GuidZP400 |
819a513b-0fca-4908-9d24-ed7e7787c132
|
Biuletyn |
560692-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Warszawska
|
Regon |
00000155400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Politechniki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-661
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48222345927,
|
Zamawiajacy fax |
+48226286075
|
Zamawiajacy email |
Dominika.Jastrzebska@pw.edu.pl,
|
Adres strony url |
https://pw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Publiczna uczelnia akademicka
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Warszawska Dział Zamówień Publicznych, Gmach Biurowy, 00-668 Warszawa, ul. Noakowskiego 18/20, klatka A, II piętro, pomieszczenie nr 204
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek Politechniki Warszawskiej
|
Numer referencyjny |
ZP.D.PM.9.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek Politechniki Warszawskiej, w ilości, asortymencie i cenie określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Kalkulacja cenowa (SOPZ-KC), stanowiącym w załączniku nr 1.1. do formularza oferty/SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin wykonywania zamówienia: zamówienie będzie wykonywane sukcesywnie partiami na każde zlecenie Zamawiającego złożone od daty zawarcia umowy przez okres 12 kolejnych miesięcy lub do daty wcześniejszego wyczerpania asortymentu w ramach wartości brutto umowy (w zależności co nastąpi wcześniej).
2. Dostawy będą realizowane partiami, na podstawie każdorazowo złożonego zlecenia dostawy przez pracownika Zamawiającego w maksymalnym dopuszczalnym terminie dostawy wynoszącym 5 dni roboczych.
UWAGA: Termin realizacji pojedynczej dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert i podlega ocenie punktowej zgodnie z rozdziałem 14 pkt 1.2. SIWZ.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przedmiotu umowy w zakresie ilościowym. Ilości określone w SOPZ-KC są szacunkowym zapotrzebowaniem jakie Zamawiający przewiduje zrealizować w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że porusza się w ramach wartości brutto umowy i możliwa jest realizacja ilości mniejszych lub większych w poszczególnych pozycjach asortymentowych.
4. Zamawiający gwarantuje wykupienie minimum złożonego zamówienia w ilości 75% wartości brutto umowy. Niewykupienie przez Zamawiającego ilości docelowych lub niewyczerpanie wartości brutto umowy nie stanowi podstawy do roszczeń odszkodowawczych Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający oprze się na treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1.1. rozdziału 6 SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający oprze się na treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1.2. rozdziału 6 SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie będzie żądał dokumentów i/lub oświadczeń w tym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z rozdziałem 6 pkt. 7 SIWZ: 7.1. Wypełniony formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną. Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację czytelnie (imię i nazwisko) lub nieczytelnie (z imienną pieczątką).
7.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą zamiast pełnomocnictwa mogą złożyć umowę spółki cywilnej.
7.3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.2. do formularza oferty.
7.4. Wypełniony szczegółowymi danymi w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia i ceny oraz podpisany załącznik nr 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Kalkulacja cenowa (SOPZ-KC), w którym Wykonawca winien podać dane umożliwiające jednoznaczną ocenę czy oferowane produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz skalkulować cenę oferty (oryginał). Zgodnie z rozdziałem 6 pkt 2 SIWZ: 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
UWAGA: Termin realizacji pojedynczej dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert i podlega ocenie punktowej zgodnie z rozdziałem 14 pkt 1.2. SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z rozdziałem 17 SIWZ: Istotne postanowienia umowy określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ. Niniejszy załącznik zawiera również w paragrafie 9 warunki zmiany zawartej umowy:
1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 ustawy i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca
na piśmie przedstawi okoliczności będące przyczyną proponowanych zmian.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następujących przypadkach:
1) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji (dotyczy przypadku w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców);
2) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji danej części zamówienia oraz właściwości, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania;
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
4) niewyczerpania całości przedmiotu umowy i maksymalnego wynagrodzenia w terminie jej trwania, możliwość przedłużenia terminu realizacji dostaw o maksymalnie 3 miesiące;
5) terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej;
6) zmiany stawki podatku od towarów i usług:
W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia stawek podatku VAT w trakcie okresu rozliczeniowego, w którym obowiązuje umowa, zwiększeniu bądź zmniejszeniu ulega wynagrodzenie brutto przy zachowaniu niezmiennego wynagrodzenia netto.
3. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienia (odpowiednio) co najmniej jednej okoliczności wymienionej w ust. 2.
4. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-07-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego adresem do korespondencji jest Politechnika Warszawska Dział Zamówień Publicznych; ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa; faks: +48 22 6286075; e-mail: malgorzata.pawelec@pw.edu.pl. Dane adresowe podane w Sekcji I: Zamawiający pozycja I.1)Nazwa i adres nie są adresami do kontaktów w postępowaniu.
2. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
3. Zgodnie z rozdziałem 19 pkt. 8 SIWZ:
8.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” i ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Zamawiający informuje, że:
8.1.1. Administratorem danych osobowych, przekazanych Zamawiającemu w związku z niniejszym postępowaniem, nazwa jak na wstępie, jest Politechnika Warszawska, ul. Plac Politechniki 1, 00-661 Warszawa, POLSKA,
8.1.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@pw.edu.pl,
8.1.3. dane osobowe, przekazane Zamawiającemu w związku z niniejszym postępowaniem pn.: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek Politechniki Warszawskiej, znak postępowania: ZP.D.PM.9.2020, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i są one niezbędne do realizacji ustawowych zadań nałożonych na Politechnikę Warszawską, będącą uczelnią publiczną, na zasadach określonych w przepisach o zamówieniach publicznych w związku z art. 44 ust. 4 ustawy o finansach publicznych poprzez doprowadzenie do wyboru wykonawcy w oparciu o przepisy ustawy Pzp,
8.1.4. odbiorcami danych osobowych, o których mowa w pkt 9.1.3, będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp oraz tym, którym na podstawie odrębnych przepisów przysługuje prawo kontroli, jak również zostaną udostępnione w oparciu o przepisy o dostępie do informacji publicznej,
8.1.5. Administrator będzie przetwarzać dane osobowe w zakresie koniecznym do przeprowadzenia postępowania i realizacji umowy,
8.1.6. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy,
8.1.7. dane osobowe, o których mowa w pkt 9.1.3, będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania tej umowy i archiwizowane w okresie wyznaczonym w wewnętrznych aktach prawnych PW na archiwizowanie dokumentów,
8.1.8. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
8.1.9. w odniesieniu do danych osobowych, przekazanych przez Wykonawcę, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany oraz nie będzie wykonywane profilowanie Pani/Pana, stosowanie do art. 22 RODO,
8.1.10. osoba, której dane osobowe zostały przekazane Zamawiającemu posiada:
8.1.10.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty (zakończonego) postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
8.1.10.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania
oraz jego załączników;
8.1.10.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
8.1.11. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;
8.1.12. osobie, której dane osobowe zostały przekazane Zamawiającemu nie przysługuje:
8.1.12.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
8.1.12.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
8.1.12.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
8.1.13. Wykonawca, podwykonawca, podmiot trzeci będzie musiał, podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te bezpośrednio pozyskał.
|