GuidZP400 |
70688e41-884e-442a-8a41-4c455d72c08f
|
Biuletyn |
556602-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
|
Regon |
29141100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mączna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-780
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
918 806 260
|
Zamawiajacy fax |
918 806 203
|
Zamawiajacy email |
org@szpital-zdroje.szczecin.pl
|
Adres strony url |
http://bip.szpital-zdroje.pl/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej na adres SPSZOZ "Zdroje" ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon nr 5 - Kancelaria
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPSZOZ "Zdroje" ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon nr 5 - Kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i dysków dla SPSZOZ „Zdroje” w pakietach .
|
Numer referencyjny |
39/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i dysków dla SPSZOZ „Zdroje” w pakietach. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 16 części zwanych pakietami. Pakiet Nr 1 - Artykuły do pisania, Pakiet Nr - Bloki, zeszyty, Pakiet Nr 3 - Teczki, segregatory, Pakiet Nr 4 - Drobne artykuły biurowe, Pakiet Nr 5 - Koperty, Pakiet Nr 6 - Papiery, Pakiet Nr 7 - Rolki termiczne, Pakiet Nr 8 - Etykiety, Pakiet Nr 9 - Materiały eksploatacyjne do drukarki GODEX RT700i, posiadanej przez Zamawiającego, Pakiet Nr 10 - Materiały informatyczne, Pakiet Nr 11 - Niszczarki, Pakiet Nr 12 - Materiały do bindowania i laminowania, Nr 13 - Identyfikatory osobowe, Pakiet Nr 14 - Tonery i tusze do urządzeń drukujących – oryginalne, Pakiet Nr 15 - Tonery i tusze do urządzeń drukujących – nieoryginalne, Pakiet Nr 16 - Dyski do macierzy QNAP.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu - nie niższą niż: dla Pakietu Nr 1 - Artykuły do pisania - 12 000,00 zł, dla Pakietu Nr 2 - Bloki, zeszyty - 22 000,00 zł, dla Pakietu Nr 3 - Teczki, segregatory - 14 000,00 zł, dla Pakietu Nr 4 - Drobne artykuły biurowe - 18 000,00 zł, dla Pakietu Nr 5 - Koperty - 22 000,00 zł, dla Pakietu Nr 6 - Papiery - 74 000,00 zł, dla Pakietu Nr 7 - Rolki termiczne - 3 000,00 zł, dla Pakietu Nr 8 - Etykiety - 300,00 zł, dla Pakietu Nr 9 - Materiały eksploatacyjne do drukarki GODEX RT700i, posiadanej przez Zamawiającego - 13 000,00 zł, dla Pakietu Nr 10 - Materiały informatyczne - 21 000,00 zł, dla Pakietu Nr 11 - Niszczarki - 12 000,00 zł, dla Pakietu Nr 12 - Materiały do bindowania i laminowania - 200,00 zł, dla Pakietu Nr 13 - Identyfikatory osobowe - 2 000,00 zł, dla Pakietu Nr 14 - Tonery i tusze do urządzeń drukujących – oryginalne - 46 000,00 zł, dla Pakietu Nr 15 - Tonery i tusze do urządzeń drukujących – nieoryginalne - 12 000,00 zł, dla Pakietu Nr 16 - Dyski do macierzy QNAP - 4 000,00 zł. W celu potwierdzenia, spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca w całości w stosunku do poszczególnej części. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – minimum dwie dostawy polegające na dostawie różnego rodzaju artykułów biurowych, z których co najmniej jedna będzie o wartości nie mniejszej niż - w odniesieniu do odpowiedniego pakietu – określona poniżej: dla Pakietu Nr 1 - Artykuły do pisania - 12 000,00 zł, dla Pakietu Nr 2 - Bloki, zeszyty - 22 000,00 zł, dla Pakietu Nr 3 - Teczki, segregatory - 14 000,00 zł, dla Pakietu Nr 4 - Drobne artykuły biurowe - 18 000,00 zł, dla Pakietu Nr 5 - Koperty - 22 000,00 zł, dla Pakietu Nr 6 - Papiery - 74 000,00 zł, dla Pakietu Nr 7 - Rolki termiczne - 3 000,00 zł, dla Pakietu Nr 8 - Etykiety - 300,00 zł, dla Pakietu Nr 9 - Materiały eksploatacyjne do drukarki GODEX RT700i, posiadanej przez Zamawiającego - 13 000,00 zł, dla Pakietu Nr 10 - Materiały informatyczne - 21 000,00 zł, dla Pakietu Nr 11 - Niszczarki - 12 000,00 zł, dla Pakietu Nr 12 - Materiały do bindowania i laminowania - 200,00 zł, dla Pakietu Nr 13 - Identyfikatory osobowe - 2 000,00 zł, dla Pakietu Nr 14 - Tonery i tusze do urządzeń drukujących – oryginalne - 46 000,00 zł, dla Pakietu Nr 15 - Tonery i tusze do urządzeń drukujących – nieoryginalne - 12 000,00 zł, dla Pakietu Nr 16 - Dyski do macierzy QNAP - 4 000,00 zł. Przez dostawę różnego rodzaju artykułów biurowych Zamawiający rozumie dostawę materiałów biurowych, niszczarek, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących lub dysków. Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach te same dostawy mogą posłużyć mu do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej w różnych pakietach. Dostawy te należy jednak za każdym razem przyporządkować do odpowiedniego pakietu. W przypadku, gdy w wykazie zostanie zamieszczone zadanie obejmujący szerszy zakres, to wykonawca jest zobowiązany osobno wyszczególnić wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorcę dotyczącą dostaw odpowiadających rodzajem określonym przez Zamawiającego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca w całości w stosunku do poszczególnej części. Celem potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania tego obowiązany jest złożyć następujący dokument: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tej bazy danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, tj.:
a) w zakresie Pakietu nr 1: wypełniony załącznik nr 6 „wykaz próbek oferowanych produktów”
b) w zakresie Pakietu nr 1: próbki oferowanych produktów w celu potwierdzenia parametrów wymaganych przez Zamawiającego - po 1 sztuce do następujących pozycji pakietu:
1) poz. 2 - długopis zwykły
2) poz. 3 - długopis żelowy
3) poz. 21 - wkłady do długopisów żelowych,
c) w zakresie Pakietu nr 3: wypełniony załącznik nr 6 „wykaz próbek oferowanych produktów,
