GuidZP400 |
68efd967-197d-4a8f-861b-2f0389eaadf0
|
Biuletyn |
548833-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Białostocki - Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
29301900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleja Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Choroszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
16-070
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
857 131 441
|
Zamawiajacy fax |
857 131 440
|
Zamawiajacy email |
j.malinowski.dps.choroszcz@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
|
Adres strony url |
http://bip.dpsch.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.dpsch.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.dpsch.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzedaż i dostawa artykułów mleczarskich, jaj oraz różnych produktów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Choroszczy
|
Numer referencyjny |
3/ZP/DPS/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów mleczarskich, jaj oraz różnych produktów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Choroszczy wyszczególnionych w ,,wykazie artykułów” stanowiących załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podzielony na części:
Część I – Załącznik 1a – Artykuły Spożywcze (kod CPV: 15800000-6 różne produkty spożywcze)
Część II – Załącznik 1b – Nabiał (kod CPV: 15500000-3 produkty mleczarskie)
Część III – Załącznik 1c – Jaja (kod CPV: 03142500-3 jaja)
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Dostawy będą realizowane sukcesywnie od daty zawarcia umowy zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi do Wykonawcy telefonicznie, e-mailem lub drogą faksową
Dostawy produktów określonych w części I „Artykuły Spożywcze” i części III „Jaja” realizowane będą do Magazynu Spożywczego DPS w Choroszczy w godzinach 7:00-10:00;
Dostawa mleka i produktów mleczarskich określonych w części II zamówienia (zał. Nr 1b „Nabiał”) odbywać się będzie każdego dnia do godz. 6:00 oprócz niedziel i świąt.
Dostawa produktów określonych w części I „Artykuły Spożywcze” odbywać się będzie nie mniej niż dwa razy w miesiącu po wcześniejszym złożonym zamówieniu telefonicznym i uzgodnieniu terminu dostawy przez Zamawiającego.
Dostawa produktów określonych w części III „Jaja” odbywać się będzie jeden raz w tygodniu po wcześniejszym złożonym zamówieniu telefonicznym i uzgodnieniu terminu dostawy przez Zamawiającego.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wykonawca ponadto wraz z ofertą składa:
a) formularz ofertowy Zał. nr 2 do SIWZ);
b) wypełniony Załącznik Nr 1 – Wykaz artykułów (podzielony na 3 części):
Zał. 1a – Artykuły spożywcze
Zał. 1b – Nabiał
Zał. 1c - Jaja
c) pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań
w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby
nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru);
UWAGA !: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Przykład wzoru treści oświadczenia - Zał. nr 6 do SIWZ.
2) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania
o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału
w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (spółka cywilna, konsorcjum, porozumienie), oświadczenia i dokumenty wskazane w ppkt 1 i 4 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pozostałe dokumenty wykonawcy składają w zakresie, w którym każdy z nich wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
4) Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku:
a) zmiany stawki VAT, przy czym zmiana wynagrodzenia będzie następowała o taki procent jaki wynika z podwyżek niezależnych od Wykonawcy, bez procentowego zwiększania przysługującej mu marży. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.
b) zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy. Zmiany będą obowiązywały od dnia podpisania aneksu do umowy do końca obowiązywania umowy (lub podpisania kolejnego aneksu wprowadzającego zmianę).
|
IV 4 4 data |
2020-06-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły Spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szybkość dostawy uzupełniającej: Poprzez czas dostawy uzupełniającej zamawiający rozumie telefoniczne zamówienie towaru, który został pominięty podczas zamówienia głównego. Deklarowany czas dla CZ. I to:
- 24 godziny po zgłoszeniu telefonicznym, - 48 godzin po zgłoszeniu telefonicznym, - 72 godziny po zgłoszeniu telefonicznym.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów mleczarskich, jaj oraz różnych produktów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Choroszczy wyszczególnionych w ,,wykazie artykułów” stanowiących załącznik Nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. (w załączniku 1a do SIWZ zostały zawarte informacje o nazwie produktu oraz orientacyjnej ilości). Dostawy będą realizowane sukcesywnie od daty zawarcia umowy zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi do Wykonawcy telefonicznie, e-mailem lub drogą faksową. Dostawy produktów określonych w części I „Artykuły Spożywcze” realizowane będą do Magazynu Spożywczego DPS w Choroszczy w godzinach 7:00-10:00. Dostawa produktów określonych w części I „Artykuły Spożywcze” odbywać się będzie nie mniej niż dwa razy w miesiącu po wcześniejszym złożonym zamówieniu telefonicznym i uzgodnieniu terminu dostawy przez Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szybkość dostawy uzupełniającej: Poprzez czas dostawy uzupełniającej zamawiający rozumie telefoniczne zamówienie towaru, który został pominięty podczas zamówienia głównego. Deklarowany czas dla CZ. II to: - 2 godziny po zgłoszeniu telefonicznym, - 3 godzin po zgłoszeniu telefonicznym, - 4 godziny po zgłoszeniu telefonicznym.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów mleczarskich, jaj oraz różnych produktów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Choroszczy wyszczególnionych w ,,wykazie artykułów” stanowiących załącznik Nr 1b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. (w załączniku 1b do SIWZ zostały zawarte informacje o nazwie produktu oraz orientacyjnej ilości). Dostawy będą realizowane sukcesywnie od daty zawarcia umowy zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi do Wykonawcy telefonicznie, e-mailem lub drogą faksową. Dostawy mleka i produktów mleczarskich określonych w CZ. II zamówienia (zał. nr 1b "Nabiał") odbywać się będzie każdego dnia do godz. 06:00 oprócz niedziel i świąt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szybkość dostawy uzupełniającej: Poprzez czas dostawy uzupełniającej zamawiający rozumie telefoniczne zamówienie towaru, który został pominięty podczas zamówienia głównego. Deklarowany czas dla CZ. III to: - 2 godziny po zgłoszeniu telefonicznym, - 3 godzin po zgłoszeniu telefonicznym, - 4 godziny po zgłoszeniu telefonicznym.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa "jaj" na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Choroszczy wyszczególnionych w ,,wykazie artykułów” stanowiących załącznik Nr 1c do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w załączniku 1c do SIWZ zostały zawarte informacje o nazwie produktu oraz orientacyjnej ilości). Dostawy będą realizowane sukcesywnie od daty zawarcia umowy zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi do Wykonawcy telefonicznie, e-mailem lub drogą faksową. Dostawy produktów określonych w części III „Jaja” realizowane będą do Magazynu Spożywczego DPS w Choroszczy w godzinach 7:00-10:00. Dostawa produktów określonych w części III „Jaja” odbywać się będzie jeden raz w tygodniu po wcześniejszym złożonym zamówieniu telefonicznym i uzgodnieniu terminu dostawy przez Zamawiającego.
|
| |