Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na 2 części.

Data publikacji 2020-07-01
Data zakończenia 2020-07-09 00:00:00
Instytucja Województwo Lubelskie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 555882-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.

1. Plecak mały dziecięcy – 45szt.
2. Worko-plecak na buty, dziecięcy ze sznurkiem – 500szt.
3. Kamizelka odblaskowa dziecięca – 400szt.
4. Kamizelka odblaskowa – 200szt.
5. Kubek – zaparzacz do ziół – 140 szt.
6. Zawieszka odblaskowa miękka – 1000szt.
7. Opaski odblaskowe samozaciskowe – 1000szt.
8. Rowerowe światełko migające – 300szt.
9. Gniotek antystresowy – 500szt.
10. Nóż do krojenia jabłek – 300szt.
11. Pióro wieczne w etui – 5 szt.
12. T-shirt damski polo z krótkim rękawem – 20szt.
13. T-shirt damski z krótkim rękawem – 20szt.
14. T-shirt męski polo z krótkim rękawem – 20szt.
15. T-shirt męski z krótkim rękawem – 20szt.
16. Zestaw sztućców 3 el. – 1000szt.
17. Kreda w opakowaniu tekturowym – 300szt.
18. Składana torba na zakupy w kształcie jabłka – 350szt.
19. Ołówek drewniany barwiony na czarno – 400szt.
20. Piórnik bambusowy z wyposażeniem – 80szt.
21. Piórnik materiałowy ekologiczny z wyposażeniem – 80szt.
22. Komplet Eko papierowo, drewniany z ołówkiem w etui – 500szt
23. Torba materiałowa na zakupy z dnem – 200szt.
24. Torba materiałowa – 500szt.
25. Parasol automatyczny z drewnianą rączką – 15 sztuk
26. Magnesy na lodówkę w określonym kształcie – 1000szt.
27. Zegar ścienny kamienny – 15szt.
28. Szpatułka/łopatka drewniana kuchenna do patelni teflonowych – 1000szt.
29. Łyżka kuchenna drewniana – 500szt.
30. Szachy drewniane – 15szt.
31. Termos o pojemności 500 ml – 20szt.
32. Kubek ceramiczny z uchem – 200szt
33. Dwustronnie nadrukowany materiał tekstylny na ściankę reklamową - 1szt.
34. Torba papierowa duża– 100szt
35. Torba papierowe mała – 100szt.

Część 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych w ramach punktu informacyjnego PROW 2014-2020.
1. Plecak mały dziecięcy – 40 szt.
2. Worko-plecak na buty, dziecięcy ze sznurkiem- 300 szt.
3. Kamizelka odblaskowa dziecięca -500 szt.
4. Kamizelka odblaskowa - dorosły -289 szt.
5. Czapka z daszkiem regulowana – 300 szt.
6. Zawieszka odblaskowa miękka -500 szt.
7. Opaski odblaskowe samozaciskowe – 500 szt.
8. Rowerowe światełko migające – 400 szt.
9. Gniotek antystresowy – 150 szt.
10. Nóż do krojenia jabłek -275 szt.
11. Ściereczka do czyszczenia okularów - 300 szt.
12. T-shirt damski polo z krótkim rękawem – 13 szt.
13. T-shirt męski polo z krótkim rękawem – 7 szt.
14. Zestaw sztućców 3 elementy – 300 szt.
15. Kreda w opakowaniu tekturowym – 300 szt.
16. Składana torba na zakupy w kształcie jabłka – 300 szt.
17. Ołówek drewniany barwiony na czarno – 300 szt.
18. Piórnik bambusowy z wyposażeniem – 40 szt.
19. Piórnik materiałowy ekologiczny z wyposażeniem – 40 szt.
20. Komplet Eko papierowo, drewniany z ołówkiem w etui – 500 szt.
21. Torba materiałowa na zakupy z dnem z nadrukiem – 250 szt.
22. Torba materiałowa – 250 szt.
23. Podkładka pod kubek na korku z nadrukiem – 400 szt.
24. Magnesy na lodówkę w określonym kształcie – 400 szt.
25. Zegar ścienny kamienny – 12 szt.
26. Power bank – 60 szt.
27. Szpatułka/łopatka drewniana kuchenna do patelni teflonowych – 500 szt.
28. Łyżka kuchenna drewniana – 150 szt.
29. Szachy drewniane – 15 szt.
30. Termos o pojemności 500 ml – 50 szt.
31. Kubek ceramiczny z uchem – 40 szt.
32. Ścianka reklamowa łukowa KSOW – 1 szt. wraz z dwustronną nadrukowaną grafiką na materiale
33. Teczka jednobigowa na dokumenty KSOW - 400 szt.
34. Torby papierowe KSOW duża – 50 szt.
35. Torby papierowe KSOW mała - 150 szt.
36. Teczka konferencyjna Ekoskóra A3 na zamek błyskawiczny – 10 szt.
37. Roll-up -1 sztuka


