GuidZP400 |
c7d97083-d3ba-4cd9-85fd-b13e3bff0326
|
Biuletyn |
567151-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie
|
Regon |
30456200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Stargard Szczeciński
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
73-110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 578 92 22
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzenie@zozstargard.pl
|
Adres strony url |
www.zozstargard.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozstargard.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie w wersji papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie ul. Wojska Polskiego 27, 73-110 Stargard
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony 21/PN/D/PL/2020 na dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości dla SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 10 pakietów.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości dla SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 10 pakietów:
1 Pakiet nr 1 - preparaty chemiczne do codziennego sprzątania
2 Pakiet nr 2 - preparaty chemiczne do gruntowego czyszczenia i zabezpieczania powierzchni
3 Pakiet nr 3- ściereczki jednorazowego użytku
4 Pakiet nr 4- ręczniki papierowe, papier toaletowy
5 Pakiet nr 5- drobny sprzęt do sprzątania, artykuły toaletowe i preparaty chemiczne
6 Pakiet nr 6- mopy i stelaże
7 Pakiet nr 7- pady
8 Pakiet nr 8- nakładki jednorazowe
9 Pakiet nr 9 - proszek do prania
10 Pakiet nr 10 – worki na odpady
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego:
Pakiet 1:
1) Dla wszystkich pozycji: katalogi, prospekty lub inne równoważne materiały, które potwierdzą że oferowane produkty spełniają wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (każdy załączony dokument należy opisać w prawym górnym rogu numerem części i pozycji, której dotyczy).
2) Dla wszystkich pozycji: karta charakterystyki
Pakiet 2:
1) Dla wszystkich pozycji: katalogi, prospekty lub inne równoważne materiały, które potwierdzą że oferowane produkty spełniają wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (każdy załączony dokument należy opisać w prawym górnym rogu numerem części i pozycji, której dotyczy).
2) Dla wszystkich pozycji: karta charakterystyki
Pakiet 3:
1) katalogi, prospekty lub inne równoważne materiały, które potwierdzą że oferowane produkty spełniają wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (każdy załączony dokument należy opisać w prawym górnym rogu numerem części i pozycji, której dotyczy).
Pakiet 4:
1) Dla wszystkich pozycji: katalogi, prospekty lub inne równoważne materiały, które potwierdzą że oferowane produkty spełniają wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (każdy załączony dokument należy opisać w prawym górnym rogu numerem części i pozycji, której dotyczy).
Pakiet 5:
1) Dla pozycji 13-28: katalogi, prospekty lub inne równoważne materiały, które potwierdzą że oferowane produkty spełniają wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu Zamówienia (każdy załączony dokument należy opisać w prawym górnym rogu numerem części i pozycji, której dotyczy).
2) Dla pozycji 13-24 oraz 26-28: karta charakterystyki
Pakiet 6:
1) Dla pozycji 1-3: katalogi, prospekty lub inne równoważne materiały, które potwierdzą że oferowane produkty spełniają wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (każdy załączony dokument należy opisać w prawym górnym rogu numerem części i pozycji, której dotyczy).
Pakiet 7:
1) Dla wszystkich pozycji: katalogi, prospekty lub inne równoważne materiały, które potwierdzą że oferowane produkty spełniają wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (każdy załączony dokument należy opisać w prawym górnym rogu numerem części i pozycji, której dotyczy).
Pakiet 8:
1) Dla wszystkich pozycji: katalogi, prospekty lub inne równoważne materiały, które potwierdzą że oferowane produkty spełniają wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (każdy załączony dokument należy opisać w prawym górnym rogu numerem części i pozycji, której dotyczy).
Pakiet 9:
1) Dla wszystkich pozycji: katalogi, prospekty lub inne równoważne materiały, które potwierdzą że oferowane produkty spełniają wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (każdy załączony dokument należy opisać w prawym górnym rogu numerem części i pozycji, której dotyczy).
2) Dla wszystkich pozycji: karta charakterystyki.
Pakiet 10:
1) Dla wszystkich pozycji: katalogi, prospekty lub inne równoważne materiały, które potwierdzą że oferowane produkty spełniają wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (każdy załączony dokument należy opisać w prawym górnym rogu numerem części i pozycji, której dotyczy).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie z załącznikiem nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY DODATKOWO ŻĄDA ZAŁĄCZENIA PRZEZ WYKONAWCÓW DO FORMULARZA OFERTOWEGO:wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę Załącznika A do SIWZ – formularz cenowy w wersji pisemnej,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku:
1) gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania obowiązków stron;
2) wystąpią przeszkody o charakterze obiektywnym (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia w tym mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonanie umowy, inne zdarzenia niezawinione przez żadną ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania przeszkody. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
3) zaprzestania produkcji zaoferowanych produktów lub innych okoliczności uniemożliwiających lub utrudniających dostawę określonych produktów; strony dopuszczają możliwość zmiany umowy poprzez określenie innego towaru, zatwierdzonego przez Zamawiającego, do dostawy którego zobowiązany będzie Wykonawca, przy czym towar zamienny powinien posiadać parametry nie gorsze od towaru pierwotnego i cenę jednostkową nie wyższą niż dotychczasowa,
4) zmiany potrzeb Zamawiającego uzasadniających zmniejszenie lub zmianę przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiana ta nie będzie niekorzystna dla Zamawiającego
|
IV 4 4 data |
2020-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - preparaty chemiczne do codziennego sprzątania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy preparatów chemicznych do codziennego sprzątania w rodzaju i ilości określonej w SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - preparaty chemiczne do gruntowego czyszczenia i zabezpieczania powierzchni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy preparatów chemicznych do gruntowego czyszczenia i zabezpieczania powierzchni w rodzaju i ilości określonej w SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3- ściereczki jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy ściereczki jednorazowego użytku rodzaju i ilości określonej w SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4- Ręczniki papierowe, papier toaletowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy ręczników papierowych, papieru toaletowego w rodzaju i ilości określonej w SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5- drobny sprzęt do sprzątania, artykuły toaletowe i preparaty chemiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224300-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy drobnego sprzęt do sprzątania, artykuły toaletowe i preparaty chemiczne w rodzaju i ilości określonej w SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6- Mopy i stelaże
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224300-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy mopów i stelaży w rodzaju i ilości określonej w SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7- pady
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawypadów w rodzaju i ilości określonej w SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8- nakładki jednorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224300-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy nakładek jednorazowych w rodzaju i ilości określonej w SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 - Proszek do prania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224300-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy proszku do prania w rodzaju i ilości określonej w SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10 - Worki na odpady
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy orków na odpady w rodzaju i ilości określonej w SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10 - Worki na odpady
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy orków na odpady w rodzaju i ilości określonej w SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
|
| |