów” stanowiących załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podzielony na części: Część I – Załącznik 1a – Artykuły Spożywcze (kod CPV: 15800000-6 różne produkty spożywcze) Część II – Załącznik 1b – Nabiał (kod CPV: 15500000-3 produkty mleczarskie) Część III – Załącznik 1c – Jaja (kod CPV: 03142500-3 jaja)
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Dostawy będą realizowane sukcesywnie od daty zawarcia umowy zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi do Wykonawcy telefonicznie, e-mailem lub drogą faksową Dostawy produktów określonych w części I „Artykuły Spożywcze” i części III „Jaja” realizowane będą do Magazynu Spożywczego DPS w Choroszczy w godzinach 7:00-10:00; Dostawa mleka i produktów mleczarskich określonych w części II zamówienia (zał. Nr 1b „Nabiał”) odbywać się będzie każdego dnia do godz. 6:00 oprócz niedziel i świąt. Dostawa produktów określonych w części I „Artykuły Spożywcze” odbywać się będzie nie mniej niż dwa razy w miesiącu po wcześniejszym złożonym zamówieniu telefonicznym i uzgodnieniu terminu dostawy przez Zamawiającego. Dostawa produktów określonych w części III „Jaja” odbywać się będzie jeden raz w tygodniu po wcześniejszym złożonym zamówieniu telefonicznym i uzgodnieniu terminu dostawy przez Zamawiającego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykonawca ponadto wraz z ofertą składa: a) formularz ofertowy Zał. nr 2 do SIWZ); b) wypełniony Załącznik Nr 1 – Wykaz artykułów (podzielony na 3 części): Zał. 1a – Artykuły spożywcze Zał. 1b – Nabiał Zał. 1c - Jaja c) pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru); UWAGA !: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przykład wzoru treści oświadczenia - Zał. nr 6 do SIWZ. 2) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (spółka cywilna, konsorcjum, porozumienie), oświadczenia i dokumenty wskazane w ppkt 1 i 4 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pozostałe dokumenty wykonawcy składają w zakresie, w którym każdy z nich wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 4) Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku: a) zmiany stawki VAT, przy czym zmiana wynagrodzenia będzie następowała o taki procent jaki wynika z podwyżek niezależnych od Wykonawcy, bez procentowego zwiększania przysługującej mu marży. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. b) zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy. Zmiany będą obowiązywały od dnia podpisania aneksu do umowy do końca obowiązywania umowy (lub podpisania kolejnego aneksu wprowadzającego zmianę).
IV 4 4 data 2020-06-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły Spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szybkość dostawy uzupełniającej: Poprzez czas dostawy uzupełniającej zamawiający rozumie telefoniczne zamówienie towaru, który został pominięty podczas zamówienia głównego. Deklarowany czas dla CZ. I to: - 24 godziny po zgłoszeniu telefonicznym, - 48 godzin po zgłoszeniu telefonicznym, - 72 godziny po zgłoszeniu telefonicznym.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów mleczarskich, jaj oraz różnych produktów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Choroszczy wyszczególnionych w ,,wykazie artykułów” stanowiących załącznik Nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. (w załączniku 1a do SIWZ zostały zawarte informacje o nazwie produktu oraz orientacyjnej ilości). Dostawy będą realizowane sukcesywnie od daty zawarcia umowy zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi do Wykonawcy telefonicznie, e-mailem lub drogą faksową. Dostawy produktów określonych w części I „Artykuły Spożywcze” realizowane będą do Magazynu Spożywczego DPS w Choroszczy w godzinach 7:00-10:00. Dostawa produktów określonych w części I „Artykuły Spożywcze” odbywać się będzie nie mniej niż dwa razy w miesiącu po wcześniejszym złożonym zamówieniu telefonicznym i uzgodnieniu terminu dostawy przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szybkość dostawy uzupełniającej: Poprzez czas dostawy uzupełniającej zamawiający rozumie telefoniczne zamówienie towaru, który został pominięty podczas zamówienia głównego. Deklarowany czas dla CZ. II to: - 2 godziny po zgłoszeniu telefonicznym, - 3 godzin po zgłoszeniu telefonicznym, - 4 godziny po zgłoszeniu telefonicznym.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów mleczarskich, jaj oraz różnych produktów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Choroszczy wyszczególnionych w ,,wykazie artykułów” stanowiących załącznik Nr 1b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. (w załączniku 1b do SIWZ zostały zawarte informacje o nazwie produktu oraz orientacyjnej ilości). Dostawy będą realizowane sukcesywnie od daty zawarcia umowy zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi do Wykonawcy telefonicznie, e-mailem lub drogą faksową. Dostawy mleka i produktów mleczarskich określonych w CZ. II zamówienia (zał. nr 1b "Nabiał") odbywać się będzie każdego dnia do godz. 06:00 oprócz niedziel i świąt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szybkość dostawy uzupełniającej: Poprzez czas dostawy uzupełniającej zamawiający rozumie telefoniczne zamówienie towaru, który został pominięty podczas zamówienia głównego. Deklarowany czas dla CZ. III to: - 2 godziny po zgłoszeniu telefonicznym, - 3 godzin po zgłoszeniu telefonicznym, - 4 godziny po zgłoszeniu telefonicznym.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa "jaj" na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Choroszczy wyszczególnionych w ,,wykazie artykułów” stanowiących załącznik Nr 1c do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w załączniku 1c do SIWZ zostały zawarte informacje o nazwie produktu oraz orientacyjnej ilości). Dostawy będą realizowane sukcesywnie od daty zawarcia umowy zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi do Wykonawcy telefonicznie, e-mailem lub drogą faksową. Dostawy produktów określonych w części III „Jaja” realizowane będą do Magazynu Spożywczego DPS w Choroszczy w godzinach 7:00-10:00. Dostawa produktów określonych w części III „Jaja” odbywać się będzie jeden raz w tygodniu po wcześniejszym złożonym zamówieniu telefonicznym i uzgodnieniu terminu dostawy przez Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria Szybkość dostawy uzupełniającej
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)