Dostawa mebli wraz z montażem do siedziby Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o. o. w Rzeszowie przy ul. 3 Maja

Data publikacji 2020-07-07
Data zakończenia 2020-07-16 00:00:00
Instytucja Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o.
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 559317-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.5 Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Właściwe i terminowe wykonanie dostawy mebli.
b) Wniesienie mebli do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego przy ul. 3 Maja 11 w Rzeszowie – do 5 pomieszczeń na I piętrze i do 2 pomieszczeń na II piętrze budynku.
c) Montaż mebli po wniesieniu, w siedzibie Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 044cbd52-9c43-407a-a4c8-536188256a7e
Biuletyn 559317-N-2020
Zamawiajacy nazwa Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o.
Regon 36895357400000
Zamawiajacy adres ulica Lenartowicza
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-051
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 507 836 531, 798 870 477
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email a.lachowicz@pcinn.org, m.dygon@pcinn.org
Adres strony url https://pcinn.org/
Adres strony internetowej https://zamowienia.pcinn.org/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o.- projekt realizowany w ramach Osi Priorytetowej nr I " Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa osoba prawna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zamowienia.pcinn.org/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zamowienia.pcinn.org/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. 2018.2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Podkarpackie Centrum Innowacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Lenartowicza 4, 35-051 Rzeszów, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli wraz z montażem do siedziby Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o. o. w Rzeszowie przy ul. 3 Maja
Numer referencyjny PCI 1/07/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.5 Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Właściwe i terminowe wykonanie dostawy mebli. b) Wniesienie mebli do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego przy ul. 3 Maja 11 w Rzeszowie – do 5 pomieszczeń na I piętrze i do 2 pomieszczeń na II piętrze budynku. c) Montaż mebli po wniesieniu, w siedzibie Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum jedną dostawę mebli biurowych, o wartości co najmniej 50 000 zł brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z p. 6.2.3 SIWZ – według załącznika nr 8.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego: karty katalogowe zawierające opis parametrów oferowanych produktów;
Inne dokumenty niewymienione 1. Dokumenty wymagane wraz z ofertą: a) Oferta cenowa, sporządzona zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z ustawy lub innych dokumentów załączonych do oferty. b) Wypełniony załącznik nr 5 – wykaz oferowanych produktów wraz z opisem ich parametrów. c) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie winno być wypełnione i podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. d) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza – jeżeli zachodzi potrzeba załączenia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu. e) Do oferty wykonawca załącza pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych (jeżeli dotyczy): Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8.2.1) SIWZ litera a) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w ust. 8.3.1 SIWZ pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 8.3.2 SIWZ stosuje się. 3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy Pzp składane na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wykonawca składa niniejsze oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z otwarcia ofert) w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz ofert złożonych w danym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania jego z innymi Wykonawcami biorącymi udział w niniejszym postępowaniu nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W przypadku wniesienia odwołania umowa o udzielnie zamówienia publicznego może być zawarta dopiero po ogłoszeniu wyroku lub postanowienia kończącego postępowanie odwoławcze. W takim przypadku termin realizacji umowy ulega przesunięciu, proporcjonalnie o liczbę dni trwającego postępowania odwoławczego, bez konieczności sporządzania odrębnego aneksu z ww. tytułu. 2. Niezależnie od postanowień ust. 1 powyżej, dopuszczalne będą zmiany dotyczące terminu realizacji zamówienia: a) W przypadku wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia nieprzewidywalnego, będącego poza kontrolą stron umowy nieznanego stronom w dniu zawarcia umowy - wówczas, termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas zdarzenia nieprzewidywalnego. b) W przypadku wystąpienie stanu nadzwyczajnego (np. stan wyjątkowy, stan wojenny, stan klęski żywiołowej itp.), uniemożliwiającego dotrzymanie terminu realizacji zamówienia, termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas trwania stanu nadzwyczajnego. c) W przypadku innych przeszkód uniemożliwiających zrealizowanie zamówienia, za które nie odpowiada Wykonawca, termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do eliminacji przeszkody, za którą nie odpowiada Wykonawca. d) W przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla wykonania przedmiotu Umowy. e) Z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności opóźnienia w przekazywaniu niezbędnych informacji i dokumentów, odbiorze, opóźnienia w podejmowaniu decyzji przez Zamawiającego ważnych z punktu widzenia realizacji zamówienia itp., termin realizacji umowy może zostać wydłużony o czas opóźnienia spowodowanego przez Zamawiającego. f) W przypadku wystąpienia innych przyczyn niż wyżej wymienione, jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o zaistniałe okoliczności. 