GuidZP400 |
4c330530-b206-4bfa-90f1-4543632f6e4c
|
Biuletyn |
566421-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie
|
Regon |
43004054100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. prof. Antoniego Gębali
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-093
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
817 185 125,
|
Zamawiajacy fax |
817 185 125
|
Zamawiajacy email |
zp@uszd.lublin.pl,
|
Adres strony url |
www.uszd.lublin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uszd.lublin.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie, ul. prof. Antoniego Gębali 6, 20-093 Lublin, pokój 2002
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
38/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Jednorazowe materiały medyczne
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2022-07-02T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Kopia właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII pkt. 6.1. lit. a, składa dokumenty o których mowa w § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r. poz. 1126);
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) -Foldery i/lub ulotki i/lub katalogi informujące o produkcie oraz zakresie poszczególnych zadań (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ) także oświadczenia potwierdzające kompatybilności oraz brak lateksu i ftalanów).
b) Dokumenty potwierdzające brak ftalanów np. oświadczenia producenta (dot. zad 4).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz OFERTA – załącznik nr 1.
2. Wypełniony formularz KOSZTORYS OFERTOWY – załącznik nr 2 oddzielnie dla każdego zadania, do którego wykonawca przystępuje.
3. W przypadku, gdy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, Wykonawca składając ofertę informuje zamawiającego o tym na piśmie, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
4. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami.
5. Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom ze wskazaniem zakresu podwykonawstwa i podani firm podwykonawców (oświadczenie wymagane jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć realizację umowy innym podmiotom, zgodnie z art. 36b ust. 1 Pzp).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Odbiorca przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach:
a) nastąpiła zmiana nazwy podmiotów zawierających umowę
b) nastąpiła zmiana nazwy handlowej;
c) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy;
d) w przypadku niewyczerpania ilości ujętych w umowie w terminie jej obowiązywania – umowa może ulec wydłużeniu do czasu wyczerpania ilości ujętych w umowie, jednak nie dłużej niż 6 miesięcy;
e) wystąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie;
f) wystąpił czasowy brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. czasowe zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie, po uzyskaniu pisemnej zgody Odbiorcy – nie jest wymagane sporządzenie aneksu do umowy;
g) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzanych rozwiązań prawnych, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub koniecznych zmian wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
h) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT – zmianie ulega cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian;
i) w przypadku zaistnienie incydentu medycznego – możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu i w cenie nie wyższej niż w umowie;
j) w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu – nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań, z zaokrągleniem w górę do pełnych opakowań.
|
IV 4 4 data |
2020-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do gastrostomii typu Flocare – przyrząd do żywienia w rozmiarze CH 10, CH 14, CH 18/40 cm- 20 szt. Gastrostomia typu G- tube - 15 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-07-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do gastrostomii typu Flocare – przyrząd do żywienia w rozmiarze CH 10, CH 14, CH 18/40 cm- 20 szt. Gastrostomia typu G- tube - 15 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt jednorazowy do urządzenia AIRVO2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-07-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt jednorazowy do urządzenia AIRVO2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Aplikator do przygotowania i pobierania leków.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-07-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Aplikator do przygotowania i pobierania leków - 32 0000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Koreczki, kraniki do kaniul
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-07-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Koreczki, kraniki do kaniul
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Maska krtaniowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-07-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Maska krtaniowa - 3000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zgłębniki żołądkowe skalowane w rozmiarze CH 8 – CH 30
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-07-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgłębniki żołądkowe skalowane w rozmiarze CH 8 – CH 30 - 3000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Układ jednorazowy do respiratora transportowego HAMILTON C1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-07-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Układ jednorazowy do respiratora transportowego HAMILTON C1- 400 kmpl.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do infuzji (przetaczania płynów) do pompy Sapphire
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-07-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do infuzji (przetaczania płynów) do pompy Sapphire - 850 szt.
|
| |