GuidZP400 |
5d6edd46-f563-4a57-bd88-da90f7dad6c2
|
Biuletyn |
558388-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół w Koniecpolu
|
Regon |
24071962700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koniecpol
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-230
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(034) 355 18 59, 343551839
|
Zamawiajacy fax |
(034) 355 18 59
|
Zamawiajacy email |
zspsekretariat@poczta.fm, zszkol@o2.pl
|
Adres strony url |
http://www.zspkoniecpol.4bip.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://www.zspkoniecpol.4bip.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Zadbaj o swoją przyszłość” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałania 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka samorządu terytorialnego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zspkoniecpol.4bip.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zspkoniecpol.4bip.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Zespole Szkół w Koniecpolu przy ul. Armii Krajowej 26, 42-230 Koniecpol, sekretariat pokój nr: 42 w terminie najpóźniej do 14 czerwca 2020 r. do godz. 10.00. Szczegóły w SWIZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół, ul. Armii Krajowej 26 42-230 Koniecpol
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia do pracowni zawodu kierowca mechanik
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - 4 części
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni zawodu kierowca mechanik w Zespole Szkół w Koniecpolu w podziale na 4 części, które obejmują:
Część 1. Oprogramowanie do wyznaczania tras – 17 stanowisk
Część 2. Walizka szkoleniowa – 1 szt., czytnik – 1 szt., oprogramowanie umożliwiające prowadzenie rozliczeń czasu pracy kierowców – 15 stanowisk
Część 3. Miernik elektryczny – 10 szt., tester diagnostyczny 1 szt., stacja obsługi klimatyzacji wraz z osprzętem dodatkowym – 1szt.
Część 4. Samochód osobowy przystosowany do diagnostyki systemu OBDII/EOBD z oprogramowaniem diagnostycznym - 1 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
34110000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-08-10T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-08-14T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający określone przez Zamawiającego na podstawie w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp warunki:
Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (dotyczy wszystkich części).
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający określone przez Zamawiającego na podstawie w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp warunki:
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej (dotyczy wszystkich części). Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający określone przez Zamawiającego na podstawie w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp warunki:
Zdolności technicznej lub zawodowej (dotyczy wszystkich części). Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca, wraz z ofertą, zobowiązany jest do złożenia, aktualnych na dzień składania ofert, oświadczeń i dokumentów tj.:
a) Wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego wg wzoru określonego w zał. nr 1 do SIWZ, zał. nr 1.1 do SIWZ, zał. nr 1.2 do SIWZ,
b) pisemnego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz 22 ust. 1b wg wzoru określonego w zał. nr 2 do SIWZ,
c) pisemnego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 oraz ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp wg wzoru określonego w zał. nr 3 do SIWZ.
d) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (jeżeli dotyczy).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest do złożenia wykazu oświadczeń i dokumentów wskazanych poniżej:
1) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania (art. 24 ust. 1 oraz ust.5 pkt 1 Ustawy Pzp):
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp
b) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienia z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
d) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienia z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2) Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, iż proponowany przez Wykonawców sprzęt komputerowy i biurowy odpowiada wymaganiom stawianym przez Zamawiającego:
Dokumenty potwierdzające, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom Zamawiającego zgodnie z formularzem wymaganych warunków technicznych będącym załącznikiem nr 1.2 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty wymagane w postępowaniu:
a) wykaz podwykonawców wraz z zakresem jaki zostanie im powierzony przy realizacji zamówienia wg wzoru określonego w zał. nr 5 do SIWZ – jeśli dotyczy,
b) w przypadku, gdy Wykonawca ma polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumenty wymienione w ust. 2 ppkt 1) lit. a)-d). Wykonawca jest zobowiązany również do przedstawienia dokumentów dotyczących w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje przedmiot zamówienia, którego wskazane zdolności dotyczą – jeśli dotyczy.
4) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert), ma obowiązek (samodzielnie bez wezwania) przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian w treści umowy, w stosunku do oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, co zostało zawarte w Ogłoszeniu oraz treści SIWZ, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej,
z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia oraz zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a) działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy,
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
c) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany stawki podatku VAT, tj. dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia brutto jedynie w przypadku nie dającej się przewidzieć zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy i gdy spełnienie świadczenia,
z uwagi na tę zmianę stawki VAT, byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron stratą, zmiana taka może dotyczyć jedynie tej części wynagrodzenia, która dotyczy usług wykonywanych w trakcie obowiązywania nowej stawki VAT,
d) zmiany przedmiotu umowy – w przypadku, gdy Wykonawca nie jest w stanie nabyć na rynku zaoferowanego w ofercie Wykonawcy sprzętu (np. wycofanie sprzętu z produkcji), zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt będzie posiadał parametry nie gorsze niż wymagane
w SIWZ i Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie innego sprzętu.
e) w przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę towaru o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikającej z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego towaru, opinia o nie gorszych parametrach technicznych towaru zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Zamiana zaoferowanego towaru wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnie sporządzonego aneksu podpisanego przez obie strony.
W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, ze wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w okresie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należytego z tytułu wykonania części umowy. Postanowienia o karach umowy nie mają w tym przypadku zastosowania i Wykonawca nie może żądać odszkodowania.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. Jedn. Dz. U. Z 2003 r., Nr 153, poz. 1503, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności;
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty;
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie do wyznaczania tras – 17 stanowisk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-08-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Oprogramowanie do wyznaczania tras – 17 stanowisk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Walizka szkoleniowa – 1 szt., czytnik – 1 szt., oprogramowanie umożliwiające prowadzenie rozliczeń czasu pracy kierowców – 15 stanowisk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48450000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-08-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Walizka szkoleniowa – 1 szt., czytnik – 1 szt., oprogramowanie umożliwiające prowadzenie rozliczeń czasu pracy kierowców – 15 stanowisk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Miernik elektryczny – 10 szt., tester diagnostyczny 1 szt., stacja obsługi klimatyzacji wraz z osprzętem dodatkowym – 1szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
50112000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-08-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Miernik elektryczny – 10 szt., tester diagnostyczny 1 szt., stacja obsługi klimatyzacji wraz z osprzętem dodatkowym – 1szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Samochód osobowy przystosowany do diagnostyki systemu OBDII/EOBD z oprogramowaniem diagnostycznym - 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-08-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-14T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Samochód osobowy przystosowany do diagnostyki systemu OBDII/EOBD z oprogramowaniem diagnostycznym - 1 szt.
|
| |