DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO

Data publikacji 2020-06-09
Data zakończenia 2020-06-25 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548821-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302345003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, zainstalowanie, uruchomienie, konfigurację i przetestowanie fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu tj.:
1) macierzy – 2 szt.
2) przełącznika SAN – 2 szt.
3) wkładek LR 16 Gb/s – 4 szt.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) montaż urządzeń w serwerowni Zamawiającego,
2) konfigurację przełączników wraz z dołączeniem do istniejącej sieci SAN,
3) konfigurację i zainicjowanie macierzy dyskowych,
4) konfigurację zoningu na potrzeby replikacji macierzy,
5) uruchomienie i przetestowanie replikacji pomiędzy macierzami,
6) konfigurację zoningu/inicjatorów macierz-serwery,
7) utworzenie LUN i zaprezentowanie do istniejącego klastra VMware
8) przeprowadzenia testowej migracji maszyny wirtualnej wraz z weryfikacją replikacji po stronie macierzy,
9) przeprowadzenie symulacji awarii macierzy,
10) opracowanie procedury uruchomienia/odtworzenia w przypadku wystąpienia awarii,
11) opracowanie dokumentacji powykonawczej
12) udzielenie instruktażu (w wymiarze 8 godzin) w zakresie obsługi sprzętu w jednym, dwóch lub trzech terminach, w zależności od potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu instruktażu i ilości osób z Zamawiającym.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych sprzętu IT zawiera załącznik nr 1.1 do formularza SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cbb695b8-552f-45e4-8145-e6cac448645c
Biuletyn 548821-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
Regon 97789300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. H. Kamieńskiego
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 51-124
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 254 375
Zamawiajacy fax 713 270 425
Zamawiajacy email zp@wssk.wroc.pl
Adres strony url https://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
Adres strony internetowej https://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych bud. nr 10, ul. H. Kamieńskiego 73A, 51-124 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO
Numer referencyjny Szp/FZ – 23/2020
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, zainstalowanie, uruchomienie, konfigurację i przetestowanie fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu tj.: 1) macierzy – 2 szt. 2) przełącznika SAN – 2 szt. 3) wkładek LR 16 Gb/s – 4 szt. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) montaż urządzeń w serwerowni Zamawiającego, 2) konfigurację przełączników wraz z dołączeniem do istniejącej sieci SAN, 3) konfigurację i zainicjowanie macierzy dyskowych, 4) konfigurację zoningu na potrzeby replikacji macierzy, 5) uruchomienie i przetestowanie replikacji pomiędzy macierzami, 6) konfigurację zoningu/inicjatorów macierz-serwery, 7) utworzenie LUN i zaprezentowanie do istniejącego klastra VMware 8) przeprowadzenia testowej migracji maszyny wirtualnej wraz z weryfikacją replikacji po stronie macierzy, 9) przeprowadzenie symulacji awarii macierzy, 10) opracowanie procedury uruchomienia/odtworzenia w przypadku wystąpienia awarii, 11) opracowanie dokumentacji powykonawczej 12) udzielenie instruktażu (w wymiarze 8 godzin) w zakresie obsługi sprzętu w jednym, dwóch lub trzech terminach, w zależności od potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu instruktażu i ilości osób z Zamawiającym. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych sprzętu IT zawiera załącznik nr 1.1 do formularza SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30234500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie: 1) co najmniej 1 osobą będącą autoryzowanym inżynierem posiadającym certyfikat techniczny: a) VMware wydany przez producenta oprogramowania Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 usługi dostawy sprzętu informatycznego na kwotę brutto nie mniejszą niż 400 000,00 PLN
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia np. ukończone szkolenie potwierdzone certyfikatem autoryzowanego producenta proponowanego systemu, (w przypadku posiadania przez wykonawcę certyfikatów w oświadczeniu należy wskazać podmiot wystawiający certyfikat, datę ważności oraz nr certyfikat Wykaz usług zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada: 1) opisy, fotografie oraz inne podobne materiały dotyczące przedmiotu zamówienia, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 4. DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ PODMIOTY ZAGRANICZNE: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, potwierdzający okoliczności, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) uPzp wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby; 3) Dokument, o którym mowa w pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert; 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 1. Oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz ofertowy wraz z formularzem asortymentowo-cenowym sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełnione zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno – użytkowych stanowiących załączniki nr 1.1 do SIWZ, 3) oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 uPzp stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 4) pełnomocnictwo zgodnie z pkt 4 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy). 3. OFERTA WSPÓLNA: 1) Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: a) partnerzy ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów; c) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania 13. Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp, tj.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. 14. Nie wykazanie przez Wykonawcę, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa spowoduje odtajnienie zastrzeżonych informacji. 15. Za wykazanie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa uważa się udowodnienie spełnienia łącznie następujących warunków: 1) informacja ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub inny posiadający wartość gospodarczą, 2) informacja nie została ujawniona do wiadomości publicznej, 3) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności poprzez wskazanie konkretnych okoliczności, czynności, które zostały podjęte przez Wykonawcę jak np. wykazanie się wewnętrznymi regulaminami, pozwalającymi przypuszczać, iż informacja nie może zostać upubliczniona.
IV 6 1 srodki ochrony 16. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu wzoru formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze. 17. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy (np. art. 86 ust. 4 ustawy) lub odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 18. W przypadku, gdy w jednym dokumencie Wykonawca zawrze informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa oraz informacje, do ujawnienia których Zamawiający będzie zobowiązany, Zamawiający ujawni cały dokument, zaś Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za niewłaściwe zabezpieczenie informacji objętych tajemnicą przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2020-06-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa Macierzy, przełączników SAN oraz wkładek LR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, zainstalowanie, uruchomienie, konfigurację i przetestowanie fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu tj.: 1) macierzy – 2 szt. - Zadanie nr 1 pozycja nr 1 2) przełącznika SAN – 2 szt. - Zadanie nr 1 pozycja nr 2 3) wkładek LR 16 Gb/s – 4 szt. - Zadanie nr 1 pozycja nr 3 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) montaż urządzeń w serwerowni Zamawiającego, 2) konfigurację przełączników wraz z dołączeniem do istniejącej sieci SAN, 3) konfigurację i zainicjowanie macierzy dyskowych, 4) konfigurację zoningu na potrzeby replikacji macierzy, 5) uruchomienie i przetestowanie replikacji pomiędzy macierzami, 6) konfigurację zoningu/inicjatorów macierz-serwery, 7) utworzenie LUN i zaprezentowanie do istniejącego klastra VMware 8) przeprowadzenia testowej migracji maszyny wirtualnej wraz z weryfikacją replikacji po stronie macierzy, 9) przeprowadzenie symulacji awarii macierzy, 10) opracowanie procedury uruchomienia/odtworzenia w przypadku wystąpienia awarii, 11) opracowanie dokumentacji powykonawczej 12) udzielenie instruktażu (w wymiarze 8 godzin) w zakresie obsługi sprzętu w jednym, dwóch lub trzech terminach, w zależności od potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu instruktażu i ilości osób z Zamawiającym.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)