„Dostawa rękawic jednorazowych, maseczek, półmasek oraz gogli ochronnych”

Data publikacji 2020-07-01
Data zakończenia 2020-07-10 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 555544-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351134003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia pn: „Dostawa rękawic jednorazowych, maseczek, półmasek oraz gogli ochronnych” jest dostawa rękawic jednorazowych, maseczek jednorazowych, gogli ochronnych oraz półmasek ochronnych.
2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części tj.:
Część I - dostawa rękawic jednorazowych. – Opis przedmiotu zamówienia dla części I zawiera Załącznik 1 do SIWZ, wykaz ilościowy Załącznik 2 do SIWZ.
Część II - dostawa maseczek jednorazowych. – Opis przedmiotu zamówienia dla części II zawiera Załącznik 1 do SIWZ, wykaz ilościowy Załącznik 2 do SIWZ.
Część III - dostawa gogli ochronnych. – Opis przedmiotu zamówienia dla części III zawiera Załącznik 1 do SIWZ, wykaz ilościowy Załącznik 2 do SIWZ.
Część IV - dostawa półmasek ochronnych. – Opis przedmiotu zamówienia dla części IV zawiera Załącznik 1 do SIWZ, wykaz ilościowy Załącznik 2 do SIWZ
3. Dostarczone przez Wykonawcę artykuły muszą być fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad fizycznych i prawnych nie mogą nosić znamion użytkowania, muszą posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz być objęte gwarancją producenta, jak również wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 r.
4. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Na oferowane środki ochrony indywidualnej okres gwarancji na prawidłowe wykonanie i wady materiałowe wynosi minimum 12 miesięcy.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na jego koszt.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy Pzp. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub cztery części. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, jak również nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zastrzeżenia te nie uprawniają Wykonawcy do powierzenia do realizacji całości przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
9. Informacja o podwykonawstwie:
9.1.Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom.
9.2. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wszelkie czynności, których wykonanie powierzył Podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania Podwykonawców, jak za własne.
9.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonywanie w terminie i w należytej wysokości wszelkich rozliczeń finansowych z Podwykonawcami.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ec811114-dabb-4764-a06f-15c772fd23f1
Biuletyn 555544-N-2020
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Regon 00102300300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Geodetów
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-959
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17 850 36 00,
Zamawiajacy fax 17 852 11 30
Zamawiajacy email przetargi.ias.400000@mf.gov.pl,
Adres strony url http://www.podkarpackie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.podkarpackie.kas.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.podkarpackie.kas.gov.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dopuszcza formę pisemną do składania oferty za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.). Miejsce składania ofert w formie pisemnej: Kancelaria Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, 35- 959 Rzeszów, ul. Geodetów 1 – Sala Obsługi lub przesłać na podany adres za pośrednictwem operatora pocztowego lub pocztą kurierską.
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa rękawic jednorazowych, maseczek, półmasek oraz gogli ochronnych”
Numer referencyjny 1801-ILZ1.260.22.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia pn: „Dostawa rękawic jednorazowych, maseczek, półmasek oraz gogli ochronnych” jest dostawa rękawic jednorazowych, maseczek jednorazowych, gogli ochronnych oraz półmasek ochronnych. 2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części tj.: Część I - dostawa rękawic jednorazowych. – Opis przedmiotu zamówienia dla części I zawiera Załącznik 1 do SIWZ, wykaz ilościowy Załącznik 2 do SIWZ. Część II - dostawa maseczek jednorazowych. – Opis przedmiotu zamówienia dla części II zawiera Załącznik 1 do SIWZ, wykaz ilościowy Załącznik 2 do SIWZ. Część III - dostawa gogli ochronnych. – Opis przedmiotu zamówienia dla części III zawiera Załącznik 1 do SIWZ, wykaz ilościowy Załącznik 2 do SIWZ. Część IV - dostawa półmasek ochronnych. – Opis przedmiotu zamówienia dla części IV zawiera Załącznik 1 do SIWZ, wykaz ilościowy Załącznik 2 do SIWZ 3. Dostarczone przez Wykonawcę artykuły muszą być fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad fizycznych i prawnych nie mogą nosić znamion użytkowania, muszą posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz być objęte gwarancją producenta, jak również wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 r. 4. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Na oferowane środki ochrony indywidualnej okres gwarancji na prawidłowe wykonanie i wady materiałowe wynosi minimum 12 miesięcy. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na jego koszt. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy Pzp. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub cztery części. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, jak również nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zastrzeżenia te nie uprawniają Wykonawcy do powierzenia do realizacji całości przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 9. Informacja o podwykonawstwie: 9.1.Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. 9.2. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wszelkie czynności, których wykonanie powierzył Podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania Podwykonawców, jak za własne. 9.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonywanie w terminie i w należytej wysokości wszelkich rozliczeń finansowych z Podwykonawcami.
Cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Informacja w zakresie art. 13 RODO związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znajduje się w pkt 19.12 SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w jednej z dwóch form określonych w pkt 11.2 lub pkt 11.12 SIWZ tj. w formie pisemnej lub elektronicznej 3.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.07.2020 r., godzina 13:00, w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, ul. Geodetów 1, 35-959 Rzeszów, pok. 101. 4. Otwarcie ofert jest jawne i następuje poprzez: 4.1. fizyczne otwarcie ofert – w przypadku złożenia ofert w formie papierowej; 4.2. użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i jest dokonywane poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego – w przypadku złożenia ofert w formie elektronicznej.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa rękawic jednorazowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic jednorazowych. 2. Opis przedmiotu zamówienia dla części I zawiera Załącznik 1 do SIWZ, wykaz ilościowy Załącznik 2 do SIWZ. 3. Dostarczone przez Wykonawcę artykuły muszą być fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad fizycznych i prawnych nie mogą nosić znamion użytkowania, muszą posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz być objęte gwarancją producenta, jak również wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 r. 4. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Na oferowane środki ochrony indywidualnej okres gwarancji na prawidłowe wykonanie i wady materiałowe wynosi minimum 12 miesięcy. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na jego koszt. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, jak również nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zastrzeżenia te nie uprawniają Wykonawcy do powierzenia do realizacji całości przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 8. Informacja o podwykonawstwie: 8.1.Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. 8.2. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wszelkie czynności, których wykonanie powierzył Podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania Podwykonawców, jak za własne. 8.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonywanie w terminie i w należytej wysokości wszelkich rozliczeń finansowych z Podwykonawcami.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa maseczek jednorazowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa maseczek jednorazowych. 2. Opis przedmiotu zamówienia dla części II zawiera Załącznik 1 do SIWZ, wykaz ilościowy Załącznik 2 do SIWZ. 3. Dostarczone przez Wykonawcę artykuły muszą być fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad fizycznych i prawnych nie mogą nosić znamion użytkowania, muszą posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz być objęte gwarancją producenta, jak również wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 r. 4. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Na oferowane środki ochrony indywidualnej okres gwarancji na prawidłowe wykonanie i wady materiałowe wynosi minimum 12 miesięcy. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na jego koszt. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, jak również nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zastrzeżenia te nie uprawniają Wykonawcy do powierzenia do realizacji całości przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 8. Informacja o podwykonawstwie: 8.1.Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. 8.2. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wszelkie czynności, których wykonanie powierzył Podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania Podwykonawców, jak za własne. 8.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonywanie w terminie i w należytej wysokości wszelkich rozliczeń finansowych z Podwykonawcami.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa gogli ochronnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gogli ochronnych. 2. Opis przedmiotu zamówienia dla części III zawiera Załącznik 1 do SIWZ, wykaz ilościowy Załącznik 2 do SIWZ. 3. Dostarczone przez Wykonawcę artykuły muszą być fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad fizycznych i prawnych nie mogą nosić znamion użytkowania, muszą posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz być objęte gwarancją producenta, jak również wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 r. 4. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Na oferowane środki ochrony indywidualnej okres gwarancji na prawidłowe wykonanie i wady materiałowe wynosi minimum 12 miesięcy. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na jego koszt. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, jak również nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zastrzeżenia te nie uprawniają Wykonawcy do powierzenia do realizacji całości przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 8. Informacja o podwykonawstwie: 8.1.Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. 8.2. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wszelkie czynności, których wykonanie powierzył Podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania Podwykonawców, jak za własne. 8.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonywanie w terminie i w należytej wysokości wszelkich rozliczeń finansowych z Podwykonawcami.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa półmasek ochronnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa półmasek ochronnych. 2. Opis przedmiotu zamówienia dla części IV zawiera Załącznik 1 do SIWZ, wykaz ilościowy Załącznik 2 do SIWZ 3. Dostarczone przez Wykonawcę artykuły muszą być fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad fizycznych i prawnych nie mogą nosić znamion użytkowania, muszą posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz być objęte gwarancją producenta, jak również wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 r. 4. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Na oferowane środki ochrony indywidualnej okres gwarancji na prawidłowe wykonanie i wady materiałowe wynosi minimum 12 miesięcy. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na jego koszt. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, jak również nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zastrzeżenia te nie uprawniają Wykonawcy do powierzenia do realizacji całości przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 8. Informacja o podwykonawstwie: 8.1.Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. 8.2. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wszelkie czynności, których wykonanie powierzył Podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania Podwykonawców, jak za własne. 8.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonywanie w terminie i w należytej wysokości wszelkich rozliczeń finansowych z Podwykonawcami.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)