GuidZP400 |
66b9ed2c-d7d8-450b-9f09-064683fb93db
|
Biuletyn |
550330-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
"Olmedica" w Olecku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
519558690
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gołdapska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olecko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
19-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
087 520 22 95/96,
|
Zamawiajacy fax |
87 520 25 43
|
Zamawiajacy email |
olmedica@olmedica.pl,
|
Adres strony url |
www.olmedica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Olmedica w Olecku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Gołdapska 1, 19-400 Olecko
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.olmedica.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.olmedica.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W formie papierowej “Olmedica” w Olecku Sp. z o. o. 19 – 400 Olecko, ul. Gołdapska 1 – KANCELARIA
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI, RĘKAWIC JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, SYSTEMU DO POBIERANIA KRWI DO APTEKI I MAGAZYNU W "OLMEDICA" W OLECKU SP. Z O.O.
|
Numer referencyjny |
ZP/11– 2020/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
11
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji, rękawic jednorazowego użytku, systemu do pobierania krwi do apteki i magazynu w "Olmedica" w Olecku Sp. z o.o. zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Załączniki Nr 2.1 – 2.11 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w 11 pakietach tj.:
PAKIET 1 – rękawice jednorazowego użytku
PAKIET 2 – rękawice jednorazowego użytku hypoalergiczne
PAKIET 3 - rękawice jednorazowego użytku hypoalergiczne
PAKIET 4 – rękawice jednorazowego użytku
PAKIET 5- rękawy foliowe
PAKIET 6 – papier krepowy i włóknina
PAKIET 7 - testy, wskaźniki
PAKIET 8 – etykiety
PAKIET 9 - inne akcesoria
PAKIET 10 – system zamknięty
PAKIET 11 – system zamknięty
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
- W zakresie pakietu 1-4 - 12 miesięcy,
- W zakresie pakietów 5-11- 24 miesięcy,
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp,
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Aktualnego dokumentu dopuszczenia do obrotu i używania na rynku krajowym dla zaoferowanych wyrobów stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 186 ze zm.) potwierdzającego oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE i jego zgodność z wymaganiami dyrektywy98/79/WE lub 93/42/EEC, tj.:
- deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzająca, że wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
- certyfikat zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną (identyfikujący producenta i typ wyrobu), jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana z udziałem jednostki notyfikowanej.
b) w przypadku pozycji asortymentowych określonych w załącznikach nr 2.1-2.11 do SIWZ, które nie zostały sklasyfikowane, jako wyrób medyczny wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia, wskazującego jednoznacznie jakich pozycji ono dotyczy.
c) katalogów, opisów, ulotek, lub innych materiałów informacyjnych opisujących przedmiot zamówienia celem potwierdzenia, iż oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga udostępnienia katalogów lub materiałów opisujących przedmiot zamówienia pochodzących od producenta i zawierających potwierdzenie parametrów wyrobów medycznych ujętych w SIWZ. Jeżeli ww. dokumenty nie są dostępne Wykonawca może przygotować katalog w oparciu o informacje uzyskane od producenta. Zamawiający prosi o przekazywanie ww. dokumentów uporządkowanych, czyli wraz z oznaczeniem, dla którego pakietu i jakiej pozycji ujętej w formularzu specyfikacji asortymentowo-cenowej zostają złożone.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiają-cy może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
3. Umowa może zostać rozwiązana przez Zamawiającego bez wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym,
jeżeli:
1) Wykonawca swoje prawa i obowiązki przeniósł na osobę trzecią, nie uzyskawszy na to pisemnej zgody Zamawiającego;
2) Wykonawca narusza inne istotne postanowienia umowy, w tym w szczególności:
a) Wykonawca nie dostarczył Zamawiającemu aktualnego dowodu dopuszczenia do obrotu i stosowania wyrobów medycznych/ wyrobów leczniczych będących przedmiotem niniejszej umowy,
b) wystąpi dostarczenie przedmiotu zamówienia z brakami ilościowymi i nieuzupełnienie dostawy w terminie określonym w § 7 ust.2,
c) Wykonawca uchyla się od przyjęcia zamówienia w sposób przewidziany niniejszą umową,
d) wykonawca co najmniej dwukrotnie nie zrealizował zamówień w terminie ustalonym niniejszą umową, co uniemożliwiło lub utrudniło Zamawiającemu wykonanie czynności, do których został powołany, a w szczególności zagroziło zdrowiu lub życiu pacjentów,
e) nastąpiła utrata przez Wykonawcę koniecznych uprawnień do realizacji dostaw na rzecz Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie - w okresie obowiązywania umowy - prawo do odstąpienia od umowy
w przypadku, gdy Wykonawca narusza warunki umowy i nie usunie tego naruszenia pomimo wcześniejsze-go wezwania w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 7 dni. Umowne prawo odstąpienia Zamawiający zrealizuje w formie pisemnej z podaniem uzasadnienia w terminie 14 dni licząc od dnia powzięcia wiadomo-ści
o okoliczności stanowiącej podstawę odstąpienia od umowy.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo wypowiedzenia umowy w części – w trakcie jej realizacji w odniesieniu do pozycji asortymentowych, których zastosowanie będzie wykluczone lub ograniczone ze względów me-dycznych.
6. Przed rozwiązaniem umowy w całości lub części Zamawiający pisemnie wezwie Wykonawcę do należytego wykonania umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 1 – rękawice jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2.1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 2 – rękawice jednorazowego użytku hypoalergiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z asortymentem określonym w załaczniku nr 2.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 3 - rękawice jednorazowego użytku hypoalergiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z asortymentem określonym w załaczniku nr 2.3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 4 – rękawice jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2.4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 5- rękawy foliowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2.5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 6 – papier krepowy i włóknina
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2.6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 7 - testy, wskaźniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2.7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 8 – etykiety
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2.8 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 9 - inne akcesoria
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2.9 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 10 – system zamknięty
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2.10 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 11 – system zamknięty
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2.11 do SIWZ.
|
| |