Zakup i dostawa artykułów żywnościowych

Data publikacji 2020-06-15
Data zakończenia 2020-06-23 00:00:00
Instytucja Przedszkole Publiczne "Chatka Puchatka"
Miejscowość Lubicz Górny
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Różne produkty spożywcze i produkty suszone,
  • Wody mineralne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550414-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151311109, 158100009, 153311008, 158900003, 155000003, 159810008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa art. żywnościowych dla Przedszkola Publicznego ,,Chatka Puchatka” w Lubiczu Górnym, wg poniższego zestawienia:
3.1.1. Pieczywo- zakup i sukcesywna dostawa pieczywa odbywać się będzie codziennie do godz. 630. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia.
3.1.2. Warzywa świeże - zakup i sukcesywna dostawa warzyw odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 1dnia od daty złożenia zamówienia. Częstotliwość dostaw min. 4 razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 730.
3.1.3. Owoce świeże- zakup i sukcesywna dostawa owoców świeżych odbywać się będzie
w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do1 dnia od daty złożenia zamówienia. Częstotliwość dostaw min.4 razy w tygodniu
w godz. od 7.00 do 8,00.
3.1.4. Mięso i wędliny wieprzowe - zakup i sukcesywna dostawa mięsa i wędlin wieprzowych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostaw wynosi od 3 do 4 razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 8.00.
3.1.5. Mięso i wędliny drobiowe - zakup i sukcesywna dostawa mięsa i wędlin odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostaw wynosi od 3 do 4 razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 8.00.
3.1.6. Mrożonki - zakup i sukcesywna dostawa ryb i mrożonek odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 1 dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostaw 1 raz w tygodniu.
3.1.7. Produkty ogólnospożywcze - zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi
1 - 2 razy w tygodniu.
3.1.8. Nabiał - zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie
w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi 2 razy w tygodniu.
3.1.9. Woda źródlana - zakup i sukcesywna dostawa wody odbywać się będzie
w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany
1 raz tygodniu do 2 dni od daty złożenia zamówienia.
3.2. Szczegółowy wykaz wraz z podanymi ilościami zawiera wykaz asortymentowo- ilościowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
3.3. Nazwy własne użyte w wykazie asortymentowo-ilościowym, o którym mowa w pkt. 3.2. SIWZ określają wyłącznie typ produktu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie handlowej, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej jakości lub wyższej. Nazwa takiego produktu musi znaleźć się w ofercie z zaznaczeniem, że jest to towar równoważny w stosunku do oczekiwanego przez Zamawiającego.
3.4. Dostawy poszczególnych produktów będą realizowane sukcesywnie na koszt Wykonawcy
w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie lub pisemnie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
3.5. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości zakupu każdego rodzaju artykułów będą wynikać
z aktualnych potrzeb Zamawiającego, dlatego określone w załączniku nr 1 do SIWZ ilości danego rodzaju asortymentu mają charakter szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nabycia w określonych ilościach, przy czym Zamawiający gwarantuje zakup 80% wartości zamówienia podstawowego.
3.6. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie za ewentualne zmniejszenie ilości kupowanego asortymentu.
3.7. W przypadku konieczności zakupu przez Zamawiającego asortymentu nie ujętego
w wykazie asortymentowo-ilościowym, podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika Wykonawcy dostarczonego w formie pisemnej Zamawiającemu.
3.8. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu
i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych.
3.9. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP:
3.9.1. Posiadać świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka
i przetworów mlecznych, miodu, ryb oraz przy dostawie jaj aktualne zaświadczenie
z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli.
3.9.2. Dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny.
3.10. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym z terminem przydatności do spożycia, nie krótszym niż 14 dni, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej.
3.11. Produkty spożywcze muszą być dostarczane odpowiednim środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie.
3.12. Wykonawca dostarczoną żywność będzie przekazywał upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego w godzinach od 6.00 do 9.00. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym.
3.13. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej, co zostanie potwierdzone stosownym protokołem sporządzonym z udziałem przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany na własny koszt zakwestionowanej żywności, na żywność spełniającą wymagania jakościowe
i wolną od wad w terminie do 12 godzin od daty sporządzenia protokołu, o którym mowa
w pierwszej części zdania.
