Przedmiot zamówienia: Zakup wyposażenia do Centrum Geoturystycznego w Lipsku Polesiu, Gmina Zamość, woj. Lubelskie z podziałem na części:
CZĘŚĆ 1 - Sprzęt AGD
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia kuchni Centrum Geoturystycznego.
Dostawa obejmuje zakup, transport, wniesienie i montaż urządzeń we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy w dni robocze w godzinach: od 8.00 do maksymalnie 15.00.
Wraz z urządzeniami Wykonawca dostarczy naklejki o łatwo zmywalnej powierzchni o wymiarach 15 x 5 cm (szer. x wysokość) z kolorowym nadrukiem (loga partnerów projektu) wg wzoru dostarczonego wcześniej przez Zamawiającego. Liczba naklejek ma odpowiadać liczbie zakupionych sztuk urządzeń. Naklejki zostaną naklejone przez Zamawiającego po odbiorze urządzeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i dane techniczne:
Lodówka, 1 szt.
Wymiary sprzętu: Wysokość 185–205 cm, Szerokość 59,5 cm–62 cm, Głębokość 65-70 cm
Klasa energetyczna: minimum A+++
Pojemność użytkowa chłodziarki: minimum 200 l
Pojemność użytkowa zamrażarki: minimum 90 l
Zmywarka do naczyń, 1 szt.
Wymiary sprzętu: Wysokość 84 cm- 86 cm, Szerokość 45-60 cm, Głębokość 60-61 cm
Klasa energetyczna: minimum A+++
Pojemność: minimum 13 kpl.
Klasa suszenia: minimum A
Klasa zmywania: minimum A
Kuchenka gazowa, 1 szt.
Wymiary sprzętu: Wysokość 60-85 cm, Szerokość 50-60 cm, Głębokość 58-60 cm
Rodzaj płyty grzewczej - gazowa (butan)
Pola grzewcze: 4 palniki gazowe
Piekarnik elektryczny
Pojemność piekarnika: minimum 55 l.
Klasa energetyczna: minimum A
Szafa chłodnicza, 1 szt.
Wymiary sprzętu: Wysokość 170-190 cm, Szerokość 58-60 cm, Głębokość 60 -75 cm
Pojemność komory chłodniczej: minimum 350 litrów
Zamrażarka, 1 szt.
Wymiary sprzętu: Wysokość 86 – 92 cm, Szerokość 75-110 cm, Głębokość 66-76 cm
Klasa energetyczna: minimum A+
Pojemność: minimum 193 l.
Typ: skrzyniowa
Czajnik elektryczny, 1 szt.
Pojemność minimum 1,7 l.
Element grzejny - płaska grzałka płytowa
Moc: 1850-2400 W
Stal nierdzewna
Okap, 1 szt.
Wysokość 50-135 cm, Szerokość 59-60 cm, Głębokość 39-41 cm
Rodzaj: kominowy
Klasa energetyczna: minimum A
Oświetlenie: LED/diodowe
Filtr: węglowy
Tryb pracy: pochłaniacz/ wyciąg
Wydajność maksymalna: minimum 565 m3/h
Ekspres do kawy, 1 szt.
Rodzaj ekspresu: Ciśnieniowy
Rodzaj kawy: Mielona, Ziarnista
Moc [W]: 1450-1850 W
Ciśnienie [bar]: minimum 15
Automatyczny program czyszczenia i odkamieniania
Opcje dodatkowe minimum: zintegrowany system spieniający mleko, wbudowany młynek
Frytownica, 1 szt.
Pojemność: 2 komory x 8-10 litrów
Materiał: Stal nierdzewna
Moc elektryczna 2 x 3000-3200 W
Termostat
Krajalnica, 1 szt.
Moc: 120-150 W
Regulacja grubości cięcia: 0-12 mm
Nóż minimum 220 mm
Dopuszcza się tolerancję wymiarów sprzętów AGD +/- 3 cm.
CZĘŚĆ 2 – MEBLE
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia pomieszczeń Centrum Geoturystycznego. Dostawa obejmuje zakup, transport, wniesienie i montaż mebli we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru kartonów, folii, opakowań pozostałych po montażu mebli. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy w dni robocze w godzinach: od 8.00 do maksymalnie 15.00.
Wraz z meblami Wykonawca dostarczy naklejki o łatwo zmywalnej powierzchni o wymiarach 15 x 5 cm (szer. x wysokość) z kolorowym nadrukiem (loga partnerów projektu) wg wzoru dostarczonego wcześniej przez Zamawiającego. Liczba naklejek ma odpowiadać liczbie zakupionych sztuk mebli. Naklejki zostaną naklejone przez Zamawiającego po odbiorze mebli.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i dane techniczne:
1.Wyposażenie sali konferencyjnej i sali szkoleniowej
Stół drewniany, jadalny, 19 szt.
