Rozbudowa macierzy dyskowej

Data publikacji 2020-06-17
Data zakończenia 2020-06-30 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Sportu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 551411-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Rozbudowa posiadanej przez Zamawiającego macierzy dyskowej Hitachi VSP G350 przez dostawę półek dyskowych wraz z niezbędnym osprzętem.
2. Usługa polegająca na kompleksowej implementacji przez Wykonawcę Urządzenia w Miejscu Działania.
3. Usługa polegająca na obsłudze incydentów przez Wykonawcę Urządzenia w ramach umowy.
4. Przeniesienie dotychczasowego środowiska Zamawiającego na Urządzenie.
5. Udzielenie Zamawiającemu licencji na oprogramowanie dostarczone wraz z Urządzeniem.
6. Dostarczenie przez Wykonawcę Dokumentacji - technicznej, instrukcji obsługi Urządzenia.
7. Udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i zapewnienie serwisu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eb25aa91-6f2e-4c58-822a-a63502292143
Biuletyn 551411-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Sportu
Regon 14021714200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Senatorska
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-082
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 24 42 225,
Zamawiajacy fax 22 24 43 218
Zamawiajacy email wioleta.sar@msit.gov.pl,
Adres strony url http://www.gov.pl/sport
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.gov.pl/sport
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.gov.pl/sport
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Sportu, ul. Senatorska 14, 00-082 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa macierzy dyskowej
Numer referencyjny 2/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: 1. Rozbudowa posiadanej przez Zamawiającego macierzy dyskowej Hitachi VSP G350 przez dostawę półek dyskowych wraz z niezbędnym osprzętem. 2. Usługa polegająca na kompleksowej implementacji przez Wykonawcę Urządzenia w Miejscu Działania. 3. Usługa polegająca na obsłudze incydentów przez Wykonawcę Urządzenia w ramach umowy. 4. Przeniesienie dotychczasowego środowiska Zamawiającego na Urządzenie. 5. Udzielenie Zamawiającemu licencji na oprogramowanie dostarczone wraz z Urządzeniem. 6. Dostarczenie przez Wykonawcę Dokumentacji - technicznej, instrukcji obsługi Urządzenia. 7. Udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i zapewnienie serwisu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia).
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał/wykonuje co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegające na dostawie sprzętu teleinformatycznego z konfiguracją, o wartości co najmniej 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) brutto każde, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp 2.Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz wykonanych dostaw wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ) z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca przed upływem terminu na składanie ofert zobowiązany jest złożyć: 1) Ofertę sporządzoną i wypełnioną wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2) oświadczenie składane w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego; 3) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 4) inne dokumenty (jeśli Wykonawca powinien je złożyć), w tym: a) pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów), b) pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, UWAGA pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony) c) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji – tajemnica przedsiębiorstwa, d) zestawienie produktów równoważnych zastosowanych przez Wykonawcę ze wskazaniem opisu i ich certyfikatów potwierdzających, że w zakresie równoważności odpowiadają one wymaganiom Zamawiającego - w przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych UWAGA w przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, niezłożenie wraz z ofertą Wykonawcy dokumentów, o których mowa powyżej, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. e) pisemną informację Wykonawcy zawierającą: nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując wartość tego towaru lub usługi bez kwoty podatku (zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: a) konieczność dostarczenia innych, niż określone w umowie urządzenia, niepowodujących zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonych w umowie urządzeń, oprogramowania lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadających parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie; b) pojawienie się na rynku urządzeń producenta sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia ceny; c) wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru przedmiotu umowy; d) zmiany nazwy, adresu, statusu firmy; e) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku; f) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, g) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na: - konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; - okoliczności leżące po stronie Zamawiającego, w szczególności czasowe wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; - okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy; h) inne przyczyny zewnętrzne, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy; 2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty.
IV 4 4 data 2020-06-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Pojemność oferowanego dysku SSD
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)