Dostawa butów roboczych i środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK Spółka z o. o. w Koszalinie. ZAMÓWIENIE PODZIELONE JEST NA 2 CZĘŚCI : Część I -buty robocze Część II-środki ochrony indywidualnej

Data publikacji 2020-07-05
Data zakończenia 2020-07-13 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Ochronne nakrycia głowy,
  • Obuwie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 558271-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 188000007, 184442005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK Sp. z o. o. w Koszalinie.
Przedmiot zamówienia obejmuje:Zadanie 1 - obuwie robocze Zadanie 2 - środki ochrony indywidualnej

Szczegółowy asortyment wg załącznika: nr 1, nr 2, do SIWZ.
2. Wymagania dotyczące dostawy przedmiotu zamówienia:
1. Wszystkie wyroby muszą spełniać wymagania polskich norm i posiadać wymagane atesty. Dla wszystkich zadań, każdy wyrób musi posiadać oznaczenie CE umieszczone na każdym egzemplarzu w sposób widoczny, czytelny i odporny na zatarcie podczas użytkowania.
2. Wykonawca udziela rękojmi oraz gwarancji jakości na dostarczone wyroby.
3. UWAGA: Obuwie robocze musi spełniać wymagania określone w Polskich Normach. W przypadku, gdy zamawiający nie określił konkretnych rozmiarów
i kolorystyki obuwia i rękawic Zamawiający wymaga, aby proponowane obuwie
i rękawice były dostępne w pełnej rozmiarówce i kolorystyce dostępnej u producenta.
3. Warunki dostawy
1. Zamówienia będą składane sukcesywnie, z odpowiednim wyprzedzeniem, wg przesłanych tabel rozmiarów. Termin realizacji zamówienia 14 dni.
2. W uzasadnionych przypadkach (np. przyjęcie nowego pracownika, zniszczenie obuwia) realizacja zamówienia nastąpi najpóźniej w ciągu 48 godzin na podstawie zgłoszenia pisemnego lub telefonicznego. Zamawiający ma prawo do złożenia dodatkowego zamówienia.
3. Dostarczany towar musi być odpowiednio zapakowany.
4. Dostawa do siedziby Zamawiającego - Koszalin, ul. Komunalna 5, RZOO Sianów
ul. Łubuszan 80, KZP ul. Gnieźnieńska 44, Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt
ul. Mieszka I 55 na koszt Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 788d24bb-ca35-48ce-b27d-d17e1ad37fb4
Biuletyn 558271-N-2020
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Regon 33025398400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Komunalna
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-724
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 943 484 444,
Zamawiajacy fax 943 484 434
Zamawiajacy email anna.pienkowska@pgkkoszalin.pl,
Adres strony url www.pgkkoszalin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pgkkoszalin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie ul. Komunalna 5 Budynek A sekretariat przedsiębiorstwa.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa butów roboczych i środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK Spółka z o. o. w Koszalinie. ZAMÓWIENIE PODZIELONE JEST NA 2 CZĘŚCI : Część I -buty robocze Część II-środki ochrony indywidualnej
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK Sp. z o. o. w Koszalinie. Przedmiot zamówienia obejmuje:Zadanie 1 - obuwie robocze Zadanie 2 - środki ochrony indywidualnej Szczegółowy asortyment wg załącznika: nr 1, nr 2, do SIWZ. 2. Wymagania dotyczące dostawy przedmiotu zamówienia: 1. Wszystkie wyroby muszą spełniać wymagania polskich norm i posiadać wymagane atesty. Dla wszystkich zadań, każdy wyrób musi posiadać oznaczenie CE umieszczone na każdym egzemplarzu w sposób widoczny, czytelny i odporny na zatarcie podczas użytkowania. 2. Wykonawca udziela rękojmi oraz gwarancji jakości na dostarczone wyroby. 3. UWAGA: Obuwie robocze musi spełniać wymagania określone w Polskich Normach. W przypadku, gdy zamawiający nie określił konkretnych rozmiarów i kolorystyki obuwia i rękawic Zamawiający wymaga, aby proponowane obuwie i rękawice były dostępne w pełnej rozmiarówce i kolorystyce dostępnej u producenta. 3. Warunki dostawy 1. Zamówienia będą składane sukcesywnie, z odpowiednim wyprzedzeniem, wg przesłanych tabel rozmiarów. Termin realizacji zamówienia 14 dni. 2. W uzasadnionych przypadkach (np. przyjęcie nowego pracownika, zniszczenie obuwia) realizacja zamówienia nastąpi najpóźniej w ciągu 48 godzin na podstawie zgłoszenia pisemnego lub telefonicznego. Zamawiający ma prawo do złożenia dodatkowego zamówienia. 3. Dostarczany towar musi być odpowiednio zapakowany. 4. Dostawa do siedziby Zamawiającego - Koszalin, ul. Komunalna 5, RZOO Sianów ul. Łubuszan 80, KZP ul. Gnieźnieńska 44, Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt ul. Mieszka I 55 na koszt Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 18800000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy PZP Zamawiający przewiduje wykluczenie na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP - Dotyczy zadania I oraz zadania II . 