Stół drewniany o wymiarach: długość 80 cm, szerokość 80 cm, wysokość 75-78 cm.
Stół rozkładany do szerokości 160 cm.
Nogi prostokąt/kwadrat.
Materiał stołu: lite drewno, lakierowane.
Krzesło drewniane, 65 szt.
Krzesło z litego drewna, tapicerowane siedzisko i oparcie.
Wysokość krzesła dostosowana do wysokości stołu jadalnego.
Materiał obicia i kolor zostanie ustalony z Zamawiającym.
Biurko, 11 szt.
Biurko pod komputer, wysokość 75-76 cm, szerokość 119-120 cm.
Biurko wykonane z płyty meblowej, wykończonej laminatem, bez zabudowy.
Kolor zostanie uzgodniony z Zamawiającym.
Krzesło obrotowe, ergonomiczne, 11 szt.
Krzesło obrotowe, podstawa pięcioramienna z kółkami jezdnymi.
Oparcie tapicerowane siatką umożliwiający cyrkulację powietrza.
Odchylenie oparcia do tyłu i kołysanie się lub też zablokowanie fotela w pozycji pionowej.
Regulowana wysokość krzesła.
Stałe lub składane podłokietniki.
Kolor obicia zostanie uzgodniony z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia, z dostępnej palety kolorystyki.
Regał na dokumenty, 1 szt.
Wymiary: wysokość 182-190 cm, szerokość 70-80 cm, głębokość 30-35 cm.
Regał na dokumenty, grubość płyty minimum 15 mm, regał z pięcioma półkami (wysokość między półkami pozwalająca na zmieszczenie segregatora A4 w pionie) z płyty wiórowej laminowanej, z przodu otwarty, tył zabudowany, kolor zostanie uzgodniony z Zamawiającym.
2.Wyposażenie kuchni
Stół roboczy (blat roboczy), 5 szt.
Stół roboczy, cały ze stali nierdzewnej.
Powierzchnia pracy: 80 x 60 cm lub 90x 60 cm, pod blatem minimum jedna półka.
Stół bez drzwiczek.
Szafki podwieszane kuchenne, 4 szt.
Szerokość: 72-80 cm, Wysokość: 60 cm, Głębokość: 30-32 cm.
Szafka posiadająca dwie pary drzwi s
krzydłowych.
Dwa uchwyty metalowe w drzwiach. Materiał: płyta wiórowa laminowana, krawędzie oklejane melaminą, płyta o grubości minimum 18 mm.
Zawiasy samodomykające.
Kolor zostanie uzgodniony z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia, z dostępnej palety kolorystyki.
Szafa kuchenna na naczynia, 1 szt.
Szerokość: 60 cm, Wysokość: 200-210 cm, Głębokość: 57-60 cm.
Jedna lub dwie pary drzwi uchylanych.
Uchwyt/y metalowe w drzwiach.
Materiał: płyta wiórowa laminowana.
W środku półki.
Kolor zostanie uzgodniony z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia, z dostępnej palety kolorystyki.
3.Wyposażenie pomieszczeń gospodarczych
Szafa półkowa, 13 szt.
Wymiary: szerokość 74 -80 cm, wysokość 190-200 cm.
Szafa wykonana z płyty wiórowej, laminowanej o grubość płyty co najmniej 16 mm, pokrytej laminatem.
Drzwi skrzydłowe.
Uchwyt/y metalowe w drzwiach.
Kolor mebla zostanie uzgodniony z Zamawiającym.
Szafa gospodarcza na środki czyszczące, 1 szt.
Szafa metalowa, drzwi dwuskrzydłowe.
Wymiary: szerokość 60-61 cm, wysokość 180 cm, głębokość 49-50 cm.
Szafa podzielona na kilka części: część ubraniowa, drążek, uchwyt na mopa, minimum 3 półki, miejsce na wiadro.
Uchwyt/y metalowe w drzwiach.
4.Wyposażenie pokojów noclegowych
Rama łóżka drewnianego, 36 szt.
Rama z zagłówkiem u jednego końca łóżka.
Materiał: lite drewno, lakierowane.
Łóżko dostosowane do materaca o wymiarach 90 x 200 cm.
Materac do łóżka, 36 szt.
Materac do łóżka z odpinanym pokrowcem.
Wymiar: 90 x 200 cm.
Sprężyny kieszeniowe, twardość średnia.
Szafka nocna, 36 szt.
Wymiary: szerokość 46-50 cm - 50 cm, wysokość 42-43 cm., głębokość: 34-40 cm.
