Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na dzienny dom seniora w ramach zadania pn. „Utworzenie Dziennego Domu Senior+ Słowikowo wraz z zagospodarowaniem terenu”

Data publikacji 2020-07-01
Data zakończenia 2020-07-16 00:00:00
Instytucja Gmina Leśniowice
Miejscowość Leśniowice
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 555981-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 454530007, 451112914, 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn.: Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na dzienny dom seniora w ramach zadania
pn. „Utworzenie Dziennego Domu Senior+ Słowikowo wraz z zagospodarowaniem terenu”

Część I. Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na dzienny dom seniora

Zakres prac do wykonania w ramach I części zamówienia:
Branża budowlana
1. roboty rozbiórkowe, poszerzenie i wykonanie nowych otworów
2. ścianki
3. tynki i okładziny ścienne i sufitowe
4. podłogi
5. malowanie ścian i sufitów
6. stolarka i ślusarka
7. pochylnia zewnętrzna dla niepełnosprawnych i remont schodów wejściowych
Branża sanitarna
1. instalacja wodociągowa i kanalizacji sanitarnej
- demontaże sanitarne
- montaże sanitarne
- instalacja hydrantowa
2. instalacja centralnego ogrzewania
- demontaże instalacji c.o.
- montaż rurociągów i grzejników
Branża elektryczna
1. prace demontażowe
2. montaż rozdzielnic RG
3. układanie przewodów
4. montaż osprzętu
5. montaż opraw
6. instalacja RTV
7. instalacje wyrównawcze
8. instalacja przywoławcza
9. pomiary

Część II. Zagospodarowanie terenu wokół budynku

Zakres prac do wykonania w ramach II części zamówienia:
1. droga pożarowa i miejsca postojowe
2. mała architektura – ławki

