Zakup sprzetu medycznego, biurowego i elektrycznego pojazdu osobowego na potrzeby Szpitala Murcki Sp. z o.o. w rozbiciu na pakiety

Data publikacji 2020-07-14
Data zakończenia 2020-07-22 00:00:00
Instytucja Szpital Murcki Sp. z o.o.
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Systemy aktowe,
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561135-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331900008, 341449007, 331921209, 331923005, 331931206, 391300002, 391321007, 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu medycznego, biurowego i elektrycznego pojazdu osobowego na potrzeby Szpitala Murcki Sp. z o.o. w rozbiciu na pakiety:

Pakiet 1 - elektryczny pojazd osobowy typu ambulans
Pakiet 2 - łóżka rehabilitacyjne
Pakiet 3 - wózek endoskopowy
Pakiet 4 - wózki inwalidzkie
Pakiet 5 - biurka, krzesła obrotowe, lampki przybiurkowe
Pakiet 6 - szafy metalowe kartotekowe 6 szufladowe, dwurzędowe
Pakiet 7 - lampy doświetlające LED


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3 do SIWZ odpowiednio dla pakietów:

Pakiet 1- załącznik 3a
Pakiet 2- załącznik 3b, 3c, 3d
Pakiet 3- załącznik 3e
Pakiet 4- załącznik 3f
Pakiet 5- załącznik 3g, 3h, 3i
Pakiet 6- załącznik 3j
Pakiet 7- załącznik 3k, 3l
Na etapie postępowania przetargowego, do upływu terminu składania ofert, Wykonawca ma prawo do przeprowadzenia, na swój koszt, na terenie Zamawiającego, wizji lokalnej. Termin wizyty należy uzgodnić z Dyrektorem ds. Administracyjno-Technicznych – mgr Włodzimierzem Sieradzkim pod numerem kontaktowym: (32) 255-61-63; (32) 255-61-30 wew. 236 (w dni robocze od pn. do pt., w godzinach od 900 do 1400).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f086740f-378a-4ddf-83f9-b1e55c7bb3ea
Biuletyn 561135-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Murcki Sp. z o.o.
Regon 27640223300000
Zamawiajacy adres ulica ul. A. Sokołowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-749
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 556 163
Zamawiajacy fax 322 556 337
Zamawiajacy email zp@szpitalmurcki.pl
Adres strony url www.szpitalmurcki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Na zdrowie Murcki!” Umowa nr UDA-RPSL.08.03.02-24-039E/18-00 z dnia 20.02.2019
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka prawa handlowego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalmurcki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej za pośrednictwem posłańca, operatora pocztowego, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Murcki Sp. z o.o., 40-749 Katowic, ul. Sokołowskiego 2 - Sekretariat Szpitala Murcki Sp. z o.o.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzetu medycznego, biurowego i elektrycznego pojazdu osobowego na potrzeby Szpitala Murcki Sp. z o.o. w rozbiciu na pakiety
Numer referencyjny ZP/3340/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu medycznego, biurowego i elektrycznego pojazdu osobowego na potrzeby Szpitala Murcki Sp. z o.o. w rozbiciu na pakiety: Pakiet 1 - elektryczny pojazd osobowy typu ambulans Pakiet 2 - łóżka rehabilitacyjne Pakiet 3 - wózek endoskopowy Pakiet 4 - wózki inwalidzkie Pakiet 5 - biurka, krzesła obrotowe, lampki przybiurkowe Pakiet 6 - szafy metalowe kartotekowe 6 szufladowe, dwurzędowe Pakiet 7 - lampy doświetlające LED Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3 do SIWZ odpowiednio dla pakietów: Pakiet 1- załącznik 3a Pakiet 2- załącznik 3b, 3c, 3d Pakiet 3- załącznik 3e Pakiet 4- załącznik 3f Pakiet 5- załącznik 3g, 3h, 3i Pakiet 6- załącznik 3j Pakiet 7- załącznik 3k, 3l Na etapie postępowania przetargowego, do upływu terminu składania ofert, Wykonawca ma prawo do przeprowadzenia, na swój koszt, na terenie Zamawiającego, wizji lokalnej. Termin wizyty należy uzgodnić z Dyrektorem ds. Administracyjno-Technicznych – mgr Włodzimierzem Sieradzkim pod numerem kontaktowym: (32) 255-61-63; (32) 255-61-30 wew. 236 (w dni robocze od pn. do pt., w godzinach od 900 do 1400).
Cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Do 60 dni od daty zawarcia umowy dla każdego z pakietów. Zachowanie terminu dostawy rozumiane jest jako dostarczenie, uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie wskazanej w tym celu grupy personelu.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym – zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. 2019 poz. 175 z późn. zmianami), spełnia wymagania zasadnicze oraz jest wprowadzony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z przepisami ww. ustawy (jeżeli dotyczy), b) deklaracja zgodności, dokument potwierdzający, że przedmiot zamówienia został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i znajduje się w bazie danych wyrobów medycznych, o której mowa w art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. 2019 poz. 175 z późn. zmianami) (nie dotyczy pakietu I oraz pakietu III), c) Certyfikat zgodności wyrobu wydany przez jednostkę notyfikowaną, jeżeli oferowany przedmiot zamówienia został zaliczony do jednej z klas, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. 2019 poz. 175 z późn. zmianami)(jeżeli dotyczy),