3.14. Zamawiający zastrzega, że w okresach przerw wynikających z kalendarza świąt i dni wolnych od zajęć, zamówienia będą zgłaszane w ograniczonym zakresie.
3.15. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36a ust. 2 ustawy.
3.17. Regulowanie należności przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty otrzymania faktury za dostarczoną wg zasad określonych w SIWZ żywność.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 35e7a720-d66e-4e1a-8dac-b520cce92c45
Biuletyn 550414-N-2020
Zamawiajacy nazwa Przedszkole Publiczne "Chatka Puchatka"
Regon 34085309600000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Piaskowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Lubicz Górny
Zamawiajacy kod pocztowy 87-162
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 56 67 85 146
Zamawiajacy fax 56 67 85 146
Zamawiajacy email ppcplubicz@wp.pl
Adres strony url https://www.bip.lubicz.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.bip.lubicz.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny forma papierowa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa artykułów żywnościowych
Numer referencyjny P.P.271.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa art. żywnościowych dla Przedszkola Publicznego ,,Chatka Puchatka” w Lubiczu Górnym, wg poniższego zestawienia: 3.1.1. Pieczywo- zakup i sukcesywna dostawa pieczywa odbywać się będzie codziennie do godz. 630. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. 3.1.2. Warzywa świeże - zakup i sukcesywna dostawa warzyw odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 1dnia od daty złożenia zamówienia. Częstotliwość dostaw min. 4 razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 730. 3.1.3. Owoce świeże- zakup i sukcesywna dostawa owoców świeżych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do1 dnia od daty złożenia zamówienia. Częstotliwość dostaw min.4 razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 8,00. 3.1.4. Mięso i wędliny wieprzowe - zakup i sukcesywna dostawa mięsa i wędlin wieprzowych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostaw wynosi od 3 do 4 razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 8.00. 3.1.5. Mięso i wędliny drobiowe - zakup i sukcesywna dostawa mięsa i wędlin odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostaw wynosi od 3 do 4 razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 8.00. 3.1.6. Mrożonki - zakup i sukcesywna dostawa ryb i mrożonek odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 1 dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostaw 1 raz w tygodniu. 3.1.7. Produkty ogólnospożywcze - zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi 1 - 2 razy w tygodniu. 3.1.8. Nabiał - zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi 2 razy w tygodniu. 3.1.9. Woda źródlana - zakup i sukcesywna dostawa wody odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany 1 raz tygodniu do 2 dni od daty złożenia zamówienia. 3.2. Szczegółowy wykaz wraz z podanymi ilościami zawiera wykaz asortymentowo- ilościowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3.3. Nazwy własne użyte w wykazie asortymentowo-ilościowym, o którym mowa w pkt. 3.2. SIWZ określają wyłącznie typ produktu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie handlowej, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej jakości lub wyższej. Nazwa takiego produktu musi znaleźć się w ofercie z zaznaczeniem, że jest to towar równoważny w stosunku do oczekiwanego przez Zamawiającego. 3.4. Dostawy poszczególnych produktów będą realizowane sukcesywnie na koszt Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie lub pisemnie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 3.5. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości zakupu każdego rodzaju artykułów będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, dlatego określone w załączniku nr 1 do SIWZ ilości danego rodzaju asortymentu mają charakter szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nabycia w określonych ilościach, przy czym Zamawiający gwarantuje zakup 80% wartości zamówienia podstawowego. 3.6. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie za ewentualne zmniejszenie ilości kupowanego asortymentu. 3.7. W przypadku konieczności zakupu przez Zamawiającego asortymentu nie ujętego w wykazie asortymentowo-ilościowym, podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika Wykonawcy dostarczonego w formie pisemnej Zamawiającemu. 3.8. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. 3.9. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP: 3.9.1. Posiadać świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka i przetworów mlecznych, miodu, ryb oraz przy dostawie jaj aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli. 3.9.2. Dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. 3.10. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym z terminem przydatności do spożycia, nie krótszym niż 14 dni, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej. 3.11. Produkty spożywcze muszą być dostarczane odpowiednim środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. 3.12. Wykonawca dostarczoną żywność będzie przekazywał upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego w godzinach od 6.00 do 9.00. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. 3.13. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej, co zostanie potwierdzone stosownym protokołem sporządzonym z udziałem przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany na własny koszt zakwestionowanej żywności, na żywność spełniającą wymagania jakościowe i wolną od wad w terminie do 12 godzin od daty sporządzenia protokołu, o którym mowa w pierwszej części zdania. 3.14. Zamawiający zastrzega, że w okresach przerw wynikających z kalendarza świąt i dni wolnych od zajęć, zamówienia będą zgłaszane w ograniczonym zakresie. 3.15. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36a ust. 2 ustawy. 3.17. Regulowanie należności przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty otrzymania faktury za dostarczoną wg zasad określonych w SIWZ żywność.
