GuidZP400 |
92616e47-1418-4ea6-b17b-87a386339d47
|
Biuletyn |
555882-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Lubelskie
|
Regon |
43101917000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Artura Grottgera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-029
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 44 16 636,
|
Zamawiajacy fax |
81 44 16 535
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@lubelskie.pl,
|
Adres strony url |
www.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Część 2. zamówienie jest finansowane ze środków: Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich „Pomocy Technicznej” PROW 2014-2020, Schematu II.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin (parter - KANCELARIA OGÓLNA)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na 2 części.
|
Numer referencyjny |
OP-IV.272.45.2020.ŁB
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Część 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
1. Plecak mały dziecięcy – 45szt.
2. Worko-plecak na buty, dziecięcy ze sznurkiem – 500szt.
3. Kamizelka odblaskowa dziecięca – 400szt.
4. Kamizelka odblaskowa – 200szt.
5. Kubek – zaparzacz do ziół – 140 szt.
6. Zawieszka odblaskowa miękka – 1000szt.
7. Opaski odblaskowe samozaciskowe – 1000szt.
8. Rowerowe światełko migające – 300szt.
9. Gniotek antystresowy – 500szt.
10. Nóż do krojenia jabłek – 300szt.
11. Pióro wieczne w etui – 5 szt.
12. T-shirt damski polo z krótkim rękawem – 20szt.
13. T-shirt damski z krótkim rękawem – 20szt.
14. T-shirt męski polo z krótkim rękawem – 20szt.
15. T-shirt męski z krótkim rękawem – 20szt.
16. Zestaw sztućców 3 el. – 1000szt.
17. Kreda w opakowaniu tekturowym – 300szt.
18. Składana torba na zakupy w kształcie jabłka – 350szt.
19. Ołówek drewniany barwiony na czarno – 400szt.
20. Piórnik bambusowy z wyposażeniem – 80szt.
21. Piórnik materiałowy ekologiczny z wyposażeniem – 80szt.
22. Komplet Eko papierowo, drewniany z ołówkiem w etui – 500szt
23. Torba materiałowa na zakupy z dnem – 200szt.
24. Torba materiałowa – 500szt.
25. Parasol automatyczny z drewnianą rączką – 15 sztuk
26. Magnesy na lodówkę w określonym kształcie – 1000szt.
27. Zegar ścienny kamienny – 15szt.
28. Szpatułka/łopatka drewniana kuchenna do patelni teflonowych – 1000szt.
29. Łyżka kuchenna drewniana – 500szt.
30. Szachy drewniane – 15szt.
31. Termos o pojemności 500 ml – 20szt.
32. Kubek ceramiczny z uchem – 200szt
33. Dwustronnie nadrukowany materiał tekstylny na ściankę reklamową - 1szt.
34. Torba papierowa duża– 100szt
35. Torba papierowe mała – 100szt.
Część 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych w ramach punktu informacyjnego PROW 2014-2020.
1. Plecak mały dziecięcy – 40 szt.
2. Worko-plecak na buty, dziecięcy ze sznurkiem- 300 szt.
3. Kamizelka odblaskowa dziecięca -500 szt.
4. Kamizelka odblaskowa - dorosły -289 szt.
5. Czapka z daszkiem regulowana – 300 szt.
6. Zawieszka odblaskowa miękka -500 szt.
7. Opaski odblaskowe samozaciskowe – 500 szt.
8. Rowerowe światełko migające – 400 szt.
9. Gniotek antystresowy – 150 szt.
10. Nóż do krojenia jabłek -275 szt.
11. Ściereczka do czyszczenia okularów - 300 szt.
12. T-shirt damski polo z krótkim rękawem – 13 szt.
13. T-shirt męski polo z krótkim rękawem – 7 szt.
14. Zestaw sztućców 3 elementy – 300 szt.
15. Kreda w opakowaniu tekturowym – 300 szt.
16. Składana torba na zakupy w kształcie jabłka – 300 szt.
17. Ołówek drewniany barwiony na czarno – 300 szt.
18. Piórnik bambusowy z wyposażeniem – 40 szt.
19. Piórnik materiałowy ekologiczny z wyposażeniem – 40 szt.
20. Komplet Eko papierowo, drewniany z ołówkiem w etui – 500 szt.
21. Torba materiałowa na zakupy z dnem z nadrukiem – 250 szt.
22. Torba materiałowa – 250 szt.
23. Podkładka pod kubek na korku z nadrukiem – 400 szt.
24. Magnesy na lodówkę w określonym kształcie – 400 szt.
25. Zegar ścienny kamienny – 12 szt.
26. Power bank – 60 szt.
27. Szpatułka/łopatka drewniana kuchenna do patelni teflonowych – 500 szt.
28. Łyżka kuchenna drewniana – 150 szt.