3. Zamawiający zastrzega także możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy: a) na skutek zmiany przepisów prawa w oparciu o które realizowana będzie Umowa, w zakresie dostosowującym przedmiot umowy do obowiązujących przepisów prawa; b) poprzez dostarczenie innego modelu zaoferowanych mebli jeśli zaoferowane przez Wykonawcę meble zostały wycofane ze sprzedaży, zaprzestano ich produkcji lub brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego produktu pod warunkiem iż parametry techniczne nie są gorsze (identyczne lub lepsze) od pierwotnie zaoferowanych a cena pozostaje bez zmian, 4. Zmiany postanowień zawartej Umowy mogą być dokonywane w zakresie zmiany miejsca dostawy mebli (w obrębie lokalizacji wskazanej w pkt. 3.1. SIWZ), wynikłej w szczególności ze zmian organizacyjnych Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1 Stosownie do postanowień art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) realizujemy obowiązek informacyjny. Przetwarzanie danych osobowych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, odbywa się zgodnie z zapisami podpisanej pomiędzy Województwem Podkarpackim, a Podkarpackim Centrum Innowacji Sp. z o.o. Umowy o dofinansowanie Projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 "Podkarpackie Centrum Innowacji" nr RPPK.01.02.00-18-0085/17-00. Jej zapisy stanowią, że: 2 Administratorem danych osobowych w ramach zbioru: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, dalej „zbiór danych RPO WP 2014-2020”, jest Zarząd Województwa Podkarpackiego - pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, z siedzibą: 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4. 3 Osobą wyznaczoną do kontaktu przez Administratora w związku z przetwarzaniem danych osobowych w ramach zbioru danych osobowych RPO WP 2014-2020 jest: Inspektor Ochrony Danych. Punkt kontaktowy: al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, telefon kontaktowy: 17 74 767 09, adres e-mail: iod@podkarpackie.pl. Do Inspektora Ochrony Danych należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora, wynikające z RODO. 4 Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o., będąca w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiającym, jest podmiotem przetwarzającym, dalej „Podmiot Przetwarzający”, w/w dane na podstawie Umowy o dofinansowanie Projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 "Podkarpackie Centrum Innowacji" nr RPPK.01.02.00-18-0085/17-00. 5 Osobą wyznaczoną do kontaktu przez Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o. w związku z przetwarzaniem danych osobowych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie zapewnienia zgodności przetwarzania danych osobowych, jest: Inspektor Ochrony Danych, ul. T. Lenartowicza 4, 35-051 Rzeszów, adres e-mail: iod@pcinn.org. Do Inspektora Ochrony Danych należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania przez Podmiot Przetwarzający danych osobowych, wynikające z RODO. 6 Podstawą przetwarzania danych osobowych w zakresie zbioru danych RPO WP 2014-2020 jest art. 6 ust. 1 lit. c) i e) oraz art. 9 ust. 2 lit. g) RODO, w związku z przepisami: Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz.Urz. UE L 347 z 20.12.2013, str. 320, z późn. zm.), dalej „Rozporządzenie ogólne”; ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz.U.2018.1431, z późn. zm.), „dalej ustawa wdrożeniowa”. 7 Podmiot Przetwarzający zapewnienia wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie danych w ramach zbioru danych RPO WP 2014-2020 spełniało wymogi RODO i chroniło prawa osób, których dane osobowe dotyczą. 8 Celem przetwarzania danych osobowych jest: aplikowanie o środki unijne i realizacja projektów, w szczególności: potwierdzanie kwalifikowalności wydatków, udzielanie wsparcia uczestnikom projektów, ewaluacja, monitoring, kontrola, audyt, sprawozdawczość oraz działania informacyjno-promocyjne, w tym zapewnienie realizacji obowiązku informacyjnego dotyczącego przekazywania do publicznej wiadomości informacji o podmiotach uzyskujących finansowanie - w ramach RPO WP 2014-2020. 9 Dane osobowe, o których mowa w pkt. 1, mogą zostać udostępnione, m.in. podmiotom dokonującym oceny, ekspertyzy, jak również podmiotom zaangażowanym, w szczególności w: proces audytu, ewaluacji i kontroli Programu – zgodnie z nałożonymi na Instytucję Zarządzającą obowiązkami na podstawie m.in.: rozporządzenia ogólnego i ustawy wdrożeniowej. 10 Dane osobowe przetwarzane w zbiorze danych RPOWP 2014-2020 nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowych. 11 Osoba, której dane osobowe Podmiot Przetwarzający przetwarza w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, ma prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b i d RODO, zgodnie z którym nie jest możliwe usunięcie danych osobowych niezbędnych, w szczególności do: wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego; celów archiwalnych w interesie publicznym, jak również mając na uwadze cel i podstawę prawną przetwarzania danych w ramach RPO WP 2014-2020, osobie której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo do usunięcia albo przenoszenia tych danych. 12 Osoba, której dane osobowe są przetwarzane w ramach RPO WP 2014-2020 ma prawo skorzystać z przysługujących jej uprawnień, o których mowa w pkt 11 - w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. 13 Dane osobowe, o których mowa w pkt. 1, będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 30 dni roboczych od dnia zakończenia obowiązywania okresu archiwizowania danych, o którym mowa w art. 140 ust. 1 rozporządzenia ogólnego oraz art. 23 ust. 3 ustawy wdrożeniowej lub od dnia wygaśnięcia zobowiązań wynikających z innego przepisu prawa, w tym ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2019 r., poz. 553, z późn. zm.), o ile przetwarzanie powierzonych do przetwarzania danych osobowych jest niezbędne do spełnienia obowiązku wynikającego z tego przepisu prawa. 14 Każda osoba, której dane osobowe dotyczą ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych, z siedzibą: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2. 15 Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. ustawy. 16 W oparciu o dane osobowe przetwarzane w ramach RPO WP 2014-2020 nie będą podejmowane wobec osób, których dane dotyczą zautomatyzowane decyzje, w tym decyzje będące wynikiem profilowania. 17 Dane osobowe przetwarzane w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne pochodzą od osób, których dane dotyczą, lub mogą być wtórnie przetwarzane (pozyskane w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą) – z zastrzeżeniem zapewnienia prawidłowej ochrony danych osobowych oraz zapewnienia obowiązku informacyjnego określonego w art. 13 i 14 RODO.

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres Gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)