Szafka/ komoda wykonana z płyty wiórowej, pokrytej laminatem.
Minimum 1 szuflada.
Kolor zostanie uzgodniony z Zamawiającym (kolorystyka spójna z pozostałymi meblami w pokoju noclegowym).
Szafa ubraniowa, 20 szt.
Wymiary: szerokość 85-90 cm, wysokość 180-195 cm, głębokość 50-56 cm.
Szafa ubraniowa wykonana z płyty wiórowej, laminowanej, grubość płyty minimum 16 mm, pokrytej laminatem.
Drzwi skrzydłowe.
Szafa z drążkiem na ubrania, w środku co najmniej jedna półka na ubrania lub szuflada/y.
Uchwyt/y metalowe w drzwiach.
Kolor mebla zostanie uzgodniony z Zamawiającym (kolorystyka spójna z pozostałymi meblami w pokoju noclegowym).
Dopuszcza się tolerancję wymiarów zewnętrznych mebli +/- 3 cm.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca musi dostarczyć Zamawiajacemu: zdjęcia, opisy i parametry urządzeń AGD i mebli.
Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską na potrzeby
Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020
Odbiór końcowy odbędzie się na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy.
Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa minimalny okres gwarancji wynoszący 24-miesięcy a maksymalny 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 60-miesięczny.
W przypadku, gdy Wykonawca poda krótszy niż 24-miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.
Bieg gwarancji liczony będzie od daty protokołu odbioru końcowego.
Zamawiajacy wymaga bezpłatnego serwisu gwarancyjnego przez cały okres trwania gwarancji.
Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji.
Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach w nim określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. |
GuidZP400 |
9d02f627-3f0a-48dc-a2c5-e594964b5d99
|
Biuletyn |
556155-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Zamość
|
Regon |
54068200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Peowiaków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
92
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zamość
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
84 639-29-59
|
Zamawiajacy fax |
84 639-23-64
|
Zamawiajacy email |
gmina@zamosc.org.pl
|
Adres strony url |
http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską na potrzeby Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, Biuro Obsługi Interesanta pok. nr 1 stanowisko nr 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie Centrum Geoturystycznego w Lipsku Polesiu z podziałem na części: Część 1. Sprzęt AGD Część 2. Meble
|
Numer referencyjny |
RI.271.24.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia: Zakup wyposażenia do Centrum Geoturystycznego w Lipsku Polesiu, Gmina Zamość, woj. Lubelskie z podziałem na części:
CZĘŚĆ 1 - Sprzęt AGD
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia kuchni Centrum Geoturystycznego.
Dostawa obejmuje zakup, transport, wniesienie i montaż urządzeń we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy w dni robocze w godzinach: od 8.00 do maksymalnie 15.00.
Wraz z urządzeniami Wykonawca dostarczy naklejki o łatwo zmywalnej powierzchni o wymiarach 15 x 5 cm (szer. x wysokość) z kolorowym nadrukiem (loga partnerów projektu) wg wzoru dostarczonego wcześniej przez Zamawiającego. Liczba naklejek ma odpowiadać liczbie zakupionych sztuk urządzeń. Naklejki zostaną naklejone przez Zamawiającego po odbiorze urządzeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i dane techniczne:
Lodówka, 1 szt.
Wymiary sprzętu: Wysokość 185–205 cm, Szerokość 59,5 cm–62 cm, Głębokość 65-70 cm
Klasa energetyczna: minimum A+++
Pojemność użytkowa chłodziarki: minimum 200 l
Pojemność użytkowa zamrażarki: minimum 90 l
Zmywarka do naczyń, 1 szt.
Wymiary sprzętu: Wysokość 84 cm- 86 cm, Szerokość 45-60 cm, Głębokość 60-61 cm
Klasa energetyczna: minimum A+++
Pojemność: minimum 13 kpl.
Klasa suszenia: minimum A
Klasa zmywania: minimum A
Kuchenka gazowa, 1 szt.
Wymiary sprzętu: Wysokość 60-85 cm, Szerokość 50-60 cm, Głębokość 58-60 cm
Rodzaj płyty grzewczej - gazowa (butan)
Pola grzewcze: 4 palniki gazowe
Piekarnik elektryczny
Pojemność piekarnika: minimum 55 l.
Klasa energetyczna: minimum A
Szafa chłodnicza, 1 szt.
Wymiary sprzętu: Wysokość 170-190 cm, Szerokość 58-60 cm, Głębokość 60 -75 cm
Pojemność komory chłodniczej: minimum 350 litrów
Zamrażarka, 1 szt.
Wymiary sprzętu: Wysokość 86 – 92 cm, Szerokość 75-110 cm, Głębokość 66-76 cm
Klasa energetyczna: minimum A+
Pojemność: minimum 193 l.