d) w zakresie Pakietu nr 3: próbkę oferowanego produktu w celu potwierdzenia parametrów wymaganych przez Zamawiającego – 1 sztukę dla pozycji nr 17 - teczka papierowa A4, wiązana,
e) w zakresie Pakietu nr 11: katalog ze zdjęciami (folder) oferowanego produktu wraz z opisem zaoferowanego produktu zawierającym nazwę produktu, nazwę producenta, szczegółową charakterystykę, tj. opis lub dane produktu zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu,
f) w zakresie Pakietu nr 13: wypełniony załącznik nr 6 „wykaz próbek oferowanych produktów,
g) w zakresie Pakietu nr 13: próbki oferowanych produktów w celu potwierdzenia parametrów wymaganych przez Zamawiającego - co najmniej 2 sztuki do następujących pozycji pakietu:
1) poz. 1 - etui do identyfikatorów
2) poz. 2 - klips do identyfikatorów
h) w zakresie Pakietu nr 15 : oświadczenie, że nieoryginalne tonery są nieregenerowane (w 100% nowe);
W przypadku, gdy przedłożony opis byłby w innym języku niż język polski należy dołączyć tłumaczenia opisu oferowanego produktu na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. oświadczenia i dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. oświadczenia i dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginale). W zakresie pkt. 2) lit. a), c) i f) próbki należy złożyć na adres Zamawiającego: SPSZOZ Zdroje, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon nr 5 – Kancelaria. [Próbki powinny być dostarczone za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118 i 1629), osobiście lub za pośrednictwem posłańca]. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 4 SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie:
1. w formie pisemnej
albo
2. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2) Formularz „Szczegółowa oferta cenowa”– według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 - 1.16 do SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie:
1. w formie pisemnej
albo
2. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3) Oświadczenie, - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie:
1. w formie pisemnej
albo
2. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
4) Oświadczenia, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 2 ppkt 1 – 2 SIWZ wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie, potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie:
1. w formie pisemnej
albo
2. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 3 ppkt 2 siwz (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ), jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów;
W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. (w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).
6) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 lub 20 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ);
W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej (w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem)
7) Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców o ile są znane – oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 10.
8) Informacji dot. art. 13 lub art. 14 RODO - oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 12.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-07-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły do pisania.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły do pisania.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Bloki, zeszyty.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Bloki, zeszyty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Teczki, segregatory.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Teczki, segregatory.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Drobne artykuły biurowe.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Drobne artykuły biurowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Koperty.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Koperty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Papiery.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Papiery.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Rolki termiczne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rolki termiczne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Etykiety.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Etykiety.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Materiały eksploatacyjne do drukarki GODEX RT700i, posiadanej przez Zamawiającego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały eksploatacyjne do drukarki GODEX RT700i, posiadanej przez Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Materiały informatyczne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały informatyczne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Niszczarki.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Niszczarki.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Materiały do bindowania i laminowania.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały do bindowania i laminowania.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Identyfikatory osobowe.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Identyfikatory osobowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Tonery i tusze do urządzeń drukujących – oryginalne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Tonery i tusze do urządzeń drukujących – oryginalne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Tonery i tusze do urządzeń drukujących – nieoryginalne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Tonery i tusze do urządzeń drukujących – nieoryginalne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Dyski do macierzy QNAP.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30233000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Dyski do macierzy QNAP.
|
| |