Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i materiałów do sterylizacji

Data publikacji 2020-06-25
Data zakończenia 2020-07-03 00:00:00
Instytucja 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Żary
Województwo lubuskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 554837-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336316009, 331910005, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawę środków dezynfekcyjnych i materiałów do stery-lizacji
w ilościach i asortymencie określonych w załączniku nr 7- 14. Liczba zadań 8:
Zadanie nr 1 - Dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni, endoskopów
Zadanie nr 2- Dezynfekcja skóry, jamy ustnej oraz pola operacyjnego
Zadanie nr 3 - Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych
Zadanie nr 4 - Urządzenia do dezynfekcji
Zadanie nr 5 - Środki dezynfekcyjne do urządzenia Nocospray oraz zestaw ochrony biologicznej
Zadanie nr 6- Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych
Zadanie nr 7 - Środki do sterylizacji plazmowej
Zadanie nr 8 - Materiały do kontroli poprawnej sterylizacji
2. Szczegółowy asortyment oraz ilości przedmiotu zamówienia określają załączniki – formularze asortymentowo-cenowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e731853e-ec7c-4cce-beb8-c85e111ea655
Biuletyn 554837-N-2020
Zamawiajacy nazwa 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 97032797400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Domańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Żary
Zamawiajacy kod pocztowy 68-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 684 707 874
Zamawiajacy fax 684 707 874
Zamawiajacy email przetargi@105szpital.pl
Adres strony url www.105szpital.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.105szpital.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i materiałów do sterylizacji
Numer referencyjny Znak sprawy: 105.KSzWzP SP ZOZ - DZP-2612-23-2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawę środków dezynfekcyjnych i materiałów do stery-lizacji w ilościach i asortymencie określonych w załączniku nr 7- 14. Liczba zadań 8: Zadanie nr 1 - Dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni, endoskopów Zadanie nr 2- Dezynfekcja skóry, jamy ustnej oraz pola operacyjnego Zadanie nr 3 - Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych Zadanie nr 4 - Urządzenia do dezynfekcji Zadanie nr 5 - Środki dezynfekcyjne do urządzenia Nocospray oraz zestaw ochrony biologicznej Zadanie nr 6- Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych Zadanie nr 7 - Środki do sterylizacji plazmowej Zadanie nr 8 - Materiały do kontroli poprawnej sterylizacji 2. Szczegółowy asortyment oraz ilości przedmiotu zamówienia określają załączniki – formularze asortymentowo-cenowe.
Cpv glowny przedmiot 33631600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego za-łącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego za-łącznik nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego za-łącznik nr 3 do SIWZ
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktual-nych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 ustawy Pzp a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu po-twierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 5 pkt. 1 ustawy Pzp. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wyko-nawców. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wyko-nawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należ-ności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców. c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Spo-łecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwier-dzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z wła-ściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzyw-nami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
Inne dokumenty niewymienione Załącznik nr 1- Formularz oferty , Załącznik nr 2 - oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania, Załącznik nr 3 - oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 5 - oświadczenie , Formularze asortymentowo-cenowe załączniki 7-14 - W przypadku wykonawców występujących wspólnie – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana umowy jest dopuszczalna pod warunkiem, że jest ona korzystna dla Zamawiającego. 2. Zmiana umowy może dotyczyć: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. c) w zakresie jakości (na wyższą) zaoferowanych produktów przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, d) wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ce-ny jednostkowej, e) numery katalogowego produktu, f) nazewnictwa produktu, g) produktu w przypadku, np. wycofania jednego produktu i wprowadzenia nowego produktu na rynek przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, h) przedmiotu zamówienia, gdy zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w zakresie wynagrodzenia w związku ze zmianą: a) stawki podatku od towarów i usług(VAT). ZMIANY RZUTUJĄCE NA ZMIANE TERMINU WYKONANIA a) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron b) przedłużająca się procedura przetargowa
IV 4 4 data 2020-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni, endoskopów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, narzędzi, powierzchni, endoskopów
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dezynfekcja skóry, jamy ustnej oraz pola operacyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dezynfekcja skóry, jamy ustnej oraz pola operacyjnego
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Urządzenia do dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33191000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Urządzenia do dezynfekcji
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Środki dezynfekcyjne do urządzenia Nocospray oraz zestaw ochrony biologicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Środki dezynfekcyjne do urządzenia Nocospray oraz zestaw ochrony biologicznej
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dezynfekcja rąk, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Środki do sterylizacji plazmowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Środki do sterylizacji plazmowej
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Materiały do kontroli poprawnej sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały do kontroli poprawnej sterylizacji
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostaw cząstkowych
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)