GuidZP400 |
f086740f-378a-4ddf-83f9-b1e55c7bb3ea
|
Biuletyn |
561135-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Murcki Sp. z o.o.
|
Regon |
27640223300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. A. Sokołowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-749
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 556 163
|
Zamawiajacy fax |
322 556 337
|
Zamawiajacy email |
zp@szpitalmurcki.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalmurcki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Na zdrowie Murcki!” Umowa nr UDA-RPSL.08.03.02-24-039E/18-00 z dnia 20.02.2019
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalmurcki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej za pośrednictwem posłańca, operatora pocztowego, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Murcki Sp. z o.o., 40-749 Katowic, ul. Sokołowskiego 2 - Sekretariat Szpitala Murcki Sp. z o.o.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzetu medycznego, biurowego i elektrycznego pojazdu osobowego na potrzeby Szpitala Murcki Sp. z o.o. w rozbiciu na pakiety
|
Numer referencyjny |
ZP/3340/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu medycznego, biurowego i elektrycznego pojazdu osobowego na potrzeby Szpitala Murcki Sp. z o.o. w rozbiciu na pakiety:
Pakiet 1 - elektryczny pojazd osobowy typu ambulans
Pakiet 2 - łóżka rehabilitacyjne
Pakiet 3 - wózek endoskopowy
Pakiet 4 - wózki inwalidzkie
Pakiet 5 - biurka, krzesła obrotowe, lampki przybiurkowe
Pakiet 6 - szafy metalowe kartotekowe 6 szufladowe, dwurzędowe
Pakiet 7 - lampy doświetlające LED
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3 do SIWZ odpowiednio dla pakietów:
Pakiet 1- załącznik 3a
Pakiet 2- załącznik 3b, 3c, 3d
Pakiet 3- załącznik 3e
Pakiet 4- załącznik 3f
Pakiet 5- załącznik 3g, 3h, 3i
Pakiet 6- załącznik 3j
Pakiet 7- załącznik 3k, 3l
Na etapie postępowania przetargowego, do upływu terminu składania ofert, Wykonawca ma prawo do przeprowadzenia, na swój koszt, na terenie Zamawiającego, wizji lokalnej. Termin wizyty należy uzgodnić z Dyrektorem ds. Administracyjno-Technicznych – mgr Włodzimierzem Sieradzkim pod numerem kontaktowym: (32) 255-61-63; (32) 255-61-30 wew. 236 (w dni robocze od pn. do pt., w godzinach od 900 do 1400).
|
Cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
Do 60 dni od daty zawarcia umowy dla każdego z pakietów.
Zachowanie terminu dostawy rozumiane jest jako dostarczenie, uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie wskazanej w tym celu grupy personelu.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym – zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. 2019 poz. 175 z późn. zmianami), spełnia wymagania zasadnicze oraz jest wprowadzony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z przepisami ww. ustawy (jeżeli dotyczy),
b) deklaracja zgodności, dokument potwierdzający, że przedmiot zamówienia został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i znajduje się w bazie danych wyrobów medycznych, o której mowa w art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. 2019 poz. 175 z późn. zmianami) (nie dotyczy pakietu I oraz pakietu III),
c) Certyfikat zgodności wyrobu wydany przez jednostkę notyfikowaną, jeżeli oferowany przedmiot zamówienia został zaliczony do jednej z klas, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. 2019 poz. 175 z późn. zmianami)(jeżeli dotyczy),
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy oraz wypełniony zał. nr 3a i/lub 3b i/lub 3c i/lub 3d i/lub 3e i/lub 3f i/lub 3g i/lub 3h i/lub 3i i/lub 3j i/lub 3k i/lub 3l 2) Dowód wniesienia wadium 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji mocodawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty na-leży złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii 4) Informacja o zasadności zastrzeżonej tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w art. 8 ust. 3 Ustawy Pzp - jeżeli dotyczy 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe mogą przedstawić dowody, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Przystępując do przetargu wykonawca ma obowiązek wpłaty wadium w wysokości odpowiednio dla poszczególnych pakietów, których dotyczy oferta:
Pakiet 1 - 1 000,00 PLN
Pakiet 2 - 3 900,00 PLN
Pakiet 3 - 130,00 PLN
Pakiet 4 - 350,00 PLN
Pakiet 5 - 3 500,00 PLN
Pakiet 6 - 330,00 PLN
Pakiet 7 - 640,00 PLN
2. Forma wadium
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1. Pieniądzu (przelewem na konto Zamawiającego),
2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3. Gwarancjach bankowych,
4. Gwarancjach ubezpieczeniowych,
5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. .z 2018 r. poz. 110 z późn. zm).
Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, dokument stwierdzający spełnienie warunku jego wniesienia nie może być sporządzony później niż do dnia 22.07.2020 r., a okres jego ważności nie może być krótszy niż okres związania ofertą tj. 30 dni licząc od dnia ostatecznego terminu składania ofert.
|
Czy obejmuje ustanowienie |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego w formie pisemnej, na warunkach określonych we wzorze umowy zawartym w załączniku nr 5a, 5b i 5c do SIWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy winien być tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 14 |
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy dotyczy pakietu nr 1
Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. Sposób wniesienia zabezpieczenia reguluje wzór umowy stanowiący załącznik nr 5b do specyfikacji.
|
IV 4 4 data |
2020-07-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 - elektryczny pojazd osobowy typu ambulans
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34144900-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia
Do 60 dni od daty zawarcia umowy dla każdego z pakietów..
Zachowanie terminu dostawy rozumiane jest jako dostarczenie, uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie wskazanej w tym celu grupy personelu.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 - łóżka rehabilitacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192120-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia
Do 60 dni od daty zawarcia umowy dla każdego z pakietów..
Zachowanie terminu dostawy rozumiane jest jako dostarczenie, uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie wskazanej w tym celu grupy personelu.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3b, 3c i 3d do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 - wózek endoskopowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192300-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia
Do 60 dni od daty zawarcia umowy dla każdego z pakietów..
Zachowanie terminu dostawy rozumiane jest jako dostarczenie, uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie wskazanej w tym celu grupy personelu.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3e do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 - wózki inwalidzkie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33193120-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia
Do 60 dni od daty zawarcia umowy dla każdego z pakietów..
Zachowanie terminu dostawy rozumiane jest jako dostarczenie, uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie wskazanej w tym celu grupy personelu.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3f do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5 - biurka, krzesła obrotowe, lampki przybiurkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia
Do 60 dni od daty zawarcia umowy dla każdego z pakietów..
Zachowanie terminu dostawy rozumiane jest jako dostarczenie, uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie wskazanej w tym celu grupy personelu.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3g, 3h i 3i do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6 - szafy metalowe kartotekowe 6 szufladowe, dwurzędowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39132100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia
Do 60 dni od daty zawarcia umowy dla każdego z pakietów..
Zachowanie terminu dostawy rozumiane jest jako dostarczenie, uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie wskazanej w tym celu grupy personelu.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3j do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7 - lampy doświetlające LED
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia
Do 60 dni od daty zawarcia umowy dla każdego z pakietów..
Zachowanie terminu dostawy rozumiane jest jako dostarczenie, uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie wskazanej w tym celu grupy personelu.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3k i 3l do SIWZ
|
| |