Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na rzecz Starostwa Powiatowego w Lubaniu w okresie od 01.08.2020 do 31.07.2022 roku

Data publikacji 2020-07-08
Data zakończenia 2020-07-16 00:00:00
Instytucja Powiat Lubański
Miejscowość Lubań
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 559617-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

(1) Tablice rejestracyjne :
1. Tablice rejestracyjne samochodowe w kompletach: jednorzędowe - 4500 kpl i dwurzędowe - 125 kpl.
2. Tablice rejestracyjne samochodowe w sztukach: jednorzędowe - 300 szt i dwurzędowe - 100 szt.
3. Tablice rejestracyjne motocyklowe w sztukach: dwurzędowe - 400 szt.
4. Tablice rejestracyjne motorowerowe w sztukach: dwurzędowe - 400 szt
5. Tablice rejestracyjne samochodowe tymczasowe w sztukach: jednorzędowe - 50 szt.

(2) Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2020 r., poz. 717). W przypadku zmiany przepisów prawa w trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i dostarczenia tablic rejestracyjnych zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia zamówienia.
(3) Poszczególne partie tablic zostaną wykonane za zlecenie Zamawiającego i dostarczone przez wykonawcę w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Termin dostawy wtórników stanowi zgodnie z częścią XII SIWZ jedno z kryterium oceny ofert.
(4) Minimalny okres gwarancji na tablice wynosi 24 miesiące. Wykonawca może zaproponować wydłużenie terminu gwarancji. Okres gwarancji stanowi zgodnie z częścią XII SIWZ jedno z kryterium oceny ofert.
(5) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i złomowania tablic wyrejestrowanych pojazdów we własnym zakresie bez prawa do odrębnego wynagrodzenia.
(6) Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości dostaw tablic z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw tablic na warunkach zawartej umowy o kolejne 30 % ilości zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od zwiększenia zapotrzebowania na tablice. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
(7) Szacunkowe zapotrzebowanie na tablice nie musi odpowiadać rzeczywistemu zapotrzebowaniu. Ilość tablic opisana powyżej została wyliczona wg średniego zapotrzebowania za okres 4 ostatnich lat. I nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu ich w dokładnie takiej ilości. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania tablic w ilości zgodnej z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania planowanej ilości tablic, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu żadne roszczenie finansowe lub prawne. Zwiększenie zaś faktycznego zapotrzebowania na tablice rejestracyjne w stosunku do zapotrzebowania szacunkowego nie będzie skutkowało dodatkowymi kosztami ze strony Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zakupioną ilość według cen podanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie.



Dodatkowe informacje

GuidZP400 0e896859-2781-4a66-a1ec-298a0441d860
Biuletyn 559617-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Lubański
Regon 23082113740000
Zamawiajacy adres ulica Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Lubań
Zamawiajacy kod pocztowy 59-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48 75 64 64 300,
Zamawiajacy fax 756 464 321
Zamawiajacy email zamowienia@powiatluban.pl,
Adres strony url https://bip.powiatluban.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.powiatluban.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.powiatluban.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Lubaniu, ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na rzecz Starostwa Powiatowego w Lubaniu w okresie od 01.08.2020 do 31.07.2022 roku
Numer referencyjny SR.272.3.1.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu (1) Tablice rejestracyjne : 1. Tablice rejestracyjne samochodowe w kompletach: jednorzędowe - 4500 kpl i dwurzędowe - 125 kpl. 2. Tablice rejestracyjne samochodowe w sztukach: jednorzędowe - 300 szt i dwurzędowe - 100 szt. 3. Tablice rejestracyjne motocyklowe w sztukach: dwurzędowe - 400 szt. 4. Tablice rejestracyjne motorowerowe w sztukach: dwurzędowe - 400 szt 5. Tablice rejestracyjne samochodowe tymczasowe w sztukach: jednorzędowe - 50 szt. (2) Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2020 r., poz. 717). W przypadku zmiany przepisów prawa w trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i dostarczenia tablic rejestracyjnych zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia zamówienia. (3) Poszczególne partie tablic zostaną wykonane za zlecenie Zamawiającego i dostarczone przez wykonawcę w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Termin dostawy wtórników stanowi zgodnie z częścią XII SIWZ jedno z kryterium oceny ofert. (4) Minimalny okres gwarancji na tablice wynosi 24 miesiące. Wykonawca może zaproponować wydłużenie terminu gwarancji. Okres gwarancji stanowi zgodnie z częścią XII SIWZ jedno z kryterium oceny ofert. (5) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i złomowania tablic wyrejestrowanych pojazdów we własnym zakresie bez prawa do odrębnego wynagrodzenia. (6) Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości dostaw tablic z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw tablic na warunkach zawartej umowy o kolejne 30 % ilości zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od zwiększenia zapotrzebowania na tablice. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. (7) Szacunkowe zapotrzebowanie na tablice nie musi odpowiadać rzeczywistemu zapotrzebowaniu. Ilość tablic opisana powyżej została wyliczona wg średniego zapotrzebowania za okres 4 ostatnich lat. I nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu ich w dokładnie takiej ilości. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania tablic w ilości zgodnej z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania planowanej ilości tablic, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu żadne roszczenie finansowe lub prawne. Zwiększenie zaś faktycznego zapotrzebowania na tablice rejestracyjne w stosunku do zapotrzebowania szacunkowego nie będzie skutkowało dodatkowymi kosztami ze strony Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zakupioną ilość według cen podanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-08-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2022-07-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow a) Wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne i spełnia warunki określone w art. 75a ust.1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 2020 Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. 2020 poz. 110 ze zm.); W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego warunek ten musi spełniać wykonawca, który produkuje tablice rejestracyjne. b) Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami, co najmniej w zakresie zbierania, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku Ustawa o odpadach (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.); W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego warunek ten musi spełniać jeden z Wykonawców.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu i dostawie tablic rejestracyjnych na rzecz dla jednostek samorządu terytorialnego na poziomie powiatu. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie warunek ten musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców, ilość usług nie podlega sumowaniu pomiędzy członkami konsorcjum.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 4.
Zakresie warunkow udzialu 1. Oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3. 2. Wykaz dostaw wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6. 3. Zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy zgodnie z art. 75a ustawy Prawo o ruchu drogowym. 4. zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (co najmniej w zakresie zbierania) zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: ▪ kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; ▪ firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ▪ ceny zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian w treści umowy, w zakresie: (1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającej ze zmiany ceny jednostkowej wynikającej z ustawowej zmiany stawki podatku VAT, (2) zmian wynikających ze zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin lub zakres realizacji przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2020-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30 dni

Criterion

Kryteria cena ofert brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria skrócenie terminu dostawy wtórników
Znaczenie 20,00
  
Kryteria wydłużenie okresu gwarancji powyżej 24 m-cy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)