Cpv glowny przedmiot 15131110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 3.15. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówień dodatkowych nie przekroczy kwoty 60.200,00 zł.
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 ustawy zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Pieczywo- zakup i sukcesywna dostawa pieczywa odbywać się będzie codziennie do godz. 630. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. 3.2. Szczegółowy wykaz wraz z podanymi ilościami zawiera wykaz asortymentowo- ilościowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3.3. Nazwy własne użyte w wykazie asortymentowo-ilościowym, o którym mowa w pkt. 3.2. SIWZ określają wyłącznie typ produktu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie handlowej, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej jakości lub wyższej. Nazwa takiego produktu musi znaleźć się w ofercie z zaznaczeniem, że jest to towar równoważny w stosunku do oczekiwanego przez Zamawiającego. 3.4. Dostawy poszczególnych produktów będą realizowane sukcesywnie na koszt Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie lub pisemnie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 3.5. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości zakupu każdego rodzaju artykułów będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, dlatego określone w załączniku nr 1 do SIWZ ilości danego rodzaju asortymentu mają charakter szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nabycia w określonych ilościach, przy czym Zamawiający gwarantuje zakup 80% wartości zamówienia podstawowego. 3.6. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie za ewentualne zmniejszenie ilości kupowanego asortymentu. 3.7. W przypadku konieczności zakupu przez Zamawiającego asortymentu nie ujętego w wykazie asortymentowo-ilościowym, podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika Wykonawcy dostarczonego w formie pisemnej Zamawiającemu. 3.8. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. 3.9. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP: 3.9.1 Dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. 3.10. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym z terminem przydatności do spożycia, nie krótszym niż 14 dni, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej. 3.11. Produkty spożywcze muszą być dostarczane odpowiednim środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. 3.12. Wykonawca dostarczoną żywność będzie przekazywał upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego w godzinach od 6.00 do 9.00. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. 3.13. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej, co zostanie potwierdzone stosownym protokołem sporządzonym z udziałem przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany na własny koszt zakwestionowanej żywności, na żywność spełniającą wymagania jakościowe i wolną od wad w terminie do 12 godzin od daty sporządzenia protokołu, o którym mowa w pierwszej części zdania. 3.14. Zamawiający zastrzega, że w okresach przerw wynikających z kalendarza świąt i dni wolnych od zajęć, zamówienia będą zgłaszane w ograniczonym zakresie. 3.15. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówień dodatkowych nie przekroczy kwoty 4.260,57 zł. 3.16. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36a ust. 2 ustawy. 3.17. Regulowanie należności przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty otrzymania faktury za dostarczoną wg zasad określonych w SIWZ żywność.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Warzywa świeże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 3.1.2. Warzywa świeże - zakup i sukcesywna dostawa warzyw odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 1dnia od daty złożenia zamówienia. Częstotliwość dostaw min. 4 razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 730. 3.2. Szczegółowy wykaz wraz z podanymi ilościami zawiera wykaz asortymentowo- ilościowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3.3. Nazwy własne użyte w wykazie asortymentowo-ilościowym, o którym mowa w pkt. 3.2. SIWZ określają wyłącznie typ produktu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie handlowej, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej jakości lub wyższej. Nazwa takiego produktu musi znaleźć się w ofercie z zaznaczeniem, że jest to towar równoważny w stosunku do oczekiwanego przez Zamawiającego. 3.4. Dostawy poszczególnych produktów będą realizowane sukcesywnie na koszt Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie lub pisemnie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 3.5. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości zakupu każdego rodzaju artykułów będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, dlatego określone w załączniku nr 1 do SIWZ ilości danego rodzaju asortymentu mają charakter szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nabycia w określonych ilościach, przy czym Zamawiający gwarantuje zakup 80% wartości zamówienia podstawowego. 3.6. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie za ewentualne zmniejszenie ilości kupowanego asortymentu. 