GuidZP400 |
d11634ec-fc72-453c-9d98-810a10f5745c
|
Biuletyn |
559030-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
|
Regon |
12122900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
gen. Sylwestra Kaliskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-908
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48261837865,
|
Zamawiajacy fax |
+48261839723
|
Zamawiajacy email |
dzp@wat.edu.pl,
|
Adres strony url |
WWW.WAT.EDU.PL
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
UCZELNIA PUBLICZNA
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://wat.ezamawiajacy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://wat.ezamawiajacy.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej: https://wat.ezamawiajacy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres Zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, z dopiskiem „Dział Zamówień Publicznych"
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://wat.ezamawiajacy.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ PROFESJONALNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH I ŚRODKÓW MYJĄCYCH
|
Numer referencyjny |
75/DZZ/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
DLA ZAD. 1
Dostawa preparatów do mycia, prania, szorowania, nabłyszczania, czyszczenia i konserwacji różnego typu i do różnych powierzchni.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3 do SIWZ.
DLA ZAD. 2
Dostawa profesjonalnych komponentów/ koncentratów myjących/ myjąco-dezynfekujących
do maszynowego mycia naczyń/pieców konwekcyjno-parowych/odkamieniania zmywarek i kotłów elektrycznych/do ręcznego mycia naczyń w zakładach zbiorowego żywienia.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3A do SIWZ.
DLA ZAD. 3
Dostawa czyściw różnego rodzaju oraz artykułów do ręcznego użytkowania w zakładach zbiorowego żywienia.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3B do SIWZ.
ZADANIE NR 1,2,3
Nazwę producenta i pełne oznaczenie produktu oferowanego w kolumnie 11 „Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia” wypełniają obowiązkowo wszyscy wykonawcy.
ZADANIE NR 2
Pozycje 1-19, 23-27 muszą pochodzić od tego samego producenta ze względu na kompatybilność oferowanych środków z systemem dozującym, przeprowadzaniem szkoleń oraz wdrażaniem procedur.
ZADANIE NR 3
Do poz. 1-28 – Wykonawca dołączy do oferty karty katalogowe / karty produktu / karty charakterystyki sporządzone przez producenta/ dystrybutora zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zawierające wszystkie dane techniczne (dokładny opis), umożliwiające porównanie danego przedmiotu z parametrami określonymi w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” wskazanymi przez Zamawiającego,
Do poz. 18 – Wykonawca dołączy atest PZH,
Do poz. 15 – Wykonawca dołączy aktualne pozwolenie na obrót produktem biobójczym dot. zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
termin wykonania - sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od podpisania umowy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
4) W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga załączenia do oferty aktualnych dokumentów:
Dot. zad. 1, 2 i 3 – informacja
Nazwę producenta i pełne oznaczenie produktu oferowanego w kolumnie 11 „Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia” wypełniają wszyscy Wykonawcy.
Dot. zad. 2 - warunek
Pozycje 1-19, 23-27 muszą pochodzić od tego samego producenta ze względu na kompatybilność oferowanych środków z systemem dozującym, przeprowadzaniem szkoleń oraz wdrażaniem procedur.
Dot. zad. 3 - warunek
a) Do poz. 1-28 – Wykonawca dołączy do oferty karty katalogowe / karty produktu / karty charakterystyki sporządzone przez producenta/ dystrybutora zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zawierające wszystkie dane techniczne (dokładny opis), umożliwiające porównanie danego przedmiotu z parametrami określonymi w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” wskazanymi przez Zamawiającego,
b) Do poz. 18 – Wykonawca dołączy atest PZH,
c) Do poz. 15 – Wykonawca dołączy aktualne pozwolenie na obrót produktem biobójczym dot. zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
OFERTA SKŁADANA W FORMIE PISEMNEJ
Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać:
a) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ;
b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ;
c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 i/lub 3A i/lub 3B do SIWZ;
d) Opis przedmiotu równoważnego, jeżeli taki wykonawca proponuje, umożliwiający jego porównanie z parametrami wskazanymi przez Zamawiającego w odpowiedniej pozycji Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia;
e) Dla zadania nr 3
Do poz. 1-28 – karty katalogowe / karty produktu / karty charakterystyki sporządzone przez producenta/ dystrybutora zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zawierające wszystkie dane techniczne (dokładny opis), umożliwiające porównanie danego przedmiotu z parametrami określonymi w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” wskazanymi przez Zamawiającego,
Do poz. 18 – atest PZH,
Do poz. 15 – aktualne pozwolenie na obrót produktem biobójczym dot. zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
f) Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą;
OFERTA SKŁADANA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ
11.16. Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty:
a) Formularz ofertowy;
b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ;
c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 3 i/lub 3A i/lub 3B do SIWZ;
d) Dla zadania nr 3
Do poz. 1-28 – karty katalogowe / karty produktu / karty charakterystyki sporządzone przez producenta/ dystrybutora zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zawierające wszystkie dane techniczne (dokładny opis), umożliwiające porównanie danego przedmiotu z parametrami określonymi w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” wskazanymi przez Zamawiającego,
Do poz. 18 – atest PZH,
Do poz. 15 – aktualne pozwolenie na obrót produktem biobójczym dot. zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
e) Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą
- oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do jego udzielenia lub kopia poświadczona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza.
f) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa regulująca współpracę, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność;
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentu do wysokości wartości umowy określonej w § 2 ust.1 umowy.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany w trakcie realizacji umowy w zakresie:
1) zmiany nazwy handlowej dostarczonego przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że dostarczony przedmiot zamówienia jest tożsamy z przedmiotem zamówienia zaoferowanym w umowie. Na potwierdzenie zostanie dołączony dokument stwierdzający, że oprócz zmiany handlowej nie nastąpiła zmiana asortymentu pod względem składu i jakości przedmiotu zamówienia, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy,
2) zmiany przedmiotu zamówienia pod warunkiem wycofania z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji objętego umową przedmiotu zamówienia i zastąpienie go produktem tego samego producenta, o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych korzystniejszych dla Zamawiającego. W przypadku, gdy producent nie posiada w swojej ofercie innego produktu, lub produktu spełniającego wymagania Zamawiającego, Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może zaproponować produkt innego producenta, o lepszych parametrach jakościowych od wykazanych w załączniku do umowy, korzystniejszych dla Zamawiającego. Podstawą do wprowadzenia zmiany będzie oświadczenie producenta/oficjalnego dystrybutora o wycofaniu z produkcji objętego umową przedmiotu zamówienia,
z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy.
3. Zmiany do umowy nie mogą obejmować zmian cen jednostkowych przedmiotu zamówienia.
4. Zamówienia cząstkowe będą wynikały z bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku konieczności zmniejszenia dostaw, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie dostarczony przedmiot zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.
5. Zamówienia cząstkowe będą składane w formie określonej w § 4 ust. 1, w której wyszczególnione zostaną: asortyment, ilość bądź wielkości zamawianego przedmiotu.
6. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, Strony przewidują zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT, z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzanie aneksu do umowy.
7. W przypadku niezrealizowania wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, Strony przewidują możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy, do czasu zrealizowania wartościowego pozostałej części kwoty przeznaczonej do zapłaty za wykonanie przedmiotu umowy z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. Zawarcie aneksu nastąpi przed upływem terminu 12 m-cy.
|
IV 4 4 data |
2020-07-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa; administrator danych powołał inspektora ochrony danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wat.edu.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy 75/DZZ/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych; odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://wat.ezamawiajacy.pl; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.) − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.) − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa preparatów do mycia, prania, szorowania, nabłyszczania, czyszczenia i konserwacji różnego typu i do różnych powierzchni.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW MYJĄCO - DEZYNFEKUJĄCYCH I DOZOWNIKÓW WRAZ Z MONTAŻEM CENTRALNEGO SYSTEMU DOZOWANIA W MIEJSCACH ŻYWIENIA ZBIOROWEGO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa profesjonalnych komponentów/ koncentratów myjących/ myjąco-dezynfekujących
do maszynowego mycia naczyń/pieców konwekcyjno-parowych/odkamieniania zmywarek i kotłów elektrycznych/do ręcznego mycia naczyń w zakładach zbiorowego żywienia.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA PROFESJONALNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH PRZEZNACZONYCH DO ZBIOROWEGO ŻYWIENIA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa czyściw różnego rodzaju oraz artykułów do ręcznego użytkowania w zakładach zbiorowego żywienia.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3B do SIWZ.
|
| |