GuidZP400 |
57e4c14f-a24e-404c-beb1-05d34d3e235e
|
Biuletyn |
558808-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Lubelskie w Lublinie
|
Regon |
27668200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-117
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
081 5325001 w. 13,
|
Zamawiajacy fax |
815 321 743
|
Zamawiajacy email |
kancelaria@muzeumlubelskie.pl,
|
Adres strony url |
https://www.muzeumlubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
rogram Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 VIII Oś priorytetowa (działanie 8.1) Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwoju zasobów kultury
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.muzeumlubelskie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.muzeumlubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna- oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego/wysłać na adres wskazany poniżej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Lubelskie w Lublinie, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa aplikacji interaktywnych dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie wraz z ich instalacją oraz uruchomieniem w ramach projektu współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 VIII Oś priorytetowa (działanie 8.1) Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwoju zasobów kultury pn. „Muzeum Lubelskie – ochrona dziedzictwa przeszłości i nowe wyzwania przyszłości: edukacja, nauka, innowacyjność, promocja regionu, turystyka” nr POIS.08.01.00-00-0073/17
|
Numer referencyjny |
1/D/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa aplikacji interaktywnych dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie wraz z ich instalacją oraz uruchomieniem w ramach projektu współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 VIII Oś priorytetowa (działanie 8.1) Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwoju zasobów kultury pn. „Muzeum Lubelskie – ochrona dziedzictwa przeszłości i nowe wyzwania przyszłości: edukacja, nauka, innowacyjność, promocja regionu, turystyka” nr POIS.08.01.00-00-0073/17
2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w “Opisie Przedmiotu Zamówienia”.
3. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznana będzie oferta na dostawę aplikacji posiadających co najmniej te same cechy i parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w Opisie przedmiotu zamówienia.
4. Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący integralną część SIWZ uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, jest dostosowany do zidentyfikowanych potrzeb osób z niepełnosprawnościami i zgodny z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartego na ośmiu regułach: 1. użyteczność dla osób o różnej sprawności, 2. elastyczności w użytkowaniu, 3. prostym i intuicyjnym użytkowaniu, 4. czytelnym informacjom, 5. tolerancji na błędy, 6. wygodnym użytkowaniu bez wysiłku, 7. wielkości i przestrzeni odpowiedniej dla dostępu i użytkowania, 8. percepcji równości.
Dla osób z poszczególnymi rodzajami niepełnosprawności aplikacje muszą zapewniać:
1) dla osób niedowidzących - każda z aplikacji (biorąc pod uwagę możliwości wynikające z prezentowanej treści) musi dawać możliwość powiększenia czcionek oraz wybór kontrastowego tła – za pomocą ustandaryzowanych przycisków: AAA, A A A
2) dla osób niewidomych - każda z aplikacji (uwzględniając możliwości wynikające z prezentowanej treści) musi dawać możliwość zamieszczenia aktywnego kodu QR, który umożliwi użytkownikowi po zeskanowaniu dostęp do przygotowanych treści.
3) dla osób niedosłyszących - możliwość wybrania napisów w różnych językach przy każdym filmie oraz możliwość wybrania tłumaczenia na język migowy przy każdym filmie za pomocą ikony „migające dłonie” (stworzenie funkcjonalności w aplikacji, same filmy z miganiem będą wyprodukowane w innym czasie).
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-10-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
Zdolności technicznej lub zawodowej;
Minimalne warunki dotyczące:
Doświadczenia wykonawcy:
Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwóch zamówień polegających na dostawie, instalacji i uruchomieniu aplikacji interaktywnych w przestrzeniach użyteczności publicznej o charakterze edukacyjnym i oświadczenie, że zamówienia te zostały wykonane należycie.
Osób zdolnych do wykonania zamówienia
1) dysponowanie minimum 1 osobą - Specjalistą ds. oprogramowania. Osoba ta winna posiadać wykształcenie wyższe informatyczne i doświadczenie obejmujące przygotowanie w zakresie co najmniej 2 zamówień - dostaw oprogramowania do aplikacji interaktywnych o charakterze edukacyjnym w przestrzeniach użyteczności publicznej.