3.7. W przypadku konieczności zakupu przez Zamawiającego asortymentu nie ujętego w wykazie asortymentowo-ilościowym, podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika Wykonawcy dostarczonego w formie pisemnej Zamawiającemu. 3.8. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. 3.9. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP: 3.10. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym z terminem przydatności do spożycia, nie krótszym niż 14 dni, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej. 3.11. Produkty spożywcze muszą być dostarczane odpowiednim środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. 3.12. Wykonawca dostarczoną żywność będzie przekazywał upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego w godzinach od 6.00 do 9.00. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. 3.13. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej, co zostanie potwierdzone stosownym protokołem sporządzonym z udziałem przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany na własny koszt zakwestionowanej żywności, na żywność spełniającą wymagania jakościowe i wolną od wad w terminie do 12 godzin od daty sporządzenia protokołu, o którym mowa w pierwszej części zdania. 3.14. Zamawiający zastrzega, że w okresach przerw wynikających z kalendarza świąt i dni wolnych od zajęć, zamówienia będą zgłaszane w ograniczonym zakresie. 3.15. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówień dodatkowych nie przekroczy kwoty 6.209,43 zł. 3.16. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36a ust. 2 ustawy. 3.17. Regulowanie należności przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty otrzymania faktury za dostarczoną wg zasad określonych w SIWZ żywność.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Owoce świeże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 3.1.3. Owoce świeże- zakup i sukcesywna dostawa owoców świeżych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do1 dnia od daty złożenia zamówienia. Częstotliwość dostaw min.4 razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 8,00. 3.2. Szczegółowy wykaz wraz z podanymi ilościami zawiera wykaz asortymentowo- ilościowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3.3. Nazwy własne użyte w wykazie asortymentowo-ilościowym, o którym mowa w pkt. 3.2. SIWZ określają wyłącznie typ produktu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie handlowej, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej jakości lub wyższej. Nazwa takiego produktu musi znaleźć się w ofercie z zaznaczeniem, że jest to towar równoważny w stosunku do oczekiwanego przez Zamawiającego. 3.4. Dostawy poszczególnych produktów będą realizowane sukcesywnie na koszt Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie lub pisemnie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 3.5. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości zakupu każdego rodzaju artykułów będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, dlatego określone w załączniku nr 1 do SIWZ ilości danego rodzaju asortymentu mają charakter szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nabycia w określonych ilościach, przy czym Zamawiający gwarantuje zakup 80% wartości zamówienia podstawowego. 3.6. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie za ewentualne zmniejszenie ilości kupowanego asortymentu. 3.7. W przypadku konieczności zakupu przez Zamawiającego asortymentu nie ujętego w wykazie asortymentowo-ilościowym, podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika Wykonawcy dostarczonego w formie pisemnej Zamawiającemu. 3.8. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. 3.9. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP: 3.10. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym z terminem przydatności do spożycia, nie krótszym niż 14 dni, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej. 3.11. Produkty spożywcze muszą być dostarczane odpowiednim środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. 3.12. Wykonawca dostarczoną żywność będzie przekazywał upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego w godzinach od 6.00 do 9.00. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. 3.13. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej, co zostanie potwierdzone stosownym protokołem sporządzonym z udziałem przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany na własny koszt zakwestionowanej żywności, na żywność spełniającą wymagania jakościowe i wolną od wad w terminie do 12 godzin od daty sporządzenia protokołu, o którym mowa w pierwszej części zdania. 3.14. Zamawiający zastrzega, że w okresach przerw wynikających z kalendarza świąt i dni wolnych od zajęć, zamówienia będą zgłaszane w ograniczonym zakresie. 3.15. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówień dodatkowych nie przekroczy kwoty 3.445,43 zł. 3.16. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36a ust. 2 ustawy. 3.17. Regulowanie należności przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty otrzymania faktury za dostarczoną wg zasad określonych w SIWZ żywność.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny wieprzowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 3.1.4. Mięso i wędliny wieprzowe - zakup i sukcesywna dostawa mięsa i wędlin wieprzowych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostaw wynosi od 3 do 4 razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 8.00. 