Dostawę różnego wyposażenia z podziałem na dwa zadania. ZADANIE 1 Dostawa wyposażenia biura ZADANIE 2 Dostawa wyposażenia pralni Znak postępowania: ZP-65/WZŻ/2020.

Data publikacji 2020-07-07
Data zakończenia 2020-07-15 00:00:00
Instytucja Wrocławski Zespół Żłobków
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 558841-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa różnego wyposażenia z podziałem na dwa zadania.
ZADANIE 1 Dostawa wyposażenia biura
ZADANIE 2 Dostawa wyposażenia pralni
Znak postępowania: ZP-65/WZŻ/2020.


2.1.2.Dostawa – zadanie nr 1
2.1.2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do:
Żłobka nr 16 ul. Sygnałowa 23, Wrocław,
2.1.3.Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2.1. do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy.
2.1.4. Zasady (warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy.
2.2.Dostawa – zadanie nr 2
2.2.1. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do:
Żłobka nr 16 ul. Sygnałowa 23, Wrocław,
2.2.2.Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2.2. do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy.
2.2.3. Zasady (warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy.
2.4. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenie sprzętów AGD nie są dla wykonawców wiążące, mają jedynie charakter pomocniczy. W wypadku użytych w opisie nazw Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów „równoważnych”, gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe lub lepsze niż konkretny produkt wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4f98fcb7-2982-4de7-8c0b-848fff8cd1a5
Biuletyn 558841-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wrocławski Zespół Żłobków
Regon 02154505100000
Zamawiajacy adres ulica Fabryczna
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-609
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 4871 718 6246,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email przetargi@wzz.wroc.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na Projekt pt.: „Mamo, tato wróć do pracy” (nr wniosku RPDS.08.04.01-02-0129/19) realizowany przez Gminę Wrocław / Wrocławski Zespół Żłobków współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.wzz.wroc.pl)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej danymi Wykonawcy w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15 53-609 Wrocław Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę różnego wyposażenia z podziałem na dwa zadania. ZADANIE 1 Dostawa wyposażenia biura ZADANIE 2 Dostawa wyposażenia pralni Znak postępowania: ZP-65/WZŻ/2020.
Numer referencyjny ZP-65/WZŻ/2020.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa różnego wyposażenia z podziałem na dwa zadania. ZADANIE 1 Dostawa wyposażenia biura ZADANIE 2 Dostawa wyposażenia pralni Znak postępowania: ZP-65/WZŻ/2020. 2.1.2.Dostawa – zadanie nr 1 2.1.2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do: Żłobka nr 16 ul. Sygnałowa 23, Wrocław, 2.1.3.Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2.1. do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 2.1.4. Zasady (warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy. 2.2.Dostawa – zadanie nr 2 2.2.1. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do: Żłobka nr 16 ul. Sygnałowa 23, Wrocław, 2.2.2.Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2.2. do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 2.2.3. Zasady (warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy. 2.4. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenie sprzętów AGD nie są dla wykonawców wiążące, mają jedynie charakter pomocniczy. W wypadku użytych w opisie nazw Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów „równoważnych”, gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe lub lepsze niż konkretny produkt wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-08-21T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana niniejszej umowy może nastąpić na warunkach w niej określonych na piśmie pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: 1)gdy urządzenia których dostarczanie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępne na rynku z powodu zaprzestania ich produkcji, pod warunkiem, że zamienne urządzenia spełniają wymagania zawarte w SIWZ dotyczące przedmiotu zamówienia oraz pod warunkiem, ze cena nie ulega podwyższeniu, 3.Zmiany osób przewidzianych do współpracy, wskazanych w §9. Zmiana ta nie wymaga aneksu lecz pisemnego zawiadomienia Stron umowy.
