GuidZP400 |
949fac48-c25c-4a4b-ab15-7a99a8d5284f
|
Biuletyn |
550247-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach
|
Regon |
18881900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szkolna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dobczyce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-410
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
012 271 01 81,
|
Zamawiajacy fax |
021 271 10 72
|
Zamawiajacy email |
zs@dobczyce.edu.pl,
|
Adres strony url |
https://dobczyce.edu.pl/index.php/pl/teachers-2
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020: Podniesienie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli poprzez rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży E- Elektryczno-Elektronicznej przy Zespole Szkół w Dobczycach- RPMP.10.02.02-12-0027/19
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Dokumenty postępowania znajdują się w siedzibie Zamawiającego, na stronie postępowania w zakładce Zamówienia Publiczne udostępnia się dokumenty, których publikacja wynika z przepisów Prawa zamówień publicznych
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://dobczyce.edu.pl/index.php/pl/teachers-2
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Na stronie postępowania udostępnia się dokumenty, których publikacja wynika z przepisów Prawa zamówień publicznych
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert wyłącznie w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół im. ks. Józefa Tischnera, 32-410 Dobczyce, ul. Szkolna 20a - sekretariat dyrekcji
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
ZS.201.1.2020
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Zespołu Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach
|
Numer referencyjny |
ZS.201.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
7
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Zespołu Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach w podziale na 7 zadań częściowych.
Lp. Nazwa zadania CPV
1 Sprzęt dydaktyczny– zestaw edukacyjny 39162110-9 sprzęt dydaktyczny
2 Sprzęt dydaktyczny - stoły dydaktyczne 39121200-8 Stoły dydaktyczne
3 Sprzęt dydaktyczny– urządzenia elektryczne 31700000-3 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4 Sprzęt dydaktyczny – stanowisko diagnostyczne 39294000-9 Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych
5 Sprzęt dydaktyczny - urządzenia pomiarowe 38424000-3 Urządzenia pomiarowe i sterujące
6 Sprzęt dydaktyczny do pracowni elektroniki i elektrotechniki – kompresor 42123000-7 Sprężarki
7 Sprzęt dydaktyczny– urządzenia warsztatowe 43800000-1 Urządzenia warsztatowe
Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg. wspólnego słownika zamówień:
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 2 do SIWZ – szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/formularz cenowy. Znajdują się tam szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia a także wymagane (minimalne) parametry techniczne.
Pozostałe szczegóły w siwz
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
zł
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie należy zrealizować w terminie do: 90 dni od dnia zawarcia umowy (najdłuższy termin, z zastrzeżeniem części podanych poniżej).
Lp. Nazwa zadania Termin realizacji
1 Sprzęt dydaktyczny– zestaw edukacyjny Do 30 dni od dnia zawarcia umowy
2 Sprzęt dydaktyczny - stoły dydaktyczne Do 90 dni od dnia zawarcia umowy
3 Sprzęt dydaktyczny– urządzenia elektryczne Do 30 dni od dnia zawarcia umowy
4 Sprzęt dydaktyczny – stanowisko diagnostyczne Do 30 dni od dnia zawarcia umowy
5 Sprzęt dydaktyczny - urządzenia pomiarowe Do 30 dni od dnia zawarcia umowy
6 Sprzęt dydaktyczny do pracowni kompresor Do 30 dni od dnia zawarcia umowy
7 Sprzęt dydaktyczny– urządzenia warsztatowe Do 30 dni od dnia zawarcia umowy
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi minimalne wymagane parametry sprzętu.
Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę, zawierający niezbędne dane.
Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i że spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wraz z ofertą należy złożyć również:
Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza.
Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza.
