„Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego, nie używanego sprzętu komputerowego – komputerów przenośnych” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś I Powszechny dostęp do szybkiego internetu Działanie 1.1 – Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach – Zdalna szkoła+"

Data publikacji 2020-07-14
Data zakończenia 2020-07-22 00:00:00
Instytucja Gmina Brzostek
Miejscowość Brzostek
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561528-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, nigdy nie używanego sprzętu komputerowego – komputerów przenośnych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś I Powszechny dostęp do szybkiego internetu Działanie 1.1 – Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach – Zdalna szkoła+.
2. Przedmiotem zamówienia obejmuje dostawę wraz z załadunkiem i uruchomieniem komputerów przenośnych (laptopów) – 50 szt.:
1) Zainstalowany system operacyjny: Windows 10 Pro
2) Przekątna ekranu: nie mniejsza niż 15”
3) Powłoka ekranu: matowa (non-glare) lub antyrefleksyjna
4) Typ ekranu - LED, IPS
5) Rozdzielczość: 1920 x 1080 pikseli (Full HD)
6) Typ procesora minimum Intel® Core™ i 3 minimum 8 generacja
7) Wielkość pamięci RAM -nie mniejsza niż 8 GB
8) Typ dysku SSD – o pojemności nie mniejszej niż 240 GB
9) Dźwięk /obraz - wbudowane głośniki stereo, wbudowany mikrofon, kamera internetowa o rozdzielczości minimum HD
10) Łączność: Wi -Fi 5 (802.11 a/b/g/n/ac), Moduł Bluetooth
11) Złącza USB 3.0 lub USB 3.1 - 2 szt., HDMI 1 szt.
12) Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt., DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
13) Bateria
14) Klawiatura o układzie klawiszy EN/US
15) Zasilacz, mysz;
3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku( rok produkcji nie wcześniejszy niż 2019 r.);
2) przedmiot zamówienia musi posiadać kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany;
3) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej.
4. Wymagania dotyczące gwarancji:
a) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 24 miesiące gwarancji dla każdego urządzenia liczonej od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru (bez zastrzeżeń) przedmiotu zamówienia.
Uwaga: Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
b) Gwarancja powinna być świadczona przez autoryzowany serwis lub osoby na koszt Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, a jeżeli jest to technicznie niemożliwe to wszelkie działania organizacyjne i koszty z tym związane ponowi Wykonawca.
c) Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość dostarczonego produktu zgodnie ze specyfikacją techniczną. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji jakości obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w przedmiocie zamówienia w chwili dokonania odbioru przez Zamawiającego jak i wszelkie inne wady fizyczne, powstałe z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, pod warunkiem, że wady te ujawnią się w ciągu terminu obowiązywania gwarancji.
d) Czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji, dla danego zadania, wynosi max. 48 godziny w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego (Zamawiający przez dni robocze przyjmuje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, o których mowa w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 90 ze zm. natomiast przez czas reakcji rozumiany jest przyjazd serwisanta do siedziby Użytkownika lub zdalnie podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu po uprzednim zgłoszeniu usterki za pomocą faksu, e-maila lub telefonicznie).
Uwaga: Czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
e) Czas usunięcia wady wynosi 7 dni w dni robocze licząc od daty zgłoszenia (zgłoszenie za pomocą faksu, e-mail lub telefonicznie). Jeżeli zajdzie konieczność dostarczenia urządzeń zastępczych, urządzenia te zostaną dostarczone Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu urządzenia zastępcze, o takich samych lub wyższych parametrach technicznych na koszt Wykonawcy. Koszty transportu wadliwego przedmiotu umowy obciążają Wykonawcę – w tym wypadku, okres gwarancji zostanie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy.
f) Jeżeli w wyniku 3 napraw zgłoszonych wad przedmiot umowy nadal będzie wykazywał wady Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy wolnego od wad w terminie 14 dni od daty zawiadomienia przez Zamawiającego, że przedmiotu umowy wykazuje wady. Zawiadomienie winno być wysłane listem poleconym. Zgłoszone wady nie muszą być wadami jednego rodzaju kolejno się powtarzającymi, lecz jakimikolwiek wadami przedmiotu umowy.