1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej - Dotyczy zadania I oraz zadania II. a)Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. zrealizował 2 dostawy polegającej na : -dla części I- dwa zamówienia na dostawę butów roboczych/ochronnych o wartości min. 30 tys. zł netto oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie - dla części II– dwa zamówienia polegające na dostawie środków ochrony indywidualnej o wartości min. 30 tys. zł netto oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie Uwaga! Nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych dostaw objętych odrębnymi umowami lub zleceniami. Należy sporządzić wykaz tych dostaw na druku stanowiącym załącznik „Wykaz wykonanych dostaw” Rozdział V SIWZ tj. wykazać się należycie zrealizowanymi dostawami . Uwaga! W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu będą zawierały kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, do oceny spełniania każdego warunku zawierającego daną kwotę lub wartość, wielkości te Wykonawca przeliczy po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 1.3. Spełniają przez oferowane dostawy wymagania określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia - Dotyczy zadania I. 2. Poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt 1.2. Instrukcji dla Wykonawców, w stosownych sytuacjach, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi wykazać Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając ZOBOWIĄZANIE* tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane , do realizacji których te zdolności są wymagane. 2.4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.2.5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy PZP oraz spełniania w zakresie jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w OŚWIADCZENIU, o którym mowa w punkcie 3.1. Instrukcji dla Wykonawców. 2.6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ppkt 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 2.6.a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2.6.b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ppkt 2.1.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu Do oferty Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie sporządzone zgodnie ze wzorem zawartym w Rozdziale V SIWZ. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów oraz próbek asortymentu wraz z certyfikatami i atestami wymienionymi w punkcie 3.A. 3.B. 3.C. SIWZ rozdział III Instrukcja dla wykonawców . OŚWIADCZENIA LUB/I DOKUMENTY ŻĄDANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1)Wykaz wykonanych (zrealizowanych) co najmniej 2 dostaw: - dla części I - dwa zamówienia na dostawę butów roboczych/ochronnych o wartości min. 30 tys. zł netto. -dla części II - dwa zamówienia polegające na dostawie środków ochrony indywidualnej o wartości min. 30 tys. zł netto. 2)Dowody określające, czy dostawy wymienione przez Wykonawcę w wykazie zostały wykonane należycie. Uwaga! Dowodami, o których mowa powyżej, są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży: 1) Po 1 szt. / komplet / asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia - zadanie I BUTY ROBOCZE ” wraz z wymaganymi atestami, tj. 2) certyfikat na znak bezpieczeństwa „ CE” na cały asortyment, 3) atest Centralnego Instytutu Ochrony Pracy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. ) W przypadku, gdy wykonawce reprezentuje pełnomocnik Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialne
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień niniejszej Umowy w przypadku zmian przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu niniejszej Umowy, w szczególności zmian stawek podatku VAT. 2. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:15
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa obuwia roboczego dla pracowników PGK Sp. z o.o. w Koszalinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18800000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego obuwia roboczego dla pracowników PGK Spółka z o. o. w Koszalinie.: - PGK ul. Komunalna 5 – magazyn główny - KZP ul. Gnieźnieńska 44 - Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt ul. Mieszka I - RZOO w Sianowie ul. Łubuszan 80 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie asortymentu i ceny opisano w Formularzu cenowym oraz Rozdziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK Sp. z o.o. w Koszalinie”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18444200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego środków ochrony indywidualnej dla pracowników PGK Spółka z o. o. w Koszalinie.: - PGK ul. Komunalna 5 – magazyn główny - KZP ul. Gnieźnieńska 44 - Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt ul. Mieszka I 55 - RZOO w Sianowie ul. Łubuszan 80 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie asortymentu i ceny opisano w Formularzu cenowym oraz Rozdziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)