3.2. Szczegółowy wykaz wraz z podanymi ilościami zawiera wykaz asortymentowo- ilościowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3.3. Nazwy własne użyte w wykazie asortymentowo-ilościowym, o którym mowa w pkt. 3.2. SIWZ określają wyłącznie typ produktu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie handlowej, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej jakości lub wyższej. Nazwa takiego produktu musi znaleźć się w ofercie z zaznaczeniem, że jest to towar równoważny w stosunku do oczekiwanego przez Zamawiającego. 3.4. Dostawy poszczególnych produktów będą realizowane sukcesywnie na koszt Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie lub pisemnie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 3.5. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości zakupu każdego rodzaju artykułów będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, dlatego określone w załączniku nr 1 do SIWZ ilości danego rodzaju asortymentu mają charakter szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nabycia w określonych ilościach, przy czym Zamawiający gwarantuje zakup 80% wartości zamówienia podstawowego. 3.6. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie za ewentualne zmniejszenie ilości kupowanego asortymentu. 3.7. W przypadku konieczności zakupu przez Zamawiającego asortymentu nie ujętego w wykazie asortymentowo-ilościowym, podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika Wykonawcy dostarczonego w formie pisemnej Zamawiającemu. 3.8. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. 3.9. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP: 3.9.1. Posiadać świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka i przetworów mlecznych, miodu, ryb oraz przy dostawie jaj aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli. 3.9.2. Dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. 3.10. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym z terminem przydatności do spożycia, nie krótszym niż 14 dni, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej. 3.11. Produkty spożywcze muszą być dostarczane odpowiednim środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. 3.12. Wykonawca dostarczoną żywność będzie przekazywał upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego w godzinach od 6.00 do 9.00. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. 3.13. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej, co zostanie potwierdzone stosownym protokołem sporządzonym z udziałem przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany na własny koszt zakwestionowanej żywności, na żywność spełniającą wymagania jakościowe i wolną od wad w terminie do 12 godzin od daty sporządzenia protokołu, o którym mowa w pierwszej części zdania. 3.14. Zamawiający zastrzega, że w okresach przerw wynikających z kalendarza świąt i dni wolnych od zajęć, zamówienia będą zgłaszane w ograniczonym zakresie. 3.15. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówień dodatkowych nie przekroczy kwoty 9.991,43 zł. 3.16. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36a ust. 2 ustawy. 3.17. Regulowanie należności przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty otrzymania faktury za dostarczoną wg zasad określonych w SIWZ żywność.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny drobiowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 3.1.5. Mięso i wędliny drobiowe - zakup i sukcesywna dostawa mięsa i wędlin odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostaw wynosi od 3 do 4 razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 8.00. 3.2. Szczegółowy wykaz wraz z podanymi ilościami zawiera wykaz asortymentowo- ilościowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3.3. Nazwy własne użyte w wykazie asortymentowo-ilościowym, o którym mowa w pkt. 3.2. SIWZ określają wyłącznie typ produktu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie handlowej, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej jakości lub wyższej. Nazwa takiego produktu musi znaleźć się w ofercie z zaznaczeniem, że jest to towar równoważny w stosunku do oczekiwanego przez Zamawiającego. 3.4. Dostawy poszczególnych produktów będą realizowane sukcesywnie na koszt Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie lub pisemnie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 3.5. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości zakupu każdego rodzaju artykułów będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, dlatego określone w załączniku nr 1 do SIWZ ilości danego rodzaju asortymentu mają charakter szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nabycia w określonych ilościach, przy czym Zamawiający gwarantuje zakup 80% wartości zamówienia podstawowego. 3.6. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie za ewentualne zmniejszenie ilości kupowanego asortymentu. 3.7. W przypadku konieczności zakupu przez Zamawiającego asortymentu nie ujętego w wykazie asortymentowo-ilościowym, podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika Wykonawcy dostarczonego w formie pisemnej Zamawiającemu. 