GuidZP400 |
b9599098-db33-4d9a-aa41-985847fd5427
|
Biuletyn |
549236-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
42 Baza Lotnictwa Szkolnego
|
Regon |
14267631600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sadków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-603
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 511 500,
|
Zamawiajacy fax |
261 511 300
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne42.blsz@ron.mil.pl,
|
Adres strony url |
www.42blsz.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.42blsz.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.42blsz.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy składać wyłącznie w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
42 BLSz, ul. Sadków 9; 26-600 Radom, Budynek Sztabu - pokój 242 - Kancelaria Jawna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych, archiwizacyjnych i szkoleniowych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2020 r.
|
Numer referencyjny |
15/PN/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, archiwizacyjnych i szkoleniowych dla 42. BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2020 r. Artykuły biurowe, archiwizacyjne
i szkoleniowe muszą być:
1) fabrycznie nowe, z gwarancją jakości (terminem przydatności) określoną przez producenta;
2) dopuszczone do obrotu i posiadające atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami;
3) o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy;
4) dostarczone w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych i zbiorczych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca:
a) przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw (o charakterze tożsamym
z przedmiotem zamówienia) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymagane max. 3 dostawy
o łącznej wartości:
w części I - min. 250 000,00 zł brutto;
w części II - min. 20 000,00 zł brutto.
W przypadku złożenia oferty na dwie części dopuszcza się sumowanie wartości wykonanych dostaw.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy;
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy;
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
UWAGA:
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa
w pkt 1 ppkt. 1) – 4) składane będą przez każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, dokumentów:
1) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw (o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymagane max. 3 dostawy o łącznej wartości:
część I - min. 250 000,00 zł brutto;
część II - min. 20 000,00 zł brutto.
W przypadku złożenia oferty na dwie części dopuszcza się sumowanie wartości wykonanych dostaw. Wzór wykazu stanowi – załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (załącznik nr 6 do SIWZ); 3. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego – jeśli dotyczy; 5. Potwierdzenie wniesienia wadium; 6. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - załącznik nr 8 do SIWZ – gdy dotyczy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość:
1) w części I – 8 843,13 zł;
2) w części II – 629,28 zł.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany (art. 144 ust. 1 – 1b, 1d i 1e ustawy Pzp).
2. Zamawiający dopuszcza możliwość nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towaru i usług (VAT).
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu:
1) uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć;
2) okoliczności siły wyższej. „Siła wyższa” to nadzwyczajna przeszkoda
o charakterze obiektywnym, która przejawiła się w nadzwyczajnych i zewnętrznych wydarzeniach, którym zapobiec Wykonawca nie mógł, jak np. wojna, restrykcje stanu wojennego, powstanie, rewolucja czy zamieszki albo w aktach władzy publicznej, jak np. zajęcie towaru, zakaz eksportu itp. „Siła wyższa” to zdarzenie zewnętrzne w stosunku do powołującego się na nią Wykonawcy.
5. Uzupełnianie, zmiany lub rozwiązanie niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
8. KLAUZULA INFORMACYJNA z art. 13 RODO - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem danych osobowych jest 42. Baza Lotnictwa Szkolnego w Radomiu z siedzibą w Radomiu przy ul. Sadków 9 nr tel.: 261 511 500;
2) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: 15/PN/2020 na Dostawę artykułów biurowych, archiwizacyjnych i szkoleniowych dla 42. BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2020 r.;
3) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art.96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm./.
|