Dostawę artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i dysków dla SPSZOZ „Zdroje” w pakietach .

Data publikacji 2020-07-01
Data zakończenia 2020-07-10 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 556602-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301251105, 302330001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i dysków dla SPSZOZ „Zdroje” w pakietach. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 16 części zwanych pakietami. Pakiet Nr 1 - Artykuły do pisania, Pakiet Nr - Bloki, zeszyty, Pakiet Nr 3 - Teczki, segregatory, Pakiet Nr 4 - Drobne artykuły biurowe, Pakiet Nr 5 - Koperty, Pakiet Nr 6 - Papiery, Pakiet Nr 7 - Rolki termiczne, Pakiet Nr 8 - Etykiety, Pakiet Nr 9 - Materiały eksploatacyjne do drukarki GODEX RT700i, posiadanej przez Zamawiającego, Pakiet Nr 10 - Materiały informatyczne, Pakiet Nr 11 - Niszczarki, Pakiet Nr 12 - Materiały do bindowania i laminowania, Nr 13 - Identyfikatory osobowe, Pakiet Nr 14 - Tonery i tusze do urządzeń drukujących – oryginalne, Pakiet Nr 15 - Tonery i tusze do urządzeń drukujących – nieoryginalne, Pakiet Nr 16 - Dyski do macierzy QNAP.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 70688e41-884e-442a-8a41-4c455d72c08f
Biuletyn 556602-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
Regon 29141100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mączna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-780
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 918 806 260
Zamawiajacy fax 918 806 203
Zamawiajacy email org@szpital-zdroje.szczecin.pl
Adres strony url http://bip.szpital-zdroje.pl/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej na adres SPSZOZ "Zdroje" ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon nr 5 - Kancelaria
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPSZOZ "Zdroje" ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon nr 5 - Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i dysków dla SPSZOZ „Zdroje” w pakietach .
Numer referencyjny 39/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i dysków dla SPSZOZ „Zdroje” w pakietach. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 16 części zwanych pakietami. Pakiet Nr 1 - Artykuły do pisania, Pakiet Nr - Bloki, zeszyty, Pakiet Nr 3 - Teczki, segregatory, Pakiet Nr 4 - Drobne artykuły biurowe, Pakiet Nr 5 - Koperty, Pakiet Nr 6 - Papiery, Pakiet Nr 7 - Rolki termiczne, Pakiet Nr 8 - Etykiety, Pakiet Nr 9 - Materiały eksploatacyjne do drukarki GODEX RT700i, posiadanej przez Zamawiającego, Pakiet Nr 10 - Materiały informatyczne, Pakiet Nr 11 - Niszczarki, Pakiet Nr 12 - Materiały do bindowania i laminowania, Nr 13 - Identyfikatory osobowe, Pakiet Nr 14 - Tonery i tusze do urządzeń drukujących – oryginalne, Pakiet Nr 15 - Tonery i tusze do urządzeń drukujących – nieoryginalne, Pakiet Nr 16 - Dyski do macierzy QNAP.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu - nie niższą niż: dla Pakietu Nr 1 - Artykuły do pisania - 12 000,00 zł, dla Pakietu Nr 2 - Bloki, zeszyty - 22 000,00 zł, dla Pakietu Nr 3 - Teczki, segregatory - 14 000,00 zł, dla Pakietu Nr 4 - Drobne artykuły biurowe - 18 000,00 zł, dla Pakietu Nr 5 - Koperty - 22 000,00 zł, dla Pakietu Nr 6 - Papiery - 74 000,00 zł, dla Pakietu Nr 7 - Rolki termiczne - 3 000,00 zł, dla Pakietu Nr 8 - Etykiety - 300,00 zł, dla Pakietu Nr 9 - Materiały eksploatacyjne do drukarki GODEX RT700i, posiadanej przez Zamawiającego - 13 000,00 zł, dla Pakietu Nr 10 - Materiały informatyczne - 21 000,00 zł, dla Pakietu Nr 11 - Niszczarki - 12 000,00 zł, dla Pakietu Nr 12 - Materiały do bindowania i laminowania - 200,00 zł, dla Pakietu Nr 13 - Identyfikatory osobowe - 2 000,00 zł, dla Pakietu Nr 14 - Tonery i tusze do urządzeń drukujących – oryginalne - 46 000,00 zł, dla Pakietu Nr 15 - Tonery i tusze do urządzeń drukujących – nieoryginalne - 12 000,00 zł, dla Pakietu Nr 16 - Dyski do macierzy QNAP - 4 000,00 zł. W celu potwierdzenia, spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca w całości w stosunku do poszczególnej części. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – minimum dwie dostawy polegające na dostawie różnego rodzaju artykułów biurowych, z których co najmniej jedna będzie o wartości nie mniejszej niż - w odniesieniu do odpowiedniego pakietu – określona poniżej: dla Pakietu Nr 1 - Artykuły do pisania - 12 000,00 zł, dla Pakietu Nr 2 - Bloki, zeszyty - 22 000,00 zł, dla Pakietu Nr 3 - Teczki, segregatory - 14 000,00 zł, dla Pakietu Nr 4 - Drobne artykuły biurowe - 18 000,00 zł, dla Pakietu Nr 5 - Koperty - 22 000,00 zł, dla Pakietu Nr 6 - Papiery - 74 000,00 zł, dla Pakietu Nr 7 - Rolki termiczne - 3 000,00 zł, dla Pakietu Nr 8 - Etykiety - 300,00 zł, dla Pakietu Nr 9 - Materiały eksploatacyjne do drukarki GODEX RT700i, posiadanej przez Zamawiającego - 13 000,00 zł, dla Pakietu Nr 10 - Materiały informatyczne - 21 000,00 zł, dla Pakietu Nr 11 - Niszczarki - 12 000,00 zł, dla Pakietu Nr 12 - Materiały do bindowania i laminowania - 200,00 zł, dla Pakietu Nr 13 - Identyfikatory osobowe - 2 000,00 zł, dla Pakietu Nr 14 - Tonery i tusze do urządzeń drukujących – oryginalne - 46 000,00 zł, dla Pakietu Nr 15 - Tonery i tusze do urządzeń drukujących – nieoryginalne - 12 000,00 zł, dla Pakietu Nr 16 - Dyski do macierzy QNAP - 4 000,00 zł. Przez dostawę różnego rodzaju artykułów biurowych Zamawiający rozumie dostawę materiałów biurowych, niszczarek, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących lub dysków. Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach te same dostawy mogą posłużyć mu do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej w różnych pakietach. Dostawy te należy jednak za każdym razem przyporządkować do odpowiedniego pakietu. W przypadku, gdy w wykazie zostanie zamieszczone zadanie obejmujący szerszy zakres, to wykonawca jest zobowiązany osobno wyszczególnić wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorcę dotyczącą dostaw odpowiadających rodzajem określonym przez Zamawiającego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca w całości w stosunku do poszczególnej części. Celem potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania tego obowiązany jest złożyć następujący dokument: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tej bazy danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, tj.: a) w zakresie Pakietu nr 1: wypełniony załącznik nr 6 „wykaz próbek oferowanych produktów” b) w zakresie Pakietu nr 1: próbki oferowanych produktów w celu potwierdzenia parametrów wymaganych przez Zamawiającego - po 1 sztuce do następujących pozycji pakietu: 1) poz. 2 - długopis zwykły 2) poz. 3 - długopis żelowy 3) poz. 21 - wkłady do długopisów żelowych, c) w zakresie Pakietu nr 3: wypełniony załącznik nr 6 „wykaz próbek oferowanych produktów, d) w zakresie Pakietu nr 3: próbkę oferowanego produktu w celu potwierdzenia parametrów wymaganych przez Zamawiającego – 1 sztukę dla pozycji nr 17 - teczka papierowa A4, wiązana, e) w zakresie Pakietu nr 11: katalog ze zdjęciami (folder) oferowanego produktu wraz z opisem zaoferowanego produktu zawierającym nazwę produktu, nazwę producenta, szczegółową charakterystykę, tj. opis lub dane produktu zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu, f) w zakresie Pakietu nr 13: wypełniony załącznik nr 6 „wykaz próbek oferowanych produktów, g) w zakresie Pakietu nr 13: próbki oferowanych produktów w celu potwierdzenia parametrów wymaganych przez Zamawiającego - co najmniej 2 sztuki do następujących pozycji pakietu: 1) poz. 1 - etui do identyfikatorów 2) poz. 2 - klips do identyfikatorów h) w zakresie Pakietu nr 15 : oświadczenie, że nieoryginalne tonery są nieregenerowane (w 100% nowe); W przypadku, gdy przedłożony opis byłby w innym języku niż język polski należy dołączyć tłumaczenia opisu oferowanego produktu na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. oświadczenia i dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. oświadczenia i dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginale). W zakresie pkt. 2) lit. a), c) i f) próbki należy złożyć na adres Zamawiającego: SPSZOZ Zdroje, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon nr 5 – Kancelaria. [Próbki powinny być dostarczone za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118 i 1629), osobiście lub za pośrednictwem posłańca]. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 4 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie: 1. w formie pisemnej albo 2. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2) Formularz „Szczegółowa oferta cenowa”– według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 - 1.16 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie: 1. w formie pisemnej albo 2. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3) Oświadczenie, - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie: 1. w formie pisemnej albo 2. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4) Oświadczenia, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 2 ppkt 1 – 2 SIWZ wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie, potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie: 1. w formie pisemnej albo 2. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 3 ppkt 2 siwz (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ), jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. (w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem). 6) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 lub 20 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej (w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem) 7) Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców o ile są znane – oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 10. 8) Informacji dot. art. 13 lub art. 14 RODO - oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 12.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z SIWZ.
IV 4 4 data 2020-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły do pisania.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Artykuły do pisania.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Bloki, zeszyty.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Bloki, zeszyty.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Teczki, segregatory.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Teczki, segregatory.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Drobne artykuły biurowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Drobne artykuły biurowe.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Koperty.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Koperty.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Papiery.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Papiery.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Rolki termiczne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Rolki termiczne.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Etykiety.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Etykiety.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do drukarki GODEX RT700i, posiadanej przez Zamawiającego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do drukarki GODEX RT700i, posiadanej przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Materiały informatyczne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Materiały informatyczne.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Niszczarki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Niszczarki.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Materiały do bindowania i laminowania.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Materiały do bindowania i laminowania.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Identyfikatory osobowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Identyfikatory osobowe.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Tonery i tusze do urządzeń drukujących – oryginalne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Tonery i tusze do urządzeń drukujących – oryginalne.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Tonery i tusze do urządzeń drukujących – nieoryginalne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Tonery i tusze do urządzeń drukujących – nieoryginalne.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Dyski do macierzy QNAP.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dyski do macierzy QNAP.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)