Typ: skrzyniowa
Czajnik elektryczny, 1 szt.
Pojemność minimum 1,7 l.
Element grzejny - płaska grzałka płytowa
Moc: 1850-2400 W
Stal nierdzewna
Okap, 1 szt.
Wysokość 50-135 cm, Szerokość 59-60 cm, Głębokość 39-41 cm
Rodzaj: kominowy
Klasa energetyczna: minimum A
Oświetlenie: LED/diodowe
Filtr: węglowy
Tryb pracy: pochłaniacz/ wyciąg
Wydajność maksymalna: minimum 565 m3/h
Ekspres do kawy, 1 szt.
Rodzaj ekspresu: Ciśnieniowy
Rodzaj kawy: Mielona, Ziarnista
Moc [W]: 1450-1850 W
Ciśnienie [bar]: minimum 15
Automatyczny program czyszczenia i odkamieniania
Opcje dodatkowe minimum: zintegrowany system spieniający mleko, wbudowany młynek
Frytownica, 1 szt.
Pojemność: 2 komory x 8-10 litrów
Materiał: Stal nierdzewna
Moc elektryczna 2 x 3000-3200 W
Termostat
Krajalnica, 1 szt.
Moc: 120-150 W
Regulacja grubości cięcia: 0-12 mm
Nóż minimum 220 mm
Dopuszcza się tolerancję wymiarów sprzętów AGD +/- 3 cm.
CZĘŚĆ 2 – MEBLE
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia pomieszczeń Centrum Geoturystycznego. Dostawa obejmuje zakup, transport, wniesienie i montaż mebli we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru kartonów, folii, opakowań pozostałych po montażu mebli. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy w dni robocze w godzinach: od 8.00 do maksymalnie 15.00.
Wraz z meblami Wykonawca dostarczy naklejki o łatwo zmywalnej powierzchni o wymiarach 15 x 5 cm (szer. x wysokość) z kolorowym nadrukiem (loga partnerów projektu) wg wzoru dostarczonego wcześniej przez Zamawiającego. Liczba naklejek ma odpowiadać liczbie zakupionych sztuk mebli. Naklejki zostaną naklejone przez Zamawiającego po odbiorze mebli.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i dane techniczne:
1.Wyposażenie sali konferencyjnej i sali szkoleniowej
Stół drewniany, jadalny, 19 szt.
Stół drewniany o wymiarach: długość 80 cm, szerokość 80 cm, wysokość 75-78 cm.
Stół rozkładany do szerokości 160 cm.
Nogi prostokąt/kwadrat.
Materiał stołu: lite drewno, lakierowane.
Krzesło drewniane, 65 szt.
Krzesło z litego drewna, tapicerowane siedzisko i oparcie.
Wysokość krzesła dostosowana do wysokości stołu jadalnego.
Materiał obicia i kolor zostanie ustalony z Zamawiającym.
Biurko, 11 szt.
Biurko pod komputer, wysokość 75-76 cm, szerokość 119-120 cm.
Biurko wykonane z płyty meblowej, wykończonej laminatem, bez zabudowy.
Kolor zostanie uzgodniony z Zamawiającym.
Krzesło obrotowe, ergonomiczne, 11 szt.
Krzesło obrotowe, podstawa pięcioramienna z kółkami jezdnymi.
Oparcie tapicerowane siatką umożliwiający cyrkulację powietrza.
Odchylenie oparcia do tyłu i kołysanie się lub też zablokowanie fotela w pozycji pionowej.
Regulowana wysokość krzesła.
Stałe lub składane podłokietniki.
Kolor obicia zostanie uzgodniony z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia, z dostępnej palety kolorystyki.
Regał na dokumenty, 1 szt.
Wymiary: wysokość 182-190 cm, szerokość 70-80 cm, głębokość 30-35 cm.
Regał na dokumenty, grubość płyty minimum 15 mm, regał z pięcioma półkami (wysokość między półkami pozwalająca na zmieszczenie segregatora A4 w pionie) z płyty wiórowej laminowanej, z przodu otwarty, tył zabudowany, kolor zostanie uzgodniony z Zamawiającym.
2.Wyposażenie kuchni
Stół roboczy (blat roboczy), 5 szt.
Stół roboczy, cały ze stali nierdzewnej.
Powierzchnia pracy: 80 x 60 cm lub 90x 60 cm, pod blatem minimum jedna półka.
Stół bez drzwiczek.
Szafki podwieszane kuchenne, 4 szt.
Szerokość: 72-80 cm, Wysokość: 60 cm, Głębokość: 30-32 cm.
Szafka posiadająca dwie pary drzwi s
krzydłowych.