Dodatkowe informacje

GuidZP400 92616e47-1418-4ea6-b17b-87a386339d47
Biuletyn 555882-N-2020
Zamawiajacy nazwa Województwo Lubelskie
Regon 43101917000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Artura Grottgera
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-029
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 44 16 636,
Zamawiajacy fax 81 44 16 535
Zamawiajacy email zamowienia@lubelskie.pl,
Adres strony url www.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Część 2. zamówienie jest finansowane ze środków: Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich „Pomocy Technicznej” PROW 2014-2020, Schematu II.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin (parter - KANCELARIA OGÓLNA)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na 2 części.
Numer referencyjny OP-IV.272.45.2020.ŁB
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. 1. Plecak mały dziecięcy – 45szt. 2. Worko-plecak na buty, dziecięcy ze sznurkiem – 500szt. 3. Kamizelka odblaskowa dziecięca – 400szt. 4. Kamizelka odblaskowa – 200szt. 5. Kubek – zaparzacz do ziół – 140 szt. 6. Zawieszka odblaskowa miękka – 1000szt. 7. Opaski odblaskowe samozaciskowe – 1000szt. 8. Rowerowe światełko migające – 300szt. 9. Gniotek antystresowy – 500szt. 10. Nóż do krojenia jabłek – 300szt. 11. Pióro wieczne w etui – 5 szt. 12. T-shirt damski polo z krótkim rękawem – 20szt. 13. T-shirt damski z krótkim rękawem – 20szt. 14. T-shirt męski polo z krótkim rękawem – 20szt. 15. T-shirt męski z krótkim rękawem – 20szt. 16. Zestaw sztućców 3 el. – 1000szt. 17. Kreda w opakowaniu tekturowym – 300szt. 18. Składana torba na zakupy w kształcie jabłka – 350szt. 19. Ołówek drewniany barwiony na czarno – 400szt. 20. Piórnik bambusowy z wyposażeniem – 80szt. 21. Piórnik materiałowy ekologiczny z wyposażeniem – 80szt. 22. Komplet Eko papierowo, drewniany z ołówkiem w etui – 500szt 23. Torba materiałowa na zakupy z dnem – 200szt. 24. Torba materiałowa – 500szt. 25. Parasol automatyczny z drewnianą rączką – 15 sztuk 26. Magnesy na lodówkę w określonym kształcie – 1000szt. 27. Zegar ścienny kamienny – 15szt. 28. Szpatułka/łopatka drewniana kuchenna do patelni teflonowych – 1000szt. 29. Łyżka kuchenna drewniana – 500szt. 30. Szachy drewniane – 15szt. 31. Termos o pojemności 500 ml – 20szt. 32. Kubek ceramiczny z uchem – 200szt 33. Dwustronnie nadrukowany materiał tekstylny na ściankę reklamową - 1szt. 34. Torba papierowa duża– 100szt 35. Torba papierowe mała – 100szt. Część 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych w ramach punktu informacyjnego PROW 2014-2020. 1. Plecak mały dziecięcy – 40 szt. 2. Worko-plecak na buty, dziecięcy ze sznurkiem- 300 szt. 3. Kamizelka odblaskowa dziecięca -500 szt. 4. Kamizelka odblaskowa - dorosły -289 szt. 5. Czapka z daszkiem regulowana – 300 szt. 6. Zawieszka odblaskowa miękka -500 szt. 7. Opaski odblaskowe samozaciskowe – 500 szt. 8. Rowerowe światełko migające – 400 szt. 9. Gniotek antystresowy – 150 szt. 10. Nóż do krojenia jabłek -275 szt. 11. Ściereczka do czyszczenia okularów - 300 szt. 12. T-shirt damski polo z krótkim rękawem – 13 szt. 13. T-shirt męski polo z krótkim rękawem – 7 szt. 14. Zestaw sztućców 3 elementy – 300 szt. 15. Kreda w opakowaniu tekturowym – 300 szt. 16. Składana torba na zakupy w kształcie jabłka – 300 szt. 17. Ołówek drewniany barwiony na czarno – 300 szt. 18. Piórnik bambusowy z wyposażeniem – 40 szt. 19. Piórnik materiałowy ekologiczny z wyposażeniem – 40 szt. 20. Komplet Eko papierowo, drewniany z ołówkiem w etui – 500 szt. 21. Torba materiałowa na zakupy z dnem z nadrukiem – 250 szt. 22. Torba materiałowa – 250 szt. 23. Podkładka pod kubek na korku z nadrukiem – 400 szt. 24. Magnesy na lodówkę w określonym kształcie – 400 szt. 25. Zegar ścienny kamienny – 12 szt. 26. Power bank – 60 szt. 27. Szpatułka/łopatka drewniana kuchenna do patelni teflonowych – 500 szt. 28. Łyżka kuchenna drewniana – 150 szt. 29. Szachy drewniane – 15 szt. 30. Termos o pojemności 500 ml – 50 szt. 31. Kubek ceramiczny z uchem – 40 szt. 32. Ścianka reklamowa łukowa KSOW – 1 szt. wraz z dwustronną nadrukowaną grafiką na materiale 33. Teczka jednobigowa na dokumenty KSOW - 400 szt. 34. Torby papierowe KSOW duża – 50 szt. 35. Torby papierowe KSOW mała - 150 szt. 36. Teczka konferencyjna Ekoskóra A3 na zamek błyskawiczny – 10 szt. 37. Roll-up -1 sztuka
