Dostawa artykułów biurowych i papierniczych

Data publikacji 2020-07-14
Data zakończenia 2020-07-23 00:00:00
Instytucja Lotnicza Akademia Wojskowa
Miejscowość Dęblin
Województwo lubelskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Figurki, ozdoby, ramy do fotografii lub zdjęć oraz lustra

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561546-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001, 392982009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papierniczych z podziałem na zadania:
Zadanie 1 - Dostawa materiałów biurowych.
Zadanie 2 - Dostawa drutu introligatorskiego.
Zadanie 3 - Dostawa kleju introligatorskiego.
Zadanie 4 - Dostawa antyram i ramy.
Zadanie 5 - Dostawa toreb na dokumenty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla zadania 1, 2, 3, 4 i 5,
tj. odrębnie na każde zadanie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.
Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dccc954a-57a1-45b6-9122-730f45f77372
Biuletyn 561546-N-2020
Zamawiajacy nazwa Lotnicza Akademia Wojskowa
Regon 60059216000000
Zamawiajacy adres ulica Dywizjonu 303
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Dęblin
Zamawiajacy kod pocztowy 08-521
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 261 517 453,
Zamawiajacy fax 261 517 452
Zamawiajacy email zp@law.mil.pl,
Adres strony url www.law.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.law.mil.pl oraz https://platformazakupowa.law.mil.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.law.mil.pl oraz https://platformazakupowa.law.mil.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dywizjonu 303 nr 35 (Rektorat - Pałac Jabłonowskich) kancelaria jawna – pok. nr 116 lub za pośrednictwem Platformy zakupowej zamawiającego pod adresem: https://platformazakupowa.law.mil.pl/
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Lotnicza Akademia Wojskowa, ul. Dywizjonu 303 nr 35, 08 – 521 Dęblin - kancelaria jawna – pok. nr 116
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Numer referencyjny Zp/pn/47/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papierniczych z podziałem na zadania: Zadanie 1 - Dostawa materiałów biurowych. Zadanie 2 - Dostawa drutu introligatorskiego. Zadanie 3 - Dostawa kleju introligatorskiego. Zadanie 4 - Dostawa antyram i ramy. Zadanie 5 - Dostawa toreb na dokumenty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla zadania 1, 2, 3, 4 i 5, tj. odrębnie na każde zadanie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia: Zadania 2, 4, 5 - dostawa jednorazowa, minimalnie 10 dni roboczych, maksymalnie 16 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Zadania 1, 3: dostawy sukcesywne do 15.11.2020 r., czas realizacji zamówienia od daty wysłania zamówienia częściowego: minimalnie 10 dni roboczych, maksymalnie 16 dni roboczych. Przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z paragrafem 13. wzoru umowy: "Zmiana umowy".
IV 4 4 data 2020-07-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW POSTĘPOWAŃ O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Lotnicza Akademia Wojskowa z siedzibą w Dęblinie przy ul. Dywizjonu 303 nr 35, kod pocztowy 08-521. 2. Administrator powołał Inspektora ochrony danych, nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych w Lotniczej Akademii Wojskowej, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@law.mil.pl lub pod numerem tel. 261 517 474. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), który wynika z następujących przepisów prawa:  ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843);  rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2016 r. poz. 1126);  ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.). 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych pozyskanych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego mogą być wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). Ponadto, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem w sprawie udzielenia zamówienia publicznego mogą być podmioty świadczące na rzecz LAW usługi, w związku z którymi uzyskują one dostęp do danych jako podmioty przetwarzające dane w imieniu Administratora np. usługa serwisu oprogramowania, usunięcia awarii systemu, w którym przetwarzane są dane itd. 5. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843). 6. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przeniesienia danych oraz do wniesienia sprzeciwu przeciw przetwarzaniu danych. 7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata - przez okres obowiązywania umowy. 8. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 9. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2016 r. poz. 1126).

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawy sukcesywne do 15.11.2020 r., czas realizacji zamówienia od daty wysłania zamówienia częściowego: minimalnie 10 dni roboczych, maksymalnie 16 dni roboczych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa drutu introligatorskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 16
Zalacznik informacje dodatkowe dostawa jednorazowa, minimalnie 10 dni roboczych, maksymalnie 16 dni roboczych od daty zawarcia umowy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa kleju introligatorskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe dostawy sukcesywne do 15.11.2020 r., czas realizacji zamówienia od daty wysłania zamówienia częściowego: minimalnie 10 dni roboczych, maksymalnie 16 dni roboczych.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa antyram i ram
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39298200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 16
Zalacznik informacje dodatkowe dostawa jednorazowa, minimalnie 10 dni roboczych, maksymalnie 16 dni roboczych od daty zawarcia umowy
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa toreb na dokumenty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 16
Zalacznik informacje dodatkowe dostawa jednorazowa, minimalnie 10 dni roboczych, maksymalnie 16 dni roboczych od daty zawarcia umowy
  

Criterion

Kryteria termin
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)