Dwa uchwyty metalowe w drzwiach. Materiał: płyta wiórowa laminowana, krawędzie oklejane melaminą, płyta o grubości minimum 18 mm.
Zawiasy samodomykające.
Kolor zostanie uzgodniony z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia, z dostępnej palety kolorystyki.
Szafa kuchenna na naczynia, 1 szt.
Szerokość: 60 cm, Wysokość: 200-210 cm, Głębokość: 57-60 cm.
Jedna lub dwie pary drzwi uchylanych.
Uchwyt/y metalowe w drzwiach.
Materiał: płyta wiórowa laminowana.
W środku półki.
Kolor zostanie uzgodniony z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia, z dostępnej palety kolorystyki.
3.Wyposażenie pomieszczeń gospodarczych
Szafa półkowa, 13 szt.
Wymiary: szerokość 74 -80 cm, wysokość 190-200 cm.
Szafa wykonana z płyty wiórowej, laminowanej o grubość płyty co najmniej 16 mm, pokrytej laminatem.
Drzwi skrzydłowe.
Uchwyt/y metalowe w drzwiach.
Kolor mebla zostanie uzgodniony z Zamawiającym.
Szafa gospodarcza na środki czyszczące, 1 szt.
Szafa metalowa, drzwi dwuskrzydłowe.
Wymiary: szerokość 60-61 cm, wysokość 180 cm, głębokość 49-50 cm.
Szafa podzielona na kilka części: część ubraniowa, drążek, uchwyt na mopa, minimum 3 półki, miejsce na wiadro.
Uchwyt/y metalowe w drzwiach.
4.Wyposażenie pokojów noclegowych
Rama łóżka drewnianego, 36 szt.
Rama z zagłówkiem u jednego końca łóżka.
Materiał: lite drewno, lakierowane.
Łóżko dostosowane do materaca o wymiarach 90 x 200 cm.
Materac do łóżka, 36 szt.
Materac do łóżka z odpinanym pokrowcem.
Wymiar: 90 x 200 cm.
Sprężyny kieszeniowe, twardość średnia.
Szafka nocna, 36 szt.
Wymiary: szerokość 46-50 cm - 50 cm, wysokość 42-43 cm., głębokość: 34-40 cm.
Szafka/ komoda wykonana z płyty wiórowej, pokrytej laminatem.
Minimum 1 szuflada.
Kolor zostanie uzgodniony z Zamawiającym (kolorystyka spójna z pozostałymi meblami w pokoju noclegowym).
Szafa ubraniowa, 20 szt.
Wymiary: szerokość 85-90 cm, wysokość 180-195 cm, głębokość 50-56 cm.
Szafa ubraniowa wykonana z płyty wiórowej, laminowanej, grubość płyty minimum 16 mm, pokrytej laminatem.
Drzwi skrzydłowe.
Szafa z drążkiem na ubrania, w środku co najmniej jedna półka na ubrania lub szuflada/y.
Uchwyt/y metalowe w drzwiach.
Kolor mebla zostanie uzgodniony z Zamawiającym (kolorystyka spójna z pozostałymi meblami w pokoju noclegowym).
Dopuszcza się tolerancję wymiarów zewnętrznych mebli +/- 3 cm.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca musi dostarczyć Zamawiajacemu: zdjęcia, opisy i parametry urządzeń AGD i mebli.
Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską na potrzeby
Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020
Odbiór końcowy odbędzie się na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy.
Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa minimalny okres gwarancji wynoszący 24-miesięcy a maksymalny 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 60-miesięczny.
W przypadku, gdy Wykonawca poda krótszy niż 24-miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.
Bieg gwarancji liczony będzie od daty protokołu odbioru końcowego.
Zamawiajacy wymaga bezpłatnego serwisu gwarancyjnego przez cały okres trwania gwarancji.
Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji.
Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach w nim określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-08-24T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
- Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
oraz
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
Dla części 1 - minimum 2 dostawy sprzętu AGD o wartości co najmniej 5 000,00 zł każda
Dla części 2 - minimum 2 dostawy mebli o wartości co najmniej 40 000,00 zł każda
(przez wartość jednej dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość wykonywanych dostaw w ramach jednej umowy) oraz załączenia dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane należycie.
b)Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia publicznego:
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego.
C)Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym:
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG).
2) wykaz dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane prawidłowo; wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
3) Informacja o zamiarze zlecenia robót podwykonawcom - wzór wykazu stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG).
2) wykaz dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane prawidłowo; wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
3) Informacja o zamiarze zlecenia robót podwykonawcom - wzór wykazu stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG).
