Sukcesywny zakup materiałów elektrycznych i stolarskich na potrzeby Działu Technicznego

Data publikacji 2020-07-28
Data zakończenia 2020-08-05 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567411-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 310000006, 441900008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny zakup materiałów elektrycznych i stolarskich na potrzeby Działu Technicznego, w podziale na części, tj.:
1.1. Część nr 3: Zakup materiałów elektrycznych.
1.2. Część nr 4: Zakup materiałów stolarskich.
3.2. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1C i 1D do SIWZ (odpowiednio do części), zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia/umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 56e46463-bedf-4540-a2e7-ffc9ef9f9f25
Biuletyn 567411-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Opolski
Regon 13820000000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 11 A
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 5 415977
Zamawiajacy fax 775 415 930
Zamawiajacy email zamowienia@uni.opole.pl
Adres strony url www.zamowienia.uni.opole.pl/
Adres strony internetowej http://www.platformazakupowa.pl/pn/uni-opole
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1478 - nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentacji przetargowej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja poprzez stronę internetową: http://www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1478, na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/366875
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/transakcja/366875, poprzez formularz składania oferty
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywny zakup materiałów elektrycznych i stolarskich na potrzeby Działu Technicznego
Numer referencyjny D/14/2020/cz.3,4/ZWR
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny zakup materiałów elektrycznych i stolarskich na potrzeby Działu Technicznego, w podziale na części, tj.: 1.1. Część nr 3: Zakup materiałów elektrycznych. 1.2. Część nr 4: Zakup materiałów stolarskich. 3.2. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1C i 1D do SIWZ (odpowiednio do części), zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia/umowy.
Cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-07-06T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia [ 06.07.2021 r. ] (odpowiednio do części). 2. Zamawiający zastrzega, że umowa zawarta w wyniku przeprowadzenia przedmiotowego postępowania wygaśnie mimo niewykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (kwoty na którą zostanie zawarta umowa z Wykonawcą) a po upływie terminu wskazanego w pkt. 1 lub w momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizacje przedmiotu zamówienia (kwoty na którą zostanie zawarta umowa z Wykonawcą), mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt. 1. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie w terminie dostarczenia przedmiotu zamówienia - w ciągu maksymalnie czterech [ 4 ] dni roboczych, od zgłoszenia każdego zamówienia przez Zamawiającego przez cały okres, o którym mowa w pkt. 1. Przekazanie zamówienia Wykonawcy nastąpi za pośrednictwem poczty e-mail. 4. Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia określony w pkt. 3 jest terminem maksymalnym na dostarczenie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin dostarczenia przedmiotu zamówienia. 5. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej trzydzieści [ 8.30 ] do czternastej [ 14.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 6. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu dostarczenia przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym w rozumieniu niniejszej SIWZ dniem roboczym, wówczas terminem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione I. ZAWARTOŚĆ OFERTY: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W przypadku wystąpienia nadzwyczajnych zdarzeń zewnętrznych, niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od Stron, których skutkom normalnie istniejącymi środkami nie da się zapobiec (siła wyższa), o ile wpływają one na wykonanie przedmiotu umowy, Strony mogą dokonać zmian zapisów umowy w sposób przewidziany w niniejszym paragrafie. Przez siłę wyższą Strony rozumieją w szczególności zdarzenia takie jak: kataklizmy lub analogiczne zdarzenia wywołane przez siły naturalne, wojnę, strajki, ataki terrorystyczne, zdarzenia medyczne i epidemiologiczne, inne zdarzenia losowe, akty władzy państwowej, akty organów unijnych, jak również działania producentów urządzeń i ich części zamiennych, które uniemożliwiają należyte wykonanie umowy. 2. Strona zgłasza zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej w terminie 14 dni od dnia powzięcia informacji o ich wystąpieniu i zakresie oddziaływania na realizację umowy, pod rygorem utraty uprawnienia do powoływania się na te okoliczności. 3. W terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji dotyczącej okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej, Strona otrzymująca przekazuje drugiej Stronie swoje stanowisko wraz z uzasadnieniem. 4. Zmiana umowy może nastąpić poprzez: a) zmianę terminu wykonywania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, lub/i b) zmianę sposobu wykonywania umowy, lub/i c) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającej jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 5. W oparciu o zapisy niniejszego paragrafu Strony mogą wprowadzać zmiany w umowie wielokrotnie. 6. Zamawiający decyduje o wpływie okoliczności, o których mowa w ust. 1, na należytą realizację umowy, tym samym fakt, że Strona zgłasza zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1, nie obliguje żadnej ze Stron do wyrażenia zgody na zmianę zapisów umowy i nie będzie traktowane jako automatyczna zmiana zapisów umowy. 7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, mają charakter fakultatywny, tym samym nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i stosownej zmiany postanowień umowy. 8. Strony, w uprzednim uzgodnieniu, dokonają zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-08-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup materiałów elektrycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-06T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup materiałów elektrycznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup materiałów stolarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-06T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup materiałów stolarskich zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin gwarancji na przedmiot zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)