GuidZP400 |
18b14217-224d-4e04-9ef3-52f1f17d40d3
|
Biuletyn |
561617-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Unijnych Projektów Transportowych
|
Regon |
14100714500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Europejski
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-844
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 262 06 28
|
Zamawiajacy fax |
22 262 05 01
|
Zamawiajacy email |
zampub@cupt.gov.pl
|
Adres strony url |
www.cupt.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków UE, Pomocy Technicznej Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 oraz Polska Wschodnia
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Jednostka Budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.cupt.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cupt.gov.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
/CUPT/SkrytkaESP Dopuszczone
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup licencji Microsoft oraz pakietów subskrypcji na oprogramowanie dla Centrum Unijnych Projektów Transportowych
|
Numer referencyjny |
14.2020.ZAM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup licencji Microsoft oraz pakietów subskrypcji na oprogramowanie dla Centrum Unijnych Projektów Transportowych (dalej „CUPT”). 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części: 1) Część I – Zakup licencji Microsoft lub równoważnych wraz z zapewnieniem usługi asysty typu Software Assurance 2) Część II – Zakup pakietów subskrypcji na oprogramowanie
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
464691,15
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji Przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż: 1.Dla Części I - najpóźniej do dnia 30.11.2020 r. 2.Dla Części II - najpóźniej do dnia: 1)28.11.2020 r. – w zakresie pozycji 1.1., 2.1., 3.1. Formularza ofertowego, 2)28.02.2021 r. – w zakresie pozycji 1.2., 2.2., 3.2. Formularza ofertowego, 3)21.12.2020 r. – w zakresie pozycji 4.1. Formularza ofertowego, 4)11.03.2021 r. – w zakresie pozycji 4.2. Formularza ofertowego.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli: 1) dla Części I - Wykonawca wykaże, że zrealizował, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie (2) dostawy licencji Microsoft o wartości, co najmniej 200 000,00 złotych brutto każda, 2) dla Części II - Wykonawca wykaże, że zrealizował, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie (2) dostawy licencji innych niż Microsoft o wartości, co najmniej 80 000,00 złotych brutto każda, UWAGA: W przypadku zamówień nadal trwających, Zamawiający uzna warunek za spełniony, w przypadku, gdy wartość wykonanych usług w danym zamówieniu osiągnęła kwotę określoną w przedmiotowym warunku, w związku z tym Wykonawca powinien podać ich wartość
tylko w zakresie już zrealizowanym
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień
złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – jeśli Wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym miejsca, w
którym Zamawiający może samodzielnie znaleźć przedmiotowy dokument dotyczący Wykonawcy,
2) dokumentu dotyczącego podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 1) powyżej, w celu
wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim
Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca
polega na zasobach podmiotu trzeciego. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w
Rozdziale VII ust. 2 pkt 1) SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani
nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale
VII ust. 2 pkt 1) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie
osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze
względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Terminy określone w pkt. 3) stosuje się odpowiednio.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień
złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1)odpisu z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – jeśli Wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym miejsca, w
którym Zamawiający może samodzielnie znaleźć przedmiotowy dokument dotyczący Wykonawcy,
2)wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu -
uwzględniającego wymagania określone w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 ppkt 2.3) SIWZ, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem
dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie są: -
Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były
wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa
powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania dokumentów, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy w
przedstawionych na potwierdzenie spełnienia warunków dokumentach wskazane zostaną przez
Wykonawcę wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg
kursu średniego NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) na dzień, w którym ogłoszenie o
zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w dniu
publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych NBP nie opublikował średnich kursów
walut należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie kurs NBP.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta Wykonawcy musi zawierać: 1)Formularz ofertowy – podpisany zgodnie z zasadami, o
których mowa w ust. 4 i wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2do SIWZ;
2)Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 SIWZ podpisane zgodnie z
zasadami, o których mowa w ust. 4 i wypełnione według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do
SIWZ; 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących
wspólnie) - o ile ofertę składa pełnomocnik, w formie zgodnej z zasadami, o których mowa w ust. 6
i 7, 4)Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 ppkt 1.2)
SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, podpisane zgodnie
z zasadami, o których mowa w ust. 4.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dla Części I: 1. W trakcie obowiązywania Umowy Strony dopuszczają następujące zmiany: 1) zmianę
Licencji, w przypadku wycofania z sieci dystrybucji Licencji na oprogramowanie wskazanych w
ofercie Wykonawcy i niemożliwości dostarczenia ich Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest
zapewnić Licencje na oprogramowanie będące następcami lub zamiennikami Licencji pierwotnie
zaoferowanych o równoważnych lub lepszych parametrach zgodnych z postanowieniami Szczegółowego Opisu Przedmiotu Umowy. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany
jest udowodnić Zamawiającemu, że proponowane Licencje na oprogramowanie spełniają ww.
