Dostawa artykułów biurowych, archiwizacyjnych i szkoleniowych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2020 r.

Data publikacji 2020-06-09
Data zakończenia 2020-06-23 00:00:00
Instytucja 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Foldery,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549236-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 228521008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, archiwizacyjnych i szkoleniowych dla 42. BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2020 r. Artykuły biurowe, archiwizacyjne
i szkoleniowe muszą być:
1) fabrycznie nowe, z gwarancją jakości (terminem przydatności) określoną przez producenta;
2) dopuszczone do obrotu i posiadające atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami;
3) o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy;
4) dostarczone w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych i zbiorczych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b9599098-db33-4d9a-aa41-985847fd5427
Biuletyn 549236-N-2020
Zamawiajacy nazwa 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
Regon 14267631600000
Zamawiajacy adres ulica Sadków
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-603
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 511 500,
Zamawiajacy fax 261 511 300
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne42.blsz@ron.mil.pl,
Adres strony url www.42blsz.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.42blsz.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.42blsz.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy składać wyłącznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 42 BLSz, ul. Sadków 9; 26-600 Radom, Budynek Sztabu - pokój 242 - Kancelaria Jawna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych, archiwizacyjnych i szkoleniowych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2020 r.
Numer referencyjny 15/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, archiwizacyjnych i szkoleniowych dla 42. BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2020 r. Artykuły biurowe, archiwizacyjne i szkoleniowe muszą być: 1) fabrycznie nowe, z gwarancją jakości (terminem przydatności) określoną przez producenta; 2) dopuszczone do obrotu i posiadające atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami; 3) o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy; 4) dostarczone w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych i zbiorczych.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca: a) przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw (o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymagane max. 3 dostawy o łącznej wartości: w części I - min. 250 000,00 zł brutto; w części II - min. 20 000,00 zł brutto. W przypadku złożenia oferty na dwie części dopuszcza się sumowanie wartości wykonanych dostaw.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt. 1) – 4) składane będą przez każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, dokumentów: 1) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw (o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymagane max. 3 dostawy o łącznej wartości: część I - min. 250 000,00 zł brutto; część II - min. 20 000,00 zł brutto. W przypadku złożenia oferty na dwie części dopuszcza się sumowanie wartości wykonanych dostaw. Wzór wykazu stanowi – załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (załącznik nr 6 do SIWZ); 3. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego – jeśli dotyczy; 5. Potwierdzenie wniesienia wadium; 6. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - załącznik nr 8 do SIWZ – gdy dotyczy.
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 1) w części I – 8 843,13 zł; 2) w części II – 629,28 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany (art. 144 ust. 1 – 1b, 1d i 1e ustawy Pzp). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towaru i usług (VAT). 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu: 1) uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć; 2) okoliczności siły wyższej. „Siła wyższa” to nadzwyczajna przeszkoda o charakterze obiektywnym, która przejawiła się w nadzwyczajnych i zewnętrznych wydarzeniach, którym zapobiec Wykonawca nie mógł, jak np. wojna, restrykcje stanu wojennego, powstanie, rewolucja czy zamieszki albo w aktach władzy publicznej, jak np. zajęcie towaru, zakaz eksportu itp. „Siła wyższa” to zdarzenie zewnętrzne w stosunku do powołującego się na nią Wykonawcy. 5. Uzupełnianie, zmiany lub rozwiązanie niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 8. KLAUZULA INFORMACYJNA z art. 13 RODO - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem danych osobowych jest 42. Baza Lotnictwa Szkolnego w Radomiu z siedzibą w Radomiu przy ul. Sadków 9 nr tel.: 261 511 500; 2) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: 15/PN/2020 na Dostawę artykułów biurowych, archiwizacyjnych i szkoleniowych dla 42. BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2020 r.; 3) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art.96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm./.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów biurowych i szkoleniowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i szkoleniowych dla 42. BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2020 r. Artykuły biurowe i szkoleniowe muszą być: 1) fabrycznie nowe, z gwarancją jakości (terminem przydatności) określoną przez producenta; 2) dopuszczone do obrotu i posiadające atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami; 3) o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy; 4) dostarczone w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych i zbiorczych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów archiwizacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22852100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów archiwizacyjnych dla 42. BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2020 r. Artykuły archiwizacyjne muszą być: 1) fabrycznie nowe, z gwarancją jakości (terminem przydatności) określoną przez producenta; 2) dopuszczone do obrotu i posiadające atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami; 3) o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy; 4) dostarczone w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych i zbiorczych.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)