Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Zespołu Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach

Data publikacji 2020-06-12
Data zakończenia 2020-06-22 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach
Miejscowość Dobczyce
Województwo małopolskie
Branża
  • Biurka i stoły,
  • Pomoce naukowe,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550247-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 391621109, 391212008, 317000003, 392940009, 384240003, 421230007, 438000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Zespołu Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach w podziale na 7 zadań częściowych.
Lp. Nazwa zadania CPV
1 Sprzęt dydaktyczny– zestaw edukacyjny 39162110-9 sprzęt dydaktyczny
2 Sprzęt dydaktyczny - stoły dydaktyczne 39121200-8 Stoły dydaktyczne
3 Sprzęt dydaktyczny– urządzenia elektryczne 31700000-3 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4 Sprzęt dydaktyczny – stanowisko diagnostyczne 39294000-9 Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych
5 Sprzęt dydaktyczny - urządzenia pomiarowe 38424000-3 Urządzenia pomiarowe i sterujące
6 Sprzęt dydaktyczny do pracowni elektroniki i elektrotechniki – kompresor 42123000-7 Sprężarki
7 Sprzęt dydaktyczny– urządzenia warsztatowe 43800000-1 Urządzenia warsztatowe

Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg. wspólnego słownika zamówień:
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 2 do SIWZ – szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/formularz cenowy. Znajdują się tam szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia a także wymagane (minimalne) parametry techniczne.
Pozostałe szczegóły w siwz

