Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Józefa Chełmońskiego w Łowiczu

Data publikacji 2020-07-07
Data zakończenia 2020-07-15 00:00:00
Instytucja I Liceum Ogólnokształcące im. Józefa Chełmońskiego w Łowiczu
Miejscowość Łowicz
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 558980-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w następującym zakresie:
1.1.1. Zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem 11 kompletów,
1.1.2. Laptopy z oprogramowaniem 11 sztuk,
1.1.3. Serwer 1 szt.,
1.1.4. Drukujące urządzenie wielofunkcyjne laser kolor A3 1 szt.,
1.1.5. Przenośne dyski SSD 2 szt.,
1.1.6. Szafa serwerowa rack 1 szt.,
1.1.7. Punkt dostępowy/wzmacniacz sygnału 2 szt.,
1.1.8. Przełącznik/switch programowalny 2 szt.,
1.1.9. Serwer NAS z dwoma dyskami 1 szt.,
1.1.10. Zasilacz awaryjny 1 szt.,
1.1.11. Zasilacz awaryjny dla serwera 1 szt.,
1.1.12. Głośniki komputerowe 1 kpl.
1.1.13. Monitor interaktywny 86” 1 szt.,
1.1.14. Projektor multimedialny - interaktywny 1 szt.
2. Miejsce dostawy:
I Liceum Ogólnokształcące
im. Józefa Chełmońskiego w Łowiczu
ul. Bonifraterska 3
99-400 Łowicz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c0aa8003-97be-42c2-a8cb-eb2f4620548a
Biuletyn 558980-N-2020
Zamawiajacy nazwa I Liceum Ogólnokształcące im. Józefa Chełmońskiego w Łowiczu
Regon 00020448700000
Zamawiajacy adres ulica Bonifraterska
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Łowicz
Zamawiajacy kod pocztowy 99-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 468374200, 468374200
Zamawiajacy fax 468374200
Zamawiajacy email lochelmon1@op.pl, justynamonka@op.pl
Adres strony url ilowlowiczu.bip.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Przeprowadza wspolnie podmiot list Nie dotyczy
Informacje dodatkowe zamawiajacy Nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny szkoła
Wspolne udzielanie zamowienia Nie dotyczy.
Dostep dokumentow zamowienia Ogłoszenie o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami będą umieszczone na stronie internetowej wskazanej poniżej.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja ilowlowiczu.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w sekretariacie na I piętrze I Liceum Ogólnokształcącego im. Józefa Chełmońskiego w Łowiczu, ul. Bonifraterska 3, 99-400 Łowicz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Józefa Chełmońskiego w Łowiczu
Numer referencyjny ILO.21.3.2020
Rodzaj zamowienia 1
Zastrzega prawo grup czesci Nie dotyczy.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Nie dotyczy.