g) Wykonawca jest zobowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych i napraw przedmiotu umowy lub jego wymiany na wolny od wad na warunkach określonych wyżej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f7954c80-e3cb-4925-a06d-117f5b6f9b82
Biuletyn 561528-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Brzostek
Regon 85166108500000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Brzostek
Zamawiajacy kod pocztowy 39-230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 14 680 30 26
Zamawiajacy fax 14 680 30 25
Zamawiajacy email zamowienia@brzostek.pl
Adres strony url www.bipbrzostek.mserwer.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś I Powszechny dostęp do szybkiego internetu Działanie 1.1. - Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu wysokich o przepustowościach - Zdalna szkoła+
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bipbrzostek.mserwer.pl/content.php?cms_id=2661||m=13
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Brzostku ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego, nie używanego sprzętu komputerowego – komputerów przenośnych” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś I Powszechny dostęp do szybkiego internetu Działanie 1.1 – Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach – Zdalna szkoła+"
Numer referencyjny IZP.271.8.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, nigdy nie używanego sprzętu komputerowego – komputerów przenośnych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś I Powszechny dostęp do szybkiego internetu Działanie 1.1 – Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach – Zdalna szkoła+. 2. Przedmiotem zamówienia obejmuje dostawę wraz z załadunkiem i uruchomieniem komputerów przenośnych (laptopów) – 50 szt.: 1) Zainstalowany system operacyjny: Windows 10 Pro 2) Przekątna ekranu: nie mniejsza niż 15” 3) Powłoka ekranu: matowa (non-glare) lub antyrefleksyjna 4) Typ ekranu - LED, IPS 5) Rozdzielczość: 1920 x 1080 pikseli (Full HD) 6) Typ procesora minimum Intel® Core™ i 3 minimum 8 generacja 7) Wielkość pamięci RAM -nie mniejsza niż 8 GB 8) Typ dysku SSD – o pojemności nie mniejszej niż 240 GB 9) Dźwięk /obraz - wbudowane głośniki stereo, wbudowany mikrofon, kamera internetowa o rozdzielczości minimum HD 10) Łączność: Wi -Fi 5 (802.11 a/b/g/n/ac), Moduł Bluetooth 11) Złącza USB 3.0 lub USB 3.1 - 2 szt., HDMI 1 szt. 12) Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt., DC-in (wejście zasilania) - 1 szt. 13) Bateria 14) Klawiatura o układzie klawiszy EN/US 15) Zasilacz, mysz; 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku( rok produkcji nie wcześniejszy niż 2019 r.); 2) przedmiot zamówienia musi posiadać kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany; 3) wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. 4. Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 24 miesiące gwarancji dla każdego urządzenia liczonej od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru (bez zastrzeżeń) przedmiotu zamówienia. Uwaga: Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. b) Gwarancja powinna być świadczona przez autoryzowany serwis lub osoby na koszt Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, a jeżeli jest to technicznie niemożliwe to wszelkie działania organizacyjne i koszty z tym związane ponowi Wykonawca. c) Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość dostarczonego produktu zgodnie ze specyfikacją techniczną. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji jakości obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w przedmiocie zamówienia w chwili dokonania odbioru przez Zamawiającego jak i wszelkie inne wady fizyczne, powstałe z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, pod warunkiem, że wady te ujawnią się w ciągu terminu obowiązywania gwarancji. d) Czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji, dla danego zadania, wynosi max. 48 godziny w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego (Zamawiający przez dni robocze przyjmuje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, o których mowa w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 90 ze zm. natomiast przez czas reakcji rozumiany jest przyjazd serwisanta do siedziby Użytkownika lub zdalnie podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu po uprzednim zgłoszeniu usterki za pomocą faksu, e-maila lub telefonicznie). Uwaga: Czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. e) Czas usunięcia wady wynosi 7 dni w dni robocze licząc od daty zgłoszenia (zgłoszenie za pomocą faksu, e-mail lub telefonicznie). Jeżeli zajdzie konieczność dostarczenia urządzeń zastępczych, urządzenia te zostaną dostarczone Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu urządzenia zastępcze, o takich samych lub wyższych parametrach technicznych na koszt Wykonawcy. Koszty transportu wadliwego przedmiotu umowy obciążają Wykonawcę – w tym wypadku, okres gwarancji zostanie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. f) Jeżeli w wyniku 3 napraw zgłoszonych wad przedmiot umowy nadal będzie wykazywał wady Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy wolnego od wad w terminie 14 dni od daty zawiadomienia przez Zamawiającego, że przedmiotu umowy wykazuje wady. Zawiadomienie winno być wysłane listem poleconym. Zgłoszone wady nie muszą być wadami jednego rodzaju kolejno się powtarzającymi, lecz jakimikolwiek wadami przedmiotu umowy. g) Wykonawca jest zobowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych i napraw przedmiotu umowy lub jego wymiany na wolny od wad na warunkach określonych wyżej.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi zał. nr 5 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w ust. 3 pkt 1) lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający będzie żądał zobowiązania o którym mowa w dziale IX ust. 5 SIWZ, które określa w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykorzystaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w ust. 3 pkt 1) lit. a) niniejszego działu. 7. Inne: 1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania. Wszelkie pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają wprowadzanie zmian i uzupełnień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w opisanym niżej zakresie: 1) zmian w wyniku wystąpienia okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2)-6) Pzp, 2) powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 3) z powodu okoliczności będących następstwem „siły wyższej”. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-07-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Brzostku, adres e-mail: sekretariat@brzostek.pl, adres: ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek; 2) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych z którym można się skontaktować za pomocą e-mail iod@brzostek.pl Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr IZP.271.8.2020 pn.: Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego, nie używanego sprzętu komputerowego – komputerów przenośnych; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 t.j.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla urzędów gmin; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Nie przysługuje Pani/Panu; - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)