Dostawa półek dyskowych i kontrolerów do posiadanych macierzy wraz z pracami wdrożeniowymi i wsparciem technicznym dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA

Data publikacji 2020-07-28
Data zakończenia 2020-08-07 00:00:00
Instytucja Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566195-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302330001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa półek dyskowych i kontrolerów do posiadanych macierzy wraz z pracami wdrożeniowymi i wsparciem technicznym dla Zakładu Emerytalno Rentowego MSWiA, wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany, w szczególności do:
2.1. Dostawy urządzeń i wykonania prac wdrożeniowych, w skład których będą wchodziły następujące zadania:
1) Wykonawca musi dostarczyć i podłączyć półki dyskowe do posiadanych przez Zamawiającego macierzy;
2) Dostawa dotyczy dwóch półek dyskowych, z niezbędnymi podzespołami, kablami i szynami RACK wymaganymi do podłączenia półki dyskowej do posiadanych przez Zamawiającego macierzy, każda z dyskami SAS 10k RPM o pojemności łącznej minimum 14.4 TB przestrzeni surowej (z ang. RAW Space);
3) Każda z dostarczonych półek dyskowych musi pozwalać na instalację minimum 24 dysków;
4) Dostawa i wymiana kontrolerów FAS8020, które w trakcie obowiązywania umowy utracą wsparcie techniczne producenta macierzy (EOS) zgodnie z warunkami określonymi w pkt 5.2. OPZ.
2.2 Po wykonanych pracach wdrożeniowych i przeprowadzeniu instruktażu wstępnego – opracowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powdrożeniowej zgodnie z OPZ i Wzorem umowy.
2.3 Zapewnienia wsparcia technicznego dla Systemu pamięci masowej/macierzy oraz przeprowadzenia instruktażu technicznego z obsługi Systemu pamięci masowej/macierzy, na warunkach określonych w OPZ i we Wzorze umowy.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca w czasie realizacji umowy zatrudniał przynajmniej jedną osobę wykonującą czynności w zakresie przyjmowania zgłoszeń w ramach wsparcia technicznego, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Wykonawca udokumentuje ten fakt poprzez złożenie dokumentów, o których mowa w pkt 8.3.-8.4. OPZ, na każde żądanie Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 93eeaede-e07d-4c7e-9a09-984652743ff3
Biuletyn 566195-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
Regon 01132013000000
Zamawiajacy adres ulica Pawińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 17/21
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-106
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48(22)6028645,
Zamawiajacy fax +48(22)8254979
Zamawiajacy email zamowienia@zer.mswia.gov.pl,
Adres strony url http://bip.zer.mswia.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa jednostka budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.zer.mswia.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.zer.mswia.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.) osobiście, za pośrednictwem posłańca lub w postaci elektronicznej - za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego na miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres w przypadku składania oferty w formie pisemnej: Zakład Emerytalno-Rentowym MSWiA, 02-106 Warszawa, ul. Pawińskiego 17/21, pok. nr 472 lub 462.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa półek dyskowych i kontrolerów do posiadanych macierzy wraz z pracami wdrożeniowymi i wsparciem technicznym dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA
Numer referencyjny ZER-ZP-6/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa półek dyskowych i kontrolerów do posiadanych macierzy wraz z pracami wdrożeniowymi i wsparciem technicznym dla Zakładu Emerytalno Rentowego MSWiA, wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany, w szczególności do: 2.1. Dostawy urządzeń i wykonania prac wdrożeniowych, w skład których będą wchodziły następujące zadania: 1) Wykonawca musi dostarczyć i podłączyć półki dyskowe do posiadanych przez Zamawiającego macierzy; 2) Dostawa dotyczy dwóch półek dyskowych, z niezbędnymi podzespołami, kablami i szynami RACK wymaganymi do podłączenia półki dyskowej do posiadanych przez Zamawiającego macierzy, każda z dyskami SAS 10k RPM o pojemności łącznej minimum 14.4 TB przestrzeni surowej (z ang. RAW Space); 3) Każda z dostarczonych półek dyskowych musi pozwalać na instalację minimum 24 dysków; 4) Dostawa i wymiana kontrolerów FAS8020, które w trakcie obowiązywania umowy utracą wsparcie techniczne producenta macierzy (EOS) zgodnie z warunkami określonymi w pkt 5.2. OPZ. 2.2 Po wykonanych pracach wdrożeniowych i przeprowadzeniu instruktażu wstępnego – opracowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powdrożeniowej zgodnie z OPZ i Wzorem umowy. 2.3 Zapewnienia wsparcia technicznego dla Systemu pamięci masowej/macierzy oraz przeprowadzenia instruktażu technicznego z obsługi Systemu pamięci masowej/macierzy, na warunkach określonych w OPZ i we Wzorze umowy. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca w czasie realizacji umowy zatrudniał przynajmniej jedną osobę wykonującą czynności w zakresie przyjmowania zgłoszeń w ramach wsparcia technicznego, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Wykonawca udokumentuje ten fakt poprzez złożenie dokumentów, o których mowa w pkt 8.3.-8.4. OPZ, na każde żądanie Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30233000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 90
Informacje na temat katalogow 1. Wykonawca musi podłączyć dostarczone półki dyskowe i przeprowadzić prace wdrożeniowe w terminie do 90 dni od dnia zawarcia umowy. 2. Instruktaż techniczny z obsługi Systemu pamięci masowej/macierzy ma być wykonany w terminie do 6 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bez zastrzeżeń Protokołu odbioru, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy harmonogram przeprowadzenia instruktażu technicznego zostanie ustalony z Zamawiającym w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy. 3. Wsparcie techniczne będzie realizowane przez Wykonawcę w ciągu 48 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 4. Okres gwarancji dostarczonych urządzeń/elementów rozpoczyna bieg od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę, bez zastrzeżeń, Protokołu odbioru. Okres gwarancji na dostarczone urządzenia kończy się z końcem obowiązywania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada doświadczenie, tj. jeżeli Wykonawca należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy/usługi na rzecz firm/instytucji/urzędów o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, realizowane w ramach jednej lub kilku umów. Zamawiający przez zwrot „odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia” rozumie dostawę półek dyskowych, kontrolerów lub macierzy/systemu pamięci masowej i/lub świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy/systemu pamięci masowej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw/usług, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Formularz oferty – sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty, 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Formularza oferty, 4. dokument stwierdzający prawo osoby/osób podpisującej(ych) ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 5. potwierdzenie wniesienia wadium, 6. zobowiązanie (lub inny dokument) podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji tych podmiotów – jeżeli dotyczy, 7. oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, na zasadach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ i art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, zgodnie z art. 18a pkt 1 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 z późn. zm.) – odbywa się: 1.1. za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca i/lub 1.2. przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344), czyli w sposób określony w dziale I, w rozdziale 2a ustawy Pzp, za pomocą miniPortalu, ePUAPu oraz poczty elektronicznej pod adresem e-mail: zamowienia@zer.mswia.gov.pl. 2. Klauzula informacyjna RODO [zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 4 maja 2016 r., nr 119/1 z późn. zm.)] znajduje się w pkt 18 SIWZ. 3. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej oferty brutto. 4. Zabezpieczenie może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancji bankowej, d) gwarancji ubezpieczeniowej, e) poręczeniu udzielonym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).

Criterion

Kryteria Czas usunięcia usterki Systemu pamięci masowej/macierzy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Oferowana Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas usunięcia awarii Systemu pamięci masowej/macierzy
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)