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w następującym zakresie: 1.1.1. Zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem 11 kompletów, 1.1.2. Laptopy z oprogramowaniem 11 sztuk, 1.1.3. Serwer 1 szt., 1.1.4. Drukujące urządzenie wielofunkcyjne laser kolor A3 1 szt., 1.1.5. Przenośne dyski SSD 2 szt., 1.1.6. Szafa serwerowa rack 1 szt., 1.1.7. Punkt dostępowy/wzmacniacz sygnału 2 szt., 1.1.8. Przełącznik/switch programowalny 2 szt., 1.1.9. Serwer NAS z dwoma dyskami 1 szt., 1.1.10. Zasilacz awaryjny 1 szt., 1.1.11. Zasilacz awaryjny dla serwera 1 szt., 1.1.12. Głośniki komputerowe 1 kpl. 1.1.13. Monitor interaktywny 86” 1 szt., 1.1.14. Projektor multimedialny - interaktywny 1 szt. 2. Miejsce dostawy: I Liceum Ogólnokształcące im. Józefa Chełmońskiego w Łowiczu ul. Bonifraterska 3 99-400 Łowicz.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 2 dostawy, których zakres obejmował: komputery i/lub serwery, każda dostawa w ramach odrębnego kontraktu, o wartości ww. sprzętu w ramach każdej z dostaw minimum 100 000,00 zł brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na potencjał innych podmiotów, warunek, o którym mowa powyżej, zostanie spełniony wyłącznie jeżeli co najmniej jeden z tych podmiotów w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 2 dostawy, których zakres obejmował: komputery i/lub serwery, każda dostawa w ramach odrębnego kontraktu, o wartości ww. sprzętu w ramach każdej z dostaw minimum 100 000,00 zł brutto. Jeśli wartości dostaw zostaną podane przez Wykonawcę w walutach innych niż PLN, Zamawiający przeliczy je na PLN przyjmując średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs tej waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten powinien zawierać w szczególności następujące informacje: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów przy wykonywaniu zamówienia, - zakres i okres udziału podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powołuje, przy wykonywaniu zamówienia. 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów (jeżeli zamawiający nie może pozyskać tych informacji z ogólnodostępnych, bezpłatnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 poz. 700 z późn. zm.). Jeżeli ww. osoby/osoba działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono obejmować umocowanie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć dokumenty, z których będzie wynikać, że osoby/osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentacji Wykonawcy w dacie jego udzielania. 4. Powyższe postanowienia dotyczą również Wykonawców mających siedzibą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Wadium Nie dotyczy.
Przewiduje udzielenie zaliczek Nie dotyczy.
Znaczenie warunkow wykonawcow Nie dotyczy. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Nie dotyczy. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Nie dotyczy. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona Nie dotyczy.
Elementy aukcji elektronicznej Nie dotyczy.
Informaje udostepnione wykonawcom Nie dotyczy.
Informaje przebiegu aukcji Nie dotyczy.
Warunki do licytacji Nie dotyczy.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Nie dotyczy.
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Nie dotyczy.
Warunki zamkniecia aukcji Nie dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 1 etapy negocjacji Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 1 dodatkowe informacje Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 2 wstepny harmonogram Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 2 EtapyDialogu Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 2 DodatkoweInformacje Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 3 DodatkoweInfo Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 4 6 Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 4 7 Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 4 8 Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 4 9 Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 4 12 Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 4 13 Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV IstotnePostanowienia Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 4 14 Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej z Wykonawcą umowy w stosunku do treści oferty, na której podstawie dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji wystąpienia okoliczności określonych w ust. 2 - 3 oraz w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Strony mają prawo do zmiany rodzaju rozwiązań technicznych lub parametrów zaoferowanych w ofercie: 1) w przypadku, gdy parametry techniczne urządzeń będą korzystniejsze dla Zamawiającego niż zaoferowane w ofercie, będą spełniały wymagania określone w SIWZ, a cena nie ulegnie zmianie, 2) w przypadku pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji umożliwiającego uzyskanie lepszej jakości, lub podniesienie walorów użytkowych, a cena nie ulegnie zmianie, 3) w przypadku konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, lub wycofanie urządzeń wskazanych w ofercie z dystrybucji. 3. Strony mają prawo do przedłużenia terminu realizacji Umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone jego dotrzymanie, w szczególności w następujących sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji Umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, 2) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności związanych z wykonaniem Przedmiotu Umowy lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji publicznej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 3) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Przez pojęcie siły wyższej strony uznają wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, którego wystąpienie jest niezależne od stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności za siłę wyższą uznaje się: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki, które uniemożliwiają wykonywanie przedmiotu umowy. 4. Jeżeli Strona uważa się za uprawnioną do żądania zmiany Umowy na podstawie wskazanej w niniejszej Umowie, zobowiązana jest do przekazania drugiej Stronie wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 5. Strona zobowiązana jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 4., wszelkich dokumentów oraz informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 6. W terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, Strona powiadomi drugą Stronę o akceptacji żądania zmiany Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 7. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy.
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy.
IV 4 4 data 2020-07-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)