GuidZP400 |
204db09e-5f5e-4f58-97fc-e341e2a8dbaf
|
Biuletyn |
551487-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
|
Regon |
384503002
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Stalowa Wola
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-450
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
+48508082032, +48506656760
|
Zamawiajacy email |
scuw@stalowawola.pl
|
Adres strony url |
https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
|
Adres strony internetowej |
https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://epuap.gov.pl
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów mięsnych dla wskazanych jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
|
Numer referencyjny |
ZP – II.271.54.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa oraz wyrobów mięsnych dla wskazanych w Rozdziale I SIWZ jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola, będących jednocześnie płatnikami umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w okresie od dnia jej podpisania do 31.12.2020 roku.
2. Szczegółowy zakres zamówienia określają:
a) Załącznik nr 1a i 1b do SIWZ – Formularz asortymentowo – cenowy.
b) Załącznik nr 2 do SIWZ – Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji sukcesywnych dostaw mięsa i wyrobów mięsnych dla wskazanych jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
3. Zamówienie podzielone jest na II części:
Część I – dostawa mięsa w szacunkowej ilości oraz asortymencie wskazanym w Załączniku nr 1a do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
Część II – dostawa wyrobów mięsnych w szacunkowej ilości oraz asortymencie wskazanym
w Załączniku nr 1b do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
4. Wykonawca zrealizuje dostawy do siedziby poszczególnych jednostek własnym transportem, na własny koszt. Dostawa obejmuje rozładunek oraz wniesienie towaru do miejsca wskazanego przez osobę upoważnioną z danej jednostki.
5. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne do przewozu mięsa, drobiu i wyrobów mięsnych.
6. Wszystkie produkty objęte zamówieniem dostarczane muszą być w odpowiednich opakowaniach i/lub skrzynkach przeznaczonych do przewozu i kontaktu z mięsem, drobiem i wyrobami mięsnymi.
7. Wykonawca na życzenie Zamawiającego nieodpłatnie użyczy pojemników, skrzynek, koszy przy każdorazowej dostawie na okres do następnej dostawy.
8. Dostawy będą realizowane systematycznie w ilościach i terminach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ- Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji dostaw mięsa i wyrobów mięsnych, po uprzednim zamówieniu telefonicznym , emaliowym lub osobistym przez osoby upoważnione z danej jednostki (intendent).
9. Wykaz ilości zamawianego towaru jest podany szacunkowo, na podstawie dotychczasowego realnego zużycia. Dopuszcza się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego towaru, wskazanego w Załącznikach 1a i 1b do SIWZ, bez prawa roszczeń ze strony Wykonawcy co do zakresu ilościowego realizowanego zamówienia.
10. Rozliczenia z Wykonawca będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw, w oparciu o ceny jednostkowe wskazane w Załącznikach 1a i 1b do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, będący elementem oferty Wykonawcy.
11. Rozliczenia z Wykonawcą będą realizowane na podstawie dokumentów księgowych potwierdzających faktycznie zrealizowane dostawy, tj. FV płatna przelewem, z terminem płatności 30 dni, w ujęciu tygodniowym. Dopuszcza się fakturowanie każdorazowej dostawy towaru, na życzenie osoby upoważnionej/intendenta w danej jednostce.
12. Dostarczane wraz z towarem dowody księgowe muszą być dostarczone i odebrane przez upoważnioną osobę z danej jednostki.
13. W przypadku dostarczenia towaru nieodpowiadającego normom jakościowym opisanym
w Załącznikach 1a i 1b do SIWZ, upoważniony pracownik jednostki organizacyjnej informuje dostawcę o stwierdzonych nieprawidłowościach oraz spisuje protokół, pisemnie lub telefonicznie zawiadamiając Wykonawcę, wzywając go jednocześnie do
natychmiastowego dostarczenia produktów świeżych i odpowiednich jakościowo. W przypadku braku wymiany towaru/lub trwającej dłużej niż 3 godziny, Zamawiający może dokonać samodzielnego zakupu potrzebnego asortymentu, a kosztami obciążyć Wykonawcę.