3.8. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. 3.9. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP: 3.9.1. Posiadać świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka i przetworów mlecznych, miodu, ryb oraz przy dostawie jaj aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli. 3.9.2. Dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. 3.10. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym z terminem przydatności do spożycia, nie krótszym niż 14 dni, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej. 3.11. Produkty spożywcze muszą być dostarczane odpowiednim środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. 3.12. Wykonawca dostarczoną żywność będzie przekazywał upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego w godzinach od 6.00 do 9.00. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. 3.13. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej, co zostanie potwierdzone stosownym protokołem sporządzonym z udziałem przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany na własny koszt zakwestionowanej żywności, na żywność spełniającą wymagania jakościowe i wolną od wad w terminie do 12 godzin od daty sporządzenia protokołu, o którym mowa w pierwszej części zdania. 3.14. Zamawiający zastrzega, że w okresach przerw wynikających z kalendarza świąt i dni wolnych od zajęć, zamówienia będą zgłaszane w ograniczonym zakresie. 3.15. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówień dodatkowych nie przekroczy kwoty 3.657,14 zł. 3.16. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36a ust. 2 ustawy. 3.17. Regulowanie należności przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty otrzymania faktury za dostarczoną wg zasad określonych w SIWZ żywność.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 3.1.6. Mrożonki - zakup i sukcesywna dostawa ryb i mrożonek odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 1 dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostaw 1 raz w tygodniu. 3.2. Szczegółowy wykaz wraz z podanymi ilościami zawiera wykaz asortymentowo- ilościowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3.3. Nazwy własne użyte w wykazie asortymentowo-ilościowym, o którym mowa w pkt. 3.2. SIWZ określają wyłącznie typ produktu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie handlowej, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej jakości lub wyższej. Nazwa takiego produktu musi znaleźć się w ofercie z zaznaczeniem, że jest to towar równoważny w stosunku do oczekiwanego przez Zamawiającego. 3.4. Dostawy poszczególnych produktów będą realizowane sukcesywnie na koszt Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie lub pisemnie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 3.5. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości zakupu każdego rodzaju artykułów będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, dlatego określone w załączniku nr 1 do SIWZ ilości danego rodzaju asortymentu mają charakter szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nabycia w określonych ilościach, przy czym Zamawiający gwarantuje zakup 80% wartości zamówienia podstawowego. 3.6. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie za ewentualne zmniejszenie ilości kupowanego asortymentu. 3.7. W przypadku konieczności zakupu przez Zamawiającego asortymentu nie ujętego w wykazie asortymentowo-ilościowym, podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika Wykonawcy dostarczonego w formie pisemnej Zamawiającemu. 3.8. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. 3.9. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP: 3.9.1. Posiadać świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka i przetworów mlecznych, miodu, ryb oraz przy dostawie jaj aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli. 3.9.2. Dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. 3.10. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym z terminem przydatności do spożycia, nie krótszym niż 14 dni, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej. 3.11. Produkty spożywcze muszą być dostarczane odpowiednim środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. 3.12. Wykonawca dostarczoną żywność będzie przekazywał upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego w godzinach od 6.00 do 9.00. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. 3.13. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej, co zostanie potwierdzone stosownym protokołem sporządzonym z udziałem przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany na własny koszt zakwestionowanej żywności, na żywność spełniającą wymagania jakościowe i wolną od wad w terminie do 12 godzin od daty sporządzenia protokołu, o którym mowa w pierwszej części zdania. 3.14. Zamawiający zastrzega, że w okresach przerw wynikających z kalendarza świąt i dni wolnych od zajęć, zamówienia będą zgłaszane w ograniczonym zakresie. 3.15. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówień dodatkowych nie przekroczy kwoty 7.950,00 zł. 3.16. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36a ust. 2 ustawy. 3.17. Regulowanie należności przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty otrzymania faktury za dostarczoną wg zasad określonych w SIWZ żywność.