Dostawa i montaż wyposażenia pływalni krytej w Praszce II

Data publikacji 2020-07-27
Data zakończenia 2020-08-06 00:00:00
Instytucja Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza
Miejscowość Praszka
Województwo opolskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563781-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 351120002, 374160007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia pływalni krytej w Praszce, w tym: • Cześć 1 – Wyposażenie w sprzęt pływacki, rekreacyjny i rehabilitacyjny oraz wyposażenie pomieszczenia pierwszej pomocy medycznej • Cześć 2 – Wyposażenie w sprzęt sanitarny i urządzenia do utrzymania czystości • Cześć 3 – Wyposażenie ruchome – zieleń wewnętrzna • Cześć 4 – Wyposażenie ruchome – meble • Cześć 5 – Wyposażenie ruchome – inne • Cześć 7 – Sauna Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ – karty wyposażenia, zgodnie z którym należy przyjmować wszelkie parametry techniczne zamówienia. Wraz z SIWZ zamawiający przekazuje projekt wykonawczy i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), z którymi należy zapoznać się w celu prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 38591089-5c35-40df-aa7d-c26358a0dd79
Biuletyn 563781-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza
Regon 52788800000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Grunwaldzki
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Praszka
Zamawiajacy kod pocztowy 46-320
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 34 359 10 09
Zamawiajacy fax 34 3592-469
Zamawiajacy email umig@praszka.pl
Adres strony url www.praszka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Rozbudowa i przebudowa pływalni krytej w Praszce” – rewitalizacja zdegradowanego budynku przywracająca i podtrzymująca jego funkcje nr projektu: RPOP.10.02.00-16-0033/17-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.praszka.pl, www.bip.praszka.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.praszka.pl, www.bip.praszka.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia pływalni krytej w Praszce II
Numer referencyjny IT.V.042.4.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia pływalni krytej w Praszce, w tym: • Cześć 1 – Wyposażenie w sprzęt pływacki, rekreacyjny i rehabilitacyjny oraz wyposażenie pomieszczenia pierwszej pomocy medycznej • Cześć 2 – Wyposażenie w sprzęt sanitarny i urządzenia do utrzymania czystości • Cześć 3 – Wyposażenie ruchome – zieleń wewnętrzna • Cześć 4 – Wyposażenie ruchome – meble • Cześć 5 – Wyposażenie ruchome – inne • Cześć 7 – Sauna Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ – karty wyposażenia, zgodnie z którym należy przyjmować wszelkie parametry techniczne zamówienia. Wraz z SIWZ zamawiający przekazuje projekt wykonawczy i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), z którymi należy zapoznać się w celu prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen -oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: • część 1 - 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) • część 2 - 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) • część 3 - 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) • część 4 - 1.000 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100) • część 5 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium • część 6 - 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a) zmiany w zakresie świadczenia w przypadku rezygnacji z wykonania części przedmiotu umowy - Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia; w tym prawo do odszkodowania, b) zmiany w sposobie spełnienia świadczenia w przypadku: − konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w przypadkach będących następstwem usunięcia wad lub konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, − zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, może nastąpić, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, − zmiany w zakresie realizacji inwestycji które nie mogły być przewidziane w czasie prowadzenia postępowania z przyczyn technicznych, a polegających na obiektywnej konieczności zmiany technologii wykonania przedmiotu zamówienia zastosowania rozwiązań zastępczych lub równoważnych, wykonania dodatkowych prac projektowych lub też w sytuacji kiedy w/w rozwiązania okażą się bardziej korzystne dla interesu publicznego. Zmiana zakresu prac określona w SIWZ jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym do zgodnego z obowiązującymi standardami wymaganiami technicznymi oraz normami prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w sposób zgodny z SIWZ, − zmiany z przyczyn ekonomicznych, technicznych lub prawnych umożliwiających zmianę sposobu wykonania przedmiotu zamówienia wprowadzając inne rozwiązania techniczne lub projektowe z korzyścią dla interesu publicznego. c) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy lub jej części, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy skutkującymi koniecznością przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku: − nieterminowego przekazania przez Zamawiającego terenu montażu, − opóźnienia w dokonywaniu odbiorów z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, − usunięcia wad lub konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli usunięcia wad lub konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej ma wpływ na termin wykonania umowy, − zlecenia wykonania zamówienia dodatkowego, którego wykonanie ma wpływ na zmianę terminu realizacji robót objętych niniejszą umową, − gdy Zamawiający poleci Wykonawcy przerwanie wykonywania przedmiotu umowy, − z powodu siły wyższej, której wystąpienie zostało zaakceptowane przez zamawiającego, − zmiany w zakresie terminów realizacji inwestycji, w tym terminów pośrednich, niezależnych od stron umowy m.in. o czas dokonania niezbędnych uzgodnień z instytucjami zewnętrznymi, wydania decyzji lub pozwoleń ponad okresy wynikające z kodeksu postępowania administracyjnego. Zmiana terminu określonego w umowie jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym aby Wykonawca po ustaniu przeszkód mógł wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z SIWZ, − zmiany terminu umownego wykonania robót budowalnych ich Wykonawcy lub opóźnienia Wykonawcy robót budowlanych w wykonaniu prac (niedotrzymanie terminu zakończenia realizacji umowy), − zmian w zakresie realizacji inwestycji z przyczyn technicznych które nie mogły być przewidziane w czasie prowadzenia postępowania Zmiana zakresu zamówienia określonego w SIWZ jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym aby Wykonawca po ustaniu lub usunięciu przeszkód mógł wykonać przedmiot umowy w sposób zgodny z SIWZ, − ograniczenia dostępności obiektu dla prowadzenia montażowych, z uwagi na zmianę terminu wykonanie robót budowlanych Wykonawcy tych robót, − działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. d) zmiany wynagrodzenia w przypadku: − zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego zamówienia, co w konsekwencji prowadzić może do odpowiedniego zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, w wyniku rozliczenia kosztorysowego umowy. Podstawą rozliczenia będzie kosztorys powykonawczy zatwierdzony przez Zamawiającego, − ustawowej zmiany stawki podatku VAT, − zlecenia wykonania robót zamiennych lub dodatkowych koniecznych do realizacji podstawowego zakresu robót określonych w kosztorysie ofertowym, e) zmiany podwykonawców, f) zmiany wskazanych w ofercie lub wprowadzenia nowych części przedmiotu umowy, które będą realizowane przy udziale podwykonawców.
IV 4 4 data 2020-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie w sprzęt pływacki, rekreacyjny i rehabilitacyjny oraz wyposażenie pomieszczenia pierwszej pomocy medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35112000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie w sprzęt pływacki, rekreacyjny i rehabilitacyjny oraz wyposażenie pomieszczenia pierwszej pomocy medycznej
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie w sprzęt sanitarny i urządzenia do utrzymania czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie w sprzęt sanitarny i urządzenia do utrzymania czystości
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie ruchome – zieleń wewnętrzna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie ruchome – zieleń wewnętrzna
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wyposażenie ruchome – meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie ruchome – meble
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wyposażenie ruchome – inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie ruchome – inne
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Sauna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37416000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sauna
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)