DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI, RĘKAWIC JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, SYSTEMU DO POBIERANIA KRWI DO APTEKI I MAGAZYNU W "OLMEDICA" W OLECKU SP. Z O.O.

Data publikacji 2020-06-15
Data zakończenia 2020-06-24 00:00:00
Instytucja "Olmedica" w Olecku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Olecko
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550330-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji, rękawic jednorazowego użytku, systemu do pobierania krwi do apteki i magazynu w "Olmedica" w Olecku Sp. z o.o. zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Załączniki Nr 2.1 – 2.11 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w 11 pakietach tj.:
PAKIET 1 – rękawice jednorazowego użytku
PAKIET 2 – rękawice jednorazowego użytku hypoalergiczne
PAKIET 3 - rękawice jednorazowego użytku hypoalergiczne
PAKIET 4 – rękawice jednorazowego użytku
PAKIET 5- rękawy foliowe
PAKIET 6 – papier krepowy i włóknina
PAKIET 7 - testy, wskaźniki
PAKIET 8 – etykiety
PAKIET 9 - inne akcesoria
PAKIET 10 – system zamknięty
PAKIET 11 – system zamknięty

Dodatkowe informacje

GuidZP400 66b9ed2c-d7d8-450b-9f09-064683fb93db
Biuletyn 550330-N-2020
Zamawiajacy nazwa "Olmedica" w Olecku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 519558690
Zamawiajacy adres ulica ul. Gołdapska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Olecko
Zamawiajacy kod pocztowy 19-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 087 520 22 95/96,
Zamawiajacy fax 87 520 25 43
Zamawiajacy email olmedica@olmedica.pl,
Adres strony url www.olmedica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Olmedica w Olecku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Gołdapska 1, 19-400 Olecko
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.olmedica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.olmedica.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie papierowej “Olmedica” w Olecku Sp. z o. o. 19 – 400 Olecko, ul. Gołdapska 1 – KANCELARIA
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI, RĘKAWIC JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, SYSTEMU DO POBIERANIA KRWI DO APTEKI I MAGAZYNU W "OLMEDICA" W OLECKU SP. Z O.O.
Numer referencyjny ZP/11– 2020/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 11
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji, rękawic jednorazowego użytku, systemu do pobierania krwi do apteki i magazynu w "Olmedica" w Olecku Sp. z o.o. zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Załączniki Nr 2.1 – 2.11 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w 11 pakietach tj.: PAKIET 1 – rękawice jednorazowego użytku PAKIET 2 – rękawice jednorazowego użytku hypoalergiczne PAKIET 3 - rękawice jednorazowego użytku hypoalergiczne PAKIET 4 – rękawice jednorazowego użytku PAKIET 5- rękawy foliowe PAKIET 6 – papier krepowy i włóknina PAKIET 7 - testy, wskaźniki PAKIET 8 – etykiety PAKIET 9 - inne akcesoria PAKIET 10 – system zamknięty PAKIET 11 – system zamknięty
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow - W zakresie pakietu 1-4 - 12 miesięcy, - W zakresie pakietów 5-11- 24 miesięcy,
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp,
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Aktualnego dokumentu dopuszczenia do obrotu i używania na rynku krajowym dla zaoferowanych wyrobów stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 186 ze zm.) potwierdzającego oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE i jego zgodność z wymaganiami dyrektywy98/79/WE lub 93/42/EEC, tj.: - deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzająca, że wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, - certyfikat zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną (identyfikujący producenta i typ wyrobu), jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana z udziałem jednostki notyfikowanej. b) w przypadku pozycji asortymentowych określonych w załącznikach nr 2.1-2.11 do SIWZ, które nie zostały sklasyfikowane, jako wyrób medyczny wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia, wskazującego jednoznacznie jakich pozycji ono dotyczy. c) katalogów, opisów, ulotek, lub innych materiałów informacyjnych opisujących przedmiot zamówienia celem potwierdzenia, iż oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga udostępnienia katalogów lub materiałów opisujących przedmiot zamówienia pochodzących od producenta i zawierających potwierdzenie parametrów wyrobów medycznych ujętych w SIWZ. Jeżeli ww. dokumenty nie są dostępne Wykonawca może przygotować katalog w oparciu o informacje uzyskane od producenta. Zamawiający prosi o przekazywanie ww. dokumentów uporządkowanych, czyli wraz z oznaczeniem, dla którego pakietu i jakiej pozycji ujętej w formularzu specyfikacji asortymentowo-cenowej zostają złożone.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiają-cy może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 3. Umowa może zostać rozwiązana przez Zamawiającego bez wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli: 1) Wykonawca swoje prawa i obowiązki przeniósł na osobę trzecią, nie uzyskawszy na to pisemnej zgody Zamawiającego; 2) Wykonawca narusza inne istotne postanowienia umowy, w tym w szczególności: a) Wykonawca nie dostarczył Zamawiającemu aktualnego dowodu dopuszczenia do obrotu i stosowania wyrobów medycznych/ wyrobów leczniczych będących przedmiotem niniejszej umowy, b) wystąpi dostarczenie przedmiotu zamówienia z brakami ilościowymi i nieuzupełnienie dostawy w terminie określonym w § 7 ust.2, c) Wykonawca uchyla się od przyjęcia zamówienia w sposób przewidziany niniejszą umową, d) wykonawca co najmniej dwukrotnie nie zrealizował zamówień w terminie ustalonym niniejszą umową, co uniemożliwiło lub utrudniło Zamawiającemu wykonanie czynności, do których został powołany, a w szczególności zagroziło zdrowiu lub życiu pacjentów, e) nastąpiła utrata przez Wykonawcę koniecznych uprawnień do realizacji dostaw na rzecz Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie - w okresie obowiązywania umowy - prawo do odstąpienia od umowy w przypadku, gdy Wykonawca narusza warunki umowy i nie usunie tego naruszenia pomimo wcześniejsze-go wezwania w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 7 dni. Umowne prawo odstąpienia Zamawiający zrealizuje w formie pisemnej z podaniem uzasadnienia w terminie 14 dni licząc od dnia powzięcia wiadomo-ści o okoliczności stanowiącej podstawę odstąpienia od umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo wypowiedzenia umowy w części – w trakcie jej realizacji w odniesieniu do pozycji asortymentowych, których zastosowanie będzie wykluczone lub ograniczone ze względów me-dycznych. 6. Przed rozwiązaniem umowy w całości lub części Zamawiający pisemnie wezwie Wykonawcę do należytego wykonania umowy.
IV 4 4 data 2020-06-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET 1 – rękawice jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET 2 – rękawice jednorazowego użytku hypoalergiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z asortymentem określonym w załaczniku nr 2.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET 3 - rękawice jednorazowego użytku hypoalergiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z asortymentem określonym w załaczniku nr 2.3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET 4 – rękawice jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2.4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET 5- rękawy foliowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2.5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa PAKIET 6 – papier krepowy i włóknina
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2.6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa PAKIET 7 - testy, wskaźniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2.7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa PAKIET 8 – etykiety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2.8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa PAKIET 9 - inne akcesoria
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2.9 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa PAKIET 10 – system zamknięty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2.10 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa PAKIET 11 – system zamknięty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2.11 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin dostaw cząstkowych
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)