Formularz cenowy/szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wypełniony– wg. wzoru załącznika nr 2 do SIWZ.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania procedury określonej w artykule 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający może w pierwszej kolejności dokonać oceny złożonych ofert, a następnie zbadać czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, na podstawie w/w artykułu. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, uchylał się będzie od zawarcia umowy, Zamawiający zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenianą spośród pozostałych ofert
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
opis techniczny i/lub kartę techniczną produktu i/lub foldery produktu z parametrami w zakresie każdej z pozycji opisu przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnianie minimalnych parametrów technicznych oferowanego sprzętu dydaktycznego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ofertę należy złożyć wg następującej kolejności:
o Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ
o Formularz cenowy/szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ- wypełniony, zgodnie z zawartą tam instrukcją.
o Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
Informację z otwarcia ofert Zamawiający zamieści w miejscu, gdzie udostępniono specyfikację istotnych warunków zamówienia.
Podczas otwarcia ofert zastosowane zostaną środki bezpieczeństwa (dezynfekcja, wymagany odstęp).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W uzasadnionych przypadkach termin określony w ust. 1 może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego. Zmiana terminu wymaga aneksu do Umowy. Wydłużenie terminu wykonania nie dłużej niż do 14 dni.
Jeżeli w toku realizacji Umowy, mimo zachowania przez Wykonawcę należytej staranności, Wykonawca stwierdzi zaistnienie okoliczności dających podstawę do oceny, że przedmiot Umowy nie zostanie wykonany w terminie określonym w ust. 1, niezwłocznie zawiadomi na piśmie Zamawiającego o przyczynach wystąpienia opóźnienia oraz przedstawi przewidywany termin dostawy.
Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności:
Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych;
Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian w następujących okolicznościach:
a. konieczności dostarczenia innego, niż określonego w Umowie wyposażenia lub pomocy dydaktycznych lub innych pozycji opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, niepowodująca zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonego w Umowie urządzenia lub wycofania go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadające parametry nie gorsze lub porównywalne od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie;
b. pojawienia się na rynku urządzenia producenta pomocy dydaktycznych/ sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że te zmiany nie spowodują zwiększenia ceny;
c. w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego urządzenia/wyposażenia/przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad;
d. w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa;
e. zmiany Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego;
f. konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu, organu administracyjnego, Krajowej Izby Odwoławczej, Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności;
g. wystąpienia siły wyższej.
Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych rejestrowych lub adresowych oraz ich danych kontaktowych.
Pozostałe zmiany w siwz oraz zgodnie z art. 144 ust. 1 i ust. 2 pzp
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/94/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016), dalej RODO, informuję, że:
a) Kontakt z administratorem danych osobowych sekretariat@dobczyce.pl.
b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.
d) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
e) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
g) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
h) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art.17 ust. 3 lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Uwaga: Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państw członkowskich
|
IV 4 4 data |
2020-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje:
1) Udzielania zamówień uzupełniających.
2) Składania ofert wariantowych.
3) Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
4) Aukcji i licytacji elektronicznej.
5) Udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt dydaktyczny– zestaw edukacyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt dydaktyczny– zestaw edukacyjny
Pozostałe szczegóły w siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt dydaktyczny - stoły dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39121200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt dydaktyczny - stoły dydaktyczne
Pozostałe szczegóły w siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt dydaktyczny– urządzenia elektryczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31700000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt dydaktyczny– urządzenia elektryczne
Pozostałe szczegóły w siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt dydaktyczny – stanowisko diagnostyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt dydaktyczny – stanowisko diagnostyczne
Pozostałe szczegóły w siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt dydaktyczny - urządzenia pomiarowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38424000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt dydaktyczny - urządzenia pomiarowe
Pozostałe szczegóły w siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt dydaktyczny do pracowni elektroniki i elektrotechniki – kompresor
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42123000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt dydaktyczny do pracowni elektroniki i elektrotechniki – kompresor
Pozostałe szczegóły w siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt dydaktyczny– urządzenia warsztatowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
43800000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt dydaktyczny– urządzenia warsztatowe
Pozostałe szczegóły w siwz
|
| |