2) wykaz dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane prawidłowo; wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
3) Informacja o zamiarze zlecenia robót podwykonawcom - wzór wykazu stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
formularz ofertowy
POWOŁYWANIE SIĘ NA ZASOBY PODMIOTÓW TRZECICH
1)Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych bądź zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2)Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Zał. Nr 5).
3)Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 ustawy Pzp.
4)W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5)Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w pkt. 1) nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
a)Zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b)Zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o której mowa w pkt. 2 i 3.
6)Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeśli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
7)Na wezwanie zamawiającego wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale IX.
8)W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:
a)Zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b)Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c)Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d)Czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
9)Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, nas którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
WYKONAWCY WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, badanie braku podstaw do wykluczenia przeprowadzane będzie w odniesieniu do każdego z wykonawców. Natomiast spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VIII pkt. 3a) niniejszej SIWZ oceniane będzie w ten sposób, że jeden z wykonawców musi się wykazać spełnieniem tych warunków.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy na etapie realizacji prac, w szczególności jeżeli wystąpią następujące przesłanki:
a) w przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne) uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót – zmiana zakresu świadczenia i terminu w zakresie ściśle związanym z występującymi przeszkodami
b) zmiana terminu związanego z płatnością za wykonanie przedmiotowego zadania
c) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron – zmiana zakresu świadczenia i terminu w zakresie ściśle związanym z występującymi przeszkodami
d) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem ust. 3. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
e) gdy wystąpi brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawca i Zamawiający mogą postanowić o zmianie sposobu świadczenia Wykonawcy określonego w umowie, w szczególności mogą postanowić o zmianie materiałów lub urządzeń, które mają być wykorzystane przez Wykonawcę przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy.
f) gdy wystąpią okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie przewidzianym w umowie. Taka sytuacja winna być odnotowana w dzienniku budowy oraz musi być udokumentowana stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru oraz zaakceptowanymi przez Zamawiającego. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania umowy o okres równy okresowi przerw lub przestoju.
3. Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez Wykonawcę i może zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. Wystąpienie przypadków wskazanych w ust. 2 nie obliguje do zmian umowy i nie powoduje roszczenia po którejkolwiek ze stron do zmiany umowy.
4. Zamawiający na podstawie art. 142 ust. 5 Pzp dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizację umowy, w trakcie obowiązywania Umowy w przypadku zmiany:
a)stawki podatku VAT,
b)minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę, o wartość wzrostu tych kosztów.
Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy na podstawie powyższych zapisów, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
5. Wniosek o dokonanie zmiany umowy powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie do 14 dni od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się lub powinien dowiedzieć się̨ o danym zdarzeniu lub okolicznościach.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 4, wszelkich innych dokumentów wymaganych umowa, w tym informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. Brak uzasadnienia żądania zmiany umowy spowoduje odrzucenie takiego wniosku.
7. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia żądania zmiany i przechowywania jej na terenie budowy lub w innym miejscu wskazanym przez inspektora nadzoru inwestorskiego.
8. W terminie do 14 dni od dnia otrzymania żądania zmiany, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.
9. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
10. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:
‒danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
‒danych teleadresowych,
‒danych rejestrowych.
|
IV 4 4 data |
2020-07-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 6 2 Powody |
otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego:
Gmina Zamość
ul. Peowiaków 92
22-400 Zamość
świetlica pok. 30, II piętro
w dniu 08.07.2020 r. godz. 9:15
|
IV 4 4 jezyki |
oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści, pod rygorem nieważności
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Przed podpisaniem umowy Wykonawca musi dostarczyć Zamawiajacemu: zdjęcia, opisy i parametry urządzeń AGD i mebli.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1. Sprzęt AGD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39710000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przed podpisaniem umowy Wykonawca musi dostarczyć Zamawiajacemu: zdjęcia, opisy i parametry urządzeń AGD i mebli.
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ 1 - Sprzęt AGD
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia kuchni Centrum Geoturystycznego.
Dostawa obejmuje zakup, transport, wniesienie i montaż urządzeń we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy w dni robocze w godzinach: od 8.00 do maksymalnie 15.00.
Wraz z urządzeniami Wykonawca dostarczy naklejki o łatwo zmywalnej powierzchni o wymiarach 15 x 5 cm (szer. x wysokość) z kolorowym nadrukiem (loga partnerów projektu) wg wzoru dostarczonego wcześniej przez Zamawiającego. Liczba naklejek ma odpowiadać liczbie zakupionych sztuk urządzeń. Naklejki zostaną naklejone przez Zamawiającego po odbiorze urządzeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i dane techniczne:
Lodówka, 1 szt.