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Informacje na temat katalogow cz. 1 – 21 dni roboczych, cz. 2 - 15 dni roboczych
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Cz. 1 Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli w okresie ostatnich czterech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 3 dostawy materiałów promocyjnych, o wartości min. 30 000,00 zł brutto każda dostawa. Cz. 2. Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli w okresie ostatnich czterech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 dostawy materiałów promocyjnych, o wartości min. 15 000,00 zł brutto każda dostawa.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Część 1. 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, chyba że Umowa stanowi inaczej. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie: a) terminu dostawy przedmiotu umowy, w przypadku: - okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas jej realizacji; - siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; - z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 3. Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy, jeżeli jego dotrzymanie nie jest możliwe z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. Część 2. 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, chyba że Umowa stanowi inaczej. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie: a) terminu dostawy przedmiotu umowy, w przypadku: - okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas jej realizacji; - siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; - z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
IV 4 4 data 2020-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. VII SIWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 i 5 do SIWZ. 2. Zamawiający nie żąda od wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy niebędącemu podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczania informacji o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru zamieszczonego na stronie zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. 1) Na ofertę składają się również próbki następujących materiałów promocyjnych: a) Część 1. i. Worko-plecak na buty, dziecięcy ze sznurkiem; ii. Gniotek antystresowy; iii. Rowerowe światełko migające; iv. Nóż do krojenia jabłek; v. Zestaw sztućców 3 elementy. b) Część 2. i. Torba materiałowa na zakupy z dnem z nadrukiem; ii. Kamizelka odblaskowa dziecięca z nadrukiem; iii. Magnes na lodówkę z nadrukiem; iv. Kubek ceramiczny z uchem z nadrukiem; v. Podkładka pod kubek na korku z nadrukiem; 2) Próbki te muszą być zgodne z załącznikiem nr 1a albo 1b do SIWZ w zależności od części zamówienia – Opis przedmiotu zamówienia. 3) Złożone próbki Zamawiający oceni zgodnie z kryterium „Jakość” o którym mowa w rozdz. XV SIWZ. 4) Powyższe próbki nie będą podlegały uzupełnieniu, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy. 5) W przypadku braku któregokolwiek z wyżej wymienionych składników oferty lub jeżeli którykolwiek z tych składników będzie niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia zostanie ona odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 6) W przypadku, gdy Wykonawca przedłoży więcej niż jedną próbkę danego materiału promocyjnego, Zamawiający losowo wybierze jeden z nich do oceny. Pozostałe próbki nie będą brane pod uwagę.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe termin wykonania 21 dni roboczych