2) dysponowanie minimum 1 osobą - Grafikiem do kontentów multimedialnych. Osoba ta winna posiadać doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej 2 zamówień obejmujących przygotowanie projektów graficznych lub animacji multimedialnych 2D i 3D.
3) dysponowanie minimum 1 osobą - Project manager. Osoba ta winna posiadać doświadczenie obejmujące kierowanie co najmniej 2 zamówieniami obejmującymi dostawę aplikacji interaktywnych o charakterze edukacyjnym w przestrzeniach użyteczności publicznej.
Spełnianie w/w warunków Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia (wzór załącznik B).
W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
UWAGA!
Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci (Zgodnie z wyrokiem KIO2213/11).
Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13)-22) ustawy pzp i w pkt VI.1.1)-2) SIWZ.
UWAGA:
Zgodnie z wyrokiem Trybunału nr C-387/14 z dnia 4 maja 2017 „Artykuł 51 dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi w związku z art. 2 tej dyrektywy należy interpretować w ten sposób, że stoi on na przeszkodzie temu, by po upływie terminu zgłoszeń do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca przekazał instytucji zamawiającej, w celu wykazania, że spełnia on warunki uczestnictwa w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, dokumenty, których nie zawierała jego pierwotna oferta, takie jak umowa zamówienia zrealizowanego przez podmiot trzeci oraz jego zobowiązanie do oddania do dyspozycji tego wykonawcy zdolności i środków niezbędnych do realizacji rozpatrywanego zamówienia.”
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty:
ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT)
zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów.
w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
Uwaga !
W celu weryfikacji prawidłowości podpisania oferty lub innych oświadczeń lub dokumentów Zamawiający prosi o dołączenie do oferty dokumentów (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem), z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności powyższych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych (w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2017 poz.570) Zamawiający pobierze je samodzielnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na:
1) zmianie wynagrodzenia umowy w przypadku, gdy zmianie uległy stawki podatku VAT - wynagrodzenie, ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie;
2) zmianie terminu realizacji Umowy określonego w § 2 ust. 1, w przypadku wystąpienia okoliczności mających bezpośredni wpływ na realizację Przedmiotu Umowy i stanowiących przeszkodę w jego realizacji (np. wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, wydłużenie terminu realizacji umowy z Wykonawcą robót budowlanych, konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej urządzeń, awarie, wprowadzanie zmian do przedmiotu umowy na podstawie art.144 ust.1 pkt.6 ustawy PZP), jeżeli te okoliczności nie są zawinione przez Wykonawcę – termin może ulec zmianie o czas odpowiadający wpływowi tych przeszkód na czas niezbędny na ukończenie przedmiotu zamówienia,
3) zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka: a) wynika z konieczności dostosowania sposobu wykonania umowy do obowiązujących przepisów prawa lub warunków bezpieczeństwa, b) jest uzasadniona ze względów technicznych, w tym wynika z przeprowadzonego nadzoru Wykonawcy systemu sterowania ekspozycją, w szczególności gdy konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w OPZ, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
4) Zmianach osobowych - zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ. W przypadku specjalisty d/s oprogramowania i grafika do kontentów multimedialnych wskazane osoby powinny posiadać doświadczenie punktowane nie gorzej niż osoby wskazane w ofercie (zgodnie z kryteriami oceny ofert).
5) zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy pzp, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
6) rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
7) powierzeniu podwykonawcy realizacji części zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie wskazał części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy,
|
IV 4 4 data |
2020-07-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
I. Porozumiewanie się: 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać do Zamawiającego: - za pomocą telefaksu na nr 81-81 532 17 43 - drogą elektroniczną na e-mail: kancelaria@muzeumlubelskie.pl - pisemnie na adres – Muzeum Lubelskie w Lublinie, 20 - 117 Lublin, ul. Zamkowa 9, (I piętro) – Kancelaria (czynna w godzinach: poniedziałek-piątek, 7:30-15:30) . Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: - w zakresie przedmiotu zamówienia: p. Ryszard Kuźniar – Zastępca Dyrektora ds. Administracyjnych ul. Zamkowa 9, Lublin, pokój nr 34, e-mail: kancelaria@muzeumlubelskie.pl, p. Barbara Rybkowska, e-mail: kancelaria@muzeumlubelskie.pl - w zakresie procedury: p. Renata Bieńko, e-mail: kancelaria@muzeumlubelskie.pl. II. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert 1) cena – waga kryterium 60 %. Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
1) cena najtańszej oferty : Cena oferty badanej × 10=PC
2) udzielony okres gwarancji jakości – waga kryterium 10%
Minimalny okres gwarancji jakości wynosi 12 miesiące od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru.