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Produkty ogólnospożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 3.1.7. Produkty ogólnospożywcze - zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi 1 - 2 razy w tygodniu. 3.2. Szczegółowy wykaz wraz z podanymi ilościami zawiera wykaz asortymentowo- ilościowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3.3. Nazwy własne użyte w wykazie asortymentowo-ilościowym, o którym mowa w pkt. 3.2. SIWZ określają wyłącznie typ produktu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie handlowej, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej jakości lub wyższej. Nazwa takiego produktu musi znaleźć się w ofercie z zaznaczeniem, że jest to towar równoważny w stosunku do oczekiwanego przez Zamawiającego. 3.4. Dostawy poszczególnych produktów będą realizowane sukcesywnie na koszt Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie lub pisemnie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 3.5. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości zakupu każdego rodzaju artykułów będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, dlatego określone w załączniku nr 1 do SIWZ ilości danego rodzaju asortymentu mają charakter szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nabycia w określonych ilościach, przy czym Zamawiający gwarantuje zakup 80% wartości zamówienia podstawowego. 3.6. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie za ewentualne zmniejszenie ilości kupowanego asortymentu. 3.7. W przypadku konieczności zakupu przez Zamawiającego asortymentu nie ujętego w wykazie asortymentowo-ilościowym, podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika Wykonawcy dostarczonego w formie pisemnej Zamawiającemu. 3.8. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. 3.9. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP: 3.9.1. Posiadać świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka i przetworów mlecznych, miodu, ryb oraz przy dostawie jaj aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli. 3.9.2. Dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. 3.10. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym z terminem przydatności do spożycia, nie krótszym niż 14 dni, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej. 3.11. Produkty spożywcze muszą być dostarczane odpowiednim środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. 3.12. Wykonawca dostarczoną żywność będzie przekazywał upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego w godzinach od 6.00 do 9.00. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. 3.13. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej, co zostanie potwierdzone stosownym protokołem sporządzonym z udziałem przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany na własny koszt zakwestionowanej żywności, na żywność spełniającą wymagania jakościowe i wolną od wad w terminie do 12 godzin od daty sporządzenia protokołu, o którym mowa w pierwszej części zdania. 3.14. Zamawiający zastrzega, że w okresach przerw wynikających z kalendarza świąt i dni wolnych od zajęć, zamówienia będą zgłaszane w ograniczonym zakresie. 3.15. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówień dodatkowych nie przekroczy kwoty 11.244,29 zł. 3.16. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36a ust. 2 ustawy. 3.17. Regulowanie należności przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty otrzymania faktury za dostarczoną wg zasad określonych w SIWZ żywność.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 3.1.8. Nabiał - zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi 2 razy w tygodniu. 3.2. Szczegółowy wykaz wraz z podanymi ilościami zawiera wykaz asortymentowo- ilościowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3.3. Nazwy własne użyte w wykazie asortymentowo-ilościowym, o którym mowa w pkt. 3.2. SIWZ określają wyłącznie typ produktu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie handlowej, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej jakości lub wyższej. Nazwa takiego produktu musi znaleźć się w ofercie z zaznaczeniem, że jest to towar równoważny w stosunku do oczekiwanego przez Zamawiającego. 3.4. Dostawy poszczególnych produktów będą realizowane sukcesywnie na koszt Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie lub pisemnie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 3.5. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości zakupu każdego rodzaju artykułów będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, dlatego określone w załączniku nr 1 do SIWZ ilości danego rodzaju asortymentu mają charakter szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nabycia w określonych ilościach, przy czym Zamawiający gwarantuje zakup 80% wartości zamówienia podstawowego. 3.6. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie za ewentualne zmniejszenie ilości kupowanego asortymentu. 3.7. W przypadku konieczności zakupu przez Zamawiającego asortymentu nie ujętego w wykazie asortymentowo-ilościowym, podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika Wykonawcy dostarczonego w formie pisemnej Zamawiającemu. 