GuidZP400 |
d7845bf8-f6a4-49a5-92a9-5ef7ee724c9e
|
Biuletyn |
551341-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
|
Regon |
51099686100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Baranki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ełk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
19-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
087 621 96 50
|
Zamawiajacy fax |
087 621 96 33
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzenie-pm@elk.com.pl
|
Adres strony url |
www.promedica.elk.com.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.promedica.elk.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.promedica.elk.com.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl/SzczegolyPostepowania.aspx?Id=a3c0abeb-532c-42e2-8068-5578e395727b
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24 19-300 Ełk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
1787/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych na okres od daty zawarcia umowy do 31.05.2023r. na potrzeby „Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o.
2. Kod CPV :30190000 -7 Różny sprzęt i artykuły biurowe
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Katalogi lub ich strony w języku polskim dla każdego zaoferowanego produktu (ulotki informacyjne producenta lub karty produktu poświadczające skład, dane identyfikujące produkt itp.) Dotyczy Pakietu 1 (tylko poz. 8, 16, 17, 18, 19, 44, 74, 75, 86, 94, 107, 108, 110, 130, 131, 145, 148, 149), oraz Pakietu 2 (poz.1-9).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium jak poniżej:
Pakiet 1 – 3.000,00 (trzy tysiące złotych 00/100)
Pakiet 2 – 90,00 (dziewięćdziesiąt złotych 00/100)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
a) numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat. nie wymaga aneksowania umowy);
b) zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego;
c) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
d) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy.
2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej (za wyjątkiem określonym w ust. 1 pkt 2) wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
3. Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie podatku VAT z mocą obowiązują od wejścia w życie nowych stawek tego podatku na zasadzie prawa powszechnie obowiązującego przy zachowaniu niezmiennej ceny netto.
4. Postanowienia umowy nie mogą ulec zmianie, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnego aneksu z zastrzeżeniem ust. 3 i z wyłączeniem ust. 1 pkt. 1).
6. Zmiana umowy jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z treści art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku konieczności dokonania zmian treści umowy w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie wyznaczonym przepisami prawa w celu doprowadzenia umowy do stanu zgodnego z przepisami prawa.
7. W szczególności nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych (mogą one zostać dokonane w drodze jednostronnego oświadczenia strony której danych zmiana dotyczy):
a) zmiany danych kontaktowych,
b) elementów formalnych umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|