,,Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie w roku szkolnym 2020/2021"

Data publikacji 2020-07-06
Data zakończenia 2020-07-14 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny w Smołdzinie
Miejscowość Smołdzino
Województwo pomorskie
Branża
  • Mleko i śmietana,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Cukier i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 558399-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 158300005, 32121001, 155100006, 151317002, 151100002, 152290009, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie w roku szkolnym 2020/2021. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 7 do SIWZ.
3.2 Oznaczenie wg Kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 15800000-6
3.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w załącznikach Nr 7a-7h (np. ”Przyprawa typu Warzywko”, „Ser żółty typu Gouda” i inne) zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem.
3.4 W przypadku towarów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis „lub równoważny” (zgodnie z art. 29 ust.3 Pzp) gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający musi w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem „lub równoważny”) Produkty równoważne, to produkty o parametrach porównywalnych lub lepszych, nie pogorszonych.
3.5 Zamawiający dopuszcza przyjęcie innych, równoważnych artykułów spożywczych niż podane w formularzu ofertowym, przy czym równoważne oznacza zastosowanie artykułów spożywczych mających skład surowcowy przyjęty w produktach spożywczych podanych w formularzu ofertowym.
3.6 Ilości podane w załącznikach 7a – 7g są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 10 %. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
3.7 Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego na dostawę towaru do wysokości 10 % wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
3.8 Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:
a) posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty,
b) posiadać odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,
c) posiadać odpowiedni system przewożenia towarów –zachowanie rozdzielności transportu,
d) posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu,
e) muszą odpowiadać normom jakościowym a w przypadku warzyw i owoców świeżych muszą być klasy I, którą określa Rozporządzenie Wykonawcze Komisji (UE) Nr 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011 r. ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady Europy (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzy.
3.9 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie grupy produktów ( od I do VIII) . Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej grupie produktów. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z grup .
3.10 Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Smołdzinie, przy ul. Bohaterów Warszawy 48, 76-214 Smołdzino.
3.11 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.
3.12 Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług będących przedmiotem zamówienia tj. kierowców pojazdów dowożących artykuły spożywcze do stołówki szkolnej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d7ce2a22-61d9-4ae2-9939-43904ad68de7
Biuletyn 558399-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny w Smołdzinie
Regon 77155467800000
Zamawiajacy adres ulica Bohaterów Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 48
Zamawiajacy miejscowosc Smołdzino
Zamawiajacy kod pocztowy 76-214
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 0-59 8117321,
Zamawiajacy fax 0-59 8117321
Zamawiajacy email sekretariat@smoldzino.edu.pl,
Adres strony url www.smoldzino.edu.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://bip.zsp.smoldzino.com.pl/dokumenty/menu/18
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.zsp.smoldzino.com.pl/dokumenty/menu/18
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.zsp.smoldzino.com.pl/dokumenty/menu/18
Nazwa nadana zamowieniu ,,Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie w roku szkolnym 2020/2021"
Numer referencyjny ZSP.48.26.4.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie w roku szkolnym 2020/2021. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 7 do SIWZ. 3.2 Oznaczenie wg Kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 15800000-6 3.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w załącznikach Nr 7a-7h (np. ”Przyprawa typu Warzywko”, „Ser żółty typu Gouda” i inne) zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem. 3.4 W przypadku towarów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis „lub równoważny” (zgodnie z art. 29 ust.3 Pzp) gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający musi w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem „lub równoważny”) Produkty równoważne, to produkty o parametrach porównywalnych lub lepszych, nie pogorszonych. 3.5 Zamawiający dopuszcza przyjęcie innych, równoważnych artykułów spożywczych niż podane w formularzu ofertowym, przy czym równoważne oznacza zastosowanie artykułów spożywczych mających skład surowcowy przyjęty w produktach spożywczych podanych w formularzu ofertowym. 3.6 Ilości podane w załącznikach 7a – 7g są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 10 %. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 3.7 Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego na dostawę towaru do wysokości 10 % wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 3.8 Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi: a) posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, b) posiadać odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, c) posiadać odpowiedni system przewożenia towarów –zachowanie rozdzielności transportu, d) posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu, e) muszą odpowiadać normom jakościowym a w przypadku warzyw i owoców świeżych muszą być klasy I, którą określa Rozporządzenie Wykonawcze Komisji (UE) Nr 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011 r. ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady Europy (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzy. 3.9 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie grupy produktów ( od I do VIII) . Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej grupie produktów. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z grup . 3.10 Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Smołdzinie, przy ul. Bohaterów Warszawy 48, 76-214 Smołdzino. 3.11 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie. 3.12 Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług będących przedmiotem zamówienia tj. kierowców pojazdów dowożących artykuły spożywcze do stołówki szkolnej.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 201896,07
