GuidZP400 |
0e896859-2781-4a66-a1ec-298a0441d860
|
Biuletyn |
559617-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Lubański
|
Regon |
23082113740000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lubań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 75 64 64 300,
|
Zamawiajacy fax |
756 464 321
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@powiatluban.pl,
|
Adres strony url |
https://bip.powiatluban.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.powiatluban.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.powiatluban.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Lubaniu, ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na rzecz Starostwa Powiatowego w Lubaniu w okresie od 01.08.2020 do 31.07.2022 roku
|
Numer referencyjny |
SR.272.3.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
(1) Tablice rejestracyjne :
1. Tablice rejestracyjne samochodowe w kompletach: jednorzędowe - 4500 kpl i dwurzędowe - 125 kpl.
2. Tablice rejestracyjne samochodowe w sztukach: jednorzędowe - 300 szt i dwurzędowe - 100 szt.
3. Tablice rejestracyjne motocyklowe w sztukach: dwurzędowe - 400 szt.
4. Tablice rejestracyjne motorowerowe w sztukach: dwurzędowe - 400 szt
5. Tablice rejestracyjne samochodowe tymczasowe w sztukach: jednorzędowe - 50 szt.
(2) Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2020 r., poz. 717). W przypadku zmiany przepisów prawa w trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i dostarczenia tablic rejestracyjnych zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia zamówienia.
(3) Poszczególne partie tablic zostaną wykonane za zlecenie Zamawiającego i dostarczone przez wykonawcę w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Termin dostawy wtórników stanowi zgodnie z częścią XII SIWZ jedno z kryterium oceny ofert.
(4) Minimalny okres gwarancji na tablice wynosi 24 miesiące. Wykonawca może zaproponować wydłużenie terminu gwarancji. Okres gwarancji stanowi zgodnie z częścią XII SIWZ jedno z kryterium oceny ofert.
(5) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i złomowania tablic wyrejestrowanych pojazdów we własnym zakresie bez prawa do odrębnego wynagrodzenia.
(6) Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości dostaw tablic z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw tablic na warunkach zawartej umowy o kolejne 30 % ilości zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od zwiększenia zapotrzebowania na tablice. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
(7) Szacunkowe zapotrzebowanie na tablice nie musi odpowiadać rzeczywistemu zapotrzebowaniu. Ilość tablic opisana powyżej została wyliczona wg średniego zapotrzebowania za okres 4 ostatnich lat. I nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu ich w dokładnie takiej ilości. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania tablic w ilości zgodnej z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania planowanej ilości tablic, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu żadne roszczenie finansowe lub prawne. Zwiększenie zaś faktycznego zapotrzebowania na tablice rejestracyjne w stosunku do zapotrzebowania szacunkowego nie będzie skutkowało dodatkowymi kosztami ze strony Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zakupioną ilość według cen podanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie.
|
Cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-08-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2022-07-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
a) Wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne i spełnia warunki określone w art. 75a ust.1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 2020 Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. 2020 poz. 110 ze zm.);
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego warunek ten musi spełniać wykonawca, który produkuje tablice rejestracyjne.
b) Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami, co najmniej w zakresie zbierania, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku Ustawa o odpadach (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.);
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego warunek ten musi spełniać jeden z Wykonawców.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu i dostawie tablic rejestracyjnych na rzecz dla jednostek samorządu terytorialnego na poziomie powiatu.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie warunek ten musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców, ilość usług nie podlega sumowaniu pomiędzy członkami konsorcjum.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2. zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju,
w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
4. Oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 4.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3.
2. Wykaz dostaw wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6.
3. Zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy zgodnie z art. 75a ustawy Prawo o ruchu drogowym.
4. zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (co najmniej w zakresie zbierania) zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących:
▪ kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
▪ firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
▪ ceny zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach,
przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Wzór oświadczenia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian w treści umowy, w zakresie:
(1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającej ze zmiany ceny jednostkowej wynikającej z ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
(2) zmian wynikających ze zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin lub zakres realizacji przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-07-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|