warunki, a także złożyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia
pierwotnie oferowanych Licencji; 2)zmianę wynagrodzenia, w przypadku zmian przepisów
dotyczących stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie wynagrodzenie brutto, a
wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. Zmiana wynagrodzenia nastąpi od dnia obowiązywania
odpowiednich przepisów prawa. Zmiana może dotyczyć wyłącznie wynagrodzenia za usługi
świadczone po wejściu w życie ustawy zmieniającej stawkę podatku VAT; 3)w przypadku wystąpienia
zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację
Umowy - zmianę w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa;
4)zmianę spowodowaną sytuacją epidemiologiczna związaną z wystąpieniem epidemii koronawirusa
SARS COV 2 i chorobą COVID 19 - w takim przypadku dopuszcza się możliwość zmiany Umowy w
zakresie niezbędnym do usunięcia przeszkód będących wynikiem epidemii, które uniemożliwiają
Stronom należyte wykonanie Umowy, przy czym zmiana Umowy może nastąpić jedynie w przypadku
przedstawienia przez Stronę wnioskującą o zmianę Umowy dowodów potwierdzających realny wpływ
sytuacji epidemiologicznej na brak możliwości prawidłowej realizacji Umowy; 5)zmianę terminu
dostawy, w przypadku jeżeli zawarcie Umowy z Wykonawcą nastąpi po upływie terminu wskazanego
w Umowie lub dacie gdy realizacjia dostawy staje się niemożliwa do zrealizowania; 6)zmianę terminu
rozpoczęcia usługi asysty, w przypadku jeżeli zawarcie Umowy z Wykonawcą nastąpi po upływie
terminu wskazanego w Umowie lub dacie gdy rozpoczęcie realizacji usługi asysty jest niemożliwa;
7)zmianę spowodowaną wystąpieniem siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Umowy – w takim
przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w zakresie niezbędnym do usunięcia
przeszkód będących wynikiem siły wyższej, które uniemożliwiają Stronom należyte wykonanie
Umowy. Dla Części II: 1.W trakcie obowiązywania Umowy Strony dopuszczają następujące zmiany:
1)zmianę Licencji, w przypadku wycofania z sieci dystrybucji Licencji na oprogramowanie
wskazanych w ofercie Wykonawcy i niemożliwości dostarczenia ich Zamawiającemu, Wykonawca
zobowiązany jest zapewnić Licencje na oprogramowanie będące następcami lub zamiennikami
Licencji pierwotnie zaoferowanych o równoważnych lub lepszych parametrach zgodnych z
postanowieniami Szczegółowego Opisu Przedmiotu Umowy. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca
zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że proponowane Licencje na oprogramowanie
spełniają ww. warunki, a także złożyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające niemożliwość
dostarczenia pierwotnie oferowanych Licencji; 2)zmianę wynagrodzenia, w przypadku zmian
przepisów dotyczących stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie wynagrodzenie
brutto, a wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. Zmiana wynagrodzenia nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa. Zmiana może dotyczyć wyłącznie wynagrodzenia za
usługi świadczone po wejściu w życie ustawy zmieniającej stawkę podatku VAT; 3)w przypadku
wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację Umowy - zmianę w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów
prawa; 4)zmianę spowodowaną sytuacją epidemiologiczna związaną z wystąpieniem epidemii
koronawirusa SARS COV 2 i chorobą COVID 19 - w takim przypadku dopuszcza się możliwość
zmiany Umowy w zakresie niezbędnym do usunięcia przeszkód będących wynikiem epidemii, które
uniemożliwiają Stronom należyte wykonanie Umowy, przy czym zmiana Umowy może nastąpić
jedynie w przypadku przedstawienia przez Stronę wnioskującą o zmianę Umowy dowodów
potwierdzających realny wpływ sytuacji epidemiologicznej na barak możliwości prawidłowej
realizację Umowy; 5)zmianę terminów dostawy, w przypadku jeżeli zawarcie Umowy z Wykonawcą
nastąpi po upływie terminów wskazanych w Umowie lub dacie gdy realizacjia dostawy staje się
niemożliwa do zrealizowania; 6)zmianę terminów rozpoczęcia prawa do subskrypcji, w przypadku
jeżeli zawarcie Umowy z Wykonawcą natąpi po upływie terminów wskazanych w Umowie lub dacie
gdy rozpoczęcie realizacji prawa subskrypcji jest niemożliwa; 7)zmianę spowodowaną wystąpieniem
siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Umowy – w takim przypadku Zamawiający dopuszcza
możliwość zmiany Umowy w zakresie niezbędnym do usunięcia przeszkód będących wynikiem siły