Część III. Wyposażenie obiektu w meble oraz niezbędny sprzęt i urządzenia

Przedmiot części III zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia obiektu w meble oraz niezbędny sprzęt i urządzenia, których szczegółowy wykaz stanowi załącznik Nr 11 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f844408b-b05a-4827-bbe3-c5c8a1f67f02
Biuletyn 555981-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Leśniowice
Regon 11019805000000
Zamawiajacy adres ulica Leśniowice
Zamawiajacy miejscowosc Leśniowice
Zamawiajacy kod pocztowy 22-122
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 82 567 54 94
Zamawiajacy fax 82 567 54 94
Zamawiajacy email lesniowice@zgwrp.org.pl
Adres strony url www.lesniowice.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uglesniowice.bip.lubelskie.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Leśniowice, pokój nr 4 (sekretariat)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urzad Gminy Leśniowice, Leśniowice 21A, 22-122 Leśniowice
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na dzienny dom seniora w ramach zadania pn. „Utworzenie Dziennego Domu Senior+ Słowikowo wraz z zagospodarowaniem terenu”
Numer referencyjny GK.271.3.2020
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn.: Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na dzienny dom seniora w ramach zadania pn. „Utworzenie Dziennego Domu Senior+ Słowikowo wraz z zagospodarowaniem terenu” Część I. Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na dzienny dom seniora Zakres prac do wykonania w ramach I części zamówienia: Branża budowlana 1. roboty rozbiórkowe, poszerzenie i wykonanie nowych otworów 2. ścianki 3. tynki i okładziny ścienne i sufitowe 4. podłogi 5. malowanie ścian i sufitów 6. stolarka i ślusarka 7. pochylnia zewnętrzna dla niepełnosprawnych i remont schodów wejściowych Branża sanitarna 1. instalacja wodociągowa i kanalizacji sanitarnej - demontaże sanitarne - montaże sanitarne - instalacja hydrantowa 2. instalacja centralnego ogrzewania - demontaże instalacji c.o. - montaż rurociągów i grzejników Branża elektryczna 1. prace demontażowe 2. montaż rozdzielnic RG 3. układanie przewodów 4. montaż osprzętu 5. montaż opraw 6. instalacja RTV 7. instalacje wyrównawcze 8. instalacja przywoławcza 9. pomiary Część II. Zagospodarowanie terenu wokół budynku Zakres prac do wykonania w ramach II części zamówienia: 1. droga pożarowa i miejsca postojowe 2. mała architektura – ławki Część III. Wyposażenie obiektu w meble oraz niezbędny sprzęt i urządzenia Przedmiot części III zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia obiektu w meble oraz niezbędny sprzęt i urządzenia, których szczegółowy wykaz stanowi załącznik Nr 11 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 45453000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow 1) Odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Część I zamówienia: W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykażą, że dysponują środkami finansowymi w kwocie nie niższej niż 300 000,00 PLN lub posiadają zdolność kredytową w kwocie nie niższej niż 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy; Część II zamówienia: W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykażą, że dysponują środkami finansowymi w kwocie nie niższej niż 60.000,00 PLN lub posiadają zdolność kredytową w kwocie nie niższej niż 60.000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych); Część III zamówienia: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Część I zamówienia: W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykażą dysponowanie co najmniej jedną osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika budowy posiadającego aktualne uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) wykażą dysponowanie co najmniej jedną osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika robót posiadającego aktualne uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, c) wykażą dysponowanie co najmniej jedną osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika robót posiadającego aktualne uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, d) wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty polegające na rozbudowie, przebudowie lub remoncie w zakres, której wchodziło wykonanie prac budowlanych lub remontowych (branża budowlana, instalacja sanitarna, instalacja elektryczna) o wartości prac min. 300.000,00 zł. brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych). Część II zamówienia: W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki który: a) wykaże się doświadczeniem, tj. wykonał w sposób należyty, zgodnie z prawem budowlanym i który prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 zadanie, które swoim zakresem obejmowało zagospodarowanie terenu wokół budynku. Wartość roboty nie może być mniejsza niż 60 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych); Część III zamówienia: W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej wykażą wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 dostawy lub usługi wykonanej a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w zakresie odpowiadającym tej części zamówienia o wartości min. 80 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na wezwanie zamawiającego w trakcie oceny i badania ofert: 1) Odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) Informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm.).
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie zamawiającego w trakcie oceny i badania ofert: 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, w okresie nie wcześniej iż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę określoną przez zamawiającego dla Części I i II. 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według załącznika nr 6 do SIWZ, odpowiednio dla Części I i II. 3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, odpowiednio dla Części I i II. 4) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odpowiednio dla Części III.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na wezwanie zamawiającego w trakcie oceny i badania ofert:1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według załącznika nr 6 do SIWZ, odpowiednio dla Części I i II. 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, odpowiednio dla Części I i II. 3) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odpowiednio dla Części III.
Inne dokumenty niewymienione Kosztorys ofertowy i zbiorcze zestawienie kosztów. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży: a) dla części I i II - Kosztorys ofertowy wskazujący sposób kalkulacji ceny ryczałtowej wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów na podstawie przedmiaru robót oraz zbiorczego zestawienia kosztów stanowiących załącznik Nr 9 i 10 do SIWZ. b) dla Części III - zbiorcze zestawienie kosztów sporządzone na podstawie szczegółowego wykazu wyposażenia obiektu w meble oraz niezbędny sprzęt i urządzenia stanowiącego załącznik Nr 11 do SIWZ. Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy ZPP)- oświadczenie.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: a) Część I – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). b) Część II – 1 200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych) c) Część III – 1 600,00 zł (słownie: tysiąc sześćset złotych) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z art. 144 ustawy Pzp oraz przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie art. 144 ustawy PZP.
IV 4 4 data 2020-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na dzienny dom seniora
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45453000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakres prac do wykonania w ramach I części zamówienia: Branża budowlana 1. roboty rozbiórkowe, poszerzenie i wykonanie nowych otworów 2. ścianki 3. tynki i okładziny ścienne i sufitowe 4. podłogi 5. malowanie ścian i sufitów 6. stolarka i ślusarka 7. pochylnia zewnętrzna dla niepełnosprawnych i remont schodów wejściowych Branża sanitarna 1. instalacja wodociągowa i kanalizacji sanitarnej - demontaże sanitarne - montaże sanitarne - instalacja hydrantowa 2. instalacja centralnego ogrzewania - demontaże instalacji c.o. - montaż rurociągów i grzejników Branża elektryczna 1. prace demontażowe 2. montaż rozdzielnic RG 3. układanie przewodów 4. montaż osprzętu 5. montaż opraw 6. instalacja RTV 7. instalacje wyrównawcze 8. instalacja przywoławcza 9. pomiary
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zagospodarowanie terenu wokół budynku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45111291-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakres prac do wykonania w ramach II części zamówienia: 1. droga pożarowa i miejsca postojowe 2. mała architektura – ławki
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie obiektu w meble oraz niezbędny sprzęt i urządzenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot części III zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia obiektu w meble oraz niezbędny sprzęt i urządzenia, których szczegółowy wykaz stanowi załącznik Nr 11 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Oferowana cena Część III
Znaczenie 100,00
  
Kryteria Oferowana cena Część I i II
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji Część I i II
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)