GuidZP400 |
02011494-9125-4461-8049-9efdebeeae99
|
Biuletyn |
558886-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
|
Regon |
43102223200011
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Racławickie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-049
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 183 203
|
Zamawiajacy fax |
261 183 203
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publ@1wszk.pl
|
Adres strony url |
www.1wszk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.1wszk.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.1wszk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać osobiście, lub drogą pocztową/kurierską (na własne ryzyko – oferta w sposób fizyczny musi wpłynąć w wyznaczonym terminie do Zamawiającego; nie będzie brana pod uwagę data stempla pocztowego)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 22 (kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi oraz wyrobów jednorazowego użytku do badań laboratoryjnych oraz odczynników i podłoży do badań mikrobiologicznych
|
Numer referencyjny |
DZP/PN/35/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi oraz wyrobów jednorazowego użytku do badań laboratoryjnych oraz odczynników i podłoży do badań mikrobiologicznych zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniki Nr 1.1-1.5 do SIWZ oraz tabelami parametrów granicznych. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w 5 zadaniach:
Zadanie nr 1 – Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi metodą aspiracyjno-próżniową
Zadanie nr 2 – Dostawa wyrobów jednorazowego użytku
Zadanie nr 3 – Dostawa wyrobów ze szkła i tworzyw sztucznych
Zadanie nr 4 – Dostawa probówek do analizy parazytologicznej
Zadanie nr 5 – Dostawa odczynników i podłoży do badan mikrobiologicznych kompatybilnych z posiadanymi analizatorami do posiewu krwi BACT ALERT/3D 60 i barwienia metodą Grama Previ-Color Gram
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawierają formularze cenowe stanowiące załączniki nr 1.1-1.6.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie określa tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie określa tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie określa tego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Dla wyrobu medycznego aktualnego dokumentu dopuszczenia do obrotu i używania na rynku krajowym dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 r. (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 186) potwierdzającego oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE, tj.:
– deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzająca, że wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
– certyfikat zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną (identyfikujący producenta i typ wyrobu), jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana z udziałem jednostki notyfikowanej.
– w przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia.
a) Materiały informacyjne, opisy, katalogi, foldery w języku polskim dla każdego z elementów oferowanego asortymentu, nie zawierające informacji sprzecznych z informacjami podanymi w załączniku nr 1 do SIWZ – z opisem przedmiotu zamówienia (z wyraźnym zaznaczeniem pozycji której dotyczą) – dotyczy zadań nr 1-4, natomiast dla zadania nr 5 - metryczki odczynników i/lub metodyki wykonywania badań, itp.
b) oświadczenia Wykonawcy o wzajemnej kompatybilności dla zaoferowanych przez Wykonawcę elementów zamkniętego systemu pobierania krwi metodą aspiracyjno-próżniową lub próżniową, określonego w Zadaniu nr 1, w przypadku zaoferowania w/w systemu składającego się z elementów pochodzących od różnych producentów. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Wypełniony i podpisany Formularz oferty Wykonawcy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, b) Wypełnione formularze cenowe, według kosztów dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w załącznikach nr 1.1-1.5 do SIWZ, c) prawidłowo wypełnione tabele parametrów granicznych, z podaniem dokładnej wartości oferowanych parametrów przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Załącznikach nr 1.1, 1.4, 1.5, d) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wzór załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp oraz określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:
1) przedmiotu umowy w następujących przypadkach:
a) braku wyrobów stanowiących przedmiot umowy, na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, równoważnym - po cenie nie wyższej niż określona w niniejszej umowie;
b) zmiany nazwy produktu, producenta dostarczanych wyrobów, numeru katalogowego wyrobu, wielkości opakowania dostarczanych wyrobów, jeśli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wyrobu wskazanego w ofercie, przy niezmienionym produkcie,
c) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wyrobu wskazanego w ofercie, w szczególności przyczyną taką może być brak możliwości realizacji bieżących dostaw z powodu wycofania wyrobu z obrotu lub zaprzestanie produkcji lub jej wstrzymanie, a możliwe jest zastosowanie zamiennika wyrobu o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, przy zastrzeżeniu braku możliwości podwyższenia ceny,
d) zmiany w części dotyczącej sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w lit. a), b), c) po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego,
e) zmiany ilości sztuk w opakowaniu – przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań za zgodą Zamawiającego.
f) pojawienia się w asortymencie Wykonawcy tańszych zamienników będących odpowiednikami wyrobów nabywanych w ramach niniejszej umowy,
g) określonym w §3 ust. 1 niniejszej umowy.
2) należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach zmiany:
a) ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT; zmiana będzie dotyczyła wynagrodzenia za części umowy jeszcze niezrealizowane, co do których Wykonawca nie pozostaje w zwłoce. W takim przypadku zmianie ulegną ceny brutto, ceny netto pozostaną bez zmian. Zmiana nastąpi automatycznie, nie wymaga formy aneksu,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego w oparciu o art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, każda ze Stron w terminie 30 dni od wejścia w życie ww. zmian ma prawo pisemnie zwrócić się do drugiej strony o podjęcie negocjacji w celu odpowiedniej zmiany cen netto i brutto określonych niniejszą umową o kwotę proporcjonalną do zmian określonych w lit b) lub c), jeśli zmiany te mają wpływ na koszty realizacji zamówienia. Każda ze Stron wnioskujących ma obowiązek pisemnie udokumentować ww wpływ zmian na cenę realizacji umowy,
d) obniżenia ceny wyrobów będących przedmiotem niniejszej umowy na skutek ustalania okresowo przez producentów cen promocyjnych wyrobów.
|
IV 4 4 data |
2020-07-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 – Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi metodą aspiracyjno-próżniową
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 – Dostawa wyrobów jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.2.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 – Dostawa wyrobów ze szkła i tworzyw sztucznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33793000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.3.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 – Dostawa probówek do analizy parazytologicznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141300-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.4.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 – Dostawa odczynników i podłoży do badan mikrobiologicznych kompatybilnych z posiadanymi analizatorami do posiewu krwi BACT ALERT/3D 60 i barwienia metodą Grama Previ-Color Gram
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.5.
|
| |