GuidZP400 |
38591089-5c35-40df-aa7d-c26358a0dd79
|
Biuletyn |
563781-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza
|
Regon |
52788800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Grunwaldzki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Praszka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
46-320
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
34 359 10 09
|
Zamawiajacy fax |
34 3592-469
|
Zamawiajacy email |
umig@praszka.pl
|
Adres strony url |
www.praszka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Rozbudowa i przebudowa pływalni krytej w Praszce” – rewitalizacja zdegradowanego budynku przywracająca i podtrzymująca jego funkcje nr projektu: RPOP.10.02.00-16-0033/17-00
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.praszka.pl, www.bip.praszka.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.praszka.pl, www.bip.praszka.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż wyposażenia pływalni krytej w Praszce II
|
Numer referencyjny |
IT.V.042.4.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia pływalni krytej w Praszce, w tym: • Cześć 1 – Wyposażenie w sprzęt pływacki, rekreacyjny i rehabilitacyjny oraz wyposażenie pomieszczenia pierwszej pomocy medycznej • Cześć 2 – Wyposażenie w sprzęt sanitarny i urządzenia do utrzymania czystości • Cześć 3 – Wyposażenie ruchome – zieleń wewnętrzna • Cześć 4 – Wyposażenie ruchome – meble • Cześć 5 – Wyposażenie ruchome – inne • Cześć 7 – Sauna Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ – karty wyposażenia, zgodnie z którym należy przyjmować wszelkie parametry techniczne zamówienia. Wraz z SIWZ zamawiający przekazuje projekt wykonawczy i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), z którymi należy zapoznać się w celu prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
-oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
• część 1 - 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)
• część 2 - 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)
• część 3 - 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)
• część 4 - 1.000 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100)
• część 5 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium
• część 6 - 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a) zmiany w zakresie świadczenia w przypadku rezygnacji z wykonania części przedmiotu umowy - Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia; w tym prawo do odszkodowania, b) zmiany w sposobie spełnienia świadczenia w przypadku: − konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w przypadkach będących następstwem usunięcia wad lub konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, − zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, może nastąpić, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, − zmiany w zakresie realizacji inwestycji które nie mogły być przewidziane w czasie prowadzenia postępowania z przyczyn technicznych, a polegających na obiektywnej konieczności zmiany technologii wykonania przedmiotu zamówienia zastosowania rozwiązań zastępczych lub równoważnych, wykonania dodatkowych prac projektowych lub też w sytuacji kiedy w/w rozwiązania okażą się bardziej korzystne dla interesu publicznego. Zmiana zakresu prac określona w SIWZ jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym do zgodnego z obowiązującymi standardami wymaganiami technicznymi oraz normami prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w sposób zgodny z SIWZ, − zmiany z przyczyn ekonomicznych, technicznych lub prawnych umożliwiających zmianę sposobu wykonania przedmiotu zamówienia wprowadzając inne rozwiązania techniczne lub projektowe z korzyścią dla interesu publicznego. c) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy lub jej części, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy skutkującymi koniecznością przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku: − nieterminowego przekazania przez Zamawiającego terenu montażu, − opóźnienia w dokonywaniu odbiorów z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, − usunięcia wad lub konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli usunięcia wad lub konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej ma wpływ na termin wykonania umowy, − zlecenia wykonania zamówienia dodatkowego, którego wykonanie ma wpływ na zmianę terminu realizacji robót objętych niniejszą umową, − gdy Zamawiający poleci Wykonawcy przerwanie wykonywania przedmiotu umowy, − z powodu siły wyższej, której wystąpienie zostało zaakceptowane przez zamawiającego, − zmiany w zakresie terminów realizacji inwestycji, w tym terminów pośrednich, niezależnych od stron umowy m.in. o czas dokonania niezbędnych uzgodnień z instytucjami zewnętrznymi, wydania decyzji lub pozwoleń ponad okresy wynikające z kodeksu postępowania administracyjnego. Zmiana terminu określonego w umowie jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym aby Wykonawca po ustaniu przeszkód mógł wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z SIWZ, − zmiany terminu umownego wykonania robót budowalnych ich Wykonawcy lub opóźnienia Wykonawcy robót budowlanych w wykonaniu prac (niedotrzymanie terminu zakończenia realizacji umowy), − zmian w zakresie realizacji inwestycji z przyczyn technicznych które nie mogły być przewidziane w czasie prowadzenia postępowania Zmiana zakresu zamówienia określonego w SIWZ jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym aby Wykonawca po ustaniu lub usunięciu przeszkód mógł wykonać przedmiot umowy w sposób zgodny z SIWZ, − ograniczenia dostępności obiektu dla prowadzenia montażowych, z uwagi na zmianę terminu wykonanie robót budowlanych Wykonawcy tych robót, − działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. d) zmiany wynagrodzenia w przypadku: − zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego zamówienia, co w konsekwencji prowadzić może do odpowiedniego zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, w wyniku rozliczenia kosztorysowego umowy. Podstawą rozliczenia będzie kosztorys powykonawczy zatwierdzony przez Zamawiającego, − ustawowej zmiany stawki podatku VAT, − zlecenia wykonania robót zamiennych lub dodatkowych koniecznych do realizacji podstawowego zakresu robót określonych w kosztorysie ofertowym, e) zmiany podwykonawców, f) zmiany wskazanych w ofercie lub wprowadzenia nowych części przedmiotu umowy, które będą realizowane przy udziale podwykonawców.
|
IV 4 4 data |
2020-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie w sprzęt pływacki, rekreacyjny i rehabilitacyjny oraz wyposażenie pomieszczenia pierwszej pomocy medycznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35112000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie w sprzęt pływacki, rekreacyjny i rehabilitacyjny oraz wyposażenie pomieszczenia pierwszej pomocy medycznej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie w sprzęt sanitarny i urządzenia do utrzymania czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie w sprzęt sanitarny i urządzenia do utrzymania czystości
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie ruchome – zieleń wewnętrzna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie ruchome – zieleń wewnętrzna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie ruchome – meble
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie ruchome – meble
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie ruchome – inne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie ruchome – inne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Sauna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37416000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sauna
|
| |