Dostawa wyposażenia do pracowni zawodu kierowca mechanik

Data publikacji 2020-07-06
Data zakończenia 2020-07-06 23:42:30
Instytucja Zespół Szkół w Koniecpolu
Miejscowość Koniecpol
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 558388-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 341100001, 340000007, 484500007, 501120003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni zawodu kierowca mechanik w Zespole Szkół w Koniecpolu w podziale na 4 części, które obejmują:
Część 1. Oprogramowanie do wyznaczania tras – 17 stanowisk

Część 2. Walizka szkoleniowa – 1 szt., czytnik – 1 szt., oprogramowanie umożliwiające prowadzenie rozliczeń czasu pracy kierowców – 15 stanowisk

Część 3. Miernik elektryczny – 10 szt., tester diagnostyczny 1 szt., stacja obsługi klimatyzacji wraz z osprzętem dodatkowym – 1szt.

Część 4. Samochód osobowy przystosowany do diagnostyki systemu OBDII/EOBD z oprogramowaniem diagnostycznym - 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5d6edd46-f563-4a57-bd88-da90f7dad6c2
Biuletyn 558388-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół w Koniecpolu
Regon 24071962700000
Zamawiajacy adres ulica Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Koniecpol
Zamawiajacy kod pocztowy 42-230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (034) 355 18 59, 343551839
Zamawiajacy fax (034) 355 18 59
Zamawiajacy email zspsekretariat@poczta.fm, zszkol@o2.pl
Adres strony url http://www.zspkoniecpol.4bip.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://www.zspkoniecpol.4bip.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Zadbaj o swoją przyszłość” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałania 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka samorządu terytorialnego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zspkoniecpol.4bip.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zspkoniecpol.4bip.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Zespole Szkół w Koniecpolu przy ul. Armii Krajowej 26, 42-230 Koniecpol, sekretariat pokój nr: 42 w terminie najpóźniej do 14 czerwca 2020 r. do godz. 10.00. Szczegóły w SWIZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół, ul. Armii Krajowej 26 42-230 Koniecpol
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do pracowni zawodu kierowca mechanik
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - 4 części
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni zawodu kierowca mechanik w Zespole Szkół w Koniecpolu w podziale na 4 części, które obejmują: Część 1. Oprogramowanie do wyznaczania tras – 17 stanowisk Część 2. Walizka szkoleniowa – 1 szt., czytnik – 1 szt., oprogramowanie umożliwiające prowadzenie rozliczeń czasu pracy kierowców – 15 stanowisk Część 3. Miernik elektryczny – 10 szt., tester diagnostyczny 1 szt., stacja obsługi klimatyzacji wraz z osprzętem dodatkowym – 1szt. Część 4. Samochód osobowy przystosowany do diagnostyki systemu OBDII/EOBD z oprogramowaniem diagnostycznym - 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 34110000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-08-10T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-08-14T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający określone przez Zamawiającego na podstawie w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp warunki: Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (dotyczy wszystkich części). Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający określone przez Zamawiającego na podstawie w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp warunki: Sytuacji ekonomicznej lub finansowej (dotyczy wszystkich części). Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający określone przez Zamawiającego na podstawie w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp warunki: Zdolności technicznej lub zawodowej (dotyczy wszystkich części). Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, wraz z ofertą, zobowiązany jest do złożenia, aktualnych na dzień składania ofert, oświadczeń i dokumentów tj.: a) Wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego wg wzoru określonego w zał. nr 1 do SIWZ, zał. nr 1.1 do SIWZ, zał. nr 1.2 do SIWZ, b) pisemnego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz 22 ust. 1b wg wzoru określonego w zał. nr 2 do SIWZ, c) pisemnego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 oraz ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp wg wzoru określonego w zał. nr 3 do SIWZ. d) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (jeżeli dotyczy).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest do złożenia wykazu oświadczeń i dokumentów wskazanych poniżej: 1) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania (art. 24 ust. 1 oraz ust.5 pkt 1 Ustawy Pzp): a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp b) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienia z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienia z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, iż proponowany przez Wykonawców sprzęt komputerowy i biurowy odpowiada wymaganiom stawianym przez Zamawiającego: Dokumenty potwierdzające, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom Zamawiającego zgodnie z formularzem wymaganych warunków technicznych będącym załącznikiem nr 1.2 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty wymagane w postępowaniu: a) wykaz podwykonawców wraz z zakresem jaki zostanie im powierzony przy realizacji zamówienia wg wzoru określonego w zał. nr 5 do SIWZ – jeśli dotyczy, b) w przypadku, gdy Wykonawca ma polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumenty wymienione w ust. 2 ppkt 1) lit. a)-d). Wykonawca jest zobowiązany również do przedstawienia dokumentów dotyczących w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje przedmiot zamówienia, którego wskazane zdolności dotyczą – jeśli dotyczy. 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert), ma obowiązek (samodzielnie bez wezwania) przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian w treści umowy, w stosunku do oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, co zostało zawarte w Ogłoszeniu oraz treści SIWZ, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia oraz zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany stawki podatku VAT, tj. dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia brutto jedynie w przypadku nie dającej się przewidzieć zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy i gdy spełnienie świadczenia, z uwagi na tę zmianę stawki VAT, byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron stratą, zmiana taka może dotyczyć jedynie tej części wynagrodzenia, która dotyczy usług wykonywanych w trakcie obowiązywania nowej stawki VAT, d) zmiany przedmiotu umowy – w przypadku, gdy Wykonawca nie jest w stanie nabyć na rynku zaoferowanego w ofercie Wykonawcy sprzętu (np. wycofanie sprzętu z produkcji), zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt będzie posiadał parametry nie gorsze niż wymagane w SIWZ i Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie innego sprzętu. e) w przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę towaru o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikającej z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego towaru, opinia o nie gorszych parametrach technicznych towaru zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Zamiana zaoferowanego towaru wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnie sporządzonego aneksu podpisanego przez obie strony. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, ze wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w okresie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należytego z tytułu wykonania części umowy. Postanowienia o karach umowy nie mają w tym przypadku zastosowania i Wykonawca nie może żądać odszkodowania.
IV 6 1 sposob udostepniania Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. Jedn. Dz. U. Z 2003 r., Nr 153, poz. 1503, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności; Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty;
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Oprogramowanie do wyznaczania tras – 17 stanowisk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Oprogramowanie do wyznaczania tras – 17 stanowisk
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Walizka szkoleniowa – 1 szt., czytnik – 1 szt., oprogramowanie umożliwiające prowadzenie rozliczeń czasu pracy kierowców – 15 stanowisk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48450000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Walizka szkoleniowa – 1 szt., czytnik – 1 szt., oprogramowanie umożliwiające prowadzenie rozliczeń czasu pracy kierowców – 15 stanowisk
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Miernik elektryczny – 10 szt., tester diagnostyczny 1 szt., stacja obsługi klimatyzacji wraz z osprzętem dodatkowym – 1szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 50112000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Miernik elektryczny – 10 szt., tester diagnostyczny 1 szt., stacja obsługi klimatyzacji wraz z osprzętem dodatkowym – 1szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Samochód osobowy przystosowany do diagnostyki systemu OBDII/EOBD z oprogramowaniem diagnostycznym - 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Samochód osobowy przystosowany do diagnostyki systemu OBDII/EOBD z oprogramowaniem diagnostycznym - 1 szt.
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)