Roboty budowlane w wybranych obiektach UMK w Toruniu.

Data publikacji 2020-07-01
Data zakończenia 2020-07-16 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Transformatory

Szczegóły

Numer ogłoszenia 556682-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 454530007, 311700008, 441157006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części, z których:
1) część I obejmuje:
a) prace konserwacyjne - wymianę sufitu podwieszanego, wymianę wykładziny PCV, malowanie ścian, wymianę frontów szaf drewnianych zabudowy ściennej, naprawę ubytków w tynkach w pracowni nr 171 w kostce C7 na Wydziale Chemii UMK w Toruniu;
b) wymianę wyposażenia sal dydaktycznych, w tym wymiana stołów laboratoryjnych, wymiana dygestoriów w pracowni nr 171 w kostce C7 na Wydziale Chemii UMK w Toruniu;
2) część II obejmuje: prace budowlano-konserwacyjne pomieszczeń toalet przy Audytorium II w budynku Wydziału Chemii UMK;
3) część III obejmuje: wymianę (zakup, dostawę, demontaż istniejącego i montaż nowego) transformatora 15,75/0,42kV w komorze transformatorowej w budynku B Wydziału Chemii przy ul. Gagarina 7 w Toruniu;
4) część IV obejmuje: zakup, dostawę i montaż rolet zewnętrznych (12 szt.) wraz z zasilaniem i sterowaniem w budynku Wydziału Teologii przy ul. Gagarina 37 w Toruniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dotyczące wykonania zamawianych robót stanowi dokumentacja techniczna zawarta w Załączniku nr 9a/9b/9c/9d do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6a/6b/6c/6d do SIWZ.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane.
5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oraz podwykonawcy, stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy, aby osoby wykonujące w zakresie realizacji zamówienia czynności wskazane w części 1 w rozdziale I pkt. 1.18 lit. A STWiORB, w części 2 w rozdziale I pkt. 1.19 STWiORB, w części 3 w rozdziale I pkt. 1.17 ppkt.1.7.1 STWiORB oraz w części 4 w rozdziale I pkt. 1.17 ppkt.1.7.1 STWiORB były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.).
6. Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie wykonujących przedmiot zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f5d29c75-30c6-4a5e-a551-444ac584e7a4
Biuletyn 556682-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Regon 13240000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gagarina
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 566 114 010
Zamawiajacy fax 566 542 944
Zamawiajacy email bzp@umk.pl
Adres strony url https://www.umk.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Dział Inwestycyjny, ul. Gagarina 35, pok. 106, 87 - 100 Toruń
Nazwa nadana zamowieniu Roboty budowlane w wybranych obiektach UMK w Toruniu.
Numer referencyjny ZP-093.2020
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części, z których: 1) część I obejmuje: a) prace konserwacyjne - wymianę sufitu podwieszanego, wymianę wykładziny PCV, malowanie ścian, wymianę frontów szaf drewnianych zabudowy ściennej, naprawę ubytków w tynkach w pracowni nr 171 w kostce C7 na Wydziale Chemii UMK w Toruniu; b) wymianę wyposażenia sal dydaktycznych, w tym wymiana stołów laboratoryjnych, wymiana dygestoriów w pracowni nr 171 w kostce C7 na Wydziale Chemii UMK w Toruniu; 2) część II obejmuje: prace budowlano-konserwacyjne pomieszczeń toalet przy Audytorium II w budynku Wydziału Chemii UMK; 3) część III obejmuje: wymianę (zakup, dostawę, demontaż istniejącego i montaż nowego) transformatora 15,75/0,42kV w komorze transformatorowej w budynku B Wydziału Chemii przy ul. Gagarina 7 w Toruniu; 4) część IV obejmuje: zakup, dostawę i montaż rolet zewnętrznych (12 szt.) wraz z zasilaniem i sterowaniem w budynku Wydziału Teologii przy ul. Gagarina 37 w Toruniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dotyczące wykonania zamawianych robót stanowi dokumentacja techniczna zawarta w Załączniku nr 9a/9b/9c/9d do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6a/6b/6c/6d do SIWZ. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oraz podwykonawcy, stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy, aby osoby wykonujące w zakresie realizacji zamówienia czynności wskazane w części 1 w rozdziale I pkt. 1.18 lit. A STWiORB, w części 2 w rozdziale I pkt. 1.19 STWiORB, w części 3 w rozdziale I pkt. 1.17 ppkt.1.7.1 STWiORB oraz w części 4 w rozdziale I pkt. 1.17 ppkt.1.7.1 STWiORB były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). 6. Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie wykonujących przedmiot zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 45453000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow (dotyczy wyłącznie części I i II zamówienia) wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, a suma gwarancyjna opiewa na kwotę nie niższą niż 100 000,00 PLN (słownie złotych: sto tysięcy, 00/100).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) wykonał – w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – minimum dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 100 000,00 PLN (słownie złotych: sto tysięcy, 00/100) brutto każda (dotyczy wyłącznie części I i II zamówienia); b) dysponuje lub wykaże gotowość dysponowania osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, które posiadają uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych: - do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - 1 osoba, - do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych - 1 osoba, - do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych - 1 osoba (dotyczy wyłącznie części I i II zamówienia); c) dysponuje lub wykaże gotowość dysponowania osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - 1 osoba (dotyczy wyłącznie części III i IV zamówienia).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. 2. Na wezwanie Zamawiającego wykonawca zobowiązany będzie do złożenia niżej wskazanych dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) oświadczenia wykonawcy - załącznik nr 8 do SIWZ - o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170).