29. Szachy drewniane – 15 szt.
30. Termos o pojemności 500 ml – 50 szt.
31. Kubek ceramiczny z uchem – 40 szt.
32. Ścianka reklamowa łukowa KSOW – 1 szt. wraz z dwustronną nadrukowaną grafiką na materiale
33. Teczka jednobigowa na dokumenty KSOW - 400 szt.
34. Torby papierowe KSOW duża – 50 szt.
35. Torby papierowe KSOW mała - 150 szt.
36. Teczka konferencyjna Ekoskóra A3 na zamek błyskawiczny – 10 szt.
37. Roll-up -1 sztuka
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
15
|
Informacje na temat katalogow |
cz. 1 – 21 dni roboczych, cz. 2 - 15 dni roboczych
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Cz. 1 Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli w okresie ostatnich czterech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 3 dostawy materiałów promocyjnych, o wartości min. 30 000,00 zł brutto każda dostawa.
Cz. 2. Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli w okresie ostatnich czterech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 dostawy materiałów promocyjnych, o wartości min. 15 000,00 zł brutto każda dostawa.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Część 1.
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej
w postaci aneksu pod rygorem nieważności, chyba że Umowa stanowi inaczej.
2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie:
a) terminu dostawy przedmiotu umowy, w przypadku:
- okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy
lub podczas jej realizacji;
- siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy;
- z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
b) wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
3. Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy, jeżeli jego dotrzymanie nie jest możliwe z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności.
Część 2.
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej
w postaci aneksu pod rygorem nieważności, chyba że Umowa stanowi inaczej.
2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie:
a) terminu dostawy przedmiotu umowy, w przypadku:
- okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy
lub podczas jej realizacji;
- siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy;
- z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
b) wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2020-07-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
1.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. VII SIWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 i 5 do SIWZ. 2. Zamawiający nie żąda od wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy niebędącemu podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczania informacji o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru zamieszczonego na stronie zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. 1) Na ofertę składają się również próbki następujących materiałów promocyjnych:
a) Część 1.
i. Worko-plecak na buty, dziecięcy ze sznurkiem;
ii. Gniotek antystresowy;
iii. Rowerowe światełko migające;
iv. Nóż do krojenia jabłek;
v. Zestaw sztućców 3 elementy.
b) Część 2.
i. Torba materiałowa na zakupy z dnem z nadrukiem;
ii. Kamizelka odblaskowa dziecięca z nadrukiem;
iii. Magnes na lodówkę z nadrukiem;
iv. Kubek ceramiczny z uchem z nadrukiem;
v. Podkładka pod kubek na korku z nadrukiem;
2) Próbki te muszą być zgodne z załącznikiem nr 1a albo 1b do SIWZ w zależności od części zamówienia – Opis przedmiotu zamówienia.
3) Złożone próbki Zamawiający oceni zgodnie z kryterium „Jakość” o którym mowa w rozdz. XV SIWZ.
4) Powyższe próbki nie będą podlegały uzupełnieniu, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy.
5) W przypadku braku któregokolwiek z wyżej wymienionych składników oferty lub jeżeli którykolwiek z tych składników będzie niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia zostanie ona odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
6) W przypadku, gdy Wykonawca przedłoży więcej niż jedną próbkę danego materiału promocyjnego, Zamawiający losowo wybierze jeden z nich do oceny. Pozostałe próbki nie będą brane pod uwagę.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin wykonania 21 dni roboczych