3.8. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. 3.9. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP: 3.9.1. Posiadać świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka i przetworów mlecznych, miodu, ryb oraz przy dostawie jaj aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli. 3.9.2. Dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. 3.10. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym z terminem przydatności do spożycia, nie krótszym niż 14 dni, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej. 3.11. Produkty spożywcze muszą być dostarczane odpowiednim środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. 3.12. Wykonawca dostarczoną żywność będzie przekazywał upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego w godzinach od 6.00 do 9.00. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. 3.13. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej, co zostanie potwierdzone stosownym protokołem sporządzonym z udziałem przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany na własny koszt zakwestionowanej żywności, na żywność spełniającą wymagania jakościowe i wolną od wad w terminie do 12 godzin od daty sporządzenia protokołu, o którym mowa w pierwszej części zdania. 3.14. Zamawiający zastrzega, że w okresach przerw wynikających z kalendarza świąt i dni wolnych od zajęć, zamówienia będą zgłaszane w ograniczonym zakresie. 3.15. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówień dodatkowych nie przekroczy kwoty 12.641,71 zł. 3.16. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36a ust. 2 ustawy. 3.17. Regulowanie należności przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty otrzymania faktury za dostarczoną wg zasad określonych w SIWZ żywność.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Woda źródlana
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15981000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-03T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 3.1.9. Woda źródlana - zakup i sukcesywna dostawa wody odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany 1 raz tygodniu do 2 dni od daty złożenia zamówienia. 3.2. Szczegółowy wykaz wraz z podanymi ilościami zawiera wykaz asortymentowo- ilościowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3.3. Nazwy własne użyte w wykazie asortymentowo-ilościowym, o którym mowa w pkt. 3.2. SIWZ określają wyłącznie typ produktu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie handlowej, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej jakości lub wyższej. Nazwa takiego produktu musi znaleźć się w ofercie z zaznaczeniem, że jest to towar równoważny w stosunku do oczekiwanego przez Zamawiającego. 3.4. Dostawy poszczególnych produktów będą realizowane sukcesywnie na koszt Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie lub pisemnie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 3.5. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości zakupu każdego rodzaju artykułów będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, dlatego określone w załączniku nr 1 do SIWZ ilości danego rodzaju asortymentu mają charakter szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nabycia w określonych ilościach, przy czym Zamawiający gwarantuje zakup 80% wartości zamówienia podstawowego. 3.6. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie za ewentualne zmniejszenie ilości kupowanego asortymentu. 3.7. W przypadku konieczności zakupu przez Zamawiającego asortymentu nie ujętego w wykazie asortymentowo-ilościowym, podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika Wykonawcy dostarczonego w formie pisemnej Zamawiającemu. 3.8. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. 3.9. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP: 3.10. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym z terminem przydatności do spożycia, nie krótszym niż 14 dni, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej. 3.11. Produkty spożywcze muszą być dostarczane odpowiednim środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. 3.12. Wykonawca dostarczoną żywność będzie przekazywał upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego w godzinach od 6.00 do 9.00. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. 3.13. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej, co zostanie potwierdzone stosownym protokołem sporządzonym z udziałem przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany na własny koszt zakwestionowanej żywności, na żywność spełniającą wymagania jakościowe i wolną od wad w terminie do 12 godzin od daty sporządzenia protokołu, o którym mowa w pierwszej części zdania. 3.14. Zamawiający zastrzega, że w okresach przerw wynikających z kalendarza świąt i dni wolnych od zajęć, zamówienia będą zgłaszane w ograniczonym zakresie. 3.15. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówień dodatkowych nie przekroczy kwoty 800,00 zł. 3.16. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36a ust. 2 ustawy. 3.17. Regulowanie należności przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty otrzymania faktury za dostarczoną wg zasad określonych w SIWZ żywność.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)