Przetarg nieograniczony 21/PN/D/PL/2020 na dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości dla SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 10 pakietów.

Data publikacji 2020-07-28
Data zakończenia 2020-08-07 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie
Miejscowość Stargard Szczeciński
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Środki czyszczące,
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567151-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009, 398300000, 398000000, 392243001, 392241009, 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości dla SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 10 pakietów:
1 Pakiet nr 1 - preparaty chemiczne do codziennego sprzątania
2 Pakiet nr 2 - preparaty chemiczne do gruntowego czyszczenia i zabezpieczania powierzchni
3 Pakiet nr 3- ściereczki jednorazowego użytku
4 Pakiet nr 4- ręczniki papierowe, papier toaletowy
5 Pakiet nr 5- drobny sprzęt do sprzątania, artykuły toaletowe i preparaty chemiczne
6 Pakiet nr 6- mopy i stelaże
7 Pakiet nr 7- pady
8 Pakiet nr 8- nakładki jednorazowe
9 Pakiet nr 9 - proszek do prania
10 Pakiet nr 10 – worki na odpady
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c7d97083-d3ba-4cd9-85fd-b13e3bff0326
Biuletyn 567151-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie
Regon 30456200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Stargard Szczeciński
Zamawiajacy kod pocztowy 73-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 578 92 22
Zamawiajacy email zaopatrzenie@zozstargard.pl
Adres strony url www.zozstargard.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozstargard.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie ul. Wojska Polskiego 27, 73-110 Stargard
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony 21/PN/D/PL/2020 na dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości dla SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 10 pakietów.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości dla SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 10 pakietów: 1 Pakiet nr 1 - preparaty chemiczne do codziennego sprzątania 2 Pakiet nr 2 - preparaty chemiczne do gruntowego czyszczenia i zabezpieczania powierzchni 3 Pakiet nr 3- ściereczki jednorazowego użytku 4 Pakiet nr 4- ręczniki papierowe, papier toaletowy 5 Pakiet nr 5- drobny sprzęt do sprzątania, artykuły toaletowe i preparaty chemiczne 6 Pakiet nr 6- mopy i stelaże 7 Pakiet nr 7- pady 8 Pakiet nr 8- nakładki jednorazowe 9 Pakiet nr 9 - proszek do prania 10 Pakiet nr 10 – worki na odpady Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego: Pakiet 1: 1) Dla wszystkich pozycji: katalogi, prospekty lub inne równoważne materiały, które potwierdzą że oferowane produkty spełniają wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (każdy załączony dokument należy opisać w prawym górnym rogu numerem części i pozycji, której dotyczy). 2) Dla wszystkich pozycji: karta charakterystyki Pakiet 2: 1) Dla wszystkich pozycji: katalogi, prospekty lub inne równoważne materiały, które potwierdzą że oferowane produkty spełniają wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (każdy załączony dokument należy opisać w prawym górnym rogu numerem części i pozycji, której dotyczy). 2) Dla wszystkich pozycji: karta charakterystyki Pakiet 3: 1) katalogi, prospekty lub inne równoważne materiały, które potwierdzą że oferowane produkty spełniają wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (każdy załączony dokument należy opisać w prawym górnym rogu numerem części i pozycji, której dotyczy). Pakiet 4: 1) Dla wszystkich pozycji: katalogi, prospekty lub inne równoważne materiały, które potwierdzą że oferowane produkty spełniają wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (każdy załączony dokument należy opisać w prawym górnym rogu numerem części i pozycji, której dotyczy). Pakiet 5: 1) Dla pozycji 13-28: katalogi, prospekty lub inne równoważne materiały, które potwierdzą że oferowane produkty spełniają wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu Zamówienia (każdy załączony dokument należy opisać w prawym górnym rogu numerem części i pozycji, której dotyczy). 