GuidZP400 |
b439648d-67aa-486d-9097-5705086bb085
|
Biuletyn |
555404-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Radziejowice
|
Regon |
75014841400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kubickiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radziejowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
96-325
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
468 577 171
|
Zamawiajacy fax |
468 577 120
|
Zamawiajacy email |
urzad@radziejowice.pl
|
Adres strony url |
http://bip.radziejowice.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„KIEDY ŚMIEJE SIĘ DZIECKO, ŚMIEJE SIĘ CAŁY ŚWIAT – utworzenie nowego oddziału przedszkolnego w Gminnym Przedszkolu w Radziejowicach” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Oś priorytetowa X. Edukacja dla rozwoju regionu; Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży; Poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.radziejowice.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
w siedzibie Zamawiającego ul. Kubickiego 10, 96-325 Radziejowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia do budynku Przedszkola w Radziejowicach
|
Numer referencyjny |
ZP.271.4.3.2020.DJ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia do nowobudowanego budynku przedszkola w Radziejowicach, w tym do szatni, pomieszczeń administracyjnych, gospodarczych, sal zajęć oraz sali integracji sensorycznej.
2. Zamówienie podzielone jest na dwie części:
1) Część I p.n.: dostawa i montaż mebli i wyposażenia do przedszkolnych sal zajęć. Zamówienie obejmuje:
a) Wyposażenie szatni
b) Wyposażenie sali zajęć
c) Wyposażenie sali integracji sensorycznej
d) Meble i niezbędne wyposażenie- część objęta dofinansowaniem
2) Część II p.n.: dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla pomieszczeń administracyjnych przedszkola. Zamówienie obejmuje:
a) Wyposażenie części administracyjnej
b) Wyposażenie gabinetu pielęgniarskiego
c) Wyposażenie części łazienek
d) Wyposażenie części gospodarczej
3. W ramach realizacji każdej z części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących czynności:
1) dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie (zgodnie z wytycznymi Zamawiającego) mebli i wyposażenia w miejscu dostawy,
2) wywóz i zagospodarowanie odpadów powstałych w czasie realizacji zamówienia oraz uporządkowanie miejsca dostawy,
3) naprawa wszelkich uszkodzeń obiektu i w obiekcie, powstałych w trakcie wnoszenia, montażu i ustawienia mebli,
4) zapewnienie serwisu w okresie gwarancji.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach:
1) Dla części I zamówienia- załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Dla części II zamówienia- załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
2. Wymagania dotyczące warunków udziału w postępowaniu dla części I zamówienia:
2.1. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej w następujących okolicznościach:
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw polegających na dostawie i montażu mebli o wartości każdej dostawy w powyższym zakresie wynoszącej min. 150 tys. PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
3. Wymagania dotyczące warunków udziału w postępowaniu dla części II zamówienia:
3.1. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej w następujących okolicznościach:
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw polegających na dostawie i montażu mebli o wartości każdej dostawy w powyższym zakresie wynoszącej min. 40 tys. PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia mogą wykazać spełnianie powyższych warunków w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej posługując się na wszystkie części tym samym doświadczeniem, pod warunkiem, że doświadczenie to spełnia warunki określone dla każdej z części, na które składana jest oferta, zgodnie z powyższymi wymogami, a łączna wartość wskazanego zamówienia jest nie mniejsza niż łącznie wymagana dla części, na które wykonawca posługuje się tym doświadczeniem
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający będzie żądał, odpowiednio dla każdej z części, następujących dokumentów: wykazu zrealizowanych dostaw (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców (odpowiednio dla każdej z części) do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla Części I zamówienia:
1) Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 1 000,00 zł, słownie: tysiąc złotych.
2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w ustawie Pzp.
3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego:
4) Bank Spółdzielczy w Mszczonowie, Oddział Radziejowice
5) Nr rachunku: 97 9302 1014 3900 0909 2000 0020
6) W przypadku dokonania przelewu do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w postaci oryginału.
7) Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
8) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zamawiający otrzyma taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
2. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium dla Części II zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy w postaci jednoznacznych postanowień umownych określone są szczegółowo we wzorze umowy, tożsamym dla wszystkich części zamówienia, która stanowi integralną część SIWZ, tym samym zamawiający spełnia wymóg określenia w SIWZ przyszłych zmian umowy. Zamawiający informuje, że w przypadku pozyskania zamówienia na obydwie części przez jednego wykonawcę, zostaną zawarte dwie umowy, do każdej części osobno.
|
IV 4 4 data |
2020-07-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa i montaż mebli i wyposażenia do przedszkolnych sal zajęć
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Część I p.n.: dostawa i montaż mebli i wyposażenia do przedszkolnych sal zajęć. Zamówienie obejmuje:
a) Wyposażenie szatni
b) Wyposażenie sali zajęć
c) Wyposażenie sali integracji sensorycznej
d) Meble i niezbędne wyposażenie- część objęta dofinansowaniem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla pomieszczeń administracyjnych przedszkola
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
2) Część II p.n.: dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla pomieszczeń administracyjnych przedszkola. Zamówienie obejmuje:
a) Wyposażenie części administracyjnej
b) Wyposażenie gabinetu pielęgniarskiego
c) Wyposażenie części łazienek
d) Wyposażenie części gospodarczej
|
| |