14. Inne istotne warunki zamówienia:
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w załącznikach do SIWZ wynikających z łącznej ceny z formularza rzeczowo –cenowego, składającego się na ofertę, Wykonawca winien dołączyć do oferty:
1) Formularz asortymentowo-cenowy dla każdej ze wskazanych jednostek Gminy Stalowa Wola, wypełniony i podpisany przez wykonawcę podpisem kwalifikowanym (celem zweryfikowania zgodności oferowanych dostaw z opisem przedmiotu zamówienia) - Załącznik nr 1a i 1b do SIWZ
2) Wykonawca musi wycenić wszystkie produkty wyszczególnione w ramach każdej jednostki, podlegającej Gminie Stalowa Wola oraz łączną kwotę wpisać w Formularzu ofertowym. Niewycenienie wszystkich produktów dla każdej ze wskazanych jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola będzie skutkować odrzuceniem oferty.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Terminy oraz godziny sukcesywnych dostaw dla poszczególnych jednostek organizacyjnych został uszczegółowiony w załączniku nr 2 do SIWZ – Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji dostaw mięsa i wyrobów mięsnych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a)Wykonawca winien wykonać 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem tj.
- 1 zadanie polegające na dostawie świeżego mięsa i wyrobów mięsnych o wartości min. 60 000 zł brutto. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania większej ilości zadań których łączna wartość spełni warunek udziału w postępowaniu.
b)Wykonawca winien dysponować kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami, tj.:
- zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada:
1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
7) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych,
o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170);
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1:
1) ppkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21;
2) ppkt 2–4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3) Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1 i ppkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 2 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
4) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1-5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
3. W celu zweryfikowania czy wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przedkłada:
1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
4. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
5. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
6. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada:
1) karty produktu ze składem i przeznaczeniem konsumenckim.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę,
2) formularz asortymentowo-cenowy dla części I zamówienia – Załącznik 1a do SIWZ wypełniony i podpisany przez wykonawcę (celem zweryfikowania zgodności oferowanych dostaw z opisem przedmiotu zamówienia) i/lub
3) formularz asortymentowo-cenowy dla części II zamówienia – Załącznik 1b do SIWZ wypełniona i podpisana przez wykonawcę (celem zweryfikowania zgodności oferowanych dostaw z opisem przedmiotu zamówienia)
2. Wykonawca wraz z ofertą winien załączyć:
1) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu;
2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25aa ustawy Pzp – wstępne potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia;
3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( jeżeli dotyczy);
4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4,5, 6 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
w następujących okolicznościach:
a) Zmiana przedmiotu umowy w zakresie wskazanych w ofercie Wykonawcy parametrów (np. pojemność, waga, skład) i producenta danego artykułu spożywczego jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach (np. wycofanie produktu z użycia, chwilowe trudności z dostępem danego produktu na rynku), za zgodą obu Stron umowy. Zmiana ta nie może powodować pogorszenia jakości dostarczanych artykułów;
b) Wydłużenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 1 ust. 9 umowy, na wniosek Zamawiającego będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Wykonawcy.
c) Wydłużenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 1 ust. 9 umowy, na wniosek Wykonawcy będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i będzie możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia tego terminu wynika
z przyczyn obiektywnych, tj. niezależnych od Wykonawcy.
d) Skrócenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 1 ust. 9 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy.
e) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy.
f) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa
w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy,
2. Wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, będzie waloryzowane w trakcie obowiązywania umowy w przypadku:
1) Zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) Wzrostu o 30% cen mięsa i wyrobów mięsnych wykazanego na podstawie Wskaźników cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowanych przez GUS w wymiarze miesięcznym,
3. Warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz wpływ zmian na wynagrodzenie Wykonawcy.
4. Waloryzacja wynagrodzenia będzie mogła nastąpić po upływie miesiąca od dnia wprowadzenia odpowiednio:
1) nowych stawek podatku od towarów i usług,
2) Wzrostu cen warzyw i owoców wykazanego na podstawie Wskaźników cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowanych przez GUS w wymiarze miesięcznym.
5. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 i 2, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski, dokumenty sporządzone w innym języku nalezy złożyc wraz z uwierzytelnionym tłumaczeniem na język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|