IV 4 4 data 2020-07-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawę różnego wyposażenia z podziałem na dwa zadania. ZADANIE 1 Dostawa wyposażenia biura ZADANIE 2 Dostawa wyposażenia pralni Znak postępowania: ZP-65/WZŻ/2020
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawa różnego wyposażenia z podziałem na dwa zadania. ZADANIE 1 Dostawa wyposażenia biura ZADANIE 2 Dostawa wyposażenia pralni Znak postępowania: ZP-65/WZŻ/2020. 2.1.2.Dostawa – zadanie nr 1 2.1.2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do: Żłobka nr 16 ul. Sygnałowa 23, Wrocław, 2.1.3.Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2.1. do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 2.1.4. Zasady (warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy. WIESZAK ŚCIENNY Wymiary wieszaka:Wysokość:min.8cm Szerokość:100 -120cm Kolor:Szary (lub inny po uzgodnieniu z zamawiającym) Materiał:Aluminium/stal .Minimum 10 plastikowych haczyków.Posiada stabilne mocowanie pozwalające na powieszenie wieszaka na ścianie. SZT 7 "KOLOROWE TABLICE KORKOWE Wykonana z naturalnego barwionego korka. Min. osiem kolorów korka: niebieski, błękitny, czerwony, fioletowy, jasna zieleń, ciemna zieleń, żółty, pomarańczowy (wybór koloru po kontakcie z zamawiającym) Rama aluminiowa.Możliwość zawieszenia w pionie i poziomie.Zestaw do montażu na ścianie.Wymiar 200/100cm (+/-10%) " SZT 9 "KOLOROWE TABLICE KORKOWE Wykonana z naturalnego korka barwionego Min. osiem kolorów korka: niebieski, błękitny, czerwony, fioletowy, jasna zieleń, ciemna zieleń, żółty, pomarańczowy (wybór koloru po kontakcie z zamawiającym) Rama aluminiowa.Możliwość zawieszenia w pionie i poziomie.Zestaw do montażu na ścianie.Wymiar 100/80 cm(+/-10%) " SZT 9 "Gilotyna Funkcja ręcznego docisku papieru. Osłona zabezpieczająca Jednorazowe cięcie do 10 kartek 80g (+/-10%). Format A4 Listwa dociskowa. Min.3 linie cięcia: prosta (do 10 kartek80g)(+/-10%), falista i perforowana (do 3 kartek 80g).Posiada certyfikat jakości CE." SZT 1 "Gablota wykonana z profilu aluminiowego. Drzwiczki z pleksi z zamknięciem na zamek . Tył gabloty wzmocniony np.blachą ocynkowaną. Powierzchnia suchościeralno-magnetyczna. Rama wykonana z profilu aluminiowego w kolorze srebrnym, wykończona narożnikami w kolorze popielatym/srebrnym,czarnym. W zestawie: elementy mocujące, kluczyki. Do użytku wewnątrz budynków.Posiada certyfikat jakości CE. Wymiary; 120 x 90 cm(+/-10%)" SZT 1 "Szafka na kluczeMetalowa szafka na klucze w kolorze popielatym.Z mocowaniem do zawieszenia na ścianie. Szafka wyposażona w min. 50 haczyków na klucze . Wym. 23,5 x 6 x 36 cm (+/- 2cm).Posiada certyfikat jakości CE." SZT 2
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawę różnego wyposażenia z podziałem na dwa zadania. ZADANIE 1 Dostawa wyposażenia biura ZADANIE 2 Dostawa wyposażenia pralni Znak postępowania: ZP-65/WZŻ/2020.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawa różnego wyposażenia z podziałem na dwa zadania. 2.2.Dostawa – zadanie nr 2 2.2.1. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do: Żłobka nr 16 ul. Sygnałowa 23, Wrocław, 2.2.2.Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2.2. do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 2.2.3. Zasady (warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy. "POJEMNIK NA ODPADY Z POKRYWĄ UCHYLNĄ Bezdotykowy, automatycznie otwierany kosz na śmieci. Materiał: Wysokogatunkowy plastik, stal nierdzewna Kształt: Owalny Pojemność: min. 50L Wymiary: 41 x 29 x 72cm (+ 20cm z otwartą pokrywą) (+/- 5 cm dla każdego wymiaru) Waga: 6.0kg (+/-0,5kg) Niewidoczny montaż worka,Funkcja Open/Close, Zasilanie: 3 baterie R-14 Posiada certyfikat jakości CE." SZT 1 Taboret z chromowym stelażem nogi połączone kołem wysokość nóg 30-45 cm, siedzisko tapicerowane, w kolorze zielonym, średnica siedziska min.35 cm, nogi z zabezpieczeniami na końcach.Posiada certyfikat jakości CE. SZT 2 "Krzesło obrotowe tapicerowane, na kółkach jezdnych. Stablina podstawa min. pięcioramienna z czarnego tworzywa z nakładkami maskującymi w tworzywa, stelaż w kolorze czarnym. Z podłokietnikami regulowanymi, z tworzywa, w kształcie litery T. Wyprofilowana płyta siedziska o szerokości min. 500-510 mm i długości min.450-460 mm mm i oparcia odpowiednio do naturalnego wygięcia kręgosłupa i odcinka udowego kończyn dolnych. Ergonomicznie wyprofilowane siedzisko i oparcie dające możliwość regulacji stopnia podparcia kręgosłupa w części lędźwiowej. Regulacja wysokości siedziska w zakresie min 400 mm /licząc od podłogi/, regulacja wysokości oparcia oraz regulacja pochylenia oparcia do przodu i do tyłu. Regulacja oparcia za pomocą dźwigni, blokada oparcia w dowolnej pozycji, system powodujący blokadę oparcia po przypadkowym zwolnieniu dźwigni mechanizmu nie powodującego nagłego uderzenia w plecy. Podnośnik pneumatyczny do płynnej regulacji wysokości, Możliwość obrotu wokół osi pionowej o 360 stopni. Mechanizmy regulacji wysokości siedziska i pochylenia oparcia muszą być łatwo dostępne i proste w obsłudze oraz tak usytuowane, żeby regulację można było wykonać w pozycji siedzącej. Wymiary oparcia i siedziska, zapewniające wygodną pozycję ciała i swobodę ruchów, tapicerka z atestem niepalności w kolorach ciemnych np.: popiel, czarny, czarny. Posiada certyfikat jakości CE." SZT 1 "SUSZARKA NA PRANIE Min.24 metrów powierzchni suszenia,wyposażona w szerokie, aluminiowe linki.Kółka ułatwiające przenoszenie nawet z rozwieszonym praniem.Suszarka na pranie posiada blokadę skrzydeł dla łatwiejszego przechowywania. Jest także wyposażona w dodatkowe wieszaczki na drobną bieliznę czy skarpetki.Wymiary po rozłożeniu: 211 x 57 x 128cm(+/-5cm) Wymiary po złożeniu: 57 x 12 x 120cm (+/-5cm) Wykonana w oparciu o stal powlekaną.Posiada certyfikat jakości CE." SZT 1 "WÓZEK -WIESZAK DO WYPRASOWANYCH UBRAŃSzerokość podstawy : 75cm. (+/-5cm) Średnica profilu: 28mm (+/-3mm) Pokrycie: chrom galwaniczny.Materiał: stal Kolor: Chrom galwaniczny/ czarny/srebrny Wysokość (mm): 1100-1700 Długość (mm): min.1200 Szerokość (mm):min. 750 Waga: 14,900 kg (+/- 0,5kg).Posiada certyfikat jakości CE." SZT 1 DESKA DO PRASOWANIA Deska wyposażona w gniazdo elektryczne, antenę podtrzymującą kabel, system zabezpieczający przed rozkładaniem deski. Blokada nóżek podczas transportu i przechowywania. Podstawa pod żelazko i generator pary. Min.3 warstwowy pokrowiec. Powierzchnia prasowania min.130/44 cm.Długość całkowita deski wraz z podstawą pod żelazko 150-180 cm. Regulacja wysokości 65-96 cm. Maksymalne obciążenie 20 kg.Wymiary podstawy pod stację parową min. 40/27 cm. Waga orientacyjna 6,5kg (+/-1,5kg).Posiada certyfikat jakości CE. SZT 1 Stolik wykonany z płyty wiórowej laminowanej min.18 mm, oklejonej obrzeżem PCVmin. 2 mm. Blat o wymiarach 80-100 x 45-60 cm, z zaokrąglonymi rogami. Wysokość blatu 70-75 cm .Chromowane nogi ze stopkami z regulacją wysokości. Po prawej stronie stolika chromowana przelotka na kable. Kolor blatu do wyboru przez zamawiającego po przedstawieniu wzornika) SZT 1
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)