GuidZP400 |
2a93bcb3-ed87-4655-8313-469db6af9dee
|
Biuletyn |
552487-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku
|
Regon |
77097910500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Tuwima
|
Zamawiajacy adres numer domu |
37
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(059) 87 74 500
|
Zamawiajacy fax |
(059) 84 74 510
|
Zamawiajacy email |
przetargi@spmzoz-slupsk.pl
|
Adres strony url |
https://spmzoz-slupsk.ezamawiajacy.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Wdrożenie systemu elektronicznej dokumentacji medycznej z funkcjonalnością przesyłu danych obrazowych w podmiotach leczniczych subregionu słupskiego wraz z niezbędną infrastrukturą” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 7 Zdrowie, Działania 7.2Systemy informatyczne i telemedyczne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://spmzoz-slupsk.ezamawiajacy.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://spmzoz-slupsk.ezamawiajacy.pl/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://spmzoz-slupsk.ezamawiajacy.pl/
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://spmzoz-slupsk.ezamawiajacy.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego
|
Numer referencyjny |
ZP-M-261-15/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do przychodni Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 186).
3. Postępowanie podzielone zostało na 7 zadań, opisanych w załącznikach 2.1 – 2.7 do SIWZ:
• Zadanie 1 – dostawa mikrosilnika protetycznego,
• Zadanie 2 – dostawa kardiotokografu,
• Zadanie 3 – dostawa wstrząsarki laboratoryjnej,
• Zadanie 4 – dostawa otoskopów,
• Zadanie 5 – dostawa fotela zabiegowego,
• Zadanie 6 – dostawa ultrasonografu,
• Zadanie 7 – dostawa fotela ginekologicznego.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Ofertę można złożyć na dowolną liczbę zadań.
5. Przedmiot zamówienia ma być zgodny z Ustawą z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 264 z późn. zmianami)
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 42 dni od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
- Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
- Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
- Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
- Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
- Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.5, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, gdy ww. oświadczenia lub dokumenty nie będą dostępne w języku polskim, Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
-
|
Zakresie kryteriow selekcji |
-
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
i. Deklaracja zgodności CE wystawiona przez wytwórcę lub certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych.
ii. Opis w formie karty technicznej wyrobu, folderu, katalogu, zdjęć.
iii. Opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 2.1 – 2.7 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
6.1 Do oferty sporządzonej w oparciu o Załącznik nr 1 o SIWZ, każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
6.1.1 Oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ - w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z 5.1.1 SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w w/w oświadczeniu.
6.1.2 Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
6.1.3 Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 20114 poz 1114 oraz z 2016 poz 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
6.1.4 Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści
z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.
6.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6.3 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp
6.4 Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania, czy Wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Wadium |
-
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
-
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
-
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
-
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
-
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
-
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
-
|
Elementy aukcji elektronicznej |
-
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
-
|
Informaje przebiegu aukcji |
-
|
Warunki do licytacji |
-
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
-
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
-
|
Warunki zamkniecia aukcji |
-
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
-
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
-
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
-
|
IV 3 2 opis potrzeb |
-
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
-
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
-
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
-
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
-
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
-
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
-
|
IV 4 6 |
-
|
IV 4 7 |
-
|
IV 4 8 |
-
|
IV 4 9 |
-
|
IV 4 12 |
-
|
IV 4 13 |
-
|
IV IstotnePostanowienia |
-
|
IV 4 14 |
-
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
-
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, które stanowią załączniki numer 4 do SIWZ.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
-
|
IV 6 1 srodki ochrony |
-
|
IV 4 4 data |
2020-07-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 6 2 Powody |
-
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.5.a) i) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 6.5.a ii) - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy;
2. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.6 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.6. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 6.7 SIWZ stosuje się odpowiednio.
7. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 22A USTAWY PZP ORAZ ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM
7.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
7.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
7.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.5 - 6.8 SIWZ
7.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7.5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
7.6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową, o których mowa w pkt. 7.1. SIWZ
7.7. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówieni podwykonawcom
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału
z postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.6.1. SIWZ
8. WSPÓLNE UBIEGANIE SIĘ O ZAMÓWIENIE:
8.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8.2. Pełnomocnictwo powinno:
a) jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania,
b) wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,
c) być podpisane przez każdego z wykonawców.
8.3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
8.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1. niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
8.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 6.2. SIWZ składa każdy z Wykonawców.
9. SPOSÓB POROZUMIEWAIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
9.1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 123 ze zm.), przy użyciu Platformy Zakupowej „e-zamawiający”. Przystąpienie do udziału w niniejszym postępowaniu wymaga posiadania konta na Platformie Zakupowej.
9.2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
9.3. W postępowaniu wszelkie oświadczenia i dokumenty, jakie Wykonawcy dostarczają Zamawiającemu, składa się w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
9.4 W zakładce „Lista przetargów i Dialogów technicznych”, „Aktualne” należy wybrać niniejsze postępowanie i kliknąć pole „Przystąp do postępowania”. Jeżeli Wykonawca nie posiada konta na Platformie Zakupowej, po kliknięciu pola „Przystąp do postępowania” zostanie automatycznie przekierowany do panelu rejestracyjnego, w którym wymagane jest wprowadzenie danych użytkownika. Rejestracja Wykonawcy trwa do 2 dni roboczych, w związku z powyższym zaleca się uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w celu złożenia oferty. Korzystanie z Platformy Zakupowej jest bezpłatne.
9.5. Informacje dotyczące obsługi Platformy Zakupowej, w tym złożenia oferty, opisane zostały w instrukcji obsługi Platformy Zakupowej dostępnej w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”:
1) dopuszczany format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty w formacie .pdf zaleca się użycie formatu PAdES;
b) dokumenty w formacie innym niż .pdf, należy użyd formatu XAdES.
2) niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięd min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;
3) dopuszczalnymi formatami przesyłanych danych są: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .zip;
4) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy Zakupowej: 100 MB.
5) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320):
a) plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej widoczny jest na Platformie Zakupowej jako zaszyfrowany w formacie kodowania UTF8. Odszyfrowanie pliku następuje automatycznie z chwilą upływu terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę Zakupową zawiera datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar;
c) w przypadku komunikacji pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym za pośrednictwem poczty elektronicznej, w okolicznościach jn. oznaczeniem czasu odbioru danych będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości z serwera pocztowego Zamawiającego.
9.6. Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami jest Jarosław Wawrzyniak – specjalista ds. zamówień publicznych, tel. 59 840 31 74, e-mail: przetargi@spmzoz-slupsk.pl.
9.7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Wyjaśnienia treści specyfikacji oraz jej ewentualne zmiany będą dokonywane zgodnie z art. 38 ustawy. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zostanie przekazana Wykonawcom, którym zamawiający przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania oraz umieszczona na stronie internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ.
9.8. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę SIWZ Zamawiający umieści na stronie internetowej na której zamieszczona jest SIWZ.
|
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa kardiotokografu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 42 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa kardiotokografu, - 1 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa wstrząsarki laboratoryjnej,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 42 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa wstrząsarki laboratoryjnej, - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
dostawa otoskopów,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 42 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa otoskopów, - 5 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
dostawa fotela zabiegowego,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 42 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa fotela zabiegowego, - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
dostawa ultrasonografu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 42 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa ultrasonografu, - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
dostawa fotela ginekologicznego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 42 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa fotela ginekologicznego - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa mikrosilnika protetycznego,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 42 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa mikrosilnika protetycznego - 1 szt.
|
| |