Wymiary sprzętu: Wysokość 185–205 cm, Szerokość 59,5 cm–62 cm, Głębokość 65-70 cm
Klasa energetyczna: minimum A+++
Pojemność użytkowa chłodziarki: minimum 200 l
Pojemność użytkowa zamrażarki: minimum 90 l
Zmywarka do naczyń, 1 szt.
Wymiary sprzętu: Wysokość 84 cm- 86 cm, Szerokość 45-60 cm, Głębokość 60-61 cm
Klasa energetyczna: minimum A+++
Pojemność: minimum 13 kpl.
Klasa suszenia: minimum A
Klasa zmywania: minimum A
Kuchenka gazowa, 1 szt.
Wymiary sprzętu: Wysokość 60-85 cm, Szerokość 50-60 cm, Głębokość 58-60 cm
Rodzaj płyty grzewczej - gazowa (butan)
Pola grzewcze: 4 palniki gazowe
Piekarnik elektryczny
Pojemność piekarnika: minimum 55 l.
Klasa energetyczna: minimum A
Szafa chłodnicza, 1 szt.
Wymiary sprzętu: Wysokość 170-190 cm, Szerokość 58-60 cm, Głębokość 60 -75 cm
Pojemność komory chłodniczej: minimum 350 litrów
Zamrażarka, 1 szt.
Wymiary sprzętu: Wysokość 86 – 92 cm, Szerokość 75-110 cm, Głębokość 66-76 cm
Klasa energetyczna: minimum A+
Pojemność: minimum 193 l.
Typ: skrzyniowa
Czajnik elektryczny, 1 szt.
Pojemność minimum 1,7 l.
Element grzejny - płaska grzałka płytowa
Moc: 1850-2400 W
Stal nierdzewna
Okap, 1 szt.
Wysokość 50-135 cm, Szerokość 59-60 cm, Głębokość 39-41 cm
Rodzaj: kominowy
Klasa energetyczna: minimum A
Oświetlenie: LED/diodowe
Filtr: węglowy
Tryb pracy: pochłaniacz/ wyciąg
Wydajność maksymalna: minimum 565 m3/h
Ekspres do kawy, 1 szt.
Rodzaj ekspresu: Ciśnieniowy
Rodzaj kawy: Mielona, Ziarnista
Moc [W]: 1450-1850 W
Ciśnienie [bar]: minimum 15
Automatyczny program czyszczenia i odkamieniania
Opcje dodatkowe minimum: zintegrowany system spieniający mleko, wbudowany młynek
Frytownica, 1 szt.
Pojemność: 2 komory x 8-10 litrów
Materiał: Stal nierdzewna
Moc elektryczna 2 x 3000-3200 W
Termostat
Krajalnica, 1 szt.
Moc: 120-150 W
Regulacja grubości cięcia: 0-12 mm
Nóż minimum 220 mm
Dopuszcza się tolerancję wymiarów sprzętów AGD +/- 3 cm.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Meble
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przed podpisaniem umowy Wykonawca musi dostarczyć Zamawiajacemu: zdjęcia, opisy i parametry urządzeń AGD i mebli.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia pomieszczeń Centrum Geoturystycznego. Dostawa obejmuje zakup, transport, wniesienie i montaż mebli we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru kartonów, folii, opakowań pozostałych po montażu mebli. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy w dni robocze w godzinach: od 8.00 do maksymalnie 15.00.
Wraz z meblami Wykonawca dostarczy naklejki o łatwo zmywalnej powierzchni o wymiarach 15 x 5 cm (szer. x wysokość) z kolorowym nadrukiem (loga partnerów projektu) wg wzoru dostarczonego wcześniej przez Zamawiającego. Liczba naklejek ma odpowiadać liczbie zakupionych sztuk mebli. Naklejki zostaną naklejone przez Zamawiającego po odbiorze mebli.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i dane techniczne:
1.Wyposażenie sali konferencyjnej i sali szkoleniowej
Stół drewniany, jadalny, 19 szt.
Stół drewniany o wymiarach: długość 80 cm, szerokość 80 cm, wysokość 75-78 cm.
Stół rozkładany do szerokości 160 cm.
Nogi prostokąt/kwadrat.
Materiał stołu: lite drewno, lakierowane.
Krzesło drewniane, 65 szt.
Krzesło z litego drewna, tapicerowane siedzisko i oparcie.
Wysokość krzesła dostosowana do wysokości stołu jadalnego.
Materiał obicia i kolor zostanie ustalony z Zamawiającym.
Biurko, 11 szt.
Biurko pod komputer, wysokość 75-76 cm, szerokość 119-120 cm.
Biurko wykonane z płyty meblowej, wykończonej laminatem, bez zabudowy.
Kolor zostanie uzgodniony z Zamawiającym.
Krzesło obrotowe, ergonomiczne, 11 szt.