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy oraz wypełniony zał. nr 3a i/lub 3b i/lub 3c i/lub 3d i/lub 3e i/lub 3f i/lub 3g i/lub 3h i/lub 3i i/lub 3j i/lub 3k i/lub 3l 2) Dowód wniesienia wadium 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji mocodawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty na-leży złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii 4) Informacja o zasadności zastrzeżonej tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w art. 8 ust. 3 Ustawy Pzp - jeżeli dotyczy 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe mogą przedstawić dowody, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do przetargu wykonawca ma obowiązek wpłaty wadium w wysokości odpowiednio dla poszczególnych pakietów, których dotyczy oferta: Pakiet 1 - 1 000,00 PLN Pakiet 2 - 3 900,00 PLN Pakiet 3 - 130,00 PLN Pakiet 4 - 350,00 PLN Pakiet 5 - 3 500,00 PLN Pakiet 6 - 330,00 PLN Pakiet 7 - 640,00 PLN 2. Forma wadium Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. Pieniądzu (przelewem na konto Zamawiającego), 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. Gwarancjach bankowych, 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. .z 2018 r. poz. 110 z późn. zm). Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, dokument stwierdzający spełnienie warunku jego wniesienia nie może być sporządzony później niż do dnia 22.07.2020 r., a okres jego ważności nie może być krótszy niż okres związania ofertą tj. 30 dni licząc od dnia ostatecznego terminu składania ofert.
Czy obejmuje ustanowienie 1
IV IstotnePostanowienia 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego w formie pisemnej, na warunkach określonych we wzorze umowy zawartym w załączniku nr 5a, 5b i 5c do SIWZ. 2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy winien być tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 3. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 14 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy dotyczy pakietu nr 1 Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. Sposób wniesienia zabezpieczenia reguluje wzór umowy stanowiący załącznik nr 5b do specyfikacji.
IV 4 4 data 2020-07-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 - elektryczny pojazd osobowy typu ambulans
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34144900-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia Do 60 dni od daty zawarcia umowy dla każdego z pakietów.. Zachowanie terminu dostawy rozumiane jest jako dostarczenie, uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie wskazanej w tym celu grupy personelu.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 - łóżka rehabilitacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192120-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia Do 60 dni od daty zawarcia umowy dla każdego z pakietów.. Zachowanie terminu dostawy rozumiane jest jako dostarczenie, uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie wskazanej w tym celu grupy personelu.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3b, 3c i 3d do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 - wózek endoskopowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia Do 60 dni od daty zawarcia umowy dla każdego z pakietów.. Zachowanie terminu dostawy rozumiane jest jako dostarczenie, uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie wskazanej w tym celu grupy personelu.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3e do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 - wózki inwalidzkie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33193120-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia Do 60 dni od daty zawarcia umowy dla każdego z pakietów.. Zachowanie terminu dostawy rozumiane jest jako dostarczenie, uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie wskazanej w tym celu grupy personelu.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3f do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5 - biurka, krzesła obrotowe, lampki przybiurkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia Do 60 dni od daty zawarcia umowy dla każdego z pakietów.. Zachowanie terminu dostawy rozumiane jest jako dostarczenie, uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie wskazanej w tym celu grupy personelu.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3g, 3h i 3i do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6 - szafy metalowe kartotekowe 6 szufladowe, dwurzędowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39132100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia Do 60 dni od daty zawarcia umowy dla każdego z pakietów.. Zachowanie terminu dostawy rozumiane jest jako dostarczenie, uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie wskazanej w tym celu grupy personelu.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3j do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7 - lampy doświetlające LED
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia Do 60 dni od daty zawarcia umowy dla każdego z pakietów.. Zachowanie terminu dostawy rozumiane jest jako dostarczenie, uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie wskazanej w tym celu grupy personelu.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3k i 3l do SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)