GuidZP400 |
a4c7f623-6a56-45b7-82df-ff5bd63015ba
|
Biuletyn |
558418-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
12118869400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
os. Złotej Jesieni
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-826
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126468502
|
Zamawiajacy fax |
126468930
|
Zamawiajacy email |
asorys@rydygierkrakow.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalrydygier.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szpital Sp. z o.o.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalrydygier.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dziennik Podawczy Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o. z siedzibąw Krakowie, pokój nr 238
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTARCZANIE BIELIZNY POŚCIELOWEJ SZPITALNEJ
|
Numer referencyjny |
172/ZP/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie bielizny pościelowej szpitalnej do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1A- 1B do nin. specyfikacji.
2. Termin ważności / okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia.
3. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Dostarczenia przedmiotu zamówienia sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy, od daty zawarcia Umowy, według zamówień składanych przez pracownika Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pisemnie lub za pomocą e-maila lub faksu.
2. Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 14 dni roboczych od daty telefonicznego złożenia zamówienia, potwierdzonego pisemnie lub za pomocą e-maila lub faksu.
3. Możliwość dostarczeń awaryjnych do 7 dni roboczych od daty telefonicznego złożenia zamówienia, potwierdzonego pisemnie lub za pomocą e-maila lub faksu.
|
Cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,
w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. W Postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy Pzp.
Ocena spełniania warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa w ppkt. 3, zostanie dokonana zgodnie
z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie i dokumenty,
o których mowa w pkt. IX ppkt 2 SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty składające się na ofertę:
a) Formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji
b) szczegółową ofertę cenową (wg wzoru tabeli zamieszczonej w pkt. XVII/2 specyfikacji).
W przypadku nie dołączenia do oferty szczegółowej oferty cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
c) Podpisany odpowiednio załącznik nr 1A - 1B do SIWZ, tj. opis przedmiotu zamówienia,
d) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. IX Specyfikacji),
e) dokumenty, o których mowa w pkt. XI Specyfikacji,
f) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa
w ppkt 10 lit. b),
g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika
do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w Postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej,
z Umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty Umowy spółki cywilnej).
Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji. Zamawiający zaleca aby przy sporządzeniu oferty, Wykonawca skorzystał z wzorów przygotowanych przez Zamawiającego. Wykonawca może przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w Specyfikacji.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnie i starannie, za pomocą nieścieralnego atramentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami.
8. Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację.
9. Oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnionego (upoważnionych) przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy.
10. W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego (upoważnionych) przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy:
a) poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem),
b) w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę (osoby) nie mającą (mające) prawa do reprezentowania Wykonawcy, należy
do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie:
- oryginału podpisanego przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach, albo
- kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności.
Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, zaleca aby, Wykonawca do oferty przedłożył stosowny odpis z rejestru Wykonawcy (aktualny na dany dzień lub pełny), z którego wynika umocowanie osoby (osób) udzielających w imieniu Wykonawcy pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli stosowny odpis nie został wcześniej złożony przez Wykonawcę w niniejszym Postępowaniu.
11. Wykonawca ma prawo, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., poz. 1503 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, pod warunkiem, że wykaże jednocześnie, że zastrzeżone przez niego w ofercie informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. W przypadku zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa, Wykonawca ma obowiązek wydzielić z oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i oznaczyć je klauzulą – „Nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz informacji, o których
12. mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, skutkować będzie ich ujawnieniem przez Zamawiającego.
13. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę.
14. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
15. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie pkt VIII ppkt 3 SIWZ,
b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich
w Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza,
c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem,
o którym mowa w ppkt. 15 lit. b),
d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”;
w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE PRODUKTY ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (aktualny katalog zawierający dokładny opis). Dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w załączniku nr 1 do specyfikacji. Obowiązkowo należy podać numer katalogowy oferowanego produktu
b) dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu i używania – dot. pakietu nr 1 tylko poduszek:
• Zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z wymogami ustawy o Wyrobach Medycznych
• Certyfikat CE lub Deklaracja Zgodności
|
IV 4 4 data |
2020-07-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie bielizny pościelowej szpitalnej do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1A do nin. specyfikacji.
2. Termin ważności / okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia.
3. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie bielizny pościelowej szpitalnej do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1B do nin. specyfikacji.
2. Termin ważności / okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia.
3. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| |