Krzesło obrotowe, podstawa pięcioramienna z kółkami jezdnymi.
Oparcie tapicerowane siatką umożliwiający cyrkulację powietrza.
Odchylenie oparcia do tyłu i kołysanie się lub też zablokowanie fotela w pozycji pionowej.
Regulowana wysokość krzesła.
Stałe lub składane podłokietniki.
Kolor obicia zostanie uzgodniony z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia, z dostępnej palety kolorystyki.
Regał na dokumenty, 1 szt.
Wymiary: wysokość 182-190 cm, szerokość 70-80 cm, głębokość 30-35 cm.
Regał na dokumenty, grubość płyty minimum 15 mm, regał z pięcioma półkami (wysokość między półkami pozwalająca na zmieszczenie segregatora A4 w pionie) z płyty wiórowej laminowanej, z przodu otwarty, tył zabudowany, kolor zostanie uzgodniony z Zamawiającym.
2.Wyposażenie kuchni
Stół roboczy (blat roboczy), 5 szt.
Stół roboczy, cały ze stali nierdzewnej.
Powierzchnia pracy: 80 x 60 cm lub 90x 60 cm, pod blatem minimum jedna półka.
Stół bez drzwiczek.
Szafki podwieszane kuchenne, 4 szt.
Szerokość: 72-80 cm, Wysokość: 60 cm, Głębokość: 30-32 cm.
Szafka posiadająca dwie pary drzwi s
krzydłowych.
Dwa uchwyty metalowe w drzwiach. Materiał: płyta wiórowa laminowana, krawędzie oklejane melaminą, płyta o grubości minimum 18 mm.
Zawiasy samodomykające.
Kolor zostanie uzgodniony z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia, z dostępnej palety kolorystyki.
Szafa kuchenna na naczynia, 1 szt.
Szerokość: 60 cm, Wysokość: 200-210 cm, Głębokość: 57-60 cm.
Jedna lub dwie pary drzwi uchylanych.
Uchwyt/y metalowe w drzwiach.
Materiał: płyta wiórowa laminowana.
W środku półki.
Kolor zostanie uzgodniony z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia, z dostępnej palety kolorystyki.
3.Wyposażenie pomieszczeń gospodarczych
Szafa półkowa, 13 szt.
Wymiary: szerokość 74 -80 cm, wysokość 190-200 cm.
Szafa wykonana z płyty wiórowej, laminowanej o grubość płyty co najmniej 16 mm, pokrytej laminatem.
Drzwi skrzydłowe.
Uchwyt/y metalowe w drzwiach.
Kolor mebla zostanie uzgodniony z Zamawiającym.
Szafa gospodarcza na środki czyszczące, 1 szt.
Szafa metalowa, drzwi dwuskrzydłowe.
Wymiary: szerokość 60-61 cm, wysokość 180 cm, głębokość 49-50 cm.
Szafa podzielona na kilka części: część ubraniowa, drążek, uchwyt na mopa, minimum 3 półki, miejsce na wiadro.
Uchwyt/y metalowe w drzwiach.
4.Wyposażenie pokojów noclegowych
Rama łóżka drewnianego, 36 szt.
Rama z zagłówkiem u jednego końca łóżka.
Materiał: lite drewno, lakierowane.
Łóżko dostosowane do materaca o wymiarach 90 x 200 cm.
Materac do łóżka, 36 szt.
Materac do łóżka z odpinanym pokrowcem.
Wymiar: 90 x 200 cm.
Sprężyny kieszeniowe, twardość średnia.
Szafka nocna, 36 szt.
Wymiary: szerokość 46-50 cm - 50 cm, wysokość 42-43 cm., głębokość: 34-40 cm.
Szafka/ komoda wykonana z płyty wiórowej, pokrytej laminatem.
Minimum 1 szuflada.
Kolor zostanie uzgodniony z Zamawiającym (kolorystyka spójna z pozostałymi meblami w pokoju noclegowym).
Szafa ubraniowa, 20 szt.
Wymiary: szerokość 85-90 cm, wysokość 180-195 cm, głębokość 50-56 cm.
Szafa ubraniowa wykonana z płyty wiórowej, laminowanej, grubość płyty minimum 16 mm, pokrytej laminatem.
Drzwi skrzydłowe.
Szafa z drążkiem na ubrania, w środku co najmniej jedna półka na ubrania lub szuflada/y.
Uchwyt/y metalowe w drzwiach.
Kolor mebla zostanie uzgodniony z Zamawiającym (kolorystyka spójna z pozostałymi meblami w pokoju noclegowym).
Dopuszcza się tolerancję wymiarów zewnętrznych mebli +/- 3 cm.
|
| |