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 3.6 Ilości podane w załącznikach 7a – 7g są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 10 %. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 3.7 Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego na dostawę towaru do wysokości 10 % wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
Data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow 6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.: 6.1.1 wykażą doświadczenie w realizacji co najmniej jednego zamówienia obejmującego usługi polegające na dostarczaniu produktów spożywczych do stołówek szkolnych ; 6.1.2 dysponują lub będą dysponować co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do dostarczaniu produktów spożywczych ;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.: 6.1.1 wykażą doświadczenie w realizacji co najmniej jednego zamówienia obejmującego usługi polegające na dostarczaniu produktów spożywczych do stołówek szkolnych ; 6.1.2 dysponują lub będą dysponować co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do dostarczaniu produktów spożywczych ;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 8.3.1 Wykaz wykonanych usług wg wzoru stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ doświadczenie w realizacji co najmniej jednego zamówienia obejmującego usługi polegające na dostarczaniu produktów spożywczych do stołówek szkolnych; 8.3.2 Wykaz pojazdów wg wzoru stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ dysponują lub będą dysponować co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do dostarczaniu produktów spożywczych do stołówek szkolnych;, 8.4 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób prowadzących pojazdy bezpośrednio skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej. 2. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ tj. 1) zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek: a) zaistnienia okoliczności siły wyższej np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody o znacznych rozmiarach, b) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, c) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego, d) zawieszenia i wstrzymania dostawy, e) zmian, o których mowa w pkt 6 niniejszego ustępu 2) zmian wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron, 3) zmiany zakresu dostawy powierzonej podwykonawcom, 4) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji Umowy, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w zaproszeniu do negocjacji, 5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, b) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 6) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 7) wykonawcę, któremu Zmawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, 8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp, 9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy.
IV 6 1 sposob udostepniania Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje, objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępnione, informacje te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz opakowania oferty, oznaczonej opisem: ,,Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa”. Informację o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w formularzu oferty. 14.1 Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne. 14.2 Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert: a) zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz b) wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 14.3 Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4. Ustawy- Prawo zamówień publicznych. 14.4 Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. 14.5 Jeżeli oferta zawiera informacje objęte tajemnicą przedsiębiorstwa, powinny one być umieszczone w osobnej wewnętrznej kopercie z napisem „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca nie zastosuje się do powyższych wymagań. 14.6 Zamawiający bada skuteczność dokonanego przez Wykonawcę zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 14.7 W sytuacji, gdy Wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji lub są jawne na podstawie ustawy lub przepisów odrębnych, informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach, jak pozostałe niezastrzeżone informacje/dane/dokumenty. 14.8 Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2020-07-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Przetwory sypkie, Przyprawy, przetwory, produkty strączkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15830000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 5. Zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane w formie pisemnego zapotrzebowania przesyłanego faxem, e-mailem lub telefonicznie najpóźniej dwa dni przed realizacją zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie od godz. 7.00 do godz. 8.30 rano lub w godzinach uzgodnionych z intendentem. Warzywa świeże, nabiał oraz mięso i jego przetwory a także artykuły spożywcze dostarczane będą dwa razy w tygodniu, natomiast pieczywo codziennie. W przypadku zamówień doraźnych, dokonywanych telefonicznie - w ciągu 24 godzin. 6. Ilości podane w załącznikach 7a – 7h są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 10 %. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Warzywa, owoce, kiszonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03212100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie grupy produktów ( od I do VIII) . Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej grupie produktów. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z grup . 4. Wymogi dodatkowe: - dowóz na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do magazynu Zamawiającego, - forma płatności – przelew 30 dni, - Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy. 5. Zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane w formie pisemnego zapotrzebowania przesyłanego faxem, e-mailem lub telefonicznie najpóźniej dwa dni przed realizacją zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie od godz. 7.00 do godz. 8.30 rano lub w godzinach uzgodnionych z intendentem. Warzywa świeże, nabiał oraz mięso i jego przetwory a także artykuły spożywcze dostarczane będą dwa razy w tygodniu, natomiast pieczywo codziennie. W przypadku zamówień doraźnych, dokonywanych telefonicznie - w ciągu 24 godzin. 6. Ilości podane w załącznikach 7a – 7h są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 10 %. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 7. Warzywa, owoce podane w załączniku 7b w podanych poszczególnych miesiącach Wykonawca zobowiązuje się dostarczać po cenach podanych przez Wykonawcę. 8. Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego na dostawę towaru do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 9. Zamawiający będzie zamawiał u Wykonawcy wybrane artykuły żywnościowe w dni powszednie od poniedziałku do piątku.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Nabiał, przetwory nabiałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15510000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie grupy produktów ( od I do VIII) . Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej grupie produktów. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z grup . 4. Wymogi dodatkowe: - dowóz na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do magazynu Zamawiającego, - forma płatności – przelew 30 dni, - Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy. 5. Zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane w formie pisemnego zapotrzebowania przesyłanego faxem, e-mailem lub telefonicznie najpóźniej dwa dni przed realizacją zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie od godz. 7.00 do godz. 8.30 rano lub w godzinach uzgodnionych z intendentem. Warzywa świeże, nabiał oraz mięso i jego przetwory a także artykuły spożywcze dostarczane będą dwa razy w tygodniu, natomiast pieczywo codziennie. W przypadku zamówień doraźnych, dokonywanych telefonicznie - w ciągu 24 godzin. 6. Ilości podane w załącznikach 7a – 7h są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 10 %. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mięso, wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131700-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie grupy produktów ( od I do VIII) . Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej grupie produktów. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z grup . 4. Wymogi dodatkowe: - dowóz na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do magazynu Zamawiającego, - forma płatności – przelew 30 dni, - Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy. 5. Zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane w formie pisemnego zapotrzebowania przesyłanego faxem, e-mailem lub telefonicznie najpóźniej dwa dni przed realizacją zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie od godz. 7.00 do godz. 8.30 rano lub w godzinach uzgodnionych z intendentem. Warzywa świeże, nabiał oraz mięso i jego przetwory a także artykuły spożywcze dostarczane będą dwa razy w tygodniu, natomiast pieczywo codziennie. W przypadku zamówień doraźnych, dokonywanych telefonicznie - w ciągu 24 godzin. 6. Ilości podane w załącznikach 7a – 7h są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 10 %. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa drób, przetwory drobiowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie grupy produktów ( od I do VIII) . Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej grupie produktów. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z grup . 4. Wymogi dodatkowe: - dowóz na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do magazynu Zamawiającego, - forma płatności – przelew 30 dni, - Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy. 5. Zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane w formie pisemnego zapotrzebowania przesyłanego faxem, e-mailem lub telefonicznie najpóźniej dwa dni przed realizacją zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie od godz. 7.00 do godz. 8.30 rano lub w godzinach uzgodnionych z intendentem. Warzywa świeże, nabiał oraz mięso i jego przetwory a także artykuły spożywcze dostarczane będą dwa razy w tygodniu, natomiast pieczywo codziennie. W przypadku zamówień doraźnych, dokonywanych telefonicznie - w ciągu 24 godzin. 6. Ilości podane w załącznikach 7a – 7h są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 10 %. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Ryby, Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15229000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie grupy produktów ( od I do VIII) . Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej grupie produktów. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z grup . 4. Wymogi dodatkowe: - dowóz na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do magazynu Zamawiającego, - forma płatności – przelew 30 dni, - Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy. 5. Zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane w formie pisemnego zapotrzebowania przesyłanego faxem, e-mailem lub telefonicznie najpóźniej dwa dni przed realizacją zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie od godz. 7.00 do godz. 8.30 rano lub w godzinach uzgodnionych z intendentem. Warzywa świeże, nabiał oraz mięso i jego przetwory a także artykuły spożywcze dostarczane będą dwa razy w tygodniu, natomiast pieczywo codziennie. W przypadku zamówień doraźnych, dokonywanych telefonicznie - w ciągu 24 godzin. 6. Ilości podane w załącznikach 7a – 7h są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 10 %. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)