GuidZP400 |
5a11634a-97e6-4803-a1e6-f11b13fbbaa6
|
Biuletyn |
551911-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Małopolska Uczenia Państwowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu
|
Regon |
12007355200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kolbego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oświęcim
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 842 98 01,
|
Zamawiajacy fax |
033 8435601, 8430530
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@uczelniaoswiecim.edu.pl,
|
Adres strony url |
https://www.uczelniaoswiecim.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Państwowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.malopolska.pl/muposwiecim,m,329168,2020.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/muposwiecim,m,329168,2020.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć pisemnie w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty należy składać w Małopolskiej Uczelni Państwowej w Oświęcimiu im. rotmistrza Witolda Pileckiego, ul. Maksymiliana Marii Kolbego 8, 32-600 Oświęcim, pok. 1.05 budynek Collegium Primum (Kancelaria Ogólna).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie pracowni dla Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w ramach Dydaktycznej inicjatywy doskonałości
|
Numer referencyjny |
4/PN/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące dostawy:
Część 1 - Dostawa wyposażenia pracowni elektrotechniki i elektroniki w stanowisko wielozadaniowe dla Instytutu Zarządzania i Inżynierii Produkcji wraz z montażem i uruchomieniem – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5a dla tej części.
Część 2 - Dostawa wyposażenia pracowni w program do układania diet dla Instytutu Nauk o Zdrowiu wraz z montażem i uruchomieniem - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5b dla tej części.
Część 3 - Dostawa wyposażenia mebli dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5c dla tej części.
Część 4 – Dostawa akcesoriów animacyjnych dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5d dla tej części.
Część 5 – Dostawa ścieżka sensorycznej dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5e dla tej części.
Część 6 – Dostawa materiałów technicznych dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5f dla tej części.
Część 7– Dostawa sprzętu elektrycznego dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. Jana Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5g dla tej części.
Część 8 – Dostawa materiałów do scrapbookingu dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5h dla tej części.
Część 9 – Dostawa urządzeń dla ratownictwa dla Instytutu Nauk o Zdrowiu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5i dla tej części
a) Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego dla każdej z części zostaną odrzucone.
b) Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.
c) Miejsce dostawy: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (przy ul. Maksymiliana Marii Kolbego 8 w Oświęcimiu) dla części 1 budynek Collegium sub Horologio oraz dla części 2, 9 budynek Collegium Primium; części: 3, 4, 5, 6, 7, 8 w sali 2.10 Collegium Primum.
d) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.
e) Wykonawca dokona instalacji i uruchomienia wszystkich urządzeń będących przedmiotem zamówienia, oraz przeprowadzi szkolenie personelu Zmawiającego z zakresu działania, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia w stopniu gwarantującym poprawną eksploatację przedmiotu zamówienia przez ten personel.
a) Część 9 – przeszkolone zostaną 4 osoby, po 2 godziny przy dostawie i w okresie gwarancyjnym
f) W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
g) W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej . Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.
h) Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
7. 1 Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE w zakresie wynikającym ze wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ, stanowiącego odpowiednio wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – art. 22 ust. 1 b pkt 3;
7. 2 Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Zał. Nr 4 do SIWZ).
7. 3 Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
7. 4 Zgodnie z art. 24 aa Pzp Zamawiający zastrzega, że najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7. 5 Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
7. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
1) pkt 7.5 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1) powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 2) stosuje się.
4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
7. 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 7 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
7. 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 7 SIWZ, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
7. 9. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7.5. składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem.
7. 10. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na
podstawie złożonego oświadczenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Formularz ofertowy ( załącznik nr 1) b) Oświadczenie o spełnianiu warunków i
niepodleganiu wykluczeniu ( załącznik nr 2) c) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi
być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). d) Pełnomocnictwo do
reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie
wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze. Pełnomocnik może
być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23
ust. 2 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy). e) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). f) Wypełniony dla części w której Wykonawca składa ofertę – formularz cenowy (
załącznik nr od 5a do 5i). 13.4. Ofertę i oświadczenia oraz pozostałe dokumenty załączone do oferty zaleca się sporządzić na drukach stanowiących
załączniki do SIWZ. 13.5. W przypadku, gdy Wykonawca nie skorzysta z załączonego Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ), zobowiązany
jest złożyć ofertę w taki sposób, by treść oferty odpowiadała treści SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie skorzysta z załączonych druków, treść
składanych oświadczeń oraz innych dokumentów musi potwierdzać spełnianie warunków udziału obowiązujących w niniejszym postępowaniu. 13.6.
Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna cena, ustalona zgodnie z opisem w rozdziale 15 SIWZ. 13.7.
Wykonawca w ofercie może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. 2019 poz. 1010, z późn. zm.). Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być
one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa . Wykonawca w szczególności nie może zastrzec w
ofercie informacji: 1) odczytywanych podczas otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, 2) które są jawne na mocy odrębnych
przepisów, 3) ceny jednostkowej stanowiącej podstawę wyliczenia ceny oferty. 13.8. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1010), które Wykonawca zastrzeże jako
tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). 13.9. Zamawiający
informuje, że w przypadku, kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy Pzp, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody
stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo
zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji, kiedy Wykonawca
oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
11.1 Część I - 500,00 zł ( słownie: pięćset złotych );
Część III - 500,00 zł, ( słownie: pięćset złotych);
Na pozostałe części nie jest wymagane wniesienie wadium;
11.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert.
11.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach :
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
e) gwarancjach ubezpieczeniowych;
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada
2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U z 2014r, poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240);
11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony w Banku Zachodnim WBK S.A. Nr konta bankowego: 47 1090 2590 0000 0001 3232 4514.
11.5. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium - Wyposażenie pracowni dla Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w ramach Dydaktycznej inicjatywy doskonałości – część ….”.
11.6. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
11.7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą lecz w osobnej zewnętrznej kopercie podpisanej „Wadium - Wyposażenie pracowni dla Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w ramach Dydaktycznej inicjatywy doskonałości – część…”.
11.8. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać.
Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone:
1) w art. 46 ust. 4a tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
2) w art. 46 ust 5 ustawy prawo zamówień publicznych , tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie . Wadium takie powinno obejmować cały okres zawiązania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
11.9. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
11.10. Okoliczności i zasady zatrzymania oraz zwrotu wadium, określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:
a) w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy,
b) w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
c) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy spowodowanej np. niedostępnością na rynku sprzętu opisanego w przedmiocie zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone.
d) w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących zmniejszenia zakresu świadczenia stanowiącego przedmiot umowy m.in. rezygnacji z części dostaw, gdy realizacja całego zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego – o wartość niewykonanych dostaw. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone.
e) w przypadku zmian technologicznych spowodowanych np. zaprzestaniem produkcji określonego sprzętu, lub pojawieniem się na rynku nowszej wersji sprzętu. W takim przypadku Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może dostarczyć inny produkt, niż zaoferowany w ofercie, pod warunkiem spełnienia wszystkich kluczowych parametrów opisanych w przedmiocie zamówienia w cenie wynikającej z oferty przetargowej. Zaistnienie takiej sytuacji może być również podstawą do aneksowania terminu realizacji umowy.
f) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, uchwały, w tym zmiana stawki podatku VAT).
g) wystąpi konieczność zmiany podwykonawców, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę,
h) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań – strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy
21. 6 Warunki zmian:
- inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego,
- uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów eksploatacji przedmiotu umowy , zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót,
- forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Ze zmiany oferty
musi jednoznacznie wynikać, które postanowienia oferty są zmieniane. Wykonawca w ofercie może
zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993
r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Dz. U. 2019 poz. 1010. Zamawiający nie ujawni informacji
stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one
udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa . Wykonawca w szczególności nie może zastrzec w ofercie informacji: 1) odczytywanych podczas otwarcia ofert, o
których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, 2) które są jawne na mocy odrębnych przepisów, 3) ceny
jednostkowej stanowiącej podstawę wyliczenia ceny oferty. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
(t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1010), , które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny
zostać złożone w osobnej kopercie opisanej „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a
następnie wraz z ofertą wspólnie umieszczone w jednej kopercie składanej Zamawiającemu.
Zamawiający informuje, że w przypadku, kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90
ustawy Pzp, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo
zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za
skuteczne wyłącznie w sytuacji, kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż
dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 4 4 data |
2020-06-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zamawiający zastrzega, iż w wypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie
leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia pracowni elektrotechniki i elektroniki w stanowisko wielozadaniowe dla Instytutu Zarządzania i Inżynierii Produkcji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5a. Stanowisko dydaktyczne umożliwiające realizację ćwiczeń z zastosowaniem silnika prądu stałego 24 V bocznikowego obcowzbudnego z prądnicą prądu stałego obciążana rezystancyjnie. Stanowisko dydaktyczne umożliwia realizację ćwiczeń z zastosowaniem trójfazowego asynchronicznego silnika klatkowego. Program dołączony do zestawu umożliwia konfigurację, sterowanie oraz monitorowanie parametrów falownika na komputerze PC. Połączenie z komputerem odbywa się przez port USB. Stanowisko dydaktyczne - silnik 3f asynchroniczny klatkowy z falownikiem umożliwia realizację ćwiczeń z zastosowaniem asynchronicznego silnika klatkowego trójfazowego i falownika. Oprogramowanie dołączone do zestawu umożliwia konfigurację, sterowanie oraz monitorowanie parametrów falownika na komputerze PC. Moduł badania nagrzewnicy indukcyjnej do obróbki metali.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia pracowni w program do układania diet dla Instytutu Nauk o Zdrowiu wraz z montażem i uruchomieniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5b. Program do układania diet, w której prowadzący zajęcia zarządza grupą swoich studentów, kontrolując ich pracę nad jadłospisami.
• Posiadanie specjalnej wersji akademickiej, przeznaczonej do pracy na uczelni – w wersji dla 1 wykładowcy i nieograniczonej liczby studentów, z którymi będą prowadzone zajęcia z układania jadłospisów.
• Baza danych Instytutu Żywności i Żywienia w programie wraz z oznaczeniem produktów z Bazy IŻŻ.
• Konto nadrzędne dla prowadzącego, aby mógł samodzielnie przydzielać dostępy dla ucznia (w tym ustawiać dostęp czasowy), z dodatkową możliwością wglądu w jadłospisy przygotowane i udostępnione przez ucznia.
• Możliwość korzystania z konta przez studenta po zalogowaniu w warunkach domowych, celem wykonywania prac domowych.
•Wskazane jest aby oprogramowanie działające w chmurze, dostępne na podstawie abonamentu z każdego komputera połączonego z Internetem. Zmawiający informuje, iż licencja ma obejmować minimum rok (12 mscy, z możliwością przedłużenia) wraz ze wsparciem technicznym przez cały okres trwania licencji. Ilość studentów 70.
Natomiast opis zostaje zmodyfikowany i brzmi: Program do układania diet posiada specjalnie dostosowaną do warunków Uczelni Wyższych wersję edukacyjną bądź akademicką lub studencką, przeznaczoną do pracy ze studentami, która pozwala na prowadzenie zajęć przez wykładowcę i studentów.
Program do układania diet, w której prowadzący zajęcia zarządza grupą swoich studentów, kontrolując ich pracę nad jadłospisami.
W programie widnieje baza danych Instytutu Żywności i Żywienia wraz z oznaczeniem produktów z Bazy IŻŻ.
Konto nadrzędne dla prowadzącego, aby mógł samodzielnie przydzielać dostępy dla studenta (w tym ustawiać dostęp czasowy), z dodatkową możliwością wglądu w jadłospisy przygotowane i udostępnione przez studenta.
Możliwość korzystania z konta przez studenta po zalogowaniu w warunkach domowych, celem wykonania np. zleconych przez prowadzącego prac.
Oprogramowanie działa w chmurze, jest dostępne na podstawie abonamentu z każdego komputera połączonego z Internetem.
Dane udostępniane i zapisane w Programie są chronione.
Program powinien być obsługiwany w powszechnie dostępnych przeglądarkach.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia mebli dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5c. Regał nr 1 o wymiarach wysokość 1,80 m, szerokość 1,50 m, głębokość 0,5 m oraz słupka (rysunek1). Regał nr 2 wysokość 1,80 m, szerokość 1,50m, głębokość
0,5 m oraz słupka (rysunek 2). Skrzynka o wymiarach szerokość 0,45 m, wysokość 1,10 m i głębokość 1,10m (rysunek 3). Komoda o wymiarach: szerokość 1,20 m, głębokość 0,50 m, wysokość 0,75 m; drzwiczki otwierane na zewnątrz, w połowie
wysokości komody jedna półka. Stół konferencyjny, składany, wymiary 1400x700x720 mm, blat laminowany o grubości 22 mm, kolor stelażu - chrom, wysokość po złożeniu 80 mm, grubość blatu - 22 mm. Krzesło składane, wyściełane siedzisko i oparcie materiałem w ciemnym kolorze , kolor stelażu chrom, pełna wysokość:810 mm, wysokość siedziska:470 mm, głębokość siedziska:400 mm, szerokość siedziska:390 mm.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa akcesoriów animacyjnych dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5d. Woreczek gimnastyczny/szkolny. Chusta animacyjna okrągła. Chusta animacyjna tarcza + kolorowe woreczki. Tunel animacyjny. Piłeczki do suchego basenu. Lina animacyjna. Hula hop. Piłka do skakania z uchwytem. Piłka do zabawy-gimnastyczna. Sznurek do wielkich baniek mydlanych. Sznurek do wielkich baniek mydlanych. Sznurek do wielkich baniek mydlanych. Sznurek do wielkich baniek mydlanych. Dwustronna pompka do balonów. Balony do modelowania. Pachołek z otworami. Balony mix metallic. Balony mix metallic.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ścieżka sensorycznej dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5e. Ścieżka sensoryczna, dotykowa. Ścieżka sensoryczna, dotykowa podłużna. Mata do ćwiczeń, fitnes, jogi.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów technicznych dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5f. Pistolet klejowy. Klej do pistoletów na gorąco 1kg. Nożyczki szkolne dla praworęcznych, z ergonomicznymi osłonkami na palce i długim szpiczastym ostrzem dla precyzyjnego cięcia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu elektrycznego dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. Jana Karskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39710000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5g. Kuchenka mikrofalowa; 800W; 20-25 l, programator, minimum 5 stopni mocy; podgrzewanie, gotowanie, rozmrażanie, timer, sygnał dźwiekowy. Kuchenka elektryczna dwupalnikowa; moc 2500 W, płynna regulacja termostatu, nóżki antypoślizgowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów do scrapbookingu dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5h. Maszyna tnąco-wytłączająca do scrapbookingu z akcesoriami/ Zestaw startowy maszyna tnąco-wytłaczająca; Przeznaczona do pracy na dużych arkuszach A4, Zastosowanie: (papier, tektura, tkanina, skóra, filc, bristol, grubsza folia aluminiowa). Maszyna tnąco-wytłączająca do scrapbookingu; Przeznaczona do pracy na dużych arkuszach A4, Zastosowanie: (papier, tektura, tkanina, skóra, filc, bristol, grubsza folia aluminiowa). Wykrojnik do scrapbookingu Pudełko z motylem. Wykrojnik do scrapbookingu - składane zaproszenie. Wykrojnik do scrapbookingu- border z motywem kwiatowym, roślinnym, motylami lub inny. Wykrojnik do scrapbookingu- kwiaty (trzy różne wzory). Wykrojnik do scrapbookingu- listki, gałązki (dwa różne wzory). Wykrojnik do scrapbookingu - 2 różne wzory; ramka okrągła /owalna. Wykrojnik do scrapbookingu - ramka prostokątna lub nieregularna. Wykrojnik do scrapbookingu; wzór choinka. Wykrojnik do scrapbookingu- wzór jajko. Wykrojnik do scrapbookingu- wzór: bombka ażurowa. Wykrojnik do scrapbookingu - napis: Wesołych Świąt. Wykrojnik do scrapbookingu; wzór- motyle.Wykrojnik do scrapbookingu - zając. Wykrojnik do scrapbookingu - serce. Folder do wytłaczania do scrapbookingu (do embossingu). Papier dwustronny do scrapbookingu. Płytka do wycinania do maszyn tnąco-wytłaczających do scrapbookingu, A4 . Mata silikonowa służąca do wytłaczania w maszynkach dpCraft A5 i A4 (JCMT-001, JCMT-002).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzeń dla ratownictwa dla Instytutu Nauk o Zdrowiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5i. Fantom osoby dorosłej, tułów (korpus) do ćwiczenia podstawowych czynności resuscytacyjnych odwzorowujący cechy ciała ludzkiego takie jak wygląd i rozmiar fizjologiczny. Apteczka. Deska. Manekin osoby dorosłej, tułów (korpus) do ćwiczeń w wodzie technik ratownictwa wodnego odwzorowujący cechy ciała ludzkiego takie jak wygląd i rozmiar fizjologiczny. Pas. Boja. Rzutka. Koło ratunkowe z atestem. Kamizelka asekuracyjna przeznaczona dla osób umiejących pływać do działań w wodzie i lodzie.
|
| |