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie Zamawiającego wykonawca zobowiązany będzie do złożenia niżej wskazanych dokumentów: a) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego(dotyczy wyłącznie części I i II zamówienia); b) wykazu robót budowlanych - załącznik nr 3 do SIWZ – wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty(dotyczy wyłącznie części I i II zamówienia); c) wykazu osób - załącznik nr 4 do SIWZ - skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Czy wadium 1
Wadium (dotyczy wyłącznie części I i II zamówienia) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium odpowiednio do części zamówienia przed upływem terminu składania ofert w kwocie: 1) dla części I zamówienia – 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy, 00/100); 2) dla części II zamówienia – 4 000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące, 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6a/6b/6c/6d do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa a) prace konserwacyjne - wymiana sufitu podwieszanego, wymiana wykładziny PCV, malowanie ścian, wymiana frontów szaf drewnianych zabudowy ściennej, naprawa ubytków w tynkach w pracowni nr 171 w kostce C7 na Wydziale Chemii UMK w Toruniu; b) wymianę wyposażenia sal dydaktycznych, w tym wymiana stołów laboratoryjnych, wymiana dygestoriów w pracowni nr 171 w kostce C7 na Wydziale Chemii UMK w Toruniu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45453000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis część I obejmuje: a) prace konserwacyjne - wymianę sufitu podwieszanego, wymianę wykładziny PCV, malowanie ścian, wymianę frontów szaf drewnianych zabudowy ściennej, naprawę ubytków w tynkach w pracowni nr 171 w kostce C7 na Wydziale Chemii UMK w Toruniu; b) wymianę wyposażenia sal dydaktycznych, w tym wymiana stołów laboratoryjnych, wymiana dygestoriów w pracowni nr 171 w kostce C7 na Wydziale Chemii UMK w Toruniu; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dotyczące wykonania zamawianych robót stanowi dokumentacja techniczna zawarta w Załączniku nr 9a do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6a do SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 6.Zamawiający wymaga od Wykonawcy oraz podwykonawcy, stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy, aby osoby wykonujące w zakresie realizacji zamówienia czynności wskazane w części 1 w rozdziale I pkt. 1.18 lit. A STWiORB, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). 7. Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie wykonujących przedmiot zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Prace budowlano-konserwacyjne pomieszczeń toalet przy Audytorium II w budynku Wydziału Chemii UMK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45453000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. część II obejmuje: prace budowlano-konserwacyjne pomieszczeń toalet przy Audytorium II w budynku Wydziału Chemii UMK. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dotyczące wykonania zamawianych robót stanowi dokumentacja techniczna zawarta w Załączniku nr 9b do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6b do SIWZ. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oraz podwykonawcy, stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy, aby osoby wykonujące w zakresie realizacji zamówienia czynności wskazane w części 2 w rozdziale I pkt. 1.19 STWiORB były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). 6. Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie wykonujących przedmiot zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wymiana (zakup, dostawa, demontaż istniejącego i montaż nowego) transformatora 15,75/0,42kV w komorze transformatorowej w budynku B Wydziału Chemii przy ul. Gagarina 7 w Toruniu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31170000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis 1. część III obejmuje: wymianę (zakup, dostawę, demontaż istniejącego i montaż nowego) transformatora 15,75/0,42kV w komorze transformatorowej w budynku B Wydziału Chemii przy ul. Gagarina 7 w Toruniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dotyczące wykonania zamawianych robót stanowi dokumentacja techniczna zawarta w Załączniku nr 9c do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6c do SIWZ. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oraz podwykonawcy, stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy, aby osoby wykonujące w zakresie realizacji zamówienia czynności wskazane w części 3 w rozdziale I pkt. 1.17 ppkt.1.7.1 STWiORB były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). 6. Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie wykonujących przedmiot zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa zakup, dostawa i montaż rolet zewnętrznych (12 szt.) wraz z zasilaniem i sterowaniem w budynku Wydziału Teologii przy ul. Gagarina 37 w Toruniu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44115700-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 1. część III obejmuje: zakup, dostawę i montaż rolet zewnętrznych (12 szt.) wraz z zasilaniem i sterowaniem w budynku Wydziału Teologii przy ul. Gagarina 37 w Toruniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dotyczące wykonania zamawianych robót stanowi dokumentacja techniczna zawarta w Załączniku nr 9d do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6d do SIWZ. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oraz podwykonawcy, stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy, aby osoby wykonujące w zakresie realizacji zamówienia czynności wskazane w części 4 w rozdziale I pkt. 1.17 ppkt.1.7.1 STWiORB były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). 6. Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie wykonujących przedmiot zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)