wyższej, które uniemożliwiają Stronom należyte wykonanie Umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-07-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
I. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Unijnych Projektów
Transportowych, zwane dalej „CUPT”, z siedzibą pod adresem: 00-844, Warszawa, pl. Europejski 2,
który oświadcza że jest administratorem danych w rozumieniu przepisów prawa oraz że posiada
ważny tytuł prawny do ich przetwarzania oraz przekazania do przetwarzania CUPT i takie
przetwarzanie oraz przekazanie nie narusza praw osób, których dane dotyczą, 2)w CUPT, począwszy
od dnia 25.05.2018 r., funkcjonuje adres e-mail: IOD@cupt.gov.pl Inspektora Ochrony Danych w
CUPT, udostępniony osobom, których dane osobowe są przetwarzane przez CUPT; 3) Pani/Pana dane
osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z
przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie
przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej
„ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,
przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego w którym Umowa w sprawie niniejszego
zamówienia została zrealizowana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np.: z
uwagi na obowiązki archiwizacyjne, dochodzenie roszczeń itp. 6)obowiązek podania przez Panią/Pana
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7)w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie
przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 10) CUPT dokłada
wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony
danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą,
zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi
obowiązującymi przepisami. II. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 1.
Wykonawca, nie później niż w dniu zawarcia umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia
należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % dla każdej części zamówienia osobno ceny
całkowitej podanej w ofercie, w jednej lub kilku następujących formach (do wyboru): a) pieniądzu, b)
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach
ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. W
przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej
lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być nieodwoływalna, bezwarunkowa i płatna na
pierwsze żądanie Zamawiającego. Zobowiązanie wynikające dla banku/ubezpieczyciela udzielającego
takiej gwarancji pozostaje dla niego wiążące przez okres wykonywania Umowy, przedłużony o okres
30 dni. 3. Wniesienie przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie
weksli z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
ustanowienia zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę
samorządu terytorialnego, ustanowienia zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach
o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów wymaga dla swej skuteczności wcześniejszej zgody
Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w
pieniądzu odpowiednia kwota powinna zostać przelana na rachunek bankowy Zamawiającego – 53
1010 1010 0058 5813 9120 0000 wraz z podaniem nr postępowania – Nr 14.2020.ZAM dla Części
I/II. Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania Umowy jest skuteczne z chwilą uznania
rachunku bankowego Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca
może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup licencji Microsoft lub równoważnych wraz z zapewnieniem usługi asysty typu Software Assurance
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
306204,65
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup licencji Microsoft lub równoważnych wraz z zapewnieniem usługi asysty typu Software Assurance- 13 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup pakietów subskrypcji na oprogramowanie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
158486,45
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-11T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji Przedmiotu
zamówienia dla Części II najpóźniej do dnia: 1)28.11.2020 r. – w zakresie pozycji 1.1., 2.1., 3.1.
Formularza ofertowego, 2)28.02.2021 r. – w zakresie pozycji 1.2., 2.2., 3.2. Formularza ofertowego,
3)21.12.2020 r. – w zakresie pozycji 4.1. Formularza ofertowego, 4)11.03.2021 r. – w zakresie pozycji
4.2. Formularza ofertowego
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup pakietów subskrypcji na oprogramowanie - 4 pozycje
|
| |