2) Dla pozycji 13-24 oraz 26-28: karta charakterystyki Pakiet 6: 1) Dla pozycji 1-3: katalogi, prospekty lub inne równoważne materiały, które potwierdzą że oferowane produkty spełniają wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (każdy załączony dokument należy opisać w prawym górnym rogu numerem części i pozycji, której dotyczy). Pakiet 7: 1) Dla wszystkich pozycji: katalogi, prospekty lub inne równoważne materiały, które potwierdzą że oferowane produkty spełniają wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (każdy załączony dokument należy opisać w prawym górnym rogu numerem części i pozycji, której dotyczy). Pakiet 8: 1) Dla wszystkich pozycji: katalogi, prospekty lub inne równoważne materiały, które potwierdzą że oferowane produkty spełniają wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (każdy załączony dokument należy opisać w prawym górnym rogu numerem części i pozycji, której dotyczy). Pakiet 9: 1) Dla wszystkich pozycji: katalogi, prospekty lub inne równoważne materiały, które potwierdzą że oferowane produkty spełniają wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (każdy załączony dokument należy opisać w prawym górnym rogu numerem części i pozycji, której dotyczy). 2) Dla wszystkich pozycji: karta charakterystyki. Pakiet 10: 1) Dla wszystkich pozycji: katalogi, prospekty lub inne równoważne materiały, które potwierdzą że oferowane produkty spełniają wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (każdy załączony dokument należy opisać w prawym górnym rogu numerem części i pozycji, której dotyczy).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie z załącznikiem nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. ZAMAWIAJĄCY DODATKOWO ŻĄDA ZAŁĄCZENIA PRZEZ WYKONAWCÓW DO FORMULARZA OFERTOWEGO:wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę Załącznika A do SIWZ – formularz cenowy w wersji pisemnej,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku: 1) gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania obowiązków stron; 2) wystąpią przeszkody o charakterze obiektywnym (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia w tym mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonanie umowy, inne zdarzenia niezawinione przez żadną ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania przeszkody. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 3) zaprzestania produkcji zaoferowanych produktów lub innych okoliczności uniemożliwiających lub utrudniających dostawę określonych produktów; strony dopuszczają możliwość zmiany umowy poprzez określenie innego towaru, zatwierdzonego przez Zamawiającego, do dostawy którego zobowiązany będzie Wykonawca, przy czym towar zamienny powinien posiadać parametry nie gorsze od towaru pierwotnego i cenę jednostkową nie wyższą niż dotychczasowa, 4) zmiany potrzeb Zamawiającego uzasadniających zmniejszenie lub zmianę przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiana ta nie będzie niekorzystna dla Zamawiającego
IV 4 4 data 2020-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - preparaty chemiczne do codziennego sprzątania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy preparatów chemicznych do codziennego sprzątania w rodzaju i ilości określonej w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - preparaty chemiczne do gruntowego czyszczenia i zabezpieczania powierzchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy preparatów chemicznych do gruntowego czyszczenia i zabezpieczania powierzchni w rodzaju i ilości określonej w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3- ściereczki jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy ściereczki jednorazowego użytku rodzaju i ilości określonej w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4- Ręczniki papierowe, papier toaletowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy ręczników papierowych, papieru toaletowego w rodzaju i ilości określonej w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5- drobny sprzęt do sprzątania, artykuły toaletowe i preparaty chemiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy drobnego sprzęt do sprzątania, artykuły toaletowe i preparaty chemiczne w rodzaju i ilości określonej w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6- Mopy i stelaże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy mopów i stelaży w rodzaju i ilości określonej w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7- pady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawypadów w rodzaju i ilości określonej w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8- nakładki jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy nakładek jednorazowych w rodzaju i ilości określonej w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 - Proszek do prania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy proszku do prania w rodzaju i ilości określonej w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10 - Worki na odpady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy orków na odpady w rodzaju i ilości określonej w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10 - Worki na odpady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy orków na odpady w rodzaju i ilości określonej w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Czas rozpatrzenia reklamacji ilościowych i jakosciowych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)