Dodatkowe informacje

GuidZP400 949fac48-c25c-4a4b-ab15-7a99a8d5284f
Biuletyn 550247-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach
Regon 18881900000000
Zamawiajacy adres ulica Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 20a
Zamawiajacy miejscowosc Dobczyce
Zamawiajacy kod pocztowy 32-410
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 271 01 81,
Zamawiajacy fax 021 271 10 72
Zamawiajacy email zs@dobczyce.edu.pl,
Adres strony url https://dobczyce.edu.pl/index.php/pl/teachers-2
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020: Podniesienie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli poprzez rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży E- Elektryczno-Elektronicznej przy Zespole Szkół w Dobczycach- RPMP.10.02.02-12-0027/19
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Dokumenty postępowania znajdują się w siedzibie Zamawiającego, na stronie postępowania w zakładce Zamówienia Publiczne udostępnia się dokumenty, których publikacja wynika z przepisów Prawa zamówień publicznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://dobczyce.edu.pl/index.php/pl/teachers-2
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony Na stronie postępowania udostępnia się dokumenty, których publikacja wynika z przepisów Prawa zamówień publicznych
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert wyłącznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół im. ks. Józefa Tischnera, 32-410 Dobczyce, ul. Szkolna 20a - sekretariat dyrekcji
Komunikacja elektroniczna wymaga ZS.201.1.2020
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Zespołu Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach
Numer referencyjny ZS.201.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 7
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Zespołu Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach w podziale na 7 zadań częściowych. Lp. Nazwa zadania CPV 1 Sprzęt dydaktyczny– zestaw edukacyjny 39162110-9 sprzęt dydaktyczny 2 Sprzęt dydaktyczny - stoły dydaktyczne 39121200-8 Stoły dydaktyczne 3 Sprzęt dydaktyczny– urządzenia elektryczne 31700000-3 Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 4 Sprzęt dydaktyczny – stanowisko diagnostyczne 39294000-9 Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych 5 Sprzęt dydaktyczny - urządzenia pomiarowe 38424000-3 Urządzenia pomiarowe i sterujące 6 Sprzęt dydaktyczny do pracowni elektroniki i elektrotechniki – kompresor 42123000-7 Sprężarki 7 Sprzęt dydaktyczny– urządzenia warsztatowe 43800000-1 Urządzenia warsztatowe Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg. wspólnego słownika zamówień: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 2 do SIWZ – szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/formularz cenowy. Znajdują się tam szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia a także wymagane (minimalne) parametry techniczne. Pozostałe szczegóły w siwz
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy zrealizować w terminie do: 90 dni od dnia zawarcia umowy (najdłuższy termin, z zastrzeżeniem części podanych poniżej). Lp. Nazwa zadania Termin realizacji 1 Sprzęt dydaktyczny– zestaw edukacyjny Do 30 dni od dnia zawarcia umowy 2 Sprzęt dydaktyczny - stoły dydaktyczne Do 90 dni od dnia zawarcia umowy 3 Sprzęt dydaktyczny– urządzenia elektryczne Do 30 dni od dnia zawarcia umowy 4 Sprzęt dydaktyczny – stanowisko diagnostyczne Do 30 dni od dnia zawarcia umowy 5 Sprzęt dydaktyczny - urządzenia pomiarowe Do 30 dni od dnia zawarcia umowy 6 Sprzęt dydaktyczny do pracowni kompresor Do 30 dni od dnia zawarcia umowy 7 Sprzęt dydaktyczny– urządzenia warsztatowe Do 30 dni od dnia zawarcia umowy
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi minimalne wymagane parametry sprzętu. Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę, zawierający niezbędne dane. Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i że spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wraz z ofertą należy złożyć również: Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. Formularz cenowy/szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wypełniony– wg. wzoru załącznika nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania procedury określonej w artykule 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający może w pierwszej kolejności dokonać oceny złożonych ofert, a następnie zbadać czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, na podstawie w/w artykułu. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, uchylał się będzie od zawarcia umowy, Zamawiający zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenianą spośród pozostałych ofert
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci opis techniczny i/lub kartę techniczną produktu i/lub foldery produktu z parametrami w zakresie każdej z pozycji opisu przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnianie minimalnych parametrów technicznych oferowanego sprzętu dydaktycznego.
Inne dokumenty niewymienione Ofertę należy złożyć wg następującej kolejności: o Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ o Formularz cenowy/szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ- wypełniony, zgodnie z zawartą tam instrukcją. o Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. Informację z otwarcia ofert Zamawiający zamieści w miejscu, gdzie udostępniono specyfikację istotnych warunków zamówienia. Podczas otwarcia ofert zastosowane zostaną środki bezpieczeństwa (dezynfekcja, wymagany odstęp).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W uzasadnionych przypadkach termin określony w ust. 1 może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego. Zmiana terminu wymaga aneksu do Umowy. Wydłużenie terminu wykonania nie dłużej niż do 14 dni. Jeżeli w toku realizacji Umowy, mimo zachowania przez Wykonawcę należytej staranności, Wykonawca stwierdzi zaistnienie okoliczności dających podstawę do oceny, że przedmiot Umowy nie zostanie wykonany w terminie określonym w ust. 1, niezwłocznie zawiadomi na piśmie Zamawiającego o przyczynach wystąpienia opóźnienia oraz przedstawi przewidywany termin dostawy. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych; Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian w następujących okolicznościach: a. konieczności dostarczenia innego, niż określonego w Umowie wyposażenia lub pomocy dydaktycznych lub innych pozycji opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, niepowodująca zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonego w Umowie urządzenia lub wycofania go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadające parametry nie gorsze lub porównywalne od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie; b. pojawienia się na rynku urządzenia producenta pomocy dydaktycznych/ sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że te zmiany nie spowodują zwiększenia ceny; c. w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego urządzenia/wyposażenia/przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad; d. w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; e. zmiany Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; f. konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu, organu administracyjnego, Krajowej Izby Odwoławczej, Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności; g. wystąpienia siły wyższej. Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych rejestrowych lub adresowych oraz ich danych kontaktowych. Pozostałe zmiany w siwz oraz zgodnie z art. 144 ust. 1 i ust. 2 pzp
IV 6 1 sposob udostepniania Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/94/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016), dalej RODO, informuję, że: a) Kontakt z administratorem danych osobowych sekretariat@dobczyce.pl. b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych. d) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. e) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. g) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. h) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art.17 ust. 3 lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, - prawo przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Uwaga: Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państw członkowskich
IV 4 4 data 2020-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje: 1) Udzielania zamówień uzupełniających. 2) Składania ofert wariantowych. 3) Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 4) Aukcji i licytacji elektronicznej. 5) Udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzęt dydaktyczny– zestaw edukacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Sprzęt dydaktyczny– zestaw edukacyjny Pozostałe szczegóły w siwz
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt dydaktyczny - stoły dydaktyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39121200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Sprzęt dydaktyczny - stoły dydaktyczne Pozostałe szczegóły w siwz
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sprzęt dydaktyczny– urządzenia elektryczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Sprzęt dydaktyczny– urządzenia elektryczne Pozostałe szczegóły w siwz
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sprzęt dydaktyczny – stanowisko diagnostyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Sprzęt dydaktyczny – stanowisko diagnostyczne Pozostałe szczegóły w siwz
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sprzęt dydaktyczny - urządzenia pomiarowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38424000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Sprzęt dydaktyczny - urządzenia pomiarowe Pozostałe szczegóły w siwz
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Sprzęt dydaktyczny do pracowni elektroniki i elektrotechniki – kompresor
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42123000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Sprzęt dydaktyczny do pracowni elektroniki i elektrotechniki – kompresor Pozostałe szczegóły w siwz
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Sprzęt dydaktyczny– urządzenia warsztatowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43800000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Sprzęt dydaktyczny– urządzenia warsztatowe Pozostałe szczegóły w siwz
  

Criterion

Kryteria Gwarancja i rękojmia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)