Zalacznik krotki opis Część 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. 1. Plecak mały dziecięcy – 45szt. 2. Worko-plecak na buty, dziecięcy ze sznurkiem – 500szt. 3. Kamizelka odblaskowa dziecięca – 400szt. 4. Kamizelka odblaskowa – 200szt. 5. Kubek – zaparzacz do ziół – 140 szt. 6. Zawieszka odblaskowa miękka – 1000szt. 7. Opaski odblaskowe samozaciskowe – 1000szt. 8. Rowerowe światełko migające – 300szt. 9. Gniotek antystresowy – 500szt. 10. Nóż do krojenia jabłek – 300szt. 11. Pióro wieczne w etui – 5 szt. 12. T-shirt damski polo z krótkim rękawem – 20szt. 13. T-shirt damski z krótkim rękawem – 20szt. 14. T-shirt męski polo z krótkim rękawem – 20szt. 15. T-shirt męski z krótkim rękawem – 20szt. 16. Zestaw sztućców 3 el. – 1000szt. 17. Kreda w opakowaniu tekturowym – 300szt. 18. Składana torba na zakupy w kształcie jabłka – 350szt. 19. Ołówek drewniany barwiony na czarno – 400szt. 20. Piórnik bambusowy z wyposażeniem – 80szt. 21. Piórnik materiałowy ekologiczny z wyposażeniem – 80szt. 22. Komplet Eko papierowo, drewniany z ołówkiem w etui – 500szt 23. Torba materiałowa na zakupy z dnem – 200szt. 24. Torba materiałowa – 500szt. 25. Parasol automatyczny z drewnianą rączką – 15 sztuk 26. Magnesy na lodówkę w określonym kształcie – 1000szt. 27. Zegar ścienny kamienny – 15szt. 28. Szpatułka/łopatka drewniana kuchenna do patelni teflonowych – 1000szt. 29. Łyżka kuchenna drewniana – 500szt. 30. Szachy drewniane – 15szt. 31. Termos o pojemności 500 ml – 20szt. 32. Kubek ceramiczny z uchem – 200szt 33. Dwustronnie nadrukowany materiał tekstylny na ściankę reklamową - 1szt. 34. Torba papierowa duża– 100szt 35. Torba papierowe mała – 100szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów promocyjnych w ramach punktu informacyjnego PROW 2014-2020.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe termin wykonania 15 dni roboczych
Zalacznik krotki opis Część 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych w ramach punktu informacyjnego PROW 2014-2020. 1. Plecak mały dziecięcy – 40 szt. 2. Worko-plecak na buty, dziecięcy ze sznurkiem- 300 szt. 3. Kamizelka odblaskowa dziecięca -500 szt. 4. Kamizelka odblaskowa - dorosły -289 szt. 5. Czapka z daszkiem regulowana – 300 szt. 6. Zawieszka odblaskowa miękka -500 szt. 7. Opaski odblaskowe samozaciskowe – 500 szt. 8. Rowerowe światełko migające – 400 szt. 9. Gniotek antystresowy – 150 szt. 10. Nóż do krojenia jabłek -275 szt. 11. Ściereczka do czyszczenia okularów - 300 szt. 12. T-shirt damski polo z krótkim rękawem – 13 szt. 13. T-shirt męski polo z krótkim rękawem – 7 szt. 14. Zestaw sztućców 3 elementy – 300 szt. 15. Kreda w opakowaniu tekturowym – 300 szt. 16. Składana torba na zakupy w kształcie jabłka – 300 szt. 17. Ołówek drewniany barwiony na czarno – 300 szt. 18. Piórnik bambusowy z wyposażeniem – 40 szt. 19. Piórnik materiałowy ekologiczny z wyposażeniem – 40 szt. 20. Komplet Eko papierowo, drewniany z ołówkiem w etui – 500 szt. 21. Torba materiałowa na zakupy z dnem z nadrukiem – 250 szt. 22. Torba materiałowa – 250 szt. 23. Podkładka pod kubek na korku z nadrukiem – 400 szt. 24. Magnesy na lodówkę w określonym kształcie – 400 szt. 25. Zegar ścienny kamienny – 12 szt. 26. Power bank – 60 szt. 27. Szpatułka/łopatka drewniana kuchenna do patelni teflonowych – 500 szt. 28. Łyżka kuchenna drewniana – 150 szt. 29. Szachy drewniane – 15 szt. 30. Termos o pojemności 500 ml – 50 szt. 31. Kubek ceramiczny z uchem – 40 szt. 32. Ścianka reklamowa łukowa KSOW – 1 szt. wraz z dwustronną nadrukowaną grafiką na materiale 33. Teczka jednobigowa na dokumenty KSOW - 400 szt. 34. Torby papierowe KSOW duża – 50 szt. 35. Torby papierowe KSOW mała - 150 szt. 36. Teczka konferencyjna Ekoskóra A3 na zamek błyskawiczny – 10 szt. 37. Roll-up -1 sztuka
  

Criterion

Kryteria jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)