Oferty z okresem gwarancji jakości równym 12 miesiące od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru - otrzymają liczbę punktów PG =0 pkt
Oferty z okresem gwarancji jakości równym 24 miesiące lub więcej od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru - otrzymają liczbę punktów PG =10 pkt
W przypadku nie wskazania okresu przy oferowanej gwarancji jakości Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres gwarancji tj. 12 miesięcy od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru.
3. Doświadczenie osoby kluczowej dla realizacji zadania (specjalisty ds. oprogramowania) - znaczenie kryterium 15 %
Punktowane będzie doświadczenie specjalisty ds. oprogramowania w pełnieniu tej funkcji podczas realizacji zamówień polegających na przygotowaniu oprogramowania do aplikacji multimedialnych dla obiektów kultury.
Oferty bez wskazania doświadczenia określonego powyżej otrzymają liczbę punktów PSO= 0
- podczas realizacji 1 zamówienia otrzymają liczbę punktów PSO= 4
- podczas realizacji 2 zamówień otrzymają punktów PSO=6
- podczas realizacji 3 lub więcej zamówień – otrzymają punktów PSO=10
4. Doświadczenie osoby kluczowej dla realizacji zadania (grafika do kontentów multimedialnych) - znaczenie kryterium 15 %
Punktowane będzie doświadczenie grafika do kontentów multimedialnych w pełnieniu tej funkcji podczas realizacji zamówień polegających na przygotowaniu projektów graficznych lub animacji multimedialnych 2D i 3D do aplikacji multimedialnych dla obiektów kultury.
Oferty bez wskazania doświadczenia określonego powyżej otrzymają liczbę punktów PGK= 0
- podczas realizacji 1 zamówienia otrzymają liczbę punktów PGK= 4
- podczas realizacji 2 zamówień otrzymają punktów PGK=6
- podczas realizacji 3 lub więcej zamówień – otrzymają punktów PGK=10
UWAGA: W kryterium oceny ofert określonym w pkt 3 i 4 muszą zostać wskazane te same osoby co w pkt V. 2. 1) i 2) SIWZ.
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru: P= PCx60% + PGx10 %+PSOx15%+PGKx15%
III.
1. Od Wykonawcy, któremu zostanie przyznane zamówienie, Zamawiający będzie żądał złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym.
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 299).
3. Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie zabezpieczenia w innej formie.
4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy złożyć przed podpisaniem umowy.
5. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza ustanowić zabezpieczenie w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia, tego rodzaju gwarancja/poręczenie musi spełniać następujące wymagania: musi być nieodwołalna, bezwarunkowa, płatna na każde żądanie, zawierać zapisy dotyczące możliwości wypłaty kwoty zabezpieczenia.
7. Ponadto przed ustanowieniem zabezpieczenia w formie tego rodzaju gwarancji, treść gwarancji musi zostać uprzednio zaakceptowana przez Zamawiającego.
8. Zabezpieczenie ma za zadanie zagwarantować należyte wykonanie przez Wykonawcę Przedmiotu Umowy oraz służy do pokrycia wszelkich roszczeń Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przez Wykonawcę Przedmiotu Umowy, w tym roszczeń Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady.
IV. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert;
Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego/ wysłać na adres – Muzeum Lubelskie w Lublinie, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin do dnia 15.07.2020 r. do godz. 10.00
Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego - Muzeum Lubelskie w Lublinie, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin w dniu 15.07.2020 r. o godz. 10.30.
|