Dostawa i montaż mebli w ramach zadania pn. „Adaptacja pomieszczeń hali na potrzeby magazynu Publicznej Biblioteki Pedagogicznej w Kaliszu”

Data publikacji 2020-07-13
Data zakończenia 2020-07-21 00:00:00
Instytucja Publiczna Biblioteka Pedagogiczna Książnica Pedagogiczna
Miejscowość Kalisz
Województwo brak
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561107-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli w ramach zadania pn. „Adaptacja pomieszczeń hali na potrzeby magazynu Publicznej Biblioteki Pedagogicznej w Kaliszu”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest załącznikiem do siwz.

1. Szafka typu loker, 3 OH 10 szt.
2. Lada recepcyjna - bok zamykający prawy, wysoki 2 szt.
3. Lada recepcyjna - moduł niski 4 szt.
4. Lada recepcyjna - moduł narożny prawy i lewy 2 szt.
5. Lada recepcyjna - bok zamykający lewy, wysoki 2 szt.
6. Półka do lady nakładana na front - 2 szt.
7. Krzesło obrotowe 8 szt.
8. Kontener mobilny wąski, z szufladą i szafką 7 szt.
9. Krzesło konferencyjne 20 szt.
10. Biurko do zabudowy szeregowej 6 szt.
11. Regał modułowy 2 szt.
12. Stolik okrągły mały 4 szt.
13. Stolik okrągły duży 3 szt.
14. Fotel wysoki z zagłówkiem 6 szt.
15. Sofa 2-osobowa 4 szt.
16. Budka telefoniczna 6 szt.
17. Sofa wysoka z daszkiem 3-osobowa na płozach lakierowanych 2 szt.
18. Stół 4 szt.
19. Stół 4 szt.
20. Stół 3 szt.
21. Stół mobilny na kółkach 12 szt.
22. Krzesło konferencyjne 110 szt.
23. Stół 2 szt.
24. Osłona czołowa do stołu 2 szt.
25. Mediaport do stołu 1 szt.
26. Mównica 1 szt.
27. Wieszak metalowy 2 szt.
28. Ławka miejska modułowa 8 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d75e0739-1b05-4c4c-b084-9c9dc9a818c1
Biuletyn 561107-N-2020
Zamawiajacy nazwa Publiczna Biblioteka Pedagogiczna Książnica Pedagogiczna
Regon ---00000000000
Zamawiajacy adres ulica Południowa
Zamawiajacy adres numer domu 62
Zamawiajacy miejscowosc Kalisz
Zamawiajacy kod pocztowy 62-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo brak
Zamawiajacy telefon 627571321
Zamawiajacy email gospodarczy@kp.kalisz.pl
Adres strony url www.kp.kalisz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.kp.kalisz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kp.kalisz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Publiczna Biblioteka Pedagogiczna Książnica Pedagogiczna im. A. Parczewskiego w Kaliszu, ul.Południowa 62;62-800 Kalisz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli w ramach zadania pn. „Adaptacja pomieszczeń hali na potrzeby magazynu Publicznej Biblioteki Pedagogicznej w Kaliszu”
Numer referencyjny PBP.KP.270.4.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli w ramach zadania pn. „Adaptacja pomieszczeń hali na potrzeby magazynu Publicznej Biblioteki Pedagogicznej w Kaliszu”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest załącznikiem do siwz. 1. Szafka typu loker, 3 OH 10 szt. 2. Lada recepcyjna - bok zamykający prawy, wysoki 2 szt. 3. Lada recepcyjna - moduł niski 4 szt. 4. Lada recepcyjna - moduł narożny prawy i lewy 2 szt. 5. Lada recepcyjna - bok zamykający lewy, wysoki 2 szt. 6. Półka do lady nakładana na front - 2 szt. 7. Krzesło obrotowe 8 szt. 8. Kontener mobilny wąski, z szufladą i szafką 7 szt. 9. Krzesło konferencyjne 20 szt. 10. Biurko do zabudowy szeregowej 6 szt. 11. Regał modułowy 2 szt. 12. Stolik okrągły mały 4 szt. 13. Stolik okrągły duży 3 szt. 14. Fotel wysoki z zagłówkiem 6 szt. 15. Sofa 2-osobowa 4 szt. 16. Budka telefoniczna 6 szt. 17. Sofa wysoka z daszkiem 3-osobowa na płozach lakierowanych 2 szt. 18. Stół 4 szt. 19. Stół 4 szt. 20. Stół 3 szt. 21. Stół mobilny na kółkach 12 szt. 22. Krzesło konferencyjne 110 szt. 23. Stół 2 szt. 24. Osłona czołowa do stołu 2 szt. 25. Mediaport do stołu 1 szt. 26. Mównica 1 szt. 27. Wieszak metalowy 2 szt. 28. Ławka miejska modułowa 8 szt.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 3
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: co najmniej 1 dostawę mebli biurowych , o wartości min 200 000,00 zł brutto; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych dostaw, dowodów - referencji potwierdzających należyte wykonanie zamówienia oraz wstępnego oświadczenia wykonawcy, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw lwykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór oferty na dostawy Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zawarty w formularzu ofertowym Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Czy wadium 1
Wadium 5 700.00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na zasadach określonych we wzorze umowy i ustawie prawo zamówień publicznych
IV 4 4 data 2020-07-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja i rękojmia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ryczałtowa
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)