|
Zalacznik krotki opis |
Część 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
1. Plecak mały dziecięcy – 45szt.
2. Worko-plecak na buty, dziecięcy ze sznurkiem – 500szt.
3. Kamizelka odblaskowa dziecięca – 400szt.
4. Kamizelka odblaskowa – 200szt.
5. Kubek – zaparzacz do ziół – 140 szt.
6. Zawieszka odblaskowa miękka – 1000szt.
7. Opaski odblaskowe samozaciskowe – 1000szt.
8. Rowerowe światełko migające – 300szt.
9. Gniotek antystresowy – 500szt.
10. Nóż do krojenia jabłek – 300szt.
11. Pióro wieczne w etui – 5 szt.
12. T-shirt damski polo z krótkim rękawem – 20szt.
13. T-shirt damski z krótkim rękawem – 20szt.
14. T-shirt męski polo z krótkim rękawem – 20szt.
15. T-shirt męski z krótkim rękawem – 20szt.
16. Zestaw sztućców 3 el. – 1000szt.
17. Kreda w opakowaniu tekturowym – 300szt.
18. Składana torba na zakupy w kształcie jabłka – 350szt.
19. Ołówek drewniany barwiony na czarno – 400szt.
20. Piórnik bambusowy z wyposażeniem – 80szt.
21. Piórnik materiałowy ekologiczny z wyposażeniem – 80szt.
22. Komplet Eko papierowo, drewniany z ołówkiem w etui – 500szt
23. Torba materiałowa na zakupy z dnem – 200szt.
24. Torba materiałowa – 500szt.
25. Parasol automatyczny z drewnianą rączką – 15 sztuk
26. Magnesy na lodówkę w określonym kształcie – 1000szt.
27. Zegar ścienny kamienny – 15szt.
28. Szpatułka/łopatka drewniana kuchenna do patelni teflonowych – 1000szt.
29. Łyżka kuchenna drewniana – 500szt.
30. Szachy drewniane – 15szt.
31. Termos o pojemności 500 ml – 20szt.
32. Kubek ceramiczny z uchem – 200szt
33. Dwustronnie nadrukowany materiał tekstylny na ściankę reklamową - 1szt.
34. Torba papierowa duża– 100szt
35. Torba papierowe mała – 100szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów promocyjnych w ramach punktu informacyjnego PROW 2014-2020.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin wykonania 15 dni roboczych
|
Zalacznik krotki opis |
Część 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych w ramach punktu informacyjnego PROW 2014-2020.
1. Plecak mały dziecięcy – 40 szt.
2. Worko-plecak na buty, dziecięcy ze sznurkiem- 300 szt.
3. Kamizelka odblaskowa dziecięca -500 szt.
4. Kamizelka odblaskowa - dorosły -289 szt.
5. Czapka z daszkiem regulowana – 300 szt.
6. Zawieszka odblaskowa miękka -500 szt.
7. Opaski odblaskowe samozaciskowe – 500 szt.
8. Rowerowe światełko migające – 400 szt.
9. Gniotek antystresowy – 150 szt.
10. Nóż do krojenia jabłek -275 szt.
11. Ściereczka do czyszczenia okularów - 300 szt.
12. T-shirt damski polo z krótkim rękawem – 13 szt.
13. T-shirt męski polo z krótkim rękawem – 7 szt.
14. Zestaw sztućców 3 elementy – 300 szt.
15. Kreda w opakowaniu tekturowym – 300 szt.
16. Składana torba na zakupy w kształcie jabłka – 300 szt.
17. Ołówek drewniany barwiony na czarno – 300 szt.
18. Piórnik bambusowy z wyposażeniem – 40 szt.
19. Piórnik materiałowy ekologiczny z wyposażeniem – 40 szt.
20. Komplet Eko papierowo, drewniany z ołówkiem w etui – 500 szt.
21. Torba materiałowa na zakupy z dnem z nadrukiem – 250 szt.
22. Torba materiałowa – 250 szt.
23. Podkładka pod kubek na korku z nadrukiem – 400 szt.
24. Magnesy na lodówkę w określonym kształcie – 400 szt.
25. Zegar ścienny kamienny – 12 szt.
26. Power bank – 60 szt.
27. Szpatułka/łopatka drewniana kuchenna do patelni teflonowych – 500 szt.
28. Łyżka kuchenna drewniana – 150 szt.
29. Szachy drewniane – 15 szt.
30. Termos o pojemności 500 ml – 50 szt.
31. Kubek ceramiczny z uchem – 40 szt.
32. Ścianka reklamowa łukowa KSOW – 1 szt. wraz z dwustronną nadrukowaną grafiką na materiale
33. Teczka jednobigowa na dokumenty KSOW - 400 szt.
34. Torby papierowe KSOW duża – 50 szt.
35. Torby papierowe KSOW mała - 150 szt.
36. Teczka konferencyjna Ekoskóra A3 na zamek błyskawiczny – 10 szt.
37. Roll-up -1 sztuka
|
| |