GuidZP400 |
5c7e5642-c114-4027-9c5c-5d64a7062c62
|
Biuletyn |
551569-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
|
Regon |
23113920700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Korczaka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kamienna Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
075 64 59 600,
|
Zamawiajacy fax |
075 64 59 601
|
Zamawiajacy email |
dcr@dcr.org.pl,
|
Adres strony url |
http://dcr.org.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot leczniczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dcr.org.pl Zakładka Zamówienia publiczne https://www.platformazakupowa.pl/pn/dcr
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://www.platformazakupowa.pl/pn/dcr
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Dopuszczalne jest złożenie oferty w formie pisemnej (na papierze) zgodnie ze wskazaniami zawartymi w SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o., ul. J. Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa stołu operacyjnego z wyposażeniem do zabiegów ortopedycznych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
|
Numer referencyjny |
PNG/2/06/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołu operacyjnego z wyposażeniem do zabiegów ortopedycznych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.
2. Oferowany stół operacyjny musi spełniać wymogi wynikające z Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz.186). W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany w szczególności:
• dostarczyć kompletny stół operacyjny do siedziby Zamawiającego (Pawilon 1A - Blok Operacyjny),
• zmontować, uruchomić i przetestować dostarczony stół operacyjny,
• przeszkolić wyznaczonych pracowników Zamawiającego (szkolenie teoretyczne i praktyczne),
• wystawić i wydać Zamawiającemu kartę gwarancyjną dla przedmiotu zamówienia po uprzednim uzgodnieniu warunków gwarancji zgodnie z treścią oferty i przy uwzględnieniu wymogów SIWZ,
• przekazać Zamawiającemu sporządzoną w języku polskim instrukcję obsługi, paszport techniczny oraz niezbędną do właściwego użytkowania dokumentację techniczną,
• zapewnić bezpłatny serwis w okresie gwarancji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Części II SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
90
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt 13.3. Części I SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt 13.3. Części I SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej jedno (1) zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę stołu operacyjnego o wartości minimum 200 000,00 zł brutto (wartość stołu łącznie z wyposażeniem).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 13.6. ppkt 4) lit.b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w z § 7 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126 z późn.zm.), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio:
- oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,
lub
- oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie.
2. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie.
3. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór - Załącznik nr 4 do IDW).
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni:
a) Dokumentów potwierdzających, że oferowany sprzęt jest wprowadzony do obrotu zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz.186);
b) materiałów informacyjnych producenta sprzętu - kart katalogowych, prospektów, folderów itp., potwierdzających spełnianie przez oferowany sprzęt wymogów w zakresie parametrów technicznych i cech użytkowych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (...), polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2. Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich:
a) braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art.24 ust.1 pkt 12-23 oraz ust.5 pkt 1) Ustawy,
b) spełniania warunków, o których mowa w art.22 ust.1b Ustawy,
zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 13.3. Części I SIWZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do IDW.
3. Jeżeli Wykonawca na etapie składania ofert wykaże samodzielne spełnianie warunków udziału w postępowaniu, nie może na etapie późniejszym (uzupełniania dokumentów) powołać się w tym względzie na potencjał podmiotu trzeciego.
4. W sytuacji określonej w pkt 1., Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 3 do IDW. Zobowiązanie musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale.
II. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art.86 ust.5 Ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23) Ustawy (wzór - Załącznik nr 2 do IDW).
III. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składane na podstawie art.25a ust.1 Ustawy, składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie, w którym każdy z nich wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art.144 ust. 1 pkt 2) do 6) Ustawy.
2. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego.
3. W przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian.
4. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w pkt 3, Strony ustalają, że zmiana wynagrodzenia brutto obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów w tym zakresie i wymagać będzie wprowadzenia aneksu do umowy.
5. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
6. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem postanowień pkt 5. podlega